-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилася 21 година (до 22.12.25 08:00)
700 040.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
21
год
23
хв
09
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2025 09:15 - 19.12.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
Скарга на умови тендерної документації по публічній закупівлі UA-2025-12-09-001343-a
Номер:
8efa225ee4d045b38d1f429e5867d55f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-09-001343-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації по публічній закупівлі UA-2025-12-09-001343-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- тендерна документація.docx 18.12.2025 18:38
- Відповідь АЙТІ-ІНВЕСТУ.p7s 2.pdf 18.12.2025 18:38
- Звернення та відповідь.pdf 18.12.2025 18:38
- договір.docx 18.12.2025 18:38
- Скарга на умови тендерної документації.pdf 18.12.2025 18:38
- sign.p7s 18.12.2025 18:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.12.2025 18:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bfa42a5894cc4e8e947d6178779b8fbb
Заголовок пункту скарги:
Оскарження тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
тендерна документація містить дискримінаційні умови, що порушують принцип добросовісної конкуренції серед учасників, як це передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так у розділі 5 «Вимоги до учасників» Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі передбачено, що на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик послуг, що пропонує Учасник, вимогам технічної специфікації Замовника, Учасники повинні надати документи та довідки, серед яких зокрема, на сторінці 36 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист від адміністратора системи КП «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки не передбачає ні технічні, ні якісні, ні кількісні характеристики, адже Замовник вимагає від учасника закупівлі надати невідомо про що гарантійний лист від третьої особи Комунального підприємства «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради, яке не є а ні органом ліцензування, а ні органом, що має право перевіряти якість послуг, які надаються учасником закупівлі.
Гарантійний лист, як правило, це документ, де сам учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації, або сам гарантує виконання певних зобов’язань, а порушення вимог такого листа може бути підставою для відхилення такої пропозиції.
В розробленій Замовником тендерній документації відсутні чіткі і зрозумілі форма та підстави для надання такого гарантійного листа третьою особою, а не самим учасником закупівлі, не зазначено, що саме дана третя особа повинна гарантувати замовнику, і як, учасник закупівлі може виконати ті вимоги, що можуть бути зазначені в даному гарантійному листі, що свідчить про те, що такий гарантійний лист є дискримінаційною вимогою, яка штучно звужує коло осіб, які можуть його отримати та своєчасно надати замовнику.
Також в тендерній документації відсутні правові обґрунтування необхідності отримання від третьої особи та подання даного листа для участі саме в цьому тендері.
Гарантійний лист, як правило, це документ, де сам учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації, або сам гарантує виконання певних зобов’язань, а порушення вимог такого листа може бути підставою для відхилення такої пропозиції.
В розробленій Замовником тендерній документації відсутні чіткі і зрозумілі форма та підстави для надання такого гарантійного листа третьою особою, а не самим учасником закупівлі, не зазначено, що саме дана третя особа повинна гарантувати замовнику, і як, учасник закупівлі може виконати ті вимоги, що можуть бути зазначені в даному гарантійному листі, що свідчить про те, що такий гарантійний лист є дискримінаційною вимогою, яка штучно звужує коло осіб, які можуть його отримати та своєчасно надати замовнику.
Також в тендерній документації відсутні правові обґрунтування необхідності отримання від третьої особи та подання даного листа для участі саме в цьому тендері.
×
-
Назва доказу:
Звернення та відповідь
-
Повʼязаний документ:
Звернення та відповідь.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від адміністратора системи КП «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради
-
Повʼязаний документ:
Відповідь АЙТІ-ІНВЕСТУ.p7s 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1.Зобов'язати замовника Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради усунути дискримінаційні та незаконні умови Тендерної документації. 2. Виключити з розділі 5 «Вимоги до учасників» Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі Тендерної документації обов’язок учаснику закупівлі надавати гарантійний лист від адміністратора системи КП «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
61b5bda02565490db8de1a5263b65494
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність норм проекту Договору вимогам Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р. № 1089-ІХ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
в Додатку № 2 до тендерної документації проєкту Договору про закупівлю послуг за державні кошти, зокрема, в п. 7.2 передбачено, що Оператор несе відповідальність відповідно до статті 40 Закону України «Про телекомунікації». В той же час, відповідно до положень п. 2 розділу ХІХ Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р. № 1089-ІХ Закон України «Про телекомунікації» втратив чинність ще 01.01.2022 року, а тому замовник в своїй технічній документації посилається на норми законодавства України, що вже є нечинними на момент проведення даної закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
договір.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Привести зміст Додатку № 2 до тендерної документації Договір про закупівлю послуг за державні кошти у відповідність з діючими нормами Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р. № 1089-ІХ