-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
2 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 850.00 UAH
Період уточнення:
12.11.2018 14:41 - 17.11.2018 16:00
Відповідь надана
щодо встановлення відеоспостереження
Номер:
4e2af61dc58b44af85da4c4bf7fb0c35
Дата опублікування:
16.11.2018 15:57
Опис:
Технічною специфікацією до послуг охорони (Додаток 3 до тендерної документації) та проектом договору (Додаток 2) передбачено, що Виконавець (Учасник) повинен «для контролю діяльності співробітників охорони на постах встановити відео спостереження за рахунок виконавця». По-перше, дана вимога є незрозумілою з огляду на те, що в цій же Технічній специфікації та проекті договору про закупівлю вже існує вимога про наявність та використання персональних GPS-трекерів для контролю за пересуванням співробітників охорони при патрулюванні. Наявність двох вимог, пов’язаних з контролем саме охоронників, а не громадського порядку на об’єкті, викликає питання щодо необхідності такої охорони, яку потрібно контролювати одночасно за допомогою і трекерів, і відеоспостереження, а отже у необхідності закупівлі послуг з охорони.
По-друге, з додатків 1 та 4 до проекту договору вбачається, що на ринку в адмінбудівлі вже існує пункт відео спостереження (пост № 4 нічний та № 5 денний).
І по-третє, з огляду на те, що встановлення системи відеоспостереження є окремим видом послуг та не входить до предмету закупівлі «799710000-4 Охоронні послуги», а також, що вартість поста охорони відповідно до бюджету закупівлі є мінімально вигідною з економічної точки зору, покладення на Учасника (Виконавця) обов’язку встановлення відео спостереження за власний рахунок призведе до невиправданого збільшення витрат Учасника на організацію надання послуг, а також за рахунок перерозподілу витрат на організацію фізичних постів охорони може призвести к погіршенню якості послуг охорони, що закуповуються.
Отже, зважаючи на те, що система відео спостереження на об’єкті охорони вже існує, а питання контролю персоналу охорони вирішується за допомогою GPS-трекерів, вимога щодо встановлення відео спостереження для контролю діяльності співробітників охорони на постах за власний рахунок Учасника (Виконавця) є необґрунтованою. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації – з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та з п. 6.3.7 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідь:
Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 16.11.2018 року (15:57) роз’яснюємо, що в Додатку 3 до тендерної документації та в проекті договору (Додаток 2) дійсно зазначено, що «для контролю діяльності співробітників охорони на постах встановити відео спостереження за рахунок виконавця». Разом з тим, що відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. КП «Малиновський ринок» надано у складі тендерної документації технічну специфікацію з описом послуг, що закуповується, у тому числі вищезазначену вимогу. Ця вимога обумовлена необхідністю контролю за охоронниками на стаціонарних постах охорони (виключити факти сну) з можливістю доступу адміністрації ринку до перегляду для забезпечення найбільш ефективної організації охорони.
Дякуємо Вам за співпрацю. По результату розгляду «Запитання до процедури» нами не будуть вноситись в тендерну документацію ніякі зміни та уточнення.
Дата відповіді:
20.11.2018 10:49
Відповідь надана
Щодо можливості знеособлення персональних даних
Номер:
8113dc7843d1414abafb887b4c4a437a
Дата опублікування:
15.11.2018 15:39
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Вивченням тендерної документації з’ясовано, що приміткою до Пункту 1.2. Розділу 5 Тендерної документації передбачено можливість для учасника «при поданні інформації забезпечити знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу». Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є одним з кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією до цієї закупівлі. На підтвердження відповідності цьому критерію Замовник вимагає надання інформації відносно цих працівників у передбаченій в тендерній документації формі та обсязі. Можливість надання у складі пропозиції документів із заретушованими особистими даними позбавляє як Замовника послуг, так і громадськість, для якої проведення торгів повинно бути прозорим, можливості оцінити надані документи з точки зору їх відношення до конкретних осіб. Як приклад, ретушування особистих даних (зокрема, ПІБ) у копіях документів відносно фахівця з організації заходів охорони не дадуть змогу віднести ці документи саме до особи, зазначеної у відповідній довідці, та отримати документальне підтвердження відповідності цієї особи Ліцензійним умовам. Можливі і інші зловживання з боку недобросовісних Учасників. Тому вважаємо необхідним виключити цю умову з тендерної документації.
Відповідь:
Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 15.11.2018 року (15:39) роз’яснюємо, що з метою дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» до тендерної документації внесена вимога про те, що інформація про фізичних осіб (персональні дані) надається за умови одержання учасником згоди цих осіб відповідно до Закону. В іншому випадку учасник при поданні інформації забезпечує знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу.
Роз’яснюємо, що в тих випадках, коли тендерна документація вимагає зазначення ПІБ осіб в довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, про наявність фахівця з організації заходів охорони тощо, ретушування їх даних в копіях інших наданих документів, яке б позбавляло можливості ототожнити надані документи з конкретною особою, є неприпустимим та в подальшому призведе до дискваліфікації учасника. Ретушування можливо застосувати в частині вилучення з загального перегляду відомостей, які не впливатимуть на можливість ототожнити надані документи з конкретно особою (наприклад, ідентифікаційний код, місце проживання) та не впливають на оцінку відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, дякуємо Вам за співпрацю і по результату розгляду «Запитання до процедури» вважаємо за доцільне не виключати цю умову з тендерної документації.
Дата відповіді:
16.11.2018 14:32
Відповідь надана
вопрос об условиях тендерной документации
Номер:
35310be740964b3db68a193e6cc94a0c
Дата опублікування:
15.11.2018 14:28
Опис:
Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.
Відповідь:
Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 15.11.2018 року (14:28) роз’яснюємо, що в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Тендерної документації дійсно зазначено «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку* учасника». Разом з тим, виняток повинні складати оригінали чи нотаріально завірені копії документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), або оригінали двосторонніх документів (договори, видаткові накладні тощо), які учаснику посвідчувати підписом та печаткою не потрібно. Також, вважаємо, що не буде вважатись помилкою відсутність нумерації на оригіналах документів, однак, вони мають бути обов’язково зазначені в реєстрі наданих документів з зазначенням кількості сторінок.
Дякуємо Вам за співпрацю і по результату розгляду «Запитання до процедури» нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» - «Виняток повинні складати оригінали чи нотаріально завірені копії документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), або оригінали двосторонніх документів (договори, видаткові накладні тощо), які учаснику посвідчувати підписом та печаткою не потрібно. Не буде вважатись помилкою відсутність нумерації на оригіналах документів, однак, вони мають бути обов’язково зазначені в реєстрі наданих документів з зазначенням кількості сторінок.».
Дата відповіді:
16.11.2018 14:06
Відповідь надана
уточнение тендерной документации
Номер:
20fc4a7d40a043fdb3fbd5317d76a5be
Дата опублікування:
15.11.2018 14:26
Опис:
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.
Відповідь:
Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 15.11.2018 року (14:26) роз’яснюємо, що згідно ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Викладений у розділі 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» перелік документів, згідно яких учасник має надати на підтвердження відповідності критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, інформацію щодо наявності в учасника дронів та можливості їх використання за допомогою технічного спеціаліста для патрулювання об’єкту з документальним підтвердженням права володіння чи користування. Разом з тим, Технічною специфікацією передбачено використання дрону при виявленні персоналом Виконавця ознак проникнення сторонніх осіб на об’єкт. Надання Учасником в тендерній пропозиції інформації та документального підтвердження наявності дронів є обов’язковим. Таким чином, нами дійсно заплановано використання лише одного дрону. Тому Ваша заява про можливе штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу є необґрунтованою.
Разом з тим, дякуємо Вам за співпрацю і по результату розгляду «Запитання до процедури» нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1.1. Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної документації» - «Учасник має підтвердити наявність не менше одного дрону для можливості виконання технічної специфікації в цій частині».
Дата відповіді:
16.11.2018 14:06