-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 17 годин (до 22.12.25 08:00)
700 040.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
17
год
17
хв
32
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2025 09:15 - 19.12.2025 00:00
Відповідь надана
Звернення щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
fd512a395f1d4e29a564116f3d790de9
Дата опублікування:
16.12.2025 17:43
Опис:
Відділом освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-12-09-001343-a на закупівлю по предмету: Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинціівської районної в місті ради (згідно коду ДК 021:2015:72410000-7 – Послуги провайдерів, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-12-09-001343-a), та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Ознайомившись з даною тендерною документацією ТОВ «АЙТІ-ІНВЕСТ» вважає, що, вона містить дискримінаційні умови, що порушують принцип добросовісної конкуренції серед учасників, як це передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Так, розділі 5 «Вимоги до учасників» Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі передбачено, що на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик послуг, що пропонує Учасник, вимогам технічної специфікації Замовника, Учасники повинні надати документи та довідки, серед яких зокрема, на сторінці 36 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист від адміністратора системи КП «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки не передбачає не технічні, ні якісні, ні кількісні характеристики, адже Замовник вимагає учасника закупівлі надати невідомо про що гарантійний лист від третьої особи Комунального підприємства «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради, яке не є ні органом ліцензування, ні органом, що має право перевіряти якість послуг, які надаються учасником закупівлі.
Гарантійний лист, як правило, це документ, де сам учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації, або сам гарантує виконання певних зобов’язань, а порушення вимог такого листа може бути підставою для відхилення такої пропозиції.
В розробленій Замовником тендерній документації відсутні чіткі і зрозумілі форма та підстави для надання такого гарантійного листа третьою особою, а не самим учасником закупівлі, не зазначено, що саме дана третя особа повинна гарантувати замовнику, і як, учасник закупівлі може виконати ті вимоги, що можуть бути зазначені в даному гарантійному листі, що свідчить про те, що такий гарантійний лист є дискримінаційною вимогою, яка штучно звужує коло осіб, які можуть його отримати та своєчасно надати замовнику. Також в тендерній документації відсутні правові обґрунтування необхідності отримання від третьої особи та подання даного листа для участі саме в цьому тендері.
Крім того, в Додатку № 2 до тендерної документації проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти, зокрема, в п. 7.2 передбачено, що Оператор несе відповідальність відповідно до статті 40 Закону України «Про телекомунікації».
В той же час, відповідно до положень п. 2 розділу ХІХ Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р. № 1089-ІХ Закон України «Про телекомунікації» втратив чинність ще 01.01.2022 року, а тому замовник в своїй технічній документації посилається на норми законодавства України, що вже є нечинними на момент проведення даної закупівлі.
Таким чином, Тендерна документація Замовника не відповідає ні нормам діючого законодавства України, ні принципу добросовісної конкуренції серед учасників, передбаченому ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинціівської районної в місті ради (згідно коду ДК 021:2015:72410000-7 – Послуги провайдерів, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-12-09-001343-a), а саме;
1.1. Виключити з розділі 5 «Вимоги до учасників» Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі Тендерної документації обов’язок учаснику закупівлі надавати гарантійний лист від адміністратора системи КП «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради;
1.2. Привести зміст Додатку № 2 до тендерної документації Договір про закупівлю послуг за державні кошти у відповідність з діючими нормами Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р. № 1089-ІХ.
Відповідь:
Пунктом 28 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.12.2025 09:26