• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гідрант пожежний з підставкою під гідрант

Призупинено

626 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 25.11.2025 18:58 - 14.12.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно вимог

Номер: 8252c92484fc410085bb32f76374d77d
Дата опублікування: 29.11.2025 14:32
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо увагу на положення Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX. Зокрема, інформуємо, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності норми цього Закону, якими скасовано обов’язок виробників та імпортерів нехарчової продукції отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Більше того, Державна служба більше не видає такі висновки, що підтверджується офіційними роз’ясненнями профільних органів. Отже, вимога тендерної документації про надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи є такою, що об’єктивно не може бути виконана, а також прямо суперечить чинному законодавству України. У зв’язку з викладеним просимо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства та вилучити зазначену вимогу. Додатково звертаємо увагу Замовника на необхідність уточнення вимог у частині надання підтверджувальних документів: У Додатку 2 наведено перелік документів, що мають подаватися виключно для підтвердження відповідності пожежних гідрантів технічним вимогам. У той же час у Додатку 5 наведено аналогічний перелік документів без визначення, до якого саме товару він застосовується. Таким чином, тендерна документація містить суперечливі положення, що може призвести до неоднозначного трактування та неправомірного відхилення пропозицій учасників. У зв’язку з цим просимо внести зміни в Додаток 5 і чітко конкретизувати, чи вимагаються сертифікати відповідності та гарантійні листи тільки на пожежні гідранти, чи ці документи необхідно надавати також на пожежні підставки, які є окремою складовою предмета закупівлі. Просимо внести відповідні уточнення та усунути виявлені суперечності. Дякуємо
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.12.2025 18:32
Відповідь надана

Забезпечення

Номер: ef503e6e70e7490b9510c68bc803ab15
Дата опублікування: 28.11.2025 12:21
Опис: Шановний замовнику! Тендерна документація містить наступну інформацію щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції: п.2 розділ 3 "Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.)" Просимо внести зміни в тендерну документацію і зазаначити вірний розмір забезпечення - 12000,00 грн (як зазначено цифрами) чи 20000,00 грн (як зазначено прописом в дужках). Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Замовником будуть внесені уточнюючі зміни. Сума забезпечення складає 12 000 (дванадцять тисяч гривень).
Дата відповіді: 28.11.2025 13:20
Відповідь надана

Додаток 5

Номер: d6abc392bba648e683c031d963249a08
Дата опублікування: 28.11.2025 10:35
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 тендерної документації наведено перелік документів на підтвердження відповідності пожежних гідрантів технічним вимогам. Водночас у Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» міститься аналогічний перелік документів, але без уточнення, до якого саме товару він застосовується. Оскільки предмет закупівлі включає не лише гідранти, а й пожежні підставки, просимо надати уточнення, чи потрібно надавати зазначені документи виключно на пожежні гідранти,чи також необхідно подавати їх на пожежні підставки, що входять до предмета закупівлі? Будемо вдячні за уточнення для коректного формування тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним договором є договір, що укладений за кодом ДК 021:2015 - 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне
Дата відповіді: 28.11.2025 13:19
Відповідь надана

Порушення прав

Номер: b4e796d1316d4740a5848193cf6a8169
Дата опублікування: 26.11.2025 20:02
Опис: Шановний Замовнику, повідомляємо, що встановлені Вами технічні вимоги до конструкційних матеріалів предмету закупівлі (п.1.3. Додаток 2) є дискримінаційними з огляду на те, що вони прописані під конкретного виробника товару. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" - одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація Учасників та рівне ставлення до них. Також у п.4 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Такі вимоги, як "Куля зі високоміцного поліпропілену" без можливості запропонувати кулю, виготовлену з матеріалу, який за своїми характеристиками є краще (як, наприклад, нержавіюча сталь або чавун) - не є обгрунтованими, враховуючи, що всі іноземні виробники виготовляють гідранти з інших, більш якісних матеріалів. Просимо додати вираз "або еквівалент" у зазначених вами технічних вимогах до товару щодо конструкційних матеріалів гідрантів (1.3 Таблиці технічних вимог). Додатково повідомляємо, що відповідно до практики АМКУ - технічним вимогам, встановленим Замовником, мають відповідати щонайменше два різних виробника товару. Аналогічні рішення АМКУ - № 8773-р/пк-пз від 20.05.2024 р., № 17305-р/пк-пз від 23.10.2024 р.
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та додану вираз "або еквівалент" або розширено відповідні технічні вимоги
Дата відповіді: 28.11.2025 13:17
Відповідь надана

Стосовно дискримінаційних вимог

Номер: d5c22f3ccd2141018a7c71a064183f4d
Дата опублікування: 25.11.2025 20:07
Опис: Добрий день! 1) Шановний Замовнику, п.3,п.4 та п.5 Додатку 2 в складі пропозиції вимагається надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019. Враховуючи, що вищезазначені стандарти є державними стандартами України - виконати вимогу Замовника зможуть виключно ті Учасники, які пропонують товар походженням з України. Враховуючи вищезазначене та те, що вимоги є дискримінаційними по відношенню до Учасників, які пропонують товари іноземного виробництва - просимо змінити формулювання на "Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) або аналог країни-виробника", " Сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) або аналог країни-виробника", "Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або аналог країни-виробника" . Аналогічне рішення АМКУ можливо переглянути по закупівлі UA-2025-05-19-012065-a. 2) п.8 Додатку 2 вимагається надати у складі пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пропонуємо ознайомитись з рішеннями АМКУ по закупівлям UA-2024-07-12-001713-a та UA-2025-02-06-011327-a в яких чітко вказано, що вимога щодо надання у складі пропозиції висновку СЄС суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації. 3) п.7 Додатку 2 встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції копії сертифіката перевірки типу (на відповідність вимогам технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском). Повідомляємо, що відповідно до ч.2 та ч.3 п.2 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском - Вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на: 2) мережі водопостачання, розподілу і водовідведення, а також пов’язане з ним обладнання та підвідні водоводи, такі як напірні труби, напірні шахти, напірні тунелі на гідроенергетичних установках та пристрої, пов’язані з ними; 3) 3) прості посудини, що працюють під тиском, які підпадають під дію Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 4, ст. 130); Враховуючи вищезазначене - дія технічного регламенту не поширюється на гідранти пожежні, що є предметом закупівлі. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації. Додатково повідомляємо, що в разі не внесення змін - наше підприємство буде змушене звернутись до АМКУ з метою захисту своїх законних інтересів.
Відповідь: Доброго дня! Вказані вами вимоги стосуються локалізованих товарів. Враховуючи вищенаведене, а також згідно з п.1 розділу 3 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Враховуючи те, що предмет закупівлі не є локалізованим товаром - Учасник може не надавати вищезазначені документи.
Дата відповіді: 28.11.2025 13:28