-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Активна електрична енергія
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Призупинено
3 996 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
02.12.2025 13:24 - 07.12.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо класу напруги
Номер:
f3a645daef27471586765037f2909744
Дата опублікування:
05.12.2025 10:24
Опис:
Шановний Замовник.
Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175.
Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги.
Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги.
Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання.
Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару.
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! 2 клас напруги
Дата відповіді:
05.12.2025 21:30
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання А стимулююча
Номер:
84fa035a96c6403983f23f7ba81d2d9e
Дата опублікування:
05.12.2025 10:23
Опис:
Шановний Замовник. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), 10.12.2024 прийняла постанову №2079, якою скасовано процедуру віднесення площадок вимірювання споживачів до групи "а". Відтепер визначення площадок комерційного обліку, які належать до групи «а», здійснюється згідно з п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ). Відповідно до групи «а» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок), крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів. Нагадуємо, що з 01.01.2025 споживачі які віднесені до групи «а», зобов’язані: забезпечити свої вузли комерційного обліку сучасними інтелектуальними лічильниками, які повинні функціонувати у складі автоматизованої системи та гарантувати щодобове дистанційне зчитування інтервальних даних (п.4.4.12 ККОЕЕ); розробити та погодити з Оператором системи розподілу програму модернізації вузлів обліку у частині встановлення таких лічильників; реалізувати програму модернізації. На підставі п.12.1.5-12.1.6 ККОЕЕ, модернізація вузлів обліку та розробка «Програми модернізації» відбувається за рахунок власника точки комерційного обліку (ВТКО). Звертаємо увагу: з 01.01.26 для споживачів групи «а», які не забезпечать гарантоване автоматичне дистанційне зчитування інтервальних даних, буде застосовано стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін, що може призвести до збільшення загальної вартості електроенергії для таких споживачів. Оператори системи розподілу направляли повідомлення споживачам щодо переходу в групу «а» або необхідністю укладання договору з ППКО((ДК 021:2015 код 72310000-1 — Послуги з обробки даних) у зв’язку з тим, що деякі точки, відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ по критеріям стали відповідати групі «а», а до цього відносились до групи «б». У зв’язку з таким переходом ціна електричної енергії по таким точкам суттєво зросла. Отже, якщо на Вашому підприємстві є точки які перейшли в групу «а», а в тендерній документації Вами не зазначена дана інформація (або не надано чіткої відповіді на запитання Учасника), то в майбутньому це призведе до можливого розірвання договору, так як розрахунок по таким точкам буде відповідно до стимулюючого погодинного графіку із врахуванням ринкових цін, про що Учасник розраховуючи ціну для пропозиції фактично не знав і не розумів як саме необхідно проводити розрахунок ціни для пропозиції. Просимо повідомити чи є на вашому підприємстві точки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год – які наразі відносяться до групи «а» і чи встановлено на таких точках ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД. Інформацію, щодо переведення точок групи «б» на групу «а» стимулююча Ви можете отримати у свого діючого постачальника або оператора системи розподілу з яким укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії. Ознайомитися з роз’ясненнями та рекомендаціями НКРЕКП щодо переходу на дистанційне зчитування даних для групи «А» можна на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/news/osoblivosti-perehodu-spozhivachiv-z-ploshchadkamikomercijnogo-obliku-grupi-na-distancijne-zchituvannya-pokaziv-lichilnikiv-elektrichnoyienergiyi
Відповідь:
Замовник належить до групи площадок вимірювання «б»(без АСКОЕ).
Дата відповіді:
05.12.2025 21:32
Відповідь надана
Цифровий підпис
Номер:
2b4f0207b833447e9f66967a5205be10
Дата опублікування:
05.12.2025 10:23
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/ УЕП.
УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях.
КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 використання удосконалених електронних підписів учасниками не забороняється.
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. .
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Врахуйте також, що при аварійних відключеннях світла електронний підпис (КЕП) не зчитується системою, так як мережі Інтернет (в т.ч. мобільних операторів) не вистачає потужностей.
Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до ЗУ "Про електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Виготовлення КЕП займає 1-2 робочі дні в одному з 32 акредитованих АЦСК. Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Дата відповіді:
05.12.2025 21:23
Відповідь надана
Щодо вимоги про працівників
Номер:
4da5f6db99494572b77706598c95c5ba
Дата опублікування:
05.12.2025 10:23
Опис:
Шановний Замовник.
Тендерна документація та Додаток 2 містить незаконну вимогу, а саме: «18) довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу»
Відповідно до абз.п.29 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 - У РАЗІ ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗГІДНО З ЦИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ. Отже, Замовник не має права вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ч.2 ст.16) - це є прямим порушенням норм законодавства.
Відповідно до абз.2 п.29 Особливостей - У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предмет закупівлі– електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5) для якого є чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023, в якому не передбачено вимогу надання свідоцтва, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу.
Видаліть дискримінаційні та НЕЗАКОННІ вимоги з тендерної документації та додатків до неї.
Відповідь:
Пунктом 18 додатку 2 не встановлено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Правомірність вимог зазначених довідок підтверджується рішенням АМКУ №6557-п/пк-пз від 01.11.2022р. Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації
Дата відповіді:
05.12.2025 21:09
Відповідь надана
Незаконні часові обмеження
Номер:
a54d0e9fd28e4db2a2c8577812d61704
Дата опублікування:
05.12.2025 10:20
Опис:
Додаток 2 тендерної документації містить наступну вимогу "4. Довідка/и від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника та про систему оподаткування учасника, виданою не раніше 4 кварталу 2025 року. "
Яким чином часове обмеження (не раніше 4 кварталу 2025 року.) та і саме надання інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника стосується взаємовідносин між Постачальником і Споживачем? Для виконання умов Договору про постачання електричної енергії у відповідності до чинного законодавства України в УЧАСНИКА В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ МАЄ БУТИ ВІДКРИТИЙ РАХУНОК ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМОМ ВИКОРИСТАННЯ, наявність інших рахунків не має жодного відношення до Вашої закупівлі, тому дана Вимога (з вказаним часовим обмеженням) чітко вказує, що Вами вже заздалегідь обраний майбутній постачальник і дані торги провадяться «технічно», так як такі вимоги прописано під конкретного постачальника. Рекомендуємо видалити дану вимогу, для забезпечення проведення закупівлі без звернення Учасників до АМКУ.
Відповідь:
Пункт 4 стосується інформації щодо зареєстрованих рахунків учасника та про систему оподаткування учасника, а не відповідності с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Незрозуміло чому Скаржник не міг отримати зазначені довідки протягом 4 кварталу 2025 року. Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації.
Дата відповіді:
05.12.2025 21:13
Відповідь надана
договір про надання юридично-консультаційних послуг
Номер:
37657ecf0aa04b4aaa6b1216815cf6dd
Дата опублікування:
05.12.2025 09:54
Опис:
Шановний Замовник.
З якою метою Вами зазначено в тендерній документації інформацію: "Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг при проведенні процедури закупівлі. Вартість юридично – консультаційних послуг становить 25000,00 грн.(двадцять п’ять тисяч грн.) 00 коп."?
Замовники не мають права вимагати (якщо дана інформація викладена з метою саме покриття таких витрат) від учасників покриття юридично-консультаційних послуг з третіми особами, які не являються сторонами договору про постачання елктричної енергії.
Тому дана інформація є надлишковою в даній тендерній документації і підлягає видаленню.
Відповідь:
Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг при проведенні процедури закупівлі. Незрозуміло як зазначений пункт документації перешкоджає подати тендерну пропозицію учаснику.
Дата відповіді:
05.12.2025 21:14
Відповідь надана
Умови Договору
Номер:
81848effd7304effb18c024dd280e821
Дата опублікування:
03.12.2025 17:43
Опис:
Шановний Замовнику, виправте умови договору оскільки в п. 5.15 некоректно вказаний період "5.15. Порядок розрахунку за останній місяць постачання у 2022 році за Договором: Постачальник надає Споживачу акт приймання–передачі електричної енергії за фактично спожиту електричну енергію за останній місяць постачання у 2022 році у строки встановлені бюджетним кодексом України , але не пізніше останнього робочого дня місяця.", а в розділі 11 прописано посилання на структуру (ІКЦ) якої вже не існує.
Відповідь:
Доброго дня! В п.5.15 буде внесено зміни, в розділ 11 зміни вноситись не будуть оскільки Положення про ІКЦ затверджене Постановою НКРЕ №299 від 12.03.2009р. є чинним.
Дата відповіді:
04.12.2025 16:13