-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія. Закупівля на 2026 рік Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 14.12.25 00:00)
4 910 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
06
год
29
хв
07
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2025 15:26 - 11.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0686d082c01f4dc78cd5347a99e2042b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-04-015568-a.c1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» (далі – Скаржник) є ліцензованим електропостачальником, який здійснює господарську діяльність з постачання електричної енергії споживачу на підставі Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII та ліцензії, виданої НКРЕКП відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469.
Захарівською селищною радою Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) затверджено тендерну документацію за процедурою відкритих торгів з особливостями на закупівлю електричної енергії на 2026 рік (UA-2025-12-02-017809-a). Тендерна документація містить, зокрема, Додаток № 3 – Перелік документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, де передбачені оскаржувані вимоги .
Скаржник має намір взяти участь у процедурі закупівлі, однак вимоги Додатку № 3, а саме:
вимога документального підтвердження кваліфікації внутрішнього аудитора ISO 9001:2015 на працівника учасника з наданням наказу про прийняття на роботу та повідомлення до ДПС;
вимога, щоб банк-гарант надав довідку, що принципал (учасник) раніше не допускав гарантійних випадків за іншими торгами;
вимога додаткових документів від банку про структуру власності банку та довідку, що банк не під санкціями України, США або країн ЄС;
є дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
II. Нормативно-правове регулювання
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII встановлює принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність, пропорційність, недискримінація учасників, рівне ставлення до них, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Частина четверта статті 22 Закону № 922-VIII прямо передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також забороняється вимагати документальне підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у відкритих реєстрах або відкритих даних.
Пункт 29 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) встановлює, що при закупівлі електричної енергії замовник:
не застосовує пункти 1 та 2 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII (щодо обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, наявності працівників відповідної кваліфікації);
не може встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Національний стандарт для товару «електрична енергія» – ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» – визначає технічні параметри якості електроенергії (напруга, частота, симетрія фаз, вміст гармонік тощо), але не встановлює вимог:
до систем управління якістю ISO 9001 чи внутрішніх аудиторів ISO;
до структури персоналу постачальника;
до додаткової інформації про банківську історію учасника чи структуру власності банку-гаранта.
Наказ Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» встановлює вичерпні обов’язкові вимоги до банківської гарантії як форми забезпечення тендерної пропозиції. Замовник має право вимагати відповідності гарантії цим Вимогам, але не розширювати зміст забезпечення додатковими умовами, що стосуються відносин між банком та клієнтом в інших торгах.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Додаток 1. ТТХ.doc 08.12.2025 15:55
- 1. ТД 2025 - електрика (2026).docx 08.12.2025 15:55
- 4. ДОДАТОК _3 _Перелік документів.doc 08.12.2025 15:55
- 5. ДОДАТОК _4 _Переможець.doc 08.12.2025 15:55
- оголошення.pdf 08.12.2025 15:55
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг дл.pdf 08.12.2025 15:55
- Постанови НКРЄКП про надання ліцензії.pdf 08.12.2025 15:55
- Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 08.12.2025 15:55
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 08.12.2025 15:55
- скарга Захарівська селищна рада Роздільнянського району Одеської області.docx 08.12.2025 15:55
- Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії _ Антимонопольний комітет України.pdf 08.12.2025 15:55
- sign.p7s 08.12.2025 15:55
- Пояснення 09.12.2025 16:31
- Пояснення 09.12.2025 16:31
- 7. Перелік змін до ТД від 09.12.2025 09.12.2025 16:31
- 4. ДОДАТОК _3 _Перелік документів зі змінами 09.12.2025 16:31
- Рішення від 10.12.2025 №18243.pdf 10.12.2025 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2025 16:42
Дата розгляду скарги:
22.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2025 16:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
793952d0e7a74ae897328397c62dd0b8
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Додаток 3, розділ 1 – внутрішній аудитор ISO 9001:2015 на працівника учасника
У Додатку 3 розділу 1 тендерної документації встановлено, що додатково, з метою підтвердження належного функціонування системи управління якістю та внутрішнього контролю за імплементацією вимог ISO 9001:2015, Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження кваліфікації внутрішнього аудитора системи менеджменту якості у вигляді:
сертифікату «Внутрішній аудитор ISO 9001:2015» на працівника учасника;
копії наказу про прийняття цього працівника на роботу;
копії повідомлення до ДПС про прийняття на роботу (з квитанцією ДПС).
Порушення:
Ця вимога є вимогою до персоналу учасника, тобто застосуванням кваліфікаційного критерію щодо «наявності працівників відповідної кваліфікації» за змістом п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону № 922-VIII, що прямо заборонено п. 29 Особливостей для закупівель електричної енергії.
Жодна норма Закону № 2019-VIII, ПРРЕЕ, Ліцензійних умов НКРЕКП № 1469 чи ДСТУ EN 50160:2023 не встановлює обов’язку мати внутрішнього аудитора ISO 9001 або надавати кадрові документи на такого працівника як умову допуску до тендеру. Це не є вимогою до предмета закупівлі (якості електроенергії) і не випливає з національного стандарту.
Вимога надавати наказ про прийняття на роботу та повідомлення до ДПС на конкретну фізичну особу виходить за межі предмета публічної закупівлі, вторгається в сферу трудових/кадрових відносин учасника, не передбачена Законом № 922-VIII й дискримінує тих учасників, які:
організували систему менеджменту якості в інший спосіб;
використовують аутсорсингові послуги з внутрішнього аудиту;
не мають у штаті окремої особи «внутрішній аудитор ISO 9001:2015».
З огляду на п. 29 Особливостей, будь-які вимоги до персоналу/штату при закупівлі електроенергії не можуть встановлюватися. Отже, зазначена вимога є такою, що суперечить п. 29 Особливостей, ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону № 922-VIII і обмежує конкуренцію.
2. Додаток 3, розділ 1 – довідка банку про відсутність гарантійних випадків по учаснику
Додаток 3 розділу 1 також вимагає, щоб у складі документів щодо забезпечення тендерної пропозиції Учасник надав:
електронну банківську гарантію;
довідку з банку, що засвідчує, що клієнт (учасник торгів – принципал) раніше не вчиняв порушень в рамках інших торгів (гарантійні випадки), за якими банк-гарант змушений був перераховувати забезпечення на користь замовників інших торгів.
Порушення:
Наказ Мінекономіки № 2628 встановлює форму та мінімальні обов’язкові реквізити забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії). Вимога надати додаткову довідку про історію гарантійних випадків не передбачена цим Наказом, Законом № 922-VIII чи Особливостями, а отже є надмірною та такою, що виходить за межі регулювання забезпечення тендерних пропозицій.
Така довідка фактично оцінює історію участі учасника в інших торгах (у стосунках з іншими замовниками), створює новий не передбачений законом критерій допуску («ніколи не було гарантійних випадків») і може використовуватись як підстава для відмови в участі, що суперечить логіці ст. 17 Закону № 922-VIII (вичерпний перелік підставдля відхилення).
Інформація про несплату/відшкодування за банківськими гарантіями не є пов’язаною з якістю предмета закупівлі (електроенергії) й не передбачена ДСТУ EN 50160:2023, відтак вимога такої довідки не може бути виправдана як «вимога до предмета закупівлі» в розумінні п. 29 Особливостей.
Вказана вимога дискримінує учасників, які в минулому могли мати спірні ситуації з іншими замовниками (де, наприклад, гарантія була реалізована з підстав, не пов’язаних з їхньою технічною або фінансовою неспроможністю), і створює ризик подвійного покарання за минулі правовідносини, які не мають відношення до даної процедури.
3. Додаток 3, розділ 4 – додаткові вимоги до банківської гарантії (структура власності банку, санкції)
Розділ IV та Додаток 3 до тендерної документації встановлюють, що:
забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії разом із відомостями від банку про структуру власності (засновників) банку-гаранта;
у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку (інформацію) від банку, що банк-гарант не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції;
окремо вимагаються копії ліцензії банку/витягу з реєстру банків, довіреність на підписанта тощо.
Порушення:
Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначені ст. 25 Закону № 922-VIII, Особливостями та Наказом № 2628. Вони передбачають істотні умови банківської гарантії (сума, строк, безвідкличність, згадка на оголошення/тендер, порядок сплати тощо).
Вимога подавати додаткові відомості щодо структури власності банку виходить за межі необхідного для забезпечення зобов’язання за гарантією і обмежує коло банків, з якими можуть працювати учасники.
Вимога довідки, що банк не під санкціями України/США/ЄС, моделює перевірку санкційного статусу самого банку, тоді як Закон № 922-VIII та Особливості:
встановлюють санкційні обмеження щодо учасника процедури закупівлі (постачальника), а не щодо банку-гаранта;
не містять обов’язку учасника подавати окрему довідку банку про санкційний статус самого банку.
Перевірка санкційного статусу банків є компетенцією державних органів (НБУ, РНБО, КМУ), а не замовника через тендерну документацію.
Обидві вимоги (структура власності банку та відсутність санкцій) адресовані до третьої особи – банку, а не до учасника як постачальника електроенергії. Це:
ускладнює участь, оскільки далеко не кожен банк готовий видавати такі спеціальні довідки під конкретну закупівлю;
штучно звужує коло банків-гарантів та, відповідно, коло потенційних учасників, що суперечить принципу недискримінації (ст. 5 Закону № 922-VIII).
Зміст банківської гарантії та базові вимоги до банку-гаранта вже врегульовані Постановою НБУ № 639 та Наказом № 2628. Вимоги щодо структури власності та санкційного статусу банку не передбачені цими актами й тому є надмірними і такими, що не ґрунтуються на законі.
IV. Порушення прав та інтересів Скаржника
Скаржник, як ліцензований постачальник електричної енергії, має законне право на участь у процедурах закупівель електроенергії на території України. Оскаржувані вимоги Додатку 3:
змушують Скаржника або штучно змінювати свою організаційну та кадрову структуру (наймати окремого працівника – внутрішнього аудитора ISO 9001:2015; збирати та розкривати кадрові документи), або утриматися від участі в закупівлі;
вимагають додаткові документи від банку-гаранта, які не передбачені Законом № 922-VIII, Особливостями та Наказом № 2628, чим обмежують вибір банків-партнерів та фактично можуть зробити участь економічно або організаційно невигідною;
створюють дискримінаційні бар’єри, що не випливають з ДСТУ EN 50160:2023 і не стосуються якості чи кількості електричної енергії як предмета закупівлі.
У разі незміни тендерної документації Скаржник або не зможе подати пропозицію, або його пропозиція буде відхилена з формальних підстав, які не передбачені Законом № 922-VIII та Особливостями. Це порушує принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення та пропорційності, закріплені в ст. 5 Закону № 922-VIII, та ч. 4 ст. 22 цього Закону.
У Додатку 3 розділу 1 тендерної документації встановлено, що додатково, з метою підтвердження належного функціонування системи управління якістю та внутрішнього контролю за імплементацією вимог ISO 9001:2015, Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження кваліфікації внутрішнього аудитора системи менеджменту якості у вигляді:
сертифікату «Внутрішній аудитор ISO 9001:2015» на працівника учасника;
копії наказу про прийняття цього працівника на роботу;
копії повідомлення до ДПС про прийняття на роботу (з квитанцією ДПС).
Порушення:
Ця вимога є вимогою до персоналу учасника, тобто застосуванням кваліфікаційного критерію щодо «наявності працівників відповідної кваліфікації» за змістом п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону № 922-VIII, що прямо заборонено п. 29 Особливостей для закупівель електричної енергії.
Жодна норма Закону № 2019-VIII, ПРРЕЕ, Ліцензійних умов НКРЕКП № 1469 чи ДСТУ EN 50160:2023 не встановлює обов’язку мати внутрішнього аудитора ISO 9001 або надавати кадрові документи на такого працівника як умову допуску до тендеру. Це не є вимогою до предмета закупівлі (якості електроенергії) і не випливає з національного стандарту.
Вимога надавати наказ про прийняття на роботу та повідомлення до ДПС на конкретну фізичну особу виходить за межі предмета публічної закупівлі, вторгається в сферу трудових/кадрових відносин учасника, не передбачена Законом № 922-VIII й дискримінує тих учасників, які:
організували систему менеджменту якості в інший спосіб;
використовують аутсорсингові послуги з внутрішнього аудиту;
не мають у штаті окремої особи «внутрішній аудитор ISO 9001:2015».
З огляду на п. 29 Особливостей, будь-які вимоги до персоналу/штату при закупівлі електроенергії не можуть встановлюватися. Отже, зазначена вимога є такою, що суперечить п. 29 Особливостей, ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону № 922-VIII і обмежує конкуренцію.
2. Додаток 3, розділ 1 – довідка банку про відсутність гарантійних випадків по учаснику
Додаток 3 розділу 1 також вимагає, щоб у складі документів щодо забезпечення тендерної пропозиції Учасник надав:
електронну банківську гарантію;
довідку з банку, що засвідчує, що клієнт (учасник торгів – принципал) раніше не вчиняв порушень в рамках інших торгів (гарантійні випадки), за якими банк-гарант змушений був перераховувати забезпечення на користь замовників інших торгів.
Порушення:
Наказ Мінекономіки № 2628 встановлює форму та мінімальні обов’язкові реквізити забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії). Вимога надати додаткову довідку про історію гарантійних випадків не передбачена цим Наказом, Законом № 922-VIII чи Особливостями, а отже є надмірною та такою, що виходить за межі регулювання забезпечення тендерних пропозицій.
Така довідка фактично оцінює історію участі учасника в інших торгах (у стосунках з іншими замовниками), створює новий не передбачений законом критерій допуску («ніколи не було гарантійних випадків») і може використовуватись як підстава для відмови в участі, що суперечить логіці ст. 17 Закону № 922-VIII (вичерпний перелік підставдля відхилення).
Інформація про несплату/відшкодування за банківськими гарантіями не є пов’язаною з якістю предмета закупівлі (електроенергії) й не передбачена ДСТУ EN 50160:2023, відтак вимога такої довідки не може бути виправдана як «вимога до предмета закупівлі» в розумінні п. 29 Особливостей.
Вказана вимога дискримінує учасників, які в минулому могли мати спірні ситуації з іншими замовниками (де, наприклад, гарантія була реалізована з підстав, не пов’язаних з їхньою технічною або фінансовою неспроможністю), і створює ризик подвійного покарання за минулі правовідносини, які не мають відношення до даної процедури.
3. Додаток 3, розділ 4 – додаткові вимоги до банківської гарантії (структура власності банку, санкції)
Розділ IV та Додаток 3 до тендерної документації встановлюють, що:
забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії разом із відомостями від банку про структуру власності (засновників) банку-гаранта;
у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку (інформацію) від банку, що банк-гарант не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції;
окремо вимагаються копії ліцензії банку/витягу з реєстру банків, довіреність на підписанта тощо.
Порушення:
Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначені ст. 25 Закону № 922-VIII, Особливостями та Наказом № 2628. Вони передбачають істотні умови банківської гарантії (сума, строк, безвідкличність, згадка на оголошення/тендер, порядок сплати тощо).
Вимога подавати додаткові відомості щодо структури власності банку виходить за межі необхідного для забезпечення зобов’язання за гарантією і обмежує коло банків, з якими можуть працювати учасники.
Вимога довідки, що банк не під санкціями України/США/ЄС, моделює перевірку санкційного статусу самого банку, тоді як Закон № 922-VIII та Особливості:
встановлюють санкційні обмеження щодо учасника процедури закупівлі (постачальника), а не щодо банку-гаранта;
не містять обов’язку учасника подавати окрему довідку банку про санкційний статус самого банку.
Перевірка санкційного статусу банків є компетенцією державних органів (НБУ, РНБО, КМУ), а не замовника через тендерну документацію.
Обидві вимоги (структура власності банку та відсутність санкцій) адресовані до третьої особи – банку, а не до учасника як постачальника електроенергії. Це:
ускладнює участь, оскільки далеко не кожен банк готовий видавати такі спеціальні довідки під конкретну закупівлю;
штучно звужує коло банків-гарантів та, відповідно, коло потенційних учасників, що суперечить принципу недискримінації (ст. 5 Закону № 922-VIII).
Зміст банківської гарантії та базові вимоги до банку-гаранта вже врегульовані Постановою НБУ № 639 та Наказом № 2628. Вимоги щодо структури власності та санкційного статусу банку не передбачені цими актами й тому є надмірними і такими, що не ґрунтуються на законі.
IV. Порушення прав та інтересів Скаржника
Скаржник, як ліцензований постачальник електричної енергії, має законне право на участь у процедурах закупівель електроенергії на території України. Оскаржувані вимоги Додатку 3:
змушують Скаржника або штучно змінювати свою організаційну та кадрову структуру (наймати окремого працівника – внутрішнього аудитора ISO 9001:2015; збирати та розкривати кадрові документи), або утриматися від участі в закупівлі;
вимагають додаткові документи від банку-гаранта, які не передбачені Законом № 922-VIII, Особливостями та Наказом № 2628, чим обмежують вибір банків-партнерів та фактично можуть зробити участь економічно або організаційно невигідною;
створюють дискримінаційні бар’єри, що не випливають з ДСТУ EN 50160:2023 і не стосуються якості чи кількості електричної енергії як предмета закупівлі.
У разі незміни тендерної документації Скаржник або не зможе подати пропозицію, або його пропозиція буде відхилена з формальних підстав, які не передбачені Законом № 922-VIII та Особливостями. Це порушує принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення та пропорційності, закріплені в ст. 5 Закону № 922-VIII, та ч. 4 ст. 22 цього Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Визнати вимогу Додатку 3, розділ 1 щодо обов’язкового надання документів про внутрішнього аудитора ISO 9001:2015 (сертифікат, наказ про прийняття на роботу, повідомлення до ДПС) такою, що порушує ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону № 922-VIII та п. 29 Особливостей, оскільки є забороненим вимаганням документів про персонал учасника, не передбаченим національним стандартом якості електроенергії. Визнати вимогу Додатку 3, розділ 1 щодо надання довідки банку про відсутність гарантійних випадків по учаснику (принципалу) такою, що порушує ч. 4 ст. 22 Закону № 922-VIII та Наказ № 2628, оскільки вимагає документального підтвердження інформації, що не є обов’язковою складовою забезпечення тендерної пропозиції та не стосується предмета закупівлі. Визнати вимоги Додатку 3, розділ 4 щодо обов’язкового надання від банку-гаранта документів про структуру власності банку та довідки про відсутність санкцій України/США/ЄС такими, що порушують ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону № 922-VIII та Наказ № 2628, оскільки необґрунтовано звужують коло можливих банків-гарантів і виходять за межі регулювання забезпечення тендерної пропозиції. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-12-04-015568-a шляхом виключення зазначених вимог із Додатку 3 як дискримінаційних і таких, що не відповідають вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель.
Запити Органу оскарження
Номер:
27cc092cf3df474db53823611586aaf6
Тема запиту:
ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ в задоволення усіх вимог Скаржника за Скаргою та внесення відповідних змін на підставі скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365»
Текст запиту:
Замовником 09 грудня 2025 року було оприлюднено зміни до тендерної документації, що стосувались усунення УСІХ порушень, про які Скаржником зазначалось за Скаргою. Відповідно до змін до тендерної документації питання за Скаргою були повністю задоволені Замовником та відповідні вимоги виключені зі змісту тендерної документації.
Не даючи оцінку абсурдності вказаного оскарження Уповноваженою особою прийнято рішення все ж таки задовільнити усі вказані вимоги Скаржника шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, якими виключено вказані вимоги. Зміни до тендерної документації оприлюднені Замовником 08 грудня 2025 року за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/ UA-2025-12-04-015568-a
У відповідності до підпункту 3 пункту 63 Постанови про особливості «Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли:
3) замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі;».
У випадку прийняття Скарги до розгляду відповідно до пункту 64 Постанови про особливості: «Орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, коли обставини, зазначені в підпунктах 1-4 пункту 63 цих особливостей, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду»
З урахуванням добровільного характеру внесення змін до тендерної документації Замовником закупівлі та виключення з її вимог умов, що оскаржуються Скаржником просимо Колегію АМКУ залишити без розгляду або припинити розгляд Скарги в цій частині.
Дата опублікування:
09.12.2025 16:31