• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Призупинено

593 797 596.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 21.11.2025 15:31 - 06.12.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення по локалізації

Номер: 172b517d69154c9dac0e7f4f20d75287
Дата опублікування: 05.12.2025 16:32
Опис: Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва) (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2025-11-21-012097-a) Локалізація Пункт 16. Додатку №7 до тендерної документації містить форму «Перелік товарів (устаткування), до яких встановлені вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва, із зазначенням ступеню локалізації та ID-коду номенклатурної позиції в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган» Під формою зазначено: «Графи 3 і 4 зазначеної форми не заповнюються для відповідної позиції товару (устаткування) за умови, що країною походження такої позиції устаткування є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування). Також учасник у складі тендерної пропозиції надає копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником процедури закупівлі, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.» Із зазначеного є незрозумілим: копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) потрібно надати щодо всіх виробників, чи тільки щодо тих, товари яких внесені до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган. В пункті 3. Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861, зазначено наступне: «3. Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.». Тобто, чинним законодавством України не встановлено вимог щодо надання копій сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) від виробників товарів, країною походження яких є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника підтвердити, що вимога щодо надання копій сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосується лише тих виробників, товари яких внесені до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган. У іншому випадку просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести у відповідність до норм чинного законодавства України вимогу тендерної документації щодо надання копій сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), а саме: конкретизувати, що дана вимога стосується тільки тих виробників, товари яких внесені до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога пункту 16 Додатку №7 тендерної документації щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником процедури закупівлі, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, стосується виробників товарів, що підпадають під положення пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” та додаткового переліку товарів затвердженому ПКМУ від 2 липня 2025 р. № 782. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва Учасник надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування)», за умови, що країною походження такої позиції устаткування є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі.
Дата відповіді: 08.12.2025 08:57
Відповідь надана

Стосовно аналогічного договору

Номер: 5f43a0c0b0b0436aab6fc855d5846d02
Дата опублікування: 04.12.2025 12:20
Опис: Шановний Замовнику, щиро дякуємо за внесені зміни у відповідь на запитання та вимоги потенційних учасників. Приємно усвідомлювати, що Ви реально той Замовник, який сприяє конкурентному середовищу та дотримується принипів здійснення публічних закупівель. Впевнені у Вашій неупередженості і об"єктивності. Це сьогодні, на жаль, рідкість, - зустріти та співпарцювати з таким замовником. Ми розуміємо, що 8 (восьми) років має бути достатньо усім учасникам для збору необхідних обсягів робіт за основними позиціями. Але вимушено наразі звертаємось з проханням розширити вимогу до 10 (десяти років). Це дозволить, наприклад, саме нашому підприємству прийняти участь у цій закупівлі, бо маємо великі обсяги робіт за основними позиціями саме протягом останніх 10 (десяти) років. Вважаємо, що досвід нашої роботи, наприклад, наприкінці 2016 року нічим не відрізняється і не поступається досвіду роботи будь-якого іншого учасника, наприклад, у 2018 році чи 2024 році.
Відповідь: Шановний Учаснику! Метою встановлення кваліфікаційної вимоги, як наявність досвіду виконання аналогічного договору, саме і є отримання підтвердження від учасника наявності у нього досвіду виконання відповідних робіт, які є предметом закупівлі і які перераховані у Технічному завданні, яке є невід’ємною частиною Тендерної документації (Додаток № 6 до Тендерної документації). Оскільки технічне завдання містить багато видів робіт, тендерна документація містить окрему Таблицю в п. 5 Додатку № 3 до ТД, в якій зібрані основні (ключові) види робіт, досвід виконання яких повинен бути підтверджений учасником в своїй тендерній пропозиції, а саме в поданому учасником аналогічному договорі (чи договорах). Замовником визначено всього лиш 11 основних (ключових) видів робіт, в той час як Технічною специфікацією (Додаток № 6 до тендерної документації) передбачено понад 626 найменувань видів робіт, чим також збільшив коло потенційних учасників торгів. Звертаємо також увагу, що Замовник свідомо розширив поняття аналогічного договору саме на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування І, ІІ чи ІІІ категорій та/або магістральних дорогах та вулицях населених пунктів та/або на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту мостів, шляхопроводів, естакад та віадуків на автомобільних дорогах загального користування І, ІІ чи ІІІ категорій та/або магістральних дорогах та вулицях населених пунктів (у тому числі, у складі договорів на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування І, ІІ чи ІІІ категорій та/або магістральних доріг та вулиць населених пунктів), укладений протягом останніх 8-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Чим збільшив коло потенційних учасників торгів. Слід зазначити, що предметом закупівлі є проведення реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення, зокрема розташованих на ній об’єктів критичної інфраструктури (підпірних стінок, мостів, тощо), належне функціонування яких має особливо важливе значення під час військового стану, а тому тендерною документацією вимагається від учасника надати підтвердження наявності виконання саме аналогічного договору, який би підтверджував наявність досвіду виконання саме тих робіт, які вимагаються згідно технічного завдання і по тих технічних вимогах, дотримання яких є необхідним для виконання робіт з належною якістю
Дата відповіді: 05.12.2025 10:36
Відповідь надана

тендера документація

Номер: 324a63ea71e94ea1bd9bb4acc8accf4d
Дата опублікування: 03.12.2025 15:56
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись із умовами тендерної документації, а саме з вимогою: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах, зокрема, армування полімерною жорсткою георешіткою – 178 200 м².» повідомляємо, що така вимога має ознаки дискримінаційності та штучно обмежує коло потенційних учасників, які мають належний досвід виконання аналогічних робіт, але не можуть відповідати саме 178 200 м², що є надмірним. Наше підприємство має підтверджений досвід виконання робіт з армування полімерною жорсткою георешіткою в обсязі близько 75 000 м², що свідчить про наявність фактичного досвіду, необхідної кваліфікації та технічної здатності виконати роботи за предметом закупівлі. Наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає недискримінаційність учасників, а вимоги до кваліфікації повинні бути пропорційними, обґрунтованими та такими, що не звужують конкуренцію без реальної потреби. Встановлення вимоги про досвід саме у 100 % від обсягу робіт у натуральних величинах є непоодиноким випадком, коли судова та антимонопольна практика визначає такі умови як надмірні та дискримінаційні, оскільки досвід учасника повинен оцінюватися за характером та складністю робіт, а не за конкретним їх обсягом. Пропозиція щодо внесення змін Просимо внести зміни до тендерної документації та визначити більш пропорційну вимогу, наприклад: «Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних робіт з армування полімерною жорсткою георешіткою в обсязі не менше 30–50 % від передбачених обсягів або підтвердити виконання аналогічних робіт за складністю». Таке уточнення: розширить коло потенційних учасників; забезпечить добросовісну конкуренцію; відповідатиме вимогам Закону щодо недискримінації; дозволить замовнику отримати більшу кількість пропозицій та більш економічно вигідний результат. Просимо врахувати зазначене та внести відповідні зміни до документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Метою встановлення кваліфікаційної вимоги, як наявність досвіду виконання аналогічного договору, саме і є отримання підтвердження від учасника наявності у нього досвіду виконання відповідних робіт, які є предметом закупівлі і які перераховані у Технічному завданні, яке є невід’ємною частиною Тендерної документації (Додаток № 6 до Тендерної документації). Оскільки технічне завдання містить багато видів робіт, тендерна документація містить окрему Таблицю в п. 5 Додатку № 3 до ТД, в якій зібрані основні (ключові) види робіт, досвід виконання яких повинен бути підтверджений учасником в своїй тендерній пропозиції, а саме в поданому учасником аналогічному договорі (чи договорах). Замовником визначено всього лиш 11 основних (ключових) видів робіт, в той час як Технічною специфікацією (Додаток № 6 до тендерної документації) передбачено понад 626 найменувань видів робіт, чим також збільшив коло потенційних учасників торгів. Звертаємо також увагу, що Замовник свідомо розширив поняття аналогічного договору саме на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування І, ІІ чи ІІІ категорій та/або магістральних дорогах та вулицях населених пунктів та/або на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту мостів, шляхопроводів, естакад та віадуків на автомобільних дорогах загального користування І, ІІ чи ІІІ категорій та/або магістральних дорогах та вулицях населених пунктів (у тому числі, у складі договорів на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування І, ІІ чи ІІІ категорій та/або магістральних доріг та вулиць населених пунктів), укладений протягом останніх 8-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Чим збільшив коло потенційних учасників торгів. Слід зазначити, що предметом закупівлі є проведення реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення, зокрема розташованих на ній об’єктів критичної інфраструктури (підпірних стінок, мостів, тощо), належне функціонування яких має особливо важливе значення під час військового стану, а тому тендерною документацією вимагається від учасника надати підтвердження наявності виконання саме аналогічного договору, який би підтверджував наявність досвіду виконання саме тих робіт, які вимагаються згідно технічного завдання і по тих технічних вимогах, дотримання яких є необхідним для виконання робіт з належною якістю».
Дата відповіді: 04.12.2025 13:17
Відповідь надана

Довідка про аналогічні договори

Номер: 41aaa90555a04ff1aa9db52e4f7c3e88
Дата опублікування: 02.12.2025 20:11
Опис: Відповідно до вимог учасник має в останньому стовпчику довідки про аналогічні договори вказати: "Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт". Звертаємо увагу, що таке формулювання вимоги вимагає від учасників зазначати лише 1 акт приймання виконаних будівельних робіт, адже слово "акту" використано в однині, а не множині. Тож виникає питання, коли обсяги за основними видами робіт містьтся в декількох або навіть багатьох актах приймання виконаних будівельних робіт, то потрібно вказувати усі акти чи достатньо лише одного, як буквально вказано у вимогах Замовника ? Для ясності та однозначності просимо Вас внести зміни в чій частині, аби чітко було зрозуміло, що учасники мають вказати номери та дати усіх актів. Просимо внести зміни в цій закупівлі, а також в тендері на закупівлю "Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)".
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 5 Додатку 3 тендерної документації в інформації про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) позиція стовпчику 5 «Найменування робіт/одиниця виміру» підтверджується позицією 7 «Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт». Якщо ж обсяг виконання аналогічних видів робіт позиції стовпчика 7 відображається не в одному акті приймання виконаних будівельних робіт або іншому документі, що підтверджує приймання виконаних робіт, то Учасник в даній інформації відображає кожен акт приймання виконаних будівельних робіт або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, із зазначенням номеру та дати підписання, де Замовник зможе побачити обсяг виконання аналогічних видів робіт.
Дата відповіді: 03.12.2025 15:19
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційного критерію наявності досвіду аналогічногої роботи

Номер: f31fb7786cc243e9b86a74d3acf5a8e7
Дата опублікування: 02.12.2025 19:16
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог таку позицію як "Улаштування шару основи з піску" треба підтверджувати в метрах квадратних. Але ця позиція у всіх актах КБ-2в вказується у метрах кубічних. Просимо Вас внести відповідні зміни (змінити вимогу надання показників виконання за аналогічними договорами у квадратних метрах на вимогу надавати у кубічних метрах) у цій закупівлі та закупівлі з пердмету робіт "Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область. Коригування". Також просимо повторно з метою розширення конкуренції внести зміни та надати можливість надавати аналогічні договори в тому числі з будівництва чи реконструкції чи капітального ремонту мостів, шляхопроводів, віадуків, естакад на дорогах. Погодтесь, це сприятиме конкурентному середовищу та відповідатиме принципам здійснення публічних закупівель.
Відповідь: Шановний Учаснику, з метою розширення конкурентного середовища Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 03.12.2025 15:18
Відповідь надана

Щодо проблемного для усіх питання: підтвердження ступеня локалізації виробництва

Номер: fe0f984814924f12ba5a514dba1ee9ff
Дата опублікування: 01.12.2025 09:25
Опис: Слава Україні та доброго ранку, шановний Замовнику! Зичимо Вам бадьорого настрою! Відповідно до вимог по локалізації: Для товарів (устаткування) походженням з країн – членів Угоди*** країна походження товару (устаткування) та назва документа, що підтверджує країну походження. Який саме має бути надано документ? Сертифікат чи декларацію чи довідку у довільній формі чи щось інше ?
Відповідь: Героям Слава та доброго дня, шановний Учаснику! Бажаємо вдалого та продуктивного дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до частини 1 статті 41 Митного кодексу України документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару
Дата відповіді: 02.12.2025 13:22
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 7c4711ac75c247d5ae59ae7b5921e8ac
Дата опублікування: 27.11.2025 18:13
Опис: Шановний замовнику, Відповідно до вимог ТД Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Просимо розширити поняття аналогічний договір та додати "виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту магістральних доріг (в населених пунктах)"
Відповідь: Шановний Учаснику, з метою розширення кола потенційних учасників та підвищення ефективності процедури Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо визначення аналогічного договору з розширенням можливості підтвердження досвіду виконання аналогічних видів робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту магістральних доріг (в населених пунктах)
Дата відповіді: 28.11.2025 13:04
Відповідь надана

Техніка

Номер: 6d8b184ddd724d5bb50ddb48e8f74c68
Дата опублікування: 27.11.2025 16:41
Опис: Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації для виконання робіт згідно предмету закупівлі передбачено мінімальну кількість котків різної маси - 21 од. З огляду на широкий діапазон маси котків, просимо переглянути доцільність вимоги щодо наявності котків дорожніх, масаю від 25т.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть враховані запропоновані зміни під час внесення змін до тендерної документації, задля розширення конкурентного середовища
Дата відповіді: 28.11.2025 13:03
Відповідь надана

Наявність техніки

Номер: a7fedb10d4b94d77b7a9b77111313ba7
Дата опублікування: 27.11.2025 16:30
Опис: Шановний Замовнику, просимо переглянути доцільність вимоги щодо підтвердженні наявності машин, механізмів ,обладнання, а саме: автомобілів-самоскидів вантажопідйомністю 30т. Враховуючи власний досвід виконання аналогічних робіт, хочемо запевнити Замовника, що використання автомобілів-самоскидів меншої вантажопідйомності не буде впливати на хід та терміни виконання робіт відповідно до умов закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником будуть враховані запропоновані зміни під час внесення змін до тендерної документації, задля розширення конкурентного середовища
Дата відповіді: 28.11.2025 13:02
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: 6785c09b65a1488f97f33bcd6d36d4b9
Дата опублікування: 26.11.2025 21:17
Опис: шановний Замовнику, під час внесення змін, просимо врахувати, що мости на автомобільних дорогах загального користування можуть включати мости, шляхопроводи, мостові переходи, віадуки та інші споруди. Доцільно буде усі ці різновиди врахувати з метою срияння розширенню конкурентному середовищу.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть враховані запропоновані зміни під час внесення змін до тендерної документації, задля розширення конкурентного середовища
Дата відповіді: 27.11.2025 14:44