• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мастильні засоби

Мастильні засоби

Торги відмінено

235 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 175.00 UAH
Період уточнення: 19.11.2018 15:10 - 24.11.2018 16:00
Відповідь надана

Питання щодо сертифікатів якості.

Номер: 36416cb2ebf243b491da0c839a2ad5b0
Дата опублікування: 21.11.2018 16:25
Опис: Доброго дня. З огляду на вже існуючу Вашу відповідь щодо сертифікації продукції, просимо дати уточнення та внести зміни у тендерну документацію щодо конкретного виразу "Сертифікат якості". Посилаючись на наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність на основі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26 січня 2018 року, в зв'язку з чим мастильні засоби, що є предметом закупівлі не підлягають обов’язковій сертифікації. Проте повертаючись до вашої відповіді щодо імпортної техніки якою Ви користуєтесь стає зрозуміло що якість мастила має бути чітко підтверджена заводом виробником. З огляду на це прохання внести зміни в тендерну документацію та змінити вимогу щодо надання Сертифікату якості на вимогу обовязково надати паспорти якості від заводу виробника, адже в паспорті чітко та детально прописані всі необхідні технічні характеристики продукції, що важливо, вразі якщо надається еквівалент. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість в участі в даному тендері. Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що дійсно , наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність. Тобто компанії що торгують мастильними засобами не зобов’язані їх сертифікувати. Але виробники мастила завжди супроводжують товар сертифікатами відповідності та паспортами якості. Як показує аналіз закупівель олив моторних в системі Prozorro майже всі замовники вимагають наявність сертифікатів відповідності, а інколи ще й разом з паспортами якості. Тому з огляду на вищенаведене Постачальники які торгують якісними мастилами не мають труднощів з отриманням сертифікатів. Залишаючи вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів КП КВЗК захищає себе від закупівлі мастила що виготовляється «кустарним способом» шляхом регенерації відпрацьованої олії та іншими способами без контролю якості. Такі Учасники пропонують дуже низьку ціну але наслідки від використання такої оливи дуже тяжкі.
Дата відповіді: 26.11.2018 08:24
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: e1aafc69de8347b7ba7ad21ece20f9ca
Дата опублікування: 21.11.2018 14:21
Опис: ВДодаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби), під № 4. Масло трансмісійне ТАП-15В - 200 літрів. Чому не прописано (еквівалент) це відкриті торги?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з найменуванням мастила ми вже надавали відповідь вище. 1. Масло трансмісійне ТАП-15В – це не посилання на марку 2. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - це не посилання на марку. 3. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - це не посилання на марку. 4. Синтетичне високоякісне мастило 10W-40 Diesel - це не посилання на марку Це позначення властивостей продукту. Щоб Вам краще зрозуміти припустимо ми купуємо емаль ПФ-115 то ПФ-115 не є торговою маркою і вказувати або еквівалент не треба. Якщо написано «Елакс ПФ-115» тоді вказується або еквівалент бо Елакс це є посилання на виробника.
Дата відповіді: 21.11.2018 14:35
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: ea3775944d334f8b90f45b4c26a62156
Дата опублікування: 21.11.2018 14:19
Опис: ВДодаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби),, під № 5. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - 600 літрів. Чому не прописано (еквівалент) це відкриті торги?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з найменуванням мастила ми вже надавали відповідь вище. 1. Масло трансмісійне ТАП-15В – це не посилання на марку 2. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - це не посилання на марку. 3. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - це не посилання на марку. 4. Синтетичне високоякісне мастило 10W-40 Diesel - це не посилання на марку Це позначення властивостей продукту. Щоб Вам краще зрозуміти припустимо ми купуємо емаль ПФ-115 то ПФ-115 не є торговою маркою і вказувати або еквівалент не треба. Якщо написано «Елакс ПФ-115» тоді вказується або еквівалент бо Елакс це є посилання на виробника.
Дата відповіді: 21.11.2018 14:35
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 297bb10ce3cc4f98b930012b30264899
Дата опублікування: 21.11.2018 14:00
Опис: ВДодаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби),, під № 6. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - 200 літрів. Чому не прописано (еквівалент) це відкриті торги?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з найменуванням мастила ми вже надавали відповідь вище. 1. Масло трансмісійне ТАП-15В – це не посилання на марку 2. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - це не посилання на марку. 3. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - це не посилання на марку. 4. Синтетичне високоякісне мастило 10W-40 Diesel - це не посилання на марку Це позначення властивостей продукту. Щоб Вам краще зрозуміти припустимо ми купуємо емаль ПФ-115 то ПФ-115 не є торговою маркою і вказувати або еквівалент не треба. Якщо написано «Елакс ПФ-115» тоді вказується або еквівалент бо Елакс це є посилання на виробника.
Дата відповіді: 21.11.2018 14:34
Відповідь надана

Запитання №3

Номер: 723c658d41a84b13af2dc7be022102fb
Дата опублікування: 21.11.2018 13:11
Опис: Доброго дня Згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі . Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; в Додаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби),, під № 6. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - 200 літрів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закулі.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з найменуванням мастила ми вже надавали відповідь. Стосовно вимоги щодо заходів із захисту довкілля то така вимога зазначена в п7 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Шановний Учасник формулюйте будь ласка ваші запитання більш чітко, бо із Ваших запитів не зрозуміло до чого саме у Вас претензія і на яке саме питання треба відповідати.
Дата відповіді: 21.11.2018 13:46
Відповідь надана

Запитання №2

Номер: ac6c4de2c07d459bae6d16b41645be2d
Дата опублікування: 21.11.2018 13:09
Опис: Доброго дня Згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі . Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; в Додаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби),, під № 5. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - 600 літрів. Вимагаемо внести зміни до тендерної документації згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупі
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з найменуванням мастила ми вже надавали відповідь. Стосовно вимоги щодо заходів із захисту довкілля то така вимога зазначена в п7 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Шановний Учасник формулюйте будь ласка ваші запитання більш чітко, бо із Ваших запитів не зрозуміло до чого саме у Вас претензія і на яке саме питання треба відповідати.
Дата відповіді: 21.11.2018 13:46
Відповідь надана

Запитання №1

Номер: 09c84f89359649faa1bacbcc97535538
Дата опублікування: 21.11.2018 13:08
Опис: Доброго дня Згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі . Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; в Додаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби),, під № 4. Масло трансмісійне ТАП-15В - 200 літрів. Вимагаемо внести зміни до тендерної документації згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закулі.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з найменуванням мастила ми вже надавали відповідь. Стосовно вимоги щодо заходів із захисту довкілля то така вимога зазначена в п7 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Шановний Учасник формулюйте будь ласка ваші запитання більш чітко, бо із Ваших запитів не зрозуміло до чого саме у Вас претензія і на яке саме питання треба відповідати.
Дата відповіді: 21.11.2018 13:45
Відповідь надана

технічні характеристики товару

Номер: d48a877ffb8c45a999803471d9984d4d
Дата опублікування: 20.11.2018 18:39
Опис: Доброго дня. Згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі . Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; в Додаткук 5 до Документації в Технічній специфікації Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби),, під № 4. Масло трансмісійне ТАП-15В - 200 літрів, № 5. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - 600 літрів, № 6. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - 200 літрів. № 7. Синтетичне високоякісне мастило 10W-40 Diesel - 800 літрів не прописано значення (або еквівалент), що суперечить п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Вимагаемо внести зміни до тендерної документації згідно п 3, статті 22 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі .
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість в участі в даному тендері. Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що в своїй роботі КП КВЗК сумлінно пильнує за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель і дуже ретельно готується до проведення кожної публічної закупівлі. Стосовно Вашого запитання про порушення вимог п 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII щодо відсутності виразу «або еквівалент» поруч з 10W40 Diesel повідомляємо, що назва оливи 10W40 Diesel не є посиланням на конкретного виробника, торгівельну марку та не містить назву конкретного продукту. Це є узагальнена назва оливи з певною в’язкістю тобто 10W це клас низькотемпературної в’язкості, а 40 це в’язкість оливи при нагріві двигуна по SAE. Виходячи з наведеного внесення змін стосовно виразу «або еквівалент» поруч з 10W40 Diesel вважаємо абсурдним і недоречним.
Дата відповіді: 21.11.2018 08:50
Відповідь надана

Щодо сетифікатів якості та допусків по оливі 10W40

Номер: 5401c6e7da0e41eb9c774aa083b114e7
Дата опублікування: 20.11.2018 09:40
Опис: Шановний замовнику, наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність на основі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26 січня 2018 року. В зв'язку з чим мастильні засоби, що є предметом закупівлі не підлягають обов’язковій сертифікації. З огляде на вказане прошу виключити умови про надання сетифікату якості на мастило із тендерної документації. Питання щодо допусків (спеціфікацій) на оливу 10W40, олива повинна відповідати усім допускам що зазначені у ТД, чи одному із вказаних? Дякую.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість в участі в даному тендері. Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що дійсно , наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність. Тобто компанії що торгують мастильними засобами не зобов’язані їх сертифікувати. Але ми, як споживачі дорогої імпортної техніки маємо чітко усвідомлювати прикрі наслідки використання неякісного мастила. Саме тому в складі тендерної документації ми вимагаємо наявність сертифікату якості. Щодо питання допусків (спеціфікацій) на оливу 10W40 повідомляємо, що олива повинна відповідати усім допускам що зазначені у ТД
Дата відповіді: 21.11.2018 08:52