-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування», код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 29.12.25 00:00)
76 497 494.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
01
год
14
хв
02
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2025 11:05 - 26.12.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо фінансової спроможності
Номер:
ec2bc798f4d54599a168d4666f95948c
Дата опублікування:
19.12.2025 11:56
Опис:
Шановний Замовнику.
У ТД встановлена вимога щодо підтвердження наявності фінансової спроможності надати "Сканований оригінал/копія «Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)» (Наказ Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 р. за № 336/22868) за 9 місяців 2025 року.
Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. (для юридичних осіб) з відміткою контролюючого органу про його прийняття або з наданням відповідної Квитанції."
Потенційний учасник є фінансово стабільним, успішно виконує договори, базуючись на показниках 2024 року, має чистий дохід за 2024 рік, який перевищує 100% очікуваної вартості закупівлі.
Проте Замовник ігнорує реальний фінансовий стан підприємств за попередні періоди, встановлюючи надмірну, необгрунтовану та дискримінаційну вимогу щодо надання звіту про сукупний дохід САМЕ за 9 місяців 2025 року, де чистий дохід буде становити САМЕ у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Окрім цього, Колегія АМКУ неодноразово вказувала, що фінансова спроможність має підтверджувати можливість виконання договору, а не дублювати його повну вартість за короткий проміжок часу. Така вимога штучно обмежує коло учасників лише великими гравцями ринку, що суперечить принципу недискримінації.
Відтак, просимо внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо надання звіту про сукупний дохід за 9 місяців 2025 року, де чистий дохід буде становити САМЕ у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі або передбачити можливість підтвердити чистий дохід у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі фінансовою річною звітністю за 2024 рік. У випадку невнесення змін вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 2 Примірної тендерної документації для закупівлі послуг їдалень закладам загальної середньої освіти, затвердженої наказом Мінекономіки від 02.03.2025 № 1507, що наведена в Додатку 2 до Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах загальної середньої освіти (пункт 10 розділу ІІІ) період, за який вимагається фінансова звітність, визначається Замовником. У разі якщо законодавством не передбачено подання Учасником фінансової звітності, такий Учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Принагідно повідомляємо, що Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (Київської міської адміністрації) була проаналізована тендерна документація перед оголошенням даної закупівлі. Зауваження з приводу питання фінансового забезпечення закупівлі відсутні. Разом з тим інформуємо, що вищезгадана вимога була наявна і в тендерній документанції закупівлі послуги з організації харчування і в 2024 році та підлягала моніторингу Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області. Зауваження з цього приводу також були відсутні.
Дата відповіді:
19.12.2025 15:31
Відповідь надана
про обладнання
Номер:
e9d090b40ac0480c8cf6ac28170087ea
Дата опублікування:
18.12.2025 14:33
Опис:
Доброго дня!
Чи може Учасник для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, надати інвентарні картки обліку основних засобів за формою ОЗ-6 на основні засоби які є власністю Учасника?
Відповідь:
Добрий день! Так, може
Дата відповіді:
19.12.2025 11:58
Відповідь надана
Щодо обладнання.
Номер:
cf578ef248aa46819dd763a616ef2a0f
Дата опублікування:
15.12.2025 19:09
Опис:
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності відповідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання договору. Просимо вказати які саме обладнання і технології має надати Учасник.
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідною матеріально-технічною базою для надання послуг можуть бути склади, приміщення, транспортні засоби, якими здійснюватиметься доставка продуктів харчування чи готових страв, холодильне, механічне, мийне обладнання тощо.
Щодо технологій, застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Дата відповіді:
16.12.2025 11:59
Відповідь надана
Фін. звітність.
Номер:
c478b42da0204e8ead70fdb61cebc6fc
Дата опублікування:
15.12.2025 19:08
Опис:
Шановний Замовнику, чи є окремі вимоги до фінансової спроможності Учасника, що має бути підтверджена фінансовою звітністю?
Відповідь:
Шановний Учаснику, так, є, вказані в п. 4 Додатку 1 до ТД.
Дата відповіді:
16.12.2025 12:08
Відповідь надана
Щодо надання меню, погоджене головним управлінням Держпродспоживслужби м. Києва
Номер:
0c419cf7caeb4718ae71f9dc624212ed
Дата опублікування:
15.12.2025 14:07
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 13 Додатку № 3 до тендерної документації, встановлена вимога:
«13. Учасник у складі пропозиції подає чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима – весна - літо) для харчування учнів закладів загальної середньої освіти даної закупівлі, погоджене з головним управлінням Держпродспоживслужби м. Києва, оформлене належним чином...»
Ми, як потенційний учасник, плануємо при наданні послуг використовувати меню, рекомендоване МОЗ, яке не підлягає затвердженню територіальним органом Держпродспоживслужби.
Адже, відповідно до пункту 36 Постанови № 305 від 24.03.2021р. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», зі змінами: «Примірне чотиритижневе сезонне меню та асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню, рекомендоване МОЗ.
В зв’язку з цим, просимо привести тендерну документацію відповідно до законодавства та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Сподіваємося, що Ви, як потенційний Учасник і надавач послуг з організації харчування, знаєте, що рекомендоване МОЗ меню затверджене лише для осіннього сезону (наказ МОЗ від 08.02.2023 № 243), а на інші сезони меню відсутні.
Згідно з п. 36 Постанови № 305, примірне чотиритижневе сезонне меню, яке не є рекомендованим МОЗ, дозволено використовувати лише після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Додатково звертаємо Вашу увагу, шановний Учаснику, що рекомендоване МОЗ меню на осінній період не враховує постанову № 1280 від 08.10.2025, зокрема зміни до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених зазначеною постановою.
Дата відповіді:
16.12.2025 12:03
Відповідь надана
Щодо умов тендерної документації
Номер:
f4d49f85379b483da65d3be6ba1a7e4f
Дата опублікування:
15.12.2025 14:05
Опис:
Шановний Замовник.
Згідно з п. 17 Додатку 3 до тендерної документації вами передбачене:
«17. У разі наявності у Замовника інформації щодо отримання Учасником штрафних санкцій за неналежне виконання або невиконання аналогічних договорів за останні два роки Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію такого учасника.»
Згідно з ст. 13 Закону Про публічні закупівлі
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.»
Відповідно, такій підстави, яку зазначив Замовник, а саме: «У разі наявності у Замовника інформації щодо отримання Учасником штрафних санкцій за неналежне виконання або невиконання аналогічних договорів за останні два роки» для відхилення пропозиції учасників законодавством не передбачене!! Таким чином Замовник в тендерній документації передбачає перевищення своїх повноважень!!
Збентежила відповідь Замовника, викладена на порталі: «Це не є обов'язковим критерієм для відхилення, але є можливістю Замовника скористатися правом на оцінювання досвіду та надійності Учасника відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Ст. 16:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Яким саме пунктом ст. 16 керується Замовник, передбачив перевищення своїх повноважень в закупівлі?
І що означає - Це не є обов'язковим критерієм для відхилення, але є можливістю Замовника – це взагалі порушення норм ст. ст. 5 - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – для кваліфікації одного учасника Замовник може застосувати цю «можливість», а до інших – ні? Це ж не обов’язковий критерій зі слів Замовника!
Відповідь:
Щодо цього пункту в ТД внесені зміни
Дата відповіді:
16.12.2025 09:33
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
bbd78953da4445a89b11fb7cb48e8af3
Дата опублікування:
15.12.2025 13:40
Опис:
Шановний Замовник.
Згідно з п. 18 Додатку 2 до тендерної документації вами вимагається надати:
«18.Учасник у складі пропозиції надає акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за видом господарської діяльності, зазначеною в акті, згідно КВЕД 10.85 Виробництво готової їжі та страв;»
Звертаємо вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, такою яка не обґрунтована, порушує вимоги Закону України Про публічні закупівлі, а саме ст. 5 - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме – обмежує коло учасників.
Так, вами вимагається, що учасники повіни, зокрема, здійснювати діяльність згідно з КВЕД 10.85, але цей код передбачає Виробництво готових страв (м'ясних, рибних, овочевих), а саме:
-Виготовлення кулінарних напівфабрикатів (пельмені, вареники, котлети).
-Приготування страв для кейтерингу та корпоративних їдалень.
-Виробництво консервованих і заморожених готових продуктів.
П. 1.2. проекту договору передбачене:
«1.2. Послуги що є предметом закупівлі - це виготовлення з харчових продуктів готових страв, у т.ч. гарячих, для забезпечення харчуванням здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти за рахунок бюджетних коштів.»
Цей від діяльності згідно з КВЕД 56.10 – це клас українського Класифікатора видів економічної діяльності, який охоплює «Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування», тобто надання послуг з харчування споживачам у ресторанах, кафе, барах, кіосках, з виносним обслуговуванням, доставкою або самовивозом, незалежно від формату обслуговування.
КВЕД 10.85 – це виробництво, а не подача їжі для споживання на місці. Тут їжа готується про запас, упаковується та реалізується, що охоплює підприємства, які виготовляють упаковані, приготовані, консервовані, заморожені страви (часто багатокомпонентні) для подальшого продажу, а не для споживання на місці, як вами вимагається в тендерній документації. До цього коду належить виробництво напівфабрикатів, охолоджених обідів, тощо, з акцентом на промисловий процес, а не ресторанне обслуговування.
Згідно з п. 47 Постанови КМ Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку,
«47. У закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку заборонено замовляти та використовувати/реалізовувати технологічно-оброблені м’ясні та рибні продукти».
З якою метою ви вимагаєте акт перевірки по діяльності за КВЕД, який не передбачений в тендерній документації? Навіщо Замовник вимагає від Учасників займатися видами діяльності, які не потрібні для виконання вимог тендерній документації та договору?
Відповідь:
Щодо цього пункту в ТД внесені зміни
Дата відповіді:
16.12.2025 09:33
Відповідь надана
внесення змін
Номер:
89896b8fcb184aa392c94ab71dce29fe
Дата опублікування:
13.12.2025 20:00
Опис:
Шановний замовнику! На шість запитань було надано відповідь, що Вами будуть внесені зміни до ТД. Жодних змін досі не внесено. У потенційних учасників закінчується термін на оскарження ТД. В зв'язку з цим просимо надати конкретну відповідь,коли будуть нвесені зміни?
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику, всі заплановані зміни будуть внесені в першій половині дня 15.12
Дата відповіді:
14.12.2025 09:59
Відповідь надана
Надання роз'яснення
Номер:
28f6568e560c401c9c98659069f78e8f
Дата опублікування:
13.12.2025 19:03
Опис:
У додатку 1 та 8 до тендерної документації встановлена вимога - надати чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима – весна - літо) для харчування учнів закладів загальної середньої освіти даної закупівлі, погоджене з головним управлінням Держпродспоживслужби м. Києва, оформлене належним чином.
Таким чином, просимо надати роз'яснення, які критерії включає у себе поняття "оформлене належним чином"?
Відповідь:
Добрий день! Поняття "оформлене належним чином чотиритижневе сезонне меню" означає відповідність всім встановленим законодавством, санітарними нормами та внутрішніми вимогами критеріям щодо його змісту, структури, розрахунків, наявності необхідних підписів, печаток та погодження територіальним органом Держпродспоживслужби.
Дата відповіді:
14.12.2025 10:00
Відповідь надана
меню
Номер:
11a7b4bb4b614b6e86ac9b9d55ee5a81
Дата опублікування:
12.12.2025 19:12
Опис:
Шановний Замовник! Згідно ТД Учасник у складі пропозиції подає чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима – весна - літо) для харчування учнів закладів загальної середньої освіти даної закупівлі, погоджене з головним управлінням Держпродспоживслужби м. Києва, оформлене належним чином. В даній закупівлі харчування буде відбуватися у 2026 році.
Чи правильно розуміти, що таке чотиритижневе сезонне меню, яка подає Учасник, має бути на зимовий, весняний, літній, осінній періоди 2026 року?
Відповідь:
Так, Ви правильно розумієте вимоги тендерної документації. Чотиритижневе сезонне меню, яке подається Учасником у складі тендерної пропозиції, має бути розроблене для зимового, весняного, літнього та осіннього періодів саме 2026 року, оскільки надання послуг з харчування учнів закладів загальної середньої освіти за предметом даної закупівлі планується у 2026 році.
Дата відповіді:
13.12.2025 16:19