-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
168 381.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
25.11.2025 14:50 - 30.11.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога
Номер:
7af003439b2b4d4fa3a05712e87d24b2
Дата опублікування:
27.11.2025 10:16
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємо увагу, що: 1.Відповідно до 17 Закону України «Про управління відходами», СУБ’ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, серед іншого, зобов’язані: - дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, - встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами; - не допускати змішування відходів, що можуть бути відновлені, з відходами, що не можуть бути відновлені; - вести облік відходів, що утворилися у результаті їхньої діяльності чи були отримані від інших суб’єктів господарювання, облік операцій з управління відходами та подавати звітність відповідно до закону; - МАТИ ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - МАТИ ЛІЦЕНЗІЮ на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходам. 2.Відповідно до ч. 3 статі 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - підпункт 1: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - підпункт 2: провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та ЛІЦЕНЗІЯ на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами це два окремих документа та наявність дозволу передбачено нормами вимог Закону про управління відходами № 2320-IX від 20.06.2022 , що в першу чергу, саме у Учасника торгів повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Відповідно до Розділу IV. НЕБЕЗПЕЧНІ ВІДХОДИ статті 27 пункту 3 вбачається, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Тому Ви, як утворювач відходів, за результатами закупівлі маєте право передавати відходи, що є предметом закупівлі, для іх подальшої видалення/оброблення лише тому суб'єкту господарювання, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Звертаємо увагу, що Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» - Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391). Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» – станом на сьогоднішній день втратили чинність. Таким чином, в разі невстановлення технічної вимоги Замовником щодо надання Дозволу на оброблення відходів Учасником закупівлі може виникнути ситуація обрання переможцем Учасника, у якого Дозвіл відповідно до зазначених вимог Порядку, втратив чинність. В такому разі відходи Замовником будуть передані СПД, який не має дозвільних документів в розумінні ЗУ "Про управління відходами". На підставі вищезазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації та додати до вимог надання у складі пропозиції дозволу.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за звернення. Відповідно до умов тендерної документації Замовником вимагається надання «ліцензію/наказ про видачу ліцензії (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з зазначенням у ній коду згідно Базельської конвенції та Національного переліку відходів з операціями з оброблення відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами» щодо небезпечних відходів, що передбачені технічним завданням до цієї тендерної документації (Позначені «*»).» Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами визначений вичерпний перелік документів, що необхідний ліцензіату для отримання ліцензії для здійснення своєї господарської діяльності. Відповідно кінцевим документом, що необхідний для здійснення діяльності — ліцензія (наказ про видачу ліцензії). В переліку документів необхідних для отримання ліцензії наявний дозвіл на оброблення відходів. Замовник вимагає надання ліцензії, для отримання якої ліцензіатом повинен бути отриманий дозвіл. Відповідно, Учасник в якого не буде наявний дозвіл — не буде мати ліцензію. В Замовника відсутні потреби додавати ще один документ до переліку, в зв’язку з тим, що умовами передбачено надання кінцевого документу дозвільного характеру у сфері управління відходами. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
28.11.2025 09:50
Відповідь надана
Вимога
Номер:
1442acee903748b59aae5035f5e363f9
Дата опублікування:
27.11.2025 09:35
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до пункта 2 додатку 3 до тендерної документації «2. Вивезення відходів здійснюється транспортом виконавця, що вказаний в тендерній пропозиції Учасника. За крайньої необхідності Учасник повинен здійснити вивезення відходів протягом 24 годин з моменту отримання заявки (Надати гарантійний лист у довільній формі).». Звернемо увагу, що законодавством України у сфері публічних закупівель НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язку здійснювати вивезення відходів транспортним засобом, ВКАЗАНИМ У ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА. До того ж, у період між поданням тендерних пропозицій та періодом надання послуг можуть виникнути непередбачувані обставини, через які стане неможливо здійснити вивезення відходів транспортним засобом, ВКАЗАНИМ У ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА та надати послуги з управління небезпечними відходами в повному обсязі. Відповідно до абз. другого ч.3 статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі : "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. ", крім того відповідно до п.47 Особливостей : "У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.", з наведеного вбачається, що законодавством передбачена можливість залучення субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, вказана вимога являється дискримінаційною. На підставі цього просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за звернення. Відповідно до умов тендерної документації Учасник має право залучати до виконання умов договору інших суб’єктів господарювання, у якості співвиконавців/субпідрядників. Замовник, передбачає надання гарантійних листів зокрема «Вивезення відходів здійснюється транспортом виконавця, що вказаний в тендерній пропозиції Учасника. За крайньої необхідності Учасник повинен здійснити вивезення відходів протягом 24 годин з моменту отримання заявки (Надати гарантійний лист у довільній формі)». Транспорт, який зазначається у складі тендерної пропозиції не для «галочки», а для реального підтвердження наявності в Учасника транспорту для перевезення відходів, що є предметом закупівлі. Своєю вимогою Ви інформуєте Замовника, що в складі тендерної пропозиції Ви можете зазначити траспортний засіб до прикладу «спеціалізований вантажний фургон місткістю 5тонн», який відповідає вимогам для перевезення небезпечних відходів, а фактично приїдете на «іншому неспеціалізованому транспортному засобу місткістю 0,5 тонни» і будете настоювати на тому, що не брали на себе зобов’язання здійснювати вивіз на «спеціалізованому вантажному фургоні місткістю 5тонн». Тому Замовник вимагає надання у складі пропозиції гарантійних листів та підтверджуючих документів для підтвердження дійсної якості наданих послуг. Законом чітко не визначено, що матеріально-технічна база повинна містити чіткий перелік, тому що Закон написаний для всіх публічних закупівель для регулювання процедури їх здійснення. Публічна закупівля з ремонту будівлі та вивозу відходів КАТЕГОРИЧНО різні закупівлі і відповідно до них різні вимоги. .Приписами статті 19 ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів» визначено, що транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення. З вищезазначеного виходить, що перевезення небезпечних вантажів не може здійснюватись будь-яким транспортним засобом. Замовник задля уникнення участі у публічній закупівлі недобросовісних учасників передбачає вимогу надання гарантійного листа та підтверджуючих документів щодо транспорту.У випадку якщо учасник планує залучити до виконання умов договору іншого суб’єкта господарювання, на підставі договору про надання послуг з перевезення, в якості співвиконавця — учасник має подати у довідці усі транспортні засоби за якими передбачений договір на перевезення та надання гарантійного листа, що перевезення буде здійснюватись одним із вказаних в тендерній пропозиції транспортним засобом. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
28.11.2025 09:26