• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

2 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 850.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2018 14:41 - 23.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям

Номер: 823c5d9ca7024bc49046fd3ab50ff50e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-12-001019-b.a3
Назва: Щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Вимога:
Відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником КП «Малиновський ринок» в тендерній документації до цієї закупівлі установлені всі три передбачені законом кваліфікаційні критерії. Однак, як свідчать результати вивчення тендерної документації, визначений Замовником перелік документів на підтвердження інформації учасників про відповідність Учасників таким критеріям, спосіб подачі відомостей в окремих випадках носять формальний характер та не забезпечує їх достовірності. Так, щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тендерною документацією передбачено подання інформації в формі довідки без надання жодних підтверджуючих документів відносно зазначених в довідці відомостей – наявності в персоналу охорони відповідного кваліфікаційного розряду, медичних документів, дійсних на дату подання пропозиції та взагалі не вимагається підтвердження працевлаштуванню цих співробітників охорони на підприємстві - Учаснику. Пунктом 1.1. Розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається підтвердження наявності в Учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність». На підтвердження цього Замовником вимагається зазначення в довідці інформації про перелік власного службового спеціалізованого автотранспорту з логотипом, обладнаного GPS- навігаторами, спеціальними світловими сигнальними пристроями, які учасник планує залучати для транспортування груп швидкого реагування з наданням скан-копій технічних паспортів. Згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Відповідно до ст. 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» при державній реєстрації легкових автомобілів у реєстраційних документах роблять відмітку щодо їх призначення згідно з документами виробника (легковий, таксі, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Отже, автомобіль обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями потребує відповідної державної реєстрації в якості спеціалізованого. З огляду на це належним підтвердженням наявності в Учасника власного службового спеціалізованого автотранспорту, як вимагається тендерною документацією, буде надання у складі тендерної пропозиції технічних паспортів з відміткою про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування), а також дозволів на встановлення спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Крім цього, зазначивши в тендерній документації вимогу щодо наявності в Учасника власного транспорту реагування, логічною була б вимога щодо наявності саме власних груп швидкого реагування. Зазначені прогалини в тендерній документації можуть призвести до порушення принципів відкритості та прозорості проведення закупівель, а також добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки дають можливість претендувати на участь в торгах суб’єктам охоронної діяльності, які не відповідають кваліфікаційним критеріям у визначеному Замовником торгів обсязі. Звертаючи увагу Замовника на зазначені недоліки вважаємо за доцільне з метою уникнення порушень визначених ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівель внести уточнення до тендерної документації щодо переліку документів, підтверджуючих інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-001019-b.a3 нами прийнято рішення про доцільність конкретизації переліку документів, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки КП "Малиновський ринок" зацікавлений у закупівлі послуг належної якості. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію щодо надання документів відносно персоналу охорони, який Учасник має намір залучити для надання послуг, та уточнено порядок підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту. Щодо наявності в Учасника власних груп швидкого реагування, ця вимога вже міститься у тендерній документації, а саме в абз. 1 п. 1.2 зазначено, що «Додатково у довідці зазначається інформація про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Одесі, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події». Дякуємо Вам за співпрацю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.

Номер: 57d7493e30cd4affb6ee5cbed149dbce
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-12-001019-b.a2
Назва: Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.
Вимога:
Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-001019-b.a2 нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» - «Виняток повинні складати оригінали чи нотаріально завірені копії документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), або оригінали двосторонніх документів (договори, видаткові накладні тощо), які учаснику посвідчувати підписом та печаткою не потрібно. Не буде вважатись помилкою відсутність нумерації на оригіналах документів, однак, вони мають бути обов’язково зазначені в реєстрі наданих документів з зазначенням кількості сторінок».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.

Номер: 4b032ddbed1442c7a00f0e4dd0eff060
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-12-001019-b.a1
Назва: Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.
Вимога:
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-001019-b.a1 нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1.1. Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної документації» - «Учасник має підтвердити наявність не менше одного дрону для можливості виконання технічної специфікації в цій частині».
Статус вимоги: Задоволено