• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із проведення сертифікації енергетичної ефективності об’єктів

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишився день (до 09.12.25 09:00)

4 359 891.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
16
год
10
хв
20
сек
Гарантія - 43 598.91 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 01.12.2025 16:20 - 06.12.2025 00:00
Без відповіді

Щодо дискримінаційної вимоги про досвід енергоаудитора на 120 об’єктах

Номер: be56643abf4445a7ba470236dfe2322d
Дата опублікування: 05.12.2025 10:16
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації встановлено вимогу, згідно з якою: «Також учасник повинен підтвердити, що один з таких енергоаудиторів має протягом останніх 6 місяців виконання аналогічних послуг за предметом закупівлі не менше, ніж на 120 (ста двадцяти) об’єктах (що підтверджується шляхом надання учасником довідки в довільній формі із посиланням на публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, на кожен об’єкт).» Просимо надати роз’яснення щодо обґрунтованості та правомірності встановлення саме такого критерію, оскільки: – виконання однією фізичною особою (одним енергоаудитором) аналогічних послуг щонайменше на 120 об’єктах за останні 6 місяців є фактично нереалістичним з огляду на характер, тривалість та трудомісткість таких послуг; – зазначена вимога істотно звужує коло потенційних учасників до вкрай обмеженого числа суб’єктів, які вже мали змогу виконати саме такий обсяг робіт у вказаний період, що не є об’єктивно пов’язаним із належною якістю надання послуг; – така умова виглядає непропорційною предмету закупівлі та дискримінаційною, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначеним ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам ст. 16 та ст. 22 Закону щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв, пов’язаних з предметом закупівлі, та заборони дискримінаційних умов у тендерній документації. Додатково просимо надати роз’яснення, що саме Замовник має на увазі під формулюванням «із посиланням на публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних», а саме: – які саме набори/ресурси відкритих даних та які саме відкриті державні реєстри Замовник вважає належними для підтвердження досвіду енергоаудитора; – які конкретні відомості повинні міститися у таких відкритих даних щодо кожного об’єкта (адреса, замовник, дата сертифіката, реєстраційний номер тощо); – чи допускається ситуація, коли необхідний обсяг інформації відсутній у відкритих даних/реєстрах, та яким чином у такому випадку учасник може належно підтвердити досвід. У зв’язку з викладеним просимо: 1. Пояснити логіку та документальне обґрунтування встановлення показника 120 об’єктів за останні 6 місяців для одного енергоаудитора. 2. Обґрунтувати, яким чином така вимога відповідає принципам пропорційності та недискримінації і не призводить до штучного обмеження конкуренції. 3. Розглянути можливість зміни/пом’якшення цієї вимоги (зменшення кількості об’єктів, збільшення періоду, врахування сукупного досвіду кількох енергоаудиторів тощо) з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечення реальної конкуренції. Просимо надати офіційну відповідь та, у зв'язку із дискримінаційними вимогами, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Без відповіді

Щодо нереалістичного строку надання послуг

Номер: 84990f205d1a4d7d871bcc95794c2106
Дата опублікування: 05.12.2025 10:16
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації (Додаток 2, п. 5) зазначено: «Строк надання послуг: 10 об’єктів – до 31.12.2025 р. (включно), решта об’єктів – до 27.02.2026 року (включно)». Водночас, якщо оголошення про проведення закупівлі оприлюднено, наприклад, 10.09.2025, з урахуванням: – строків розгляду та оцінки тендерних пропозицій; – можливих строків оскарження в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»; – строків на укладення договору про закупівлю відповідно до ст. 32 Закону; – часу, необхідного для погодження та підписання договору сторонами, укладення договору на практиці є реалістичним не раніше кінця грудня 2025 року – першої декади січня 2026 року. За таких умов вимога виконати 10 об’єктів до 31.12.2025 р. фактично позбавляє учасників реального часу для надання послуг, виглядає нереалістичною та дискримінаційною, що може суперечити принципам недискримінації, пропорційності та добросовісної конкуренції, визначеним ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам ст. 22 щодо недопущення встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації. Просимо: Надати роз’яснення щодо логіки встановлення строку 31.12.2025 для виконання частини обсягу послуг (10 об’єктів) з огляду на реальні строки проведення процедури закупівлі та укладення договору. Пояснити, яким чином, на думку Замовника, учасник може фактично виконати зазначений обсяг робіт у такий стислий строк після підписання договору. Розглянути можливість зміни/перенесення проміжного строку виконання (31.12.2025) або перерозподілу обсягів робіт у межах кінцевого строку до 27.02.2026, з метою усунення потенційно неконкурентних та дискримінаційних умов. Просимо надати офіційну відповідь та, у разі підтвердження непропорційності зазначених строків, внести відповідні зміни до тендерної документації.