• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 15.12.25 13:07)

1 356 232.80 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
14
год
36
хв
53
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 05.12.2025 13:06 - 12.12.2025 00:00
Відповідь надана

ІСО

Номер: 4b2b42de40564e709f7c92d11f2a113c
Дата опублікування: 08.12.2025 20:26
Опис: Звертаємо вашу увагу, щодо вашої вимоги в тендерній документації сертифікатів ISO. Надаємо приклади аналогічної практики Антимонопольного комітету України, який уже визнавав подібні вимоги незаконними та дискримінаційними, а саме: • № 6270-р/пк-пз від 10.05.2023 (№ ID UA-2023-04-26-009178-a); • № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 (№ ID UA-2023-01-10-006734-a); • № 13858-р/пк-пз від 31.08.2023 (№ ID UA-2023-08-17-012915-a); • № 11818-р/пк-пз від 30.07.2025 (№ ID UA-2025-07-15-003259-a); • № 12327-р/пк-пз від 11.08.2025 (№ ID UA-2025-07-28-000031-a); • № 12644-р/пк-пз від 15.08.2025 (№ ID UA-2025-08-01-009680-a); Крім того, аналіз практики Державної аудиторської служби України свідчить про аналогічний підхід. Зокрема, за результатами моніторингу UA-M-2023-10-31-000010 у закупівлі UA-2022-11-30-006578-a встановлено порушення, оскільки тендерна документація була складена з порушенням вимог пунктів 3, 28 та 29 Особливостей № 1178, зокрема під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії були застосовані положення пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону та встановлено вимоги до предмета закупівлі, не передбачені відповідним національним стандартом для електричної енергії. Також наказом Міністерства економіки України від 07.05.2024 № 11712 затверджено примірну тендерну документацію щодо здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення або скасування. Зазначена примірна тендерна документація не містить жодних вимог щодо сертифікатів ISO, що ще раз підтверджує їхню дискримінаційність та протиправність. У разі невжиття Вами відповідних заходів ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України буде у нас з вами ще одне роз'яснення стосовно сертифікатів, якщо для вас зоконодавчі докази не є підставою для внесення змін. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, дякую за запитання. Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації та додатку 4.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:35
Відповідь надана

Строк

Номер: 1f34108aee6a4206b44ccc635f02755d
Дата опублікування: 08.12.2025 20:26
Опис: Шановний Замовник! Вимоги в тендерній документації а саме: «4. Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше листопада 2025 року. Також надається Інформація від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. » Ця вимога має дискримінаційний характер та звужує коло учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» передбачено термін розгляду звернень громадян: «Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.» Отже, ДПСУ може опрацьовувати звернення від 15 днів до місяця. Це унеможливлює отримання такого листа від ДПСУ у строк «виданою не раніше листопада 2025 року» Дата оголошення закупівля 05.12.25, а кінцевий строк подання пропозицій 12.12.25 (тобто 8 днів, враховуючи 2 вихідних дня). Учасник має вказані довідки видані у вересні. Змін ніяких не було. А на отримання нових може піти від 15 до 30 днів, тому приберіть цю дикримінаційну вимогу. Враховуючи вище наведені положення законодавства та виходячи з принципів здійснення закупівель. Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати кількість потенційних учасників. Тому, просимо прибрати вимогу, щодо строку отримання такого листа. В разі Вашого ігнорування та штучного обмеження кола учасників будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а саме АМКУ. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник. дякую за запитання. Замовник вніс відповідні зміни до додатку 4.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:33
Відповідь надана

Працівники

Номер: eb96e585da5b4a2c9284fa54f7441205
Дата опублікування: 08.12.2025 20:25
Опис: Шановний Замовник. Відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: п.28, п.29, п.31 та п.48 цієї постанови щодо кваліфікаційних вимог звертаємо Вашу увагу! що п.29 не передбачено надання підтвердження в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . Однак ви в Додатку 1 вимагаєте: « 23. Довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу. » «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).» що п.48 постанови №1178 передбачає, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Невідповідність тендерної документації чинному законодавству є порушенням, за яке передбачено відповідальність відповідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Внесіть зміни до тендерної документації та приведіть її у відповідність до чинного законодавства. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, дякую за запитання. Замовник вніс відповідні зміни до додатку 4 та тендерної документації.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:31
Відповідь надана

БГ

Номер: e0692094ccfe494c9ccbb8bca208eefd
Дата опублікування: 08.12.2025 20:25
Опис: Шановний замовник, вами в тендерній документації передбачена банківська гарантія, однак в системі ця інформація не зазначена Приведіть у відповідність інформацію в системі та ТД
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, дякую за запитання. Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:30