-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні засоби
Мастильні засоби
Торги відмінено
235 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 175.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2018 15:10 - 30.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення техничниг вимог до закупiвлi
Номер:
d5509386977f4d32b837b427c1d056e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-19-000530-c.c1
Назва:
порушення техничниг вимог до закупiвлi
Вимога:
Додаток 5 до Документації
Технічна специфікація
Код за ДК 021:2015 №09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби)
Моторне мастило має бути в 200 літрових бочках(для всіх позицій). (тара не повертається )
1. Моторне мастило - М-8В (або еквівалент) - ГОСТ 10541-78 - 1 200 літрів.
2. Моторне мастило - М-10 Г2К (або еквівалент) - ГОСТ 8581-78 -800 літрів.
3. Гідравлічне мастило МГЕ-46В (або еквівалент) - ТУ 38 001347-83 - 1 000 літрів.
4. Масло трансмісійне ТАП-15В - 200 літрів
5. Універсальне трансмісійне мастило ТАД-17И - 600 літрів.
6. Мінеральне трансмісійне мастило ТЄп-15 (Нигрол) - 200 літрів.
7. Синтетичне високоякісне мастило 10W-40 Diesel - 800 літрів
- Мастило для вантажних автомобілів з дизельним двигуном; специфікація АСЕА Е7, Е6; специфікація АРІ СІ-4, в’язкість 10W-40; допуск MACK EO-N, MAN M 3477, MB 228.51, MTU DDC Typ-3.1, RVI RLD-2, VDS-3 VOLVO VDS-3, RENAULT truck, MTU Type 3.1, DEUTZ, Cummins CES 20076/77, Mack EO-N.
В складі тендерної пропозиції мають бути сертифікати якості на мастило.
Якість товару повинна відповідати звичайному рівню якості та технічним нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду товарів, а також встановленим законодавством стандартів, нормам та вимогам.
Шановний замовник!
Нагадуємо Вам , що в період уточнень на запитання учасників в період уточнення при обговоренні Ви чітко відповіли:
20.11.2018, 09:40
Щодо сетифікатів якості та допусків по оливі 10W40
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність на основі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26 січня 2018 року. В зв'язку з чим мастильні засоби, що є предметом закупівлі не підлягають обов’язковій сертифікації. З огляде на вказане прошу виключити умови про надання сетифікату якості на мастило із тендерної документації.
Питання щодо допусків (спеціфікацій) на оливу 10W40, олива повинна відповідати усім допускам що зазначені у ТД, чи одному із вказаних? Дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.11.2018, 08:52)
Доброго дня шановний Учасник!
Дякуємо за Вашу зацікавленість в участі в даному тендері.
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що дійсно , наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність. Тобто компанії що торгують мастильними засобами не зобов’язані їх сертифікувати. Але ми, як споживачі дорогої імпортної техніки маємо чітко усвідомлювати прикрі наслідки використання неякісного мастила. Саме тому в складі тендерної документації ми вимагаємо наявність сертифікату якості.
Щодо питання допусків (спеціфікацій) на оливу 10W40 повідомляємо, що олива повинна відповідати усім допускам що зазначені у ТД
21.11.2018, 16:25
Питання щодо сертифікатів якості.
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. З огляду на вже існуючу Вашу відповідь щодо сертифікації продукції, просимо дати уточнення та внести зміни у тендерну документацію щодо конкретного виразу "Сертифікат якості". Посилаючись на наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність на основі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26 січня 2018 року, в зв'язку з чим мастильні засоби, що є предметом закупівлі не підлягають обов’язковій сертифікації. Проте повертаючись до вашої відповіді щодо імпортної техніки якою Ви користуєтесь стає зрозуміло що якість мастила має бути чітко підтверджена заводом виробником. З огляду на це прохання внести зміни в тендерну документацію та змінити вимогу щодо надання Сертифікату якості на вимогу обовязково надати паспорти якості від заводу виробника, адже в паспорті чітко та детально прописані всі необхідні технічні характеристики продукції, що важливо, вразі якщо надається еквівалент. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2018, 08:24)
Доброго дня шановний Учасник!
Дякуємо за Вашу зацікавленість в участі в даному тендері.
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що дійсно , наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01 лютого 2005 року «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» втратив свою чинність. Тобто компанії що торгують мастильними засобами не зобов’язані їх сертифікувати. Але виробники мастила завжди супроводжують товар сертифікатами відповідності та паспортами якості. Як показує аналіз закупівель олив моторних в системі Prozorro майже всі замовники вимагають наявність сертифікатів відповідності, а інколи ще й разом з паспортами якості. Тому з огляду на вищенаведене Постачальники які торгують якісними мастилами не мають труднощів з отриманням сертифікатів. Залишаючи вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів КП КВЗК захищає себе від закупівлі мастила що виготовляється «кустарним способом» шляхом регенерації відпрацьованої олії та іншими способами без контролю якості. Такі Учасники пропонують дуже низьку ціну але наслідки від використання такої оливи дуже тяжкі.
Крім цього в період уточнень ми провели телефону розмову з відповідальною особою, яка відповідальна за технічні параметри закупки(паном Соприкіним Дмитром Вікторовичем).В ході телефонної розмови ми отримали підтвердження, що згідно умов тендеру необхідна саме синтетична олива 10W40 Diesel, а не мінеральна чи напівсинтетична.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при прийнятті Вами рішення за результатами тендеру №https://public.api.openprocurement.org/api/0/tenders/f27bb3ececaf4611a2dc3a3b33a64c4f?opt_pretty=1 про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", останнім були допущені наступні порушення умов існуючих тендерних вимог:
1.У складі тендерної пропозиції повністю відсутні сертифікати якості на моторнi оливи.
2.Замість трансмісійної оливи TЭП-15 запропонована олива Нігрол – що є оливою зовсім іншого класу.
3. У тендерній документації зазначено що моторна олива 10W40 Diesel у кількості 800 літрів повинна бути синтетичною. Замість синтетичної моторної оливи 10W40 Diesel у кількості 800 літрів в пропозиції була запропонована олива, що не має підтвердження того що вона є синтетичною, а отже не відповідає цим вимогам.(Синтетичні оливи мають більш високу якість чим мінеральні та напівсинтетичні і як наслідок більш високу вартість).
Враховуючи ці невідповідності, ми звертаємося до Вас та просимо відмінити Ваше рішення по визнанню переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ" та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника керуючись вимогами Закону «Про державні закупівлі» та Вашими технічними вимогами, та не порушуючи їх.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2018 11:13
Вирішення:
Тендерним комітетом прийняті до уваги Віші зауваження і будуть використані в майбутньому
Статус вимоги:
Задоволено