-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)
Призупинено
5 206 443.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
28.11.2025 15:27 - 07.12.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
32345e29c4764c5780e8694b02ec492c
Дата опублікування:
04.12.2025 18:14
Опис:
Згідно норм чинного законодавства, а саме ПОСТАНОВИ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ЗАБОРОНЕНО застосовувати положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону в разі проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії. Це: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;»
Таким чином ваша установа ПОРУШУЄ пряму вимогу законодавства та вимагає «Довідку про створення Учасником на території Волинської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.2. Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів».
Крім того, ця вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ,т.я. участь в торгах може прийняти лише учасник, який має на території Волинської області такий Центр/робоче місце.
Вимагаємо виключити цю вимогу з Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги. До тенедерної документації найблищим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
05.12.2025 10:49
Відповідь надана
Переддефолт
Номер:
47a25bf3b20c4717af71382c57a74c9a
Дата опублікування:
03.12.2025 00:42
Опис:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься вимога про те, що учасники повинні надати «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2022. 2023 років та 2024 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Поста-новою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 116..» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "ПЕРЕДДЕФОЛТНИЙ". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. ОТЖЕ, СТАТУС "ПЕРЕДДЕФОЛТНИЙ" НОСИТЬ ВИКЛЮЧНО ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР, І НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ НА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ І НЕ Є ПЕРЕПОНОЮ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ПОСТАЧАННЯ, УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛЯХ, ТОЩО. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога тендерною документацією щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Відповідно до абз.1 п.28 Особливостей - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в ч.3 ст.5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, щодо обов’язкової наявності відсутності факту набуття Учасником статусу «переддефолтний». Також радимо ознайомитись з рішеннями АМКУ з даного питання (АМКУ стає на сторону учасників) в наступних закупівлях: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-04-007010-a?oldVersion=true; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-014163-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-008934-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-000797-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-28-000847-a?oldVersion=true Просимо видалити вимогу щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний».
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги. До тенедерної документації найблищим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:33
Відповідь надана
Відсутність порушень
Номер:
b1e7db3553004d3ca5a9fdeedd74f2c2
Дата опублікування:
03.12.2025 00:33
Опис:
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення стосовно встановлених Вами вимог, а саме в Додатку 4 тендерної документації в пункті 5.11 " На підтвердження дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та відсутності порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу, учасник надає довідку в довільній формі, щодо дотримання ним вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1469." Звертаємо вашу увагу, що порушення ліцензійних умов не впливає на виконання майбутніх контрактів. Дані вимоги, які встановлені Вами в тендерній документації, неодноразово були оскаржені АМКУ, у результаті чого Замовники закупівель були зобов'язані внести зміни до тендерної документації, що призвело до затягування процедури. Додатково, Повідомляємо, що з даного питання є практика АМКУ, згідно з якою Замовників зобов’язують вносити зміни до ТД: 1.рішення від 17.12.2024 № 20072,оголошення UA-2024-12-03-012921-a. 2.рішення від 17.12.2024 № 20071,оголошення UA-2024-12-04-008473-a. 3. Оголошення UA-2024-12-03-015025-a. 4. оголошення UA-2024-12-27-010436-a., де АМКУ зобов’язує замовника внести зміни до тендерної документації і де чітко сформульоване заключення Антимонопольного комітету, що: 1. «наявність у суб'єкта господарювання, зокрема, порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, застережень щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, штрафів, та за умови усунення суб'єктом господарювання підстав, що стали причиною для зупинення дії ліцензії, а також відсутність рішень НКРЕКП, зокрема, щодо анулювання дії ліцензії не позбавляє можливості суб'єкта господарювання здійснювати відповідну господарську діяльність, зокрема щодо постачання електричної енергії» 2. «Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, при формуванні Вами звернення, допущена помилка в формулюванні тесту звернення. Вимога, про яку йде річ в Вашому звернені відноситься до п.5.12 Додатку 2 до тендерної документації. Недивлячись на допущену Вами неточність, зміни до тендерної документації найблищим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:32
Відповідь надана
Структурний підрозділ
Номер:
62597c5ec86d4b2e815fffa2a842de90
Дата опублікування:
03.12.2025 00:31
Опис:
Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі- продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем у відповідності до вимог п. 8.3.17. та п.8.3.6. ПРРЕЕ. Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Довідку про створення Учасником на території Волинської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.2. Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою Додатка №2.3.» Звертаємо увагу, що ані Законом України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.), ані Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника електричної енергії центрів обслуговування споживачів/власного структурного підрозділу або посадової особи з робочим місцем у певних регіонах України. Наше Товариство, виконавши всі ліцензійні умови, відповідно до Постанови НКРЕКП, одержало відповідну Ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу на території України. Тобто, не має значення: наявні чи відсутні центри обслуговування споживачів/власний структурний підрозділ підприємства в регіонах замовників – здійснювати визначені в ліцензії види господарської діяльності наше Товариство має право на території всієї України. Є безліч способів оперативного листування та передачі документів між Постачальником та Споживачем електричної енергії. З огляду на зазначене вище, встановлені вимоги Документації дають можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу учасників, які мають центр обслуговування споживачів/власний структурний підрозділ або посадову особу з робочим місцем на території Волинської області. Інші учасники участь у закупівлі прийняти не зможуть, оскільки їх пропозиції будуть відхилені. Зазначені вимоги порушують такі принципи закупівель, що передбачені статтями 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, частиною третьою статті 5 вищезазначеного Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі вищезазначеного просимо виключити вищезазначені дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику, уважно вивчили подані Вами зауваження і повідомляємо наступне: У відповідності до вимог положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, електропостачальник зобов‘язаний здійснювати особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів, які не передбачені в кошторисі. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Тому твердження про звуження кола учасників та дискримінаційний характер такої вимоги є безпідставними. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі, шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:35
Відповідь надана
незаконні дії
Номер:
332b5d2d9984495e8dbec26f4b72f373
Дата опублікування:
02.12.2025 17:41
Опис:
Вимога ТД: Учасник надає документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701:2019 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження конфіденційної інформації, до якої отримає доступ від Замовника, у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.
Надайте відповідь згідно яких нормативних документів ви вимагаєте версію сертифікату на англійській мові? Дана закупівля оголошена українським замовником і, вочевидь, повинна відповідати вимогам українського законодавства, де визначено, що мова тендерної пропозиції – українська. Чого саме ви хочете досягнути вимагаючи непотрібний документ? Протягнути «свого» учасника? Бо з огляду на переобтяжену дискримінаційними вимогами тендерну документацію вбачається саме така мета.
Також нами виявлено, що велика кількість замовників з вашого регіону виходить з аналогічними Тендерними документаціями, що підтверджує зроблений вище висновок. Заявляємо, що нами вже ведеться відповідна робота щодо передачі відповідних матеріалів правоохоронним органам для розслідування.
Тому наполегливо рекомендуємо вилучити всі дискримінаційні вимоги у вашій тендерній документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги. До тенедерної документації найблищим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:36
Відповідь надана
вимога
Номер:
f2f3196304ff4014bd7b084e8db9ca4a
Дата опублікування:
02.12.2025 17:21
Опис:
Вимога ТД: Лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою Ст. 358. Кримінального кодексу України "Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів" та Ст. 366. "Службове підроблення" та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст.358, 366 КК України.
Вимога може стосуватися підписанта договору чи тендерної пропозиції та керівника, якщо тільки він сам безпосередньо подає ТП чи підписує договір. Проте якщо керівник не приймає участь в закупівлі та не підписує договір, а делегує ці функції іншій особі, то вимагання такого листа є неправомірним, оскільки керівник безпосередньо не приймає участь в закупівельному та договірному процесі .
Прохання або вилучити цю вимогу, бо звучить вона загалом дивно, оскільки посадові особи учасника розуміють свою відповідальність, або змінити формулювання, щоб воно стосувалося безпосередньо учасників закупівельного та договірного процесів.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги. До тенедерної документації найблищим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:37
Відповідь надана
група А
Номер:
4022a25431e240d9affc4e50d121db1a
Дата опублікування:
02.12.2025 17:15
Опис:
Шановний Замовнику! Постановою НКРЕКП від 22.07.2025 № 1104 затверджено Зміни до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, якими передбачено принципові зміни в алгоритмі визначення обсягів споживання електричної енергії для площадок комерційного обліку, які відповідно до п. 4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311, віднесені до групи «а», зокрема: з приєднаною потужністю від 150 кВт і більше; середньомісячним обсягом споживання понад 50 тис. кВт·год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок); обладнані приладами погодинного обліку електричної енергії (системою АСКОЕ). У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи наявність таких площадок та/або імовірність віднесення площадок до групи «а» в процесі дії Договору, проєкт договору щодо закупівлі електричної енергії необхідно доповнити механізмом визначення ціни погодинних фактичних обсягів споживання електричної енергії Споживача у відповідному розрахунковому періоді, виходячи з погодинних цін на ринку «на добу наперед» за розрахунковий період, згідно даних оприлюднених Оператором ринку або передбачити можливість внесення відповідних змін у разі виникнення такої потреби. Вищезазначена інформація викладена в листі Мінекономіки, направленому органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель, №3322-07/79830-06 від 21.11.2025 року “Щодо застосування стимулюючих коефіцієнтів”, розробленому на виконання відповідного звернення НКРЕКП №11983/17.3.2/7-25 від 13.10.2025 року.
Відповідь:
Доброго вечора! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Повідомляємо, КНП "Камінь-Каширська ЦРЛ", належить до групи "в" площадок комерційного обліку електричної енергії, з середньомісячним обсягом споживання до 50 тис. квт.год. Відповідно до умов тендерної документації, для визначення ціни електричної енергії застосовується формульне ціноутворення. Формула розрахунку залежить від групи, у якій перебуває певна площадка комерційного обліку, та використовується для визначення ціни електричної енергії у відповідному розрахунковому періоді. Згідно з пунктом 3.2.7 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, до істотних умов договору про постачання електричної енергії споживачу включаються, зокрема, ціна та/або порядок її розрахунку, а також порядок обліку та оплати електричної енергії. Отже, у договорі про постачання електричної енергії обов’язково має бути передбачено порядок розрахунку ціни електричної енергії, сформульований так, щоб забезпечити прозорість ціноутворення та уникнути можливих неоднозначностей.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:46
Відповідь надана
розрахунок
Номер:
f8ca7ad9a1ea4acb817b35419ee2c6d9
Дата опублікування:
02.12.2025 17:14
Опис:
Як буде вирішуватися за яким саме механізмом буде розраховуватися вартість електричної енергії протягом дії договору? Згідно розділу 1 чи 2 Додатку №3?
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги. До Проекту договору найблищим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:34
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
72f558feaa634ae798799923f9454bb2
Дата опублікування:
02.12.2025 17:14
Опис:
Шановний замовнику! ТД містить наступну вимогу: Учасником надається підтвердження можливості участі учасником у аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами на Українській енергетичній біржі у секції комерційні торги або у секції спеціалізовані торги, що засвідчується безпосередньо ТОВ «Українська енергетична біржа».
Проте ТОВ «Українська енергетична біржа» - це лише одна З БАГАТЬОХ БІРЖ, на якій відбуваються аукціони з купівлі-продажу електричної енергії. Учасник не зобов’язаний здійснювати свою діяльність за допомогою саме цієї біржі.
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику, при формуванні Вами звернення, допущена помилка в формулюванні тесту звернення. Вимога, про яку йде річ в Вашому звернені відноситься до п.5.12 Додатку 2 до тендерної документації. Недивлячись на допущену Вами неточність, зміни до тендерної документації найблищим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:31
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
5805a719c95c4b28b4fd93aedfe58a81
Дата опублікування:
02.12.2025 16:57
Опис:
В ТД є вимога: З метою забезпечення безперебійного постачання електричної енергії споживачу, на підставі Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні від 27.10.2023 № 1127 (зі змінами), затвердженого КМУ, учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі, що здійснює купівлю імпортованої електричної енергії для покриття потреб споживачів.
Довідка від оператора системи передачі НЕК «Укренерго» про те, що учасник процедури закупівлі є імпортером електричної енергії та здійснює операції з купівлі-продажу імпортованої електричної енергії.
Проте постачальник не має законодавчого зобов’язання бути імпортером електричної енергіії, він може забезпечувати потреби споживачів закуповуючи електричну енергію на внутрішніх ринках.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення нами розглянуто та прийняте до уваги. До тенедерної документації найблищим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.12.2025 11:30