-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія. Закупівля на 2026 рік Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 17 годин (до 14.12.25 00:00)
4 910 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
17
год
55
хв
02
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
04.12.2025 15:26 - 11.12.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо вимоги про працівників
Номер:
dd1825b1d660447bae7b49369eeb8e2a
Дата опублікування:
07.12.2025 21:23
Опис:
Шановний Замовник.
Додаток 3 тендерної документації містить незаконну вимогу, а саме: «Додатково, з метою підтвердження належного функціонування системи управління якістю та забезпечення постійного внутрішнього контролю за імплементацією вимог ISO 9001:2015 або еквівалентної системи, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати документальне підтвердження кваліфікації внутрішнього аудитора системи менеджменту якості у вигляді відповідного сертифікату на працівника учасника з підтвердженням працевлаштування такої особи в штаті учасника (надається копія наказу про прийняття на роботу такого працівника з повідомленням ДПС на працівника про прийняття на роботу (з відміткою або електронною квитанцією ДПС про реєстрацію/прийняття). Документ має підтверджувати проходження відповідним працівником учасника навчання та сертифікації за програмою «Внутрішній аудитор ISO 9001:2015» (або еквівалентною програмою), виданого навчальним чи сертифікаційним органом, що здійснює підготовку внутрішніх аудиторів.»
Відповідно до абз.п.29 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 - У РАЗІ ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗГІДНО З ЦИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ. Отже, Замовник не має права вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ч.2 ст.16) - це є прямим порушенням норм законодавства.
Відповідно до абз.2 п.29 Особливостей - У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предмет закупівлі– електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5) для якого є чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023, в якому не передбачено вищевказаних вимог.
Видаліть дискримінаційні та НЕЗАКОННІ вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше питання будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.12.2025 11:56
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання А стимулююча
Номер:
ff776b0ec4254bf8ad468db77e3a24f8
Дата опублікування:
07.12.2025 21:20
Опис:
Шановний Замовник.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), 10.12.2024 прийняла постанову №2079, якою скасовано процедуру віднесення площадок вимірювання споживачів до групи "а". Відтепер визначення площадок комерційного обліку, які належать до групи «а», здійснюється згідно з п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ).
Відповідно до групи «а» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок), крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів.
Нагадуємо, що з 01.01.2025 споживачі які віднесені до групи «а», зобов’язані:
забезпечити свої вузли комерційного обліку сучасними інтелектуальними лічильниками, які повинні функціонувати у складі автоматизованої системи та гарантувати щодобове дистанційне зчитування інтервальних даних (п.4.4.12 ККОЕЕ); розробити та погодити з Оператором системи розподілу програму модернізації вузлів обліку у частині встановлення таких лічильників; реалізувати програму модернізації.
На підставі п.12.1.5-12.1.6 ККОЕЕ, модернізація вузлів обліку та розробка «Програми модернізації» відбувається за рахунок власника точки комерційного обліку (ВТКО).
Звертаємо увагу: з 01.01.26 для споживачів групи «а», які не забезпечать гарантоване автоматичне дистанційне зчитування інтервальних даних, буде застосовано стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін, що може призвести до збільшення загальної вартості електроенергії для таких споживачів.
Оператори системи розподілу направляли повідомлення споживачам щодо переходу в групу «а» або необхідністю укладання договору з ППКО((ДК 021:2015 код 72310000-1 — Послуги з обробки даних) у зв’язку з тим, що деякі точки, відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ по критеріям стали відповідати групі «а», а до цього відносились до групи «б». У зв’язку з таким переходом ціна електричної енергії по таким точкам суттєво зросла. Отже, якщо на Вашому підприємстві є точки які перейшли в групу «а», а в тендерній документації Вами не зазначена дана інформація (або не надано чіткої відповіді на запитання Учасника), то в майбутньому це призведе до можливого розірвання договору, так як розрахунок по таким точкам буде відповідно до стимулюючого погодинного графіку із врахуванням ринкових цін, про що Учасник розраховуючи ціну для пропозиції фактично не знав і не розумів як саме необхідно проводити розрахунок ціни для пропозиції.
Просимо повідомити чи є на вашому підприємстві точки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год – які наразі відносяться до групи «а» і чи встановлено на таких точках ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД.
Інформацію, щодо переведення точок групи «б» на групу «а» стимулююча Ви можете отримати у свого діючого постачальника або оператора системи розподілу з яким укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії.
Ознайомитися з роз’ясненнями та рекомендаціями НКРЕКП щодо переходу на дистанційне зчитування даних для групи «А» можна на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням:
https://www.nerc.gov.ua/news/osoblivosti-perehodu-spozhivachiv-z-ploshchadkamikomercijnogo-obliku-grupi-na-distancijne-zchituvannya-pokaziv-lichilnikiv-elektrichnoyienergiyi
Відповідь:
Замовник ознайомлений із положеннями постанови НКРЕКП №2079 від 10.12.2024 та вимогами пп. 4.4.11–4.4.12 ККОЕЕ щодо переходу споживачів до групи «А». Повідомляємо, що жоден із об’єктів Захарівська селищна рада Роздільнянського района Одеської області НЕ відповідає критеріям групи «а», а саме: • приєднана потужність кожної точки — менше 150 кВт; • середньомісячне споживання кожної точки — значно менше 50 тис. кВт•год; • ОСР не надсилав Замовнику повідомлень про переведення будь-яких точок у групу «а». Також на жодному об’єкті Замовника не встановлено інтелектуальних лічильників, ЛУЗОД, АСКОЕ або АСЗД, які є обов’язковими для групи «а». Тому ризики застосування стимулюючого погодинного графіку до Замовника — відсутні. Уся інформація про належність Замовника до групи «Б» відображена у тендерній документації, яка складена відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та ККОЕЕ.
Дата відповіді:
09.12.2025 11:56
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання
Номер:
9449ad7707dc46d5bb85c26c190b1f6e
Дата опублікування:
07.12.2025 21:20
Опис:
Шановний Замовник.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»).
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Дякуємо.
Відповідь:
Повідомляємо, що відповідно до підтвердженої інформації оператора системи розподілу, всі об’єкти електроспоживання Замовника віднесені до групи «Б». Площадки вимірювання: • не мають АСКОЕ, ЛУЗОД або систем дистанційного зчитування; • не забезпечують щодобового зчитування інтервальних даних; • мають приєднану потужність менше 150 кВт та середньомісячне споживання менше 50 тис. кВт•год. Таким чином, підстав для віднесення об’єктів Замовника до групи «А» згідно з ККОЕЕ — відсутні. Тендерна документація враховує статус Замовника як споживача групи «Б» і повністю відповідає вимогам чинного законодавства
Дата відповіді:
09.12.2025 11:56
Відповідь надана
АСКОЕ
Номер:
3bd86e2135fd4ad7b098cd6cc9dde8c2
Дата опублікування:
07.12.2025 21:20
Опис:
Шановний Замовник.
Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку.
Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Відповідь:
Повідомляємо, що відповідно до наявних технічних даних та інформації, отриманої від оператора системи розподілу, усі об’єкти електроспоживання Захарівська селищна рада Роздільнянського района Одеської області належать до групи «Б». Точки комерційного обліку Замовника не обладнані АСКОЕ, ЛУЗОД чи іншими системами погодинного зчитування, що підтверджує віднесення їх саме до групи «Б». У зв’язку з цим Замовник не володіє погодинними графіками споживання, оскільки такі дані не формуються на об’єктах групи «Б» та не передаються до ОСР у погодинному форматі. Водночас зазначаємо, що тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії»; Кодексу комерційного обліку електричної енергії; Ліцензійних умов НКРЕКП.
Дата відповіді:
09.12.2025 11:55
Відповідь надана
Щодо класу напруги
Номер:
11d4a64cc2574076bb74bba97efd9c22
Дата опублікування:
07.12.2025 21:19
Опис:
Шановний Замовник.
Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175.
Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги.
Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги.
Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання.
Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару.
Дякуємо!
Відповідь:
Повідомляємо, що за інформацією оператора системи розподілу, усі точки комерційного обліку Замовника належать до 2-го класу напруги, Група «Б» без використання АСКОЕ. Це відповідає вимогам постанови НКРЕКП №1430, згідно з якою споживачі, що отримують електроенергію на межі балансової належності з номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги. Тендерна документація сформована з урахуванням цього показника.
Дата відповіді:
09.12.2025 11:55
Відповідь надана
банківська гарантія
Номер:
58642318368f4fc68f145c9e69790061
Дата опублікування:
07.12.2025 21:19
Опис:
Для чого документи, які стосуються банківської гарантії (додаткові листи та довідки) розкидані по всій тендерній документації? Ви намагаєтесь заздалегідь підлаштуати платформу для можливості відхилення учасників по ненаданню документів в складі банківської гарантії. Ви вимагаєте додаткові листи і довідки які не передбачені Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Дані вимоги прописані під конкретного постачальника.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше питання щодо необхідності надання додаткових листів та довідок у складі документів, що стосуються банківської гарантії. Хочемо зазначити, що вимога Замовника про надання усіх зазначених документів повністю відповідає чинному законодавству та має на меті забезпечення законних інтересів Замовника, а саме – гарантування безпечного та прозорого проведення закупівлі. Захист Замовника від ризиків: Документи від банку-гаранта, включно з довідками про відсутність порушень у попередніх торгах, підтверджують, що учасник торгів (принципал) є надійним та добросовісним контрагентом, а банк-гарант готовий виконати свої зобов’язання у випадку настання гарантійних випадків. Це зменшує ризик неповернення коштів забезпечення тендерної пропозиції та гарантує фінансову відповідальність сторін. Повна перевірка електронної банківської гарантії: Вимога надавати електронну банківську гарантію у форматі, придатному для перевірки електронного підпису, разом із довідкою банку, забезпечує можливість Замовника перевірити легітимність підписанта та чинність гарантії протягом усього періоду дії. Це відповідає вимогам Наказу Мінекономіки України № 2628 від 14.12.2020, а також Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 щодо реквізитів банківської гарантії. Підтвердження правомочності банку: Ліцензія банку, довіреність або документ про повноваження підписанта підтверджують, що особа, яка підписала гарантію, має юридичну можливість виконувати такі дії. Це необхідно для легітимності гарантії і недопущення ризиків відмови банку у виплаті у випадку настання гарантійних обставин. Вимоги щодо санкцій та фінансової безпеки: Довідки банку про відсутність обмежень або санкцій щодо банку-гаранта необхідні для того, щоб забезпечення було дійсним і не підпадало під ризик блокування через міжнародні або державні санкції. Це є вимогою безпеки і зменшує правові ризики для Замовника. Підтвердження повної структури забезпечення: Листи банку щодо погодження внесення змін або подовження терміну дії гарантії дозволяють Замовнику впевнено керувати ризиками протягом всього процесу закупівлі та після підписання договору, відповідно до умов тендерної документації. Таким чином, усі додаткові листи та довідки не є «штучними» вимогами, спрямованими проти конкретного учасника, а є обґрунтованими заходами для перевірки надійності банківської гарантії та забезпечення фінансової безпеки Замовника відповідно до законодавства. Невиконання цих вимог ускладнює оцінку гарантій та може поставити під ризик повернення коштів тендерного забезпечення, що є прямим порушенням інтересів Замовника.
Дата відповіді:
09.12.2025 11:55