• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишився день (до 15.12.25 00:00)

8 000 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
21
год
29
хв
55
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 02.12.2025 11:28 - 12.12.2025 00:00
Відповідь надана

на Відповідь Організатора: 08.12.2025 11:47

Номер: 147f1571b0c144e58a3b77292fd3d9b1
Дата опублікування: 09.12.2025 16:59
Опис: на Відповідь Організатора: 08.12.2025 11:47, вимоги які є дискримінаційними і які зустрічаються в багатох закупівлях діючого Вашого постачальника: 1) На виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці», Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці Учасника, зокрема за показниками важкості та напруженості праці, а саме: протокол проведення дослідження важкості та напруженості праці у кількості не меншою, аніж на три робочих місця (професії) Учасника з висновком про те що, показники напруженості праці не перевищують допустимі, які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі. 2) На виконання вимог ст.ст. 41, 42 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 56 від 21.03.2007 року «Про затвердження Типового положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про уповноважену найманими працівниками Учасника особу з питань охорони праці, що здійснює громадський контроль за додержанням законодавством про охорону праці в Учасника та не є відповідальним за дотриманням законодавства про охорону праці на підприємстві Учасника разом із положенням про діяльність уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорони праці, що затверджене загальними зборами трудового колективу Учасника, а також посвідчення про проходження навчання законів і нормативних актів про охорону праці особою, що вказана у довідці 3) На виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці», а також пункту 2.2. розділу III. Вимоги щодо облаштування робочих зон, Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 67 від 25.01.2012 «Про затвердження Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці в частині відповідності мікроклімату в робочих приміщеннях Учасника згідно з ДСН «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу», а саме: протокол проведення дослідження мікроклімату у кількості не меншою, аніж на три робочих місця (професії) Учасника з висновком про те, що умови праці за показниками мікроклімату допустимі, які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі. 4) На виконання статті 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, пункту 5 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337, Учасник у складі пропозиції надає наказ про призначення в Учасника, особи відповідальної за придбання та формування медичними засобами аптечки медичної для надання першої домедичної допомоги разом із відповідним додатком до наказу, яким затверджений перелік вкладень в аптечку медичну для надання першої домедичної допомоги, а також підтверджуючий документ про придбання аптечки медичної (видаткова накладна або акт приймання-передачі). 5) Для підтвердження фінансової стабільності, учасник процедури закупівель має надати інформацію або акт звірки від оператора системи передачі (НЕК Укренерго) не раніше 2025 року, з накладеним КЕП оператора системи передачі, щодо відсутності заборгованості учасника за наступними Договорами: - Договір про надання послуг з передачі електричної енергії; - Договір про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління; - Договір про врегулювання небалансів електричної енергії. 6) У складі пропозиції обов’язково надається сканкопія аналогічного договору, а також лист-відгук (який має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») від такого замовника з обов’язковим зазначенням інформації щодо предмету договору, кількості поставлених товарів, вартості поставки товару, термін дії Договору, наявності претензій до постачальника, переліку актів приймання-передачі товару згідно даного Договору, а також документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти приймання-передачі товару щодо поставленого товару з підписами сторін), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, що завірений банком, акти звірки з замовником, що підписані сторонами, документи, що підтверджують оплату податків на прибуток в період виконання умов договору, що завірене відміткою банку, податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. Отже учасник надає не менше одного повністю виконаного аналогічного договору із попереднім Замовником, в якому відображена інформація щодо постачання електричної енергії кінцевому споживачу з документами, що передбачені вище. Аналогічний договір має бути наданий від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. 7) Лист (інформацію) від Оператора системи передачі щодо показників моніторингу якості електричної енергії, яка є предметом Договору про надання послуг з передачі електричної енергії в мережах системи передачі згідно глави 2 розділу XІ Кодексу системи передачі Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідного сертифікату чинного на момент подання пропозиції Учасник має підтвердити відповідність вимогам міжнародного стандарту SA 8000:2014. 8) У складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист про відсутність порушень (з моменту отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу та по дату оголошення відкритих торгів з особливостями) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1469 (далі – Ліцензійні умови). Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником. У разі, якщо замовником буде виявлено, що учасник порушував вказані вище Ліцензійні умови, пропозиція такого Учасника буде відхилена. 9) Довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель; 10) З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки на підприємстві учасника. На підтвердження достовірності вказаної інформації учасником додатково надається у складі тендерної пропозиції копія посвідчення про проходження такою особою відповідного навчання та перевірку знань з питань охорони праці. 11) У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з організації природоохоронних робіт та основних вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони навколишнього природного середовища або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо щодо організації природоохоронних робіт та основних вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони навколишнього природного середовища. 12) Лист (інформацію) від уповноваженого органу про відсутність (не перебування) Учасника у переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції. Перелік осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції формується згідно Постанови КМУ № 622 від 22.07.2020. 13) Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі із зазначених вище підстав. 14) У випадку, якщо основним установчим документом учасника процедури закупівлі передбачається укладання трудового договору або контракту із керівником для здійснення своїх повноважень надається вказаний договір або контракт разом із змінами та доповненнями до нього, якщо такі мали місце, в протилежному випадку учасник процедури закупівлі надає довідку із поясненням відсутності вказаного документу та зазначенням правової основи діяльності керівника з посиланням на зміст установчого документу. 15) Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер). 16) Лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари. 17) . Видаляйте дані вимоги.
Відповідь: Замовник здійснює закупівлі виключно відповідно до принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації, прозорості та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Додаток 5 тендерної документації містить вимоги, які спрямовані не на обмеження кола учасників, а на підтвердження спроможності постачальника якісно та безперебійно виконувати договір. Всі вимоги сформовані відповідно до статті 16 та статті 22 Закону, які прямо надають замовнику право визначати перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності учасника критеріям. Звертаємо увагу, що: Жодна з вимог Додатку 5 не встановлює конкретного виробника, торгової марки чи іншої дискримінаційної ознаки, що обмежує участь конкретного суб’єкта. Документи, передбачені Додатком 5, є поширеною та типовою практикою у закупівлях електричної енергії, що неодноразово підтверджено рішеннями Антимонопольного комітету України. Наявність або відсутність інших учасників в окремих процедурах закупівлі не може свідчити про дискримінаційність вимог, адже кількість пропозицій залежить від комерційних рішень учасників, а не від волі замовника. Закон не містить вимоги забезпечувати певну кількість учасників. Замовник не має повноважень оцінювати чи аналізувати комерційні взаємовідносини або участь тих чи інших господарюючих суб’єктів у інших процедурах закупівель.
Дата відповіді: 12.12.2025 10:04
Відповідь надана

на Відповідь Організатора: 08.12.2025 13:41

Номер: 4b2de15f67474569a0d3189320fdc0de
Дата опублікування: 09.12.2025 16:43
Опис: на Відповідь Організатора: 08.12.2025 13:41, не порушуйте закон, внесіть зміни до тендерної документації та вкажіть клас напруги, у вас є договір на розподіл електричної енергії укладенийзверніться до оператора ситеми розподілу та отримайте в них необхідну інформацію
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформація щодо віднесення наших площадок вимірювання до груп споживання (А, Б чи А без АСКОЕ) належить до технічних даних, що формуються та обліковуються Оператором системи розподілу – АТ «Кіровоградобленерго». Просимо Вас звернутися безпосередньо до ОСР для отримання офіційної та актуальної технічної інформації щодо відповідних площадок вимірювання
Дата відповіді: 11.12.2025 16:19
Відповідь надана

на Відповідь Організатора: 08.12.2025 13:42

Номер: da01284e7ae54b0984f9849f8b75303a
Дата опублікування: 09.12.2025 16:41
Опис: на Відповідь Організатора: 08.12.2025 13:42, не порушуйте закон, внесіть зміни до тендерної документації та вкажіть точки, площадки та групу споживання по ним і ви як замовник а саме уповноважена особа Невладик Наталія, у вас є договір на розподіл електричної енергії укладенийзверніться до оператора ситеми розподілу та отримайте в них необхідну інформацію
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформація щодо віднесення наших площадок вимірювання до груп споживання (А, Б чи А без АСКОЕ) належить до технічних даних, що формуються та обліковуються Оператором системи розподілу – АТ «Кіровоградобленерго». Просимо Вас звернутися безпосередньо до ОСР для отримання офіційної та актуальної технічної інформації щодо відповідних площадок вимірювання
Дата відповіді: 11.12.2025 16:18
Відповідь надана

Корупційна змова у сфері публічних закупівель

Номер: ed418412a9bf487b884129c81cd0a0d2
Дата опублікування: 08.12.2025 15:45
Опис: Шановна уповноважена особа Невладик Наталія, дотримуйтесь принципів здійснення закупівель та не порушуйте ЗУ "Про публічні закупівлі". Кількість дискримінаційних вимог у вигляді безпідставно вимагаємих вами документів в додатку 5 до тендерної документації просто жахає. Ідентичні дискримінаційні вимоги зустрічаються в іншій закупівлі UA-2025-12-05-003693-a, UA-2025-12-05-017583-a, де діючим постачальником є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", а в цій закупівлі UA-2025-12-05-017583-a був ЄДИНИМ учасником в закупівлі де зновуж таки була величезна кількість дискриміна ційних вимог і як бачимо він є діючим постачальником у Вас як замовника і в минулорічній закупівлі UA-2024-11-26-007375-a зновуж таки був ЄДИНИМ учасником. Вимагаємо видалити з тендерної документації перелік вимог в додатку 5. За результатами закупівлі, якщо замовником НЕ БУДЕ ВИДАЛЕНО дискримінаційні вимоги в додатку 5, залишимо це повідомлення на електронному майданчику і сподіваємось контролюючі органи зроблять відповідні висновки на дії уповноваженої особи.
Відповідь: Замовник здійснює закупівлі виключно відповідно до принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації, прозорості та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Додаток 5 тендерної документації містить вимоги, які спрямовані не на обмеження кола учасників, а на підтвердження спроможності постачальника якісно та безперебійно виконувати договір. Всі вимоги сформовані відповідно до статті 16 та статті 22 Закону, які прямо надають замовнику право визначати перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності учасника критеріям. Звертаємо увагу, що: Жодна з вимог Додатку 5 не встановлює конкретного виробника, торгової марки чи іншої дискримінаційної ознаки, що обмежує участь конкретного суб’єкта. Документи, передбачені Додатком 5, є поширеною та типовою практикою у закупівлях електричної енергії, що неодноразово підтверджено рішеннями Антимонопольного комітету України. Наявність або відсутність інших учасників в окремих процедурах закупівлі не може свідчити про дискримінаційність вимог, адже кількість пропозицій залежить від комерційних рішень учасників, а не від волі замовника. Закон не містить вимоги забезпечувати певну кількість учасників. Замовник не має повноважень оцінювати чи аналізувати комерційні взаємовідносини або участь тих чи інших господарюючих суб’єктів у інших процедурах закупівель. Формування тендерної документації відбувалося виключно на підставі чинного законодавства, а не з урахуванням того, хто є діючим постачальником у попередніх роках чи інших процедурах. Погрози залишити повідомлення «для контролюючих органів» не можуть бути підставою для внесення змін у документацію, оскільки такі зміни повинні ґрунтуватися на законах і фактах, а не припущеннях чи емоційних оцінках. У разі потреби Замовник готовий надати усі матеріали та пояснення компетентним органам.
Дата відповіді: 11.12.2025 16:16
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: 9218ba343a324984aa18a8dac051d936
Дата опублікування: 05.12.2025 12:32
Опис: Шановний Замовник. Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше звернення щодо надання погодинного графіка споживання електроенергії для точок, що відносяться до групи «А». 1. Погодинний графік споживання знаходиться у компетенції ОСР Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ) та договорів з оператором системи розподілу (ОСР), погодинний графік споживання визначається ОСР та постачальником електроенергії. Замовник не має доступу до фактичного погодинного споживання по окремих точках, а тому не може надати таку інформацію. 2. Як учасник може отримати необхідні дані Для отримання орієнтовного погодинного графіка споживання учасник може звертатися до оператора системи розподілу, з яким укладено договір на надання послуг з розподілу електроенергії. Ця інформація є загальнодоступною та належить до компетенції ОСР, а не Замовника. 3. Замовник не надає погодинний графік споживання по окремих точках, Учасник може отримати необхідні дані безпосередньо від ОСР, Підстав для внесення змін до тендерної документації немає, всі учасники мають рівний доступ до цієї інформації і можуть врахувати її у своїх розрахунках самостійно.
Дата відповіді: 08.12.2025 13:44
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання

Номер: 73915a91aece4dda983dd623ab2e4dfa
Дата опублікування: 05.12.2025 12:32
Опис: Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше звернення щодо віднесення точок комерційного обліку до групи «А» чи «Б» за організацією обліку електроенергії. Повідомляємо наступне. 1. Визначення групи «А»/«Б» належить до компетенції ОСР Відповідно до: п.4.4.11 та п.4.4.12 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ), Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП №2118, віднесення площадок до групи «А» або «Б» здійснюється оператором системи розподілу (ОСР). Замовник не є власником і не визначає групу точок комерційного обліку, тому не має повноважень надавати таку інформацію. 2. Інформація про групу «А»/«Б» доступна учаснику Для отримання актуальної інформації щодо: групи споживачів за організацією обліку, наявності ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД, режиму щодобового зчитування та передачі даних, учасник може звернутися до: свого постачальника електричної енергії, оператора системи розподілу, з яким укладено договір на розподіл електроенергії. 3. Розрахунок ціни тендерної пропозиції Замовник зазначає, що: правильність розрахунку ціни пропозиції учасником залежить від отримання інформації про групу споживачів від ОСР, тендерна документація не створює переваг для жодного учасника, всі учасники мають рівний доступ до відкритих даних та можуть врахувати групу «А»/«Б» у своїх розрахунках самостійно. Замовник не надає інформацію про групу «А»/«Б», оскільки це знаходиться у компетенції ОСР
Дата відповіді: 08.12.2025 13:42
Відповідь надана

Щодо класу напруги

Номер: 8366659787234a499406868b929f2c93
Дата опублікування: 05.12.2025 12:32
Опис: Шановний Замовник. Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175. Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги. Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги. Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання. Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше звернення щодо уточнення класу напруги точок комерційного обліку. Повідомляємо наступне. 1. Віднесення точок до класу напруги належить до компетенції ОСР Відповідно до Постанови НКРЕКП від 25.08.2021 №1430 та Порядку №1175, клас напруги визначається оператором системи розподілу (ОСР) за кожною межею балансової належності: 1 клас напруги — для точок з номінальною напругою 27,5 кВ і вище або підключених до шин електростанцій (із виключенням альтернативних джерел), 2 клас напруги — для точок із напругою нижче 27,5 кВ. Замовник не є власником та не здійснює технічного контролю за точками обліку, тому визначення класу напруги знаходиться виключно у компетенції ОСР. 2. Інформація про клас напруги доступна через ОСР Для отримання актуальної інформації щодо класу напруги конкретних точок комерційного обліку учасник може звертатися до свого: оператора системи розподілу, діючого постачальника електричної енергії, який має договір на розподіл електроенергії. Ця інформація є загальнодоступною та підтвердженою уповноваженим органом. 3. Роль класу напруги у розрахунку ціни Замовник зазначає, що клас напруги: не змінює вимоги до участі у тендері, не створює переваг для жодного учасника, використовується лише як технічна характеристика для побудови формули ціни, яку кожен учасник може врахувати самостійно, отримавши дані від ОСР. Таким чином, Замовник не надає таку інформацію безпосередньо, а учасник може її отримати самостійно для правильного розрахунку своєї пропозиції. Питання класу напруги повністю знаходиться у компетенції ОСР, Замовник не зобов’язаний надавати конкретні дані по своїх точках, Отримати актуальну інформацію учасник може через свого постачальника або ОСР, Підстав для внесення змін до тендерної документації у зв’язку з цим запитом немає.
Дата відповіді: 08.12.2025 13:41
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання А стимулююча

Номер: b0ea0a53992f4f4692a364febc545a66
Дата опублікування: 05.12.2025 11:47
Опис: Шановний Замовник. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), 10.12.2024 прийняла постанову №2079, якою скасовано процедуру віднесення площадок вимірювання споживачів до групи "а". Відтепер визначення площадок комерційного обліку, які належать до групи «а», здійснюється згідно з п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ). Відповідно до групи «а» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок), крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів. Нагадуємо, що з 01.01.2025 споживачі які віднесені до групи «а», зобов’язані: забезпечити свої вузли комерційного обліку сучасними інтелектуальними лічильниками, які повинні функціонувати у складі автоматизованої системи та гарантувати щодобове дистанційне зчитування інтервальних даних (п.4.4.12 ККОЕЕ); розробити та погодити з Оператором системи розподілу програму модернізації вузлів обліку у частині встановлення таких лічильників; реалізувати програму модернізації. На підставі п.12.1.5-12.1.6 ККОЕЕ, модернізація вузлів обліку та розробка «Програми модернізації» відбувається за рахунок власника точки комерційного обліку (ВТКО). Звертаємо увагу: з 01.01.26 для споживачів групи «а», які не забезпечать гарантоване автоматичне дистанційне зчитування інтервальних даних, буде застосовано стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін, що може призвести до збільшення загальної вартості електроенергії для таких споживачів. Оператори системи розподілу направляли повідомлення споживачам щодо переходу в групу «а» або необхідністю укладання договору з ППКО((ДК 021:2015 код 72310000-1 — Послуги з обробки даних) у зв’язку з тим, що деякі точки, відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ по критеріям стали відповідати групі «а», а до цього відносились до групи «б». У зв’язку з таким переходом ціна електричної енергії по таким точкам суттєво зросла. Отже, якщо на Вашому підприємстві є точки які перейшли в групу «а», а в тендерній документації Вами не зазначена дана інформація (або не надано чіткої відповіді на запитання Учасника), то в майбутньому це призведе до можливого розірвання договору, так як розрахунок по таким точкам буде відповідно до стимулюючого погодинного графіку із врахуванням ринкових цін, про що Учасник розраховуючи ціну для пропозиції фактично не знав і не розумів як саме необхідно проводити розрахунок ціни для пропозиції. Просимо повідомити чи є на вашому підприємстві точки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год – які наразі відносяться до групи «а» і чи встановлено на таких точках ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД. Інформацію, щодо переведення точок групи «б» на групу «а» стимулююча Ви можете отримати у свого діючого постачальника або оператора системи розподілу з яким укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії. Ознайомитися з роз’ясненнями та рекомендаціями НКРЕКП щодо переходу на дистанційне зчитування даних для групи «А» можна на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/news/osoblivosti-perehodu-spozhivachiv-z-ploshchadkamikomercijnogo-obliku-grupi-na-distancijne-zchituvannya-pokaziv-lichilnikiv-elektrichnoyienergiyi
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше звернення щодо віднесення точок комерційного обліку до групи «А» та застосування стимулюючого погодинного графіку відповідно до норм ККОЕЕ та постанов НКРЕКП. Повідомляємо наступне. 1. Інформація щодо груп споживання знаходиться у компетенції ОСР Віднесення точок комерційного обліку до групи «А» чи «Б», а також встановлення інтервальних/інтелектуальних лічильників (ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД) здійснюється оператором системи розподілу (ОСР) відповідно до: п.4.4.11 та п.4.4.12 ККОЕЕ, вимог НКРЕКП, умов договорів про розподіл електричної енергії між споживачем і ОСР. Замовник не є власником і не здійснює технічного контролю за точками комерційного обліку, тому інформація про групу точок та наявність відповідного обладнання доступна безпосередньо у ОСР або поточного постачальника. Учаснику слід звертатися до цих органів для отримання точної та актуальної інформації. 2. Встановлення групи «А» не змінює умов участі у закупівлі Замовник зазначає, що: умови тендерної документації не передбачають прив’язки ціни до конкретних точок або групи споживання, порядок визначення ціни відповідно до Постанови №1178 та інших нормативних актів залишається незмінним для всіх учасників, питання переходу точок із групи «Б» на «А» не є умовою тендеру, а належить до компетенції ОСР та постачальника. Тому участь у тендері не створює переваг для жодного постачальника і не порушує принцип рівності. 3. Додаткова інформація щодо стимулюючого погодинного графіку Якщо на вашому підприємстві є точки, що відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ потрапляють до групи «А»: інформацію про ці точки та стан їх модернізації (ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД) слід отримувати у діючого постачальника або у оператора системи розподілу; замовник не може надавати дані щодо обладнання або змін у групі споживачів, оскільки це не входить до компетенції закупівлі. Вимоги тендерної документації повністю відповідають чинному законодавству та Постанові №1178, питання, що стосуються переведення точок у групу «А», не є обов’язком Замовника, отримати достовірну інформацію про точки, їхню групу та наявність інтелектуальних лічильників можна через ОСР або поточного постачальника. Підстав для внесення змін до тендерної документації у зв’язку з зазначеним запитом немає.
Дата відповіді: 08.12.2025 13:39
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: cd2f845a6e954dee993392db9631385e
Дата опублікування: 05.12.2025 11:46
Опис: Для чого в додатку, що стосуються технічних вимог до предмету закупівлі розписані права, обов'язки та відповідальність оператора системи розподілу? Постачальник не може гарантувати, що ОСР буде чітко виконувати свої зобов'язання? Приберіть з технічки зайву для цієї закупівлі інформацію
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше запитання щодо наявності в Додатку, що стосується технічних вимог до предмета закупівлі, положень про права, обов’язки та відповідальність Оператора системи розподілу (ОСР). Повідомляємо наступне. 1. Інформація про ОСР не є «зайвою» та є необхідною Вказані положення: дозволяють коректно визначити технічні параметри та порядок виконання договору, формують чітке розуміння взаємодії постачальника та ОСР, слугують для уніфікації процедур обліку, передачі та споживання електричної енергії, що критично для виконання умов договору. Ці положення не обтяжують учасника і не встановлюють для нього нових обов’язків щодо діяльності ОСР. Вони лише описують: роль ОСР, взаємні права та обов’язки сторін, порядок дій у випадку непередбачених обставин. 2. Постачальник не може змінювати функції та обов’язки ОСР Ви правильно зазначили, що постачальник не може гарантувати дії ОСР, оскільки це незалежний суб’єкт, регульований законодавством та ліцензійними умовами. Включення інформації про ОСР в Додаток не покладає на постачальника додаткових зобов’язань, а лише визначає: механізм взаємодії у процесі виконання договору, відповідальність за дотримання процедур, що залежать від ОСР. Таким чином, учасник не несе відповідальності за дії ОСР, а отримує зрозумілу схему взаємодії. 3. Законність та доцільність включення таких положень Включення опису прав, обов’язків та відповідальності ОСР: відповідає вимогам Постанови КМУ №1178, не порушує принципів рівності учасників, забезпечує об’єктивне оцінювання технічної спроможності постачальника, є стандартною практикою у тендерній документації для закупівлі електричної енергії. Видалення цих положень зробило б документацію неповною, що може ускладнити взаємодію сторін після укладення договору. Включена інформація щодо прав, обов’язків та відповідальності ОСР: є законною, не створює додаткових обов’язків для постачальника, необхідна для визначення технічних умов виконання договору, не є дискримінаційною або «зайвою». Підстав для її вилучення з тендерної документації немає.
Дата відповіді: 08.12.2025 13:20
Відповідь надана

істотні умови договору

Номер: 24edcf7ce4e440fc85ccc5458ce0be4e
Дата опублікування: 05.12.2025 11:44
Опис: в умовах тендерної документації прописані істотні умови договору, які не відповідають чинній редакції постанови КМУ №1178. Просимо внести зміни
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше звернення щодо нібито невідповідності істотних умов договору вимогам Постанови КМУ №1178. За результатами аналізу повідомляємо наступне. 1. Формулювання Вашого запитання є неконкретним У зверненні не зазначено: які саме умови договору, на Вашу думку, не відповідають Постанові №1178, у чому полягає така невідповідність, які норми постанови, на Вашу думку, порушено. Таким чином, питання є загальним, неконкретизованим і не містить жодного фактичного чи нормативного обґрунтування, що унеможливлює розгляд суті зауваження. 2. Істотні умови договору повністю відповідають вимогам Постанови КМУ №1178 При підготовці тендерної документації Замовником: перевірено відповідність умов договору чинній редакції Постанови №1178 з урахуванням всіх змін, дотримано обмежень та особливостей, застосовних до закупівлі електричної енергії, використано уніфіковані формулювання, що відповідають типовому підходу для зазначеної категорії закупівель. Жодна з умов проєкту договору не суперечить: Особливостям, затвердженим Постановою №1178, Закону України «Про публічні закупівлі», чи іншим нормативним актам, що регулюють договірні відносини постачання електричної енергії. 3. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає Відсутність конкретних зауважень та будь-яких посилань на норми законодавства, які нібито порушено, не підтверджує заявлену позицію учасника. Тендерна документація та проєкт договору є такими, що повністю відповідають чинному законодавству, у тому числі Постанові КМУ №1178. З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Замовник діє в рамках і відповідно до чинного законодавства, а всі істотні умови договору сформовані згідно з Постановою №1178.
Дата відповіді: 08.12.2025 13:19