• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія для гуртожитка ВПУ№13 м.Івано-Франківська

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 15.12.25 00:00)

1 730 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
08
год
51
хв
45
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 01.12.2025 15:31 - 12.12.2025 00:00
Відповідь надана

проект договору

Номер: 1d07cd85c40a4c4b9f34bb9f455967bf
Дата опублікування: 03.12.2025 11:01
Опис: п.14.6.2 проекту договору не відповідає чинній редакції постанови про Особливості. Приведіть умови проекту договору у відповідність до норм чинного законодавства
Відповідь: Дякуємо за звернення, зміни будуть внесені в проєкті договорі.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:03
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: 46e3dbc3577d48a1961c99463148b55d
Дата опублікування: 03.12.2025 11:00
Опис: Шановний Замовник. Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту. Дякуємо.
Відповідь: . Повідомляємо, що на Вашому підприємстві відсутні точки, які відносяться до групи «А», тому погодинний графік споживання надавати не потрібно
Дата відповіді: 09.12.2025 17:02
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання

Номер: f7bfa880b05443fdabfe2e8bb0155ad0
Дата опублікування: 03.12.2025 11:00
Опис: Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь: Повідомляємо, що наша група відносно організації обліку електроенергії – група «Б». Дякуємо.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:01
Відповідь надана

Цифровий підпис

Номер: 4db71fef8bb342b59e84f18080881299
Дата опублікування: 03.12.2025 10:59
Опис: Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/ УЕП. УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях. КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах. Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи. І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 використання удосконалених електронних підписів учасниками не забороняється. Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. . До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників. Врахуйте також, що при аварійних відключеннях світла електронний підпис (КЕП) не зчитується системою, так як мережі Інтернет (в т.ч. мобільних операторів) не вистачає потужностей. Дякуємо.
Відповідь: З метою забезпечення участі всіх суб’єктів господарювання та відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», вимогу щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП) замінено на можливість використання КЕП або удосконаленого електронного підпису (УЕП).”
Дата відповіді: 09.12.2025 17:01
Відповідь надана

Щодо статусу «переддефолтний»

Номер: 64ba886df3dd4a9ea35e3c5ae75ec0dc
Дата опублікування: 03.12.2025 10:59
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься вимога про те, що учасники повинні надати «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2023 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "ПЕРЕДДЕФОЛТНИЙ". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. ОТЖЕ, СТАТУС "ПЕРЕДДЕФОЛТНИЙ" НОСИТЬ ВИКЛЮЧНО ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР, І НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ НА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ І НЕ Є ПЕРЕПОНОЮ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ПОСТАЧАННЯ, УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛЯХ, ТОЩО. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога тендерною документацією щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Відповідно до абз.1 п.28 Особливостей - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в ч.3 ст.5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, щодо обов’язкової наявності відсутності факту набуття Учасником статусу «переддефолтний». Також радимо ознайомитись з рішеннями АМКУ з даного питання (АМКУ стає на сторону учасників) в наступних закупівлях: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-04-007010-a?oldVersion=true; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-014163-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-008934-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-000797-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-28-000847-a?oldVersion=true Просимо видалити вимогу щодо надання гарантійних листів щодо статусу «переддефолтний».
Відповідь: Видалити вимогу про надання довідок від ОСР, оскільки вона не передбачена законодавством. Дозволити підтвердити наявність каналів комунікації довільною інформаційною довідкою учасника. Замовник приймає рішення усунути потенційно дискримінаційні положення та оголошує про внесення змін до тендерної документації шляхом: Вилучення гарантійного листа щодо статусу дефолту. Уточнення/пом’якшення вимоги щодо Центру обслуговування споживачів. Приведення вимоги щодо кол-центру у відповідність до Постанови НКРЕКП № 373. Це забезпечить: рівні умови для всіх учасників, законність процедури, усунення підстав для скарги.
Дата відповіді: 09.12.2025 17:00
Відповідь надана

НАЯВНІСТЬ СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ НА ТЕРИТОРІЇ ОСР

Номер: dfccf7e7f46a430e928592a7b7538447
Дата опублікування: 03.12.2025 10:57
Опис: Шановний Замовнику. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. В разі не усунення Вами дискримінаційних вимог в обов’язковому порядку будемо звертатись до АМКУ зі скаргою. Дискримінаційні вимоги полягають в наступному: Додаток 3 тендерної документації «4. Документ на підтвердження можливості забезпечення Постачальником реалізації права замовника (Споживача) на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії»: 1) довідка про створення Постачальником на території в регіоні Замовника безпосередньо власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.» В чинному законодавстві України не має жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував Учасника мати власний окремий структурний підрозділ на території визначеної області або посадової особи, з робочим місцем на території визначеної області/міста (в Вашому випадку Івано-Франківська область). Відповідно до п.8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п.8.3.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії – споживач може звернутись зі зверненням/скаргою/претензією до електропостачальника через офіційний веб-сайт без проведення особистого прийому споживачів. Відповідно до п.8.3.11 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасник роздрібного ринку розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством, цими Правилами, Кодексом системи передачі та Кодексом системи розподілу. Якщо під час розгляду звернення (скарги/претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку, строк розгляду звернення/скарги/претензії призупиняється на час проведення технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). Відлік перебігу строку розгляду у цьому разі поновлюється з дати отримання результатів технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). При цьому загальний строк розгляду зазначеного звернення (скарги/претензії) не може перевищувати 45 днів. Звернення (скарги/претензії) побутових споживачів, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються першочергово. Електропостачальник розглядає звернення споживачів щодо перевірки правильності рахунку за електричну енергію, а оператор системи - рахунку за послуги з розподілу (передачі) електричної енергії, у строк до 5 робочих днів з дня отримання ними такого звернення. Разом із відповіддю споживачу надається інформація щодо альтернативних механізмів та шляхів вирішення відповідних спорів (питань) та контактні дані відповідальних органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових осіб, уповноважених розглядати такі звернення/скарги/претензії. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО ВКАЗАНА НОРМА НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ СТВОРЕННЯ ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У КОЖНІЙ ОБЛАСТІ ЧИ РЕГІОНІ КУДИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч.11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одних Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими. Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території Івано-Франківської області. Наявність таких вимог – пряма дискримінація учасників і вказавши дані вимоги в тендерній документації Ви штучно зменшуєте коло потенційних Учасників торгів, що є дискримінацією та порушенням ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог.
Відповідь: Вимога була спрямована на підтвердження того, що учасник здатен забезпечити якісний зворотний зв’язок зі споживачами. Проте: Постанова НКРЕКП № 373 передбачає обов’язкове створення кол-центру лише для постачальників, які обслуговують понад 100 000 споживачів, вимога надання довідок від ОСР про кількість споживачів може бути визнана надлишковою, вимога може створювати бар’єри для учасників, які законно не зобов’язані мати кол-центр. Пропозиція щодо усунення скарги До тендерної документації будуть внесені зміни: Замінити вимогу на більш універсальну: «Учасник повинен забезпечити функціонування комунікаційних каналів для звернень споживачів: телефон, електронна пошта, месенджери, онлайн-форма тощо.»
Дата відповіді: 09.12.2025 17:00
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання А стимулююча

Номер: 18fd6abc9530429a9bd4c1db548ce021
Дата опублікування: 03.12.2025 10:55
Опис: Шановний Замовник. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), 10.12.2024 прийняла постанову №2079, якою скасовано процедуру віднесення площадок вимірювання споживачів до групи "а". Відтепер визначення площадок комерційного обліку, які належать до групи «а», здійснюється згідно з п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ). Відповідно до групи «а» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок), крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів. Нагадуємо, що з 01.01.2025 споживачі які віднесені до групи «а», зобов’язані: забезпечити свої вузли комерційного обліку сучасними інтелектуальними лічильниками, які повинні функціонувати у складі автоматизованої системи та гарантувати щодобове дистанційне зчитування інтервальних даних (п.4.4.12 ККОЕЕ); розробити та погодити з Оператором системи розподілу програму модернізації вузлів обліку у частині встановлення таких лічильників; реалізувати програму модернізації. На підставі п.12.1.5-12.1.6 ККОЕЕ, модернізація вузлів обліку та розробка «Програми модернізації» відбувається за рахунок власника точки комерційного обліку (ВТКО). Звертаємо увагу: з 01.01.26 для споживачів групи «а», які не забезпечать гарантоване автоматичне дистанційне зчитування інтервальних даних, буде застосовано стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін, що може призвести до збільшення загальної вартості електроенергії для таких споживачів. Оператори системи розподілу направляли повідомлення споживачам щодо переходу в групу «а» або необхідністю укладання договору з ППКО((ДК 021:2015 код 72310000-1 — Послуги з обробки даних) у зв’язку з тим, що деякі точки, відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ по критеріям стали відповідати групі «а», а до цього відносились до групи «б». У зв’язку з таким переходом ціна електричної енергії по таким точкам суттєво зросла. Отже, якщо на Вашому підприємстві є точки які перейшли в групу «а», а в тендерній документації Вами не зазначена дана інформація (або не надано чіткої відповіді на запитання Учасника), то в майбутньому це призведе до можливого розірвання договору, так як розрахунок по таким точкам буде відповідно до стимулюючого погодинного графіку із врахуванням ринкових цін, про що Учасник розраховуючи ціну для пропозиції фактично не знав і не розумів як саме необхідно проводити розрахунок ціни для пропозиції. Просимо повідомити чи є на вашому підприємстві точки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год – які наразі відносяться до групи «а» і чи встановлено на таких точках ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД. Інформацію, щодо переведення точок групи «б» на групу «а» стимулююча Ви можете отримати у свого діючого постачальника або оператора системи розподілу з яким укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії. Ознайомитися з роз’ясненнями та рекомендаціями НКРЕКП щодо переходу на дистанційне зчитування даних для групи «А» можна на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/news/osoblivosti-perehodu-spozhivachiv-z-ploshchadkamikomercijnogo-obliku-grupi-na-distancijne-zchituvannya-pokaziv-lichilnikiv-elektrichnoyienergiyi
Відповідь: Повідомляємо, що на нашому підприємстві наразі немає точок, які відповідають критеріям групи «А» відповідно до п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ), а саме: • з приєднаною потужністю 150 кВт і більше, або • з середньомісячним обсягом споживання понад 50 тис. кВт•год. Всі наші точки наразі відносяться до групи «Б», і на них не застосовується вимога встановлення ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД, а також не застосовується стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін для розрахунку вартості електроенергії. У разі змін у категоризації наших точок (переведення з групи «Б» у групу «А») ми оперативно повідомимо Замовника та забезпечимо відповідне оновлення інформації.
Дата відповіді: 09.12.2025 16:59
Відповідь надана

Господарський кодекс втратив чинність

Номер: 29bad88804f6421bab5ba01211dda5a2
Дата опублікування: 03.12.2025 10:55
Опис: Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. у разі придбання товарів, робіт та послуг у спосіб згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей, такі договори укладаються, зокрема відповідно до ЦК України та з урахуванням особливостей, визначених у тому числі пунктом 19 Особливостей. Отже, посилання на Господарський кодекс після втрати його чинності є порушенням. Вам необхідно привести у відповідність тендерну документацію про закупівлю, оголошення про проведення торгів оприлюднено після втрати чинності ГКУ, тому маєте вилучити всі посилання на положення ГКУ замінивши їх на відповідні положення ЦКУ або інші закони, що регулюють відповідні правовідносини.
Відповідь: З амовником розглянуто Ваше звернення щодо наявності в тендерній документації посилань на положення Господарського кодексу України. Повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 17 “Прикінцевих та перехідних положень” Закону України від 09.01.2025 № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб», Господарський кодекс України визнається таким, що втратив чинність з 28 серпня 2025 року. У зв’язку з цим договори, укладені за результатами закупівель, проведених відповідно до пунктів 10 та 13 Особливостей, повинні укладатися згідно з нормами Цивільного кодексу України та з урахуванням положень пункту 19 Особливостей. Замовник дякує за ваше зауваження та повідомляє, що тендерну документацію буде приведено у відповідність шляхом вилучення всіх посилань на Господарський кодекс України та заміни їх на положення Цивільного кодексу України або інших чинних нормативно-правових актів, що регулюють відповідні правовідносини. Відповідні зміни будуть оприлюднені у встановленому законодавством порядку.
Дата відповіді: 09.12.2025 16:59