-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія та супутні послуги , зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 11 годин (до 29.11.25 00:00)
669 600.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
11
год
21
хв
22
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
21.11.2025 14:45 - 26.11.2025 00:00
Без відповіді
Щодо кол-центру та структурного підрозділу
Номер:
fff18cbae8ae45bbacf8aa11003709a0
Дата опублікування:
22.11.2025 21:37
Опис:
Шановний Замовнику.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. В разі не усунення Вами дискримінаційних вимог в обов’язковому порядку будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Дискримінаційні вимоги полягають в наступному:
Додаток 3 тендерної документації «- Таким чином з метою підтвердження виконання вищевказаних умов ліцензійної діяльності та вимог ПРРЕЕЕ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку*(складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), про наявність центру обслуговування споживачів та кол-центру, якщо він обслуговує більше 50000 споживачів.
У разі якщо Постачальник обслуговує менше 50000 споживачів, з метою підтвердження виконання вищевказаних умов ліцензійної діяльності та вимог ПРРЕЕЕ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку*(складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність окремого структурного підрозділу (посадової особи) та підтвердження від ОСР з якими в Учасника укладені Договори про надання послуг з розподілу, щодо кількості споживачів.
*Наведена у довідках інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником. Крім того вищевказані довідки обов’язково мають містити інформацію: МІСЦЕ РОЗТАШУВАННЯ (АДРЕСА) ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ АБО ОКРЕМОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ (ПОСАДОВОЇ ОСОБИ) В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСР ДО ЯКОГО ПРИЄДНАННІ ОБ’ЄКТИ ЗАМОВНИКА, посаду, ПІБ та контактного телефону керівника (посадової особи).»
В чинному законодавстві України не має жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував Учасника мати власний окремий структурний підрозділ на території визначеної області або посадової особи, з робочим місцем на території визначеної області/міста (в Вашому випадку Житомирська область). Відповідно до п.8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до п.8.3.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії – споживач може звернутись зі зверненням/скаргою/претензією до електропостачальника через офіційний веб-сайт без проведення особистого прийому споживачів.
Відповідно до п.8.3.11 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасник роздрібного ринку розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством, цими Правилами, Кодексом системи передачі та Кодексом системи розподілу. Якщо під час розгляду звернення (скарги/претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку, строк розгляду звернення/скарги/претензії призупиняється на час проведення технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). Відлік перебігу строку розгляду у цьому разі поновлюється з дати отримання результатів технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). При цьому загальний строк розгляду зазначеного звернення (скарги/претензії) не може перевищувати 45 днів. Звернення (скарги/претензії) побутових споживачів, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються першочергово. Електропостачальник розглядає звернення споживачів щодо перевірки правильності рахунку за електричну енергію, а оператор системи - рахунку за послуги з розподілу (передачі) електричної енергії, у строк до 5 робочих днів з дня отримання ними такого звернення. Разом із відповіддю споживачу надається інформація щодо альтернативних механізмів та шляхів вирішення відповідних спорів (питань) та контактні дані відповідальних органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових осіб, уповноважених розглядати такі звернення/скарги/претензії.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч.11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одних Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території Житомирської області.
Наявність таких вимог – пряма дискримінація учасників і вказавши дані вимоги в тендерній документації Ви штучно зменшуєте коло потенційних Учасників торгів, що є дискримінацією та порушенням ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог.
Дякуємо
Без відповіді
паперові документи
Номер:
d0555adee4ec46c7b2af82acf96d6992
Дата опублікування:
22.11.2025 21:34
Опис:
Шановний Замовник.
В супереч чинному законодавству, а саме п.31 Особливостей Вами встановлено "Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю разом з підписаним Договором повинен надати в паперовому вигляді (завірені належним чином):
1) Документи, що підтверджують право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
3) копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник–переможець є платником податку на додану вартість, або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник-переможець є платником єдиного податку;" Ще і додано маніпулятивну вимогу "В разі ненадання переможцем вище зазначених документів, Замовник сприймає це як відмову від підписання договору про закупівлю та відхиляє такого учасника-переможця". Законодавством чітко встановлено, що всі документи надаються через електронну систему закупівель, отже заборонено вимагати паперові документи. Видаліть незаконну вимогу і йдіть на порушення
Без відповіді
переддефолт
Номер:
103e7a4477da4ca78c2ba27a44f23cfe
Дата опублікування:
22.11.2025 21:31
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатках 3 та 5 до тендерній документації містяться вимоги про те, що учасники повинні надати «- гарантійний лист*(складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)),про те, що він не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.
*Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником.
- гарантійний лист**(складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), про те, що в період з 2019р. по 2025р. (включно) він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.
**Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником..»
Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "ПЕРЕДДЕФОЛТНИЙ". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. ОТЖЕ, СТАТУС "ПЕРЕДДЕФОЛТНИЙ" НОСИТЬ ВИКЛЮЧНО ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР, І НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ НА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ І НЕ Є ПЕРЕПОНОЮ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ПОСТАЧАННЯ, УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛЯХ, ТОЩО.
Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо.
Встановлена вимога тендерною документацією щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем.
Відповідно до абз.1 п.28 Особливостей - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в ч.3 ст.5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, щодо обов’язкової наявності відсутності факту набуття Учасником статусу «переддефолтний».
Також радимо ознайомитись з рішеннями АМКУ з даного питання (АМКУ стає на сторону учасників) в наступних закупівлях:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-04-007010-a?oldVersion=true
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-014163-a?oldVersion=true
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-008934-a?oldVersion=true
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-000797-a?oldVersion=true
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-28-000847-a?oldVersion=true
Просимо видалити ці вимоги щодо надання гарантійних листів щодо статусу «переддефолтний».
Без відповіді
НИЖНЯ МЕЖА ЦІНИ
Номер:
3ee978e8fc1e4c26ab1abba7c973490d
Дата опублікування:
22.11.2025 21:27
Опис:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК.
ПОСТАНОВОЮ КМУ № 382 ВІД 02.04.2024 РОКУ ПУНКТ 28 ПОСТАНОВИ КМУ №1178 ДОПОВНЕНО наступним абзацом «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.».
п.2 розділу 5 тендерної документації вами порушено норми вказаної постанови. постановою наразі заборонено встановлювати учасники формують свої тендерні пропозиції за ринковими цінами, зокрема запропонована вартість товару, з урахуванням послуг постачальника та без урахування інших супутніх послу, не має бути нижчою середньозваженої ціни РДН ОЕС України за всі дні календарного місяця в якому подається пропозиція з його початку по день її подання включно. До того ж Вами вимагається щей надати Гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), про те що учасник процедури закупівлі визначено вартість тендерної пропозиції за ринковими цінами, зокрема запропонована вартість товару, з урахуванням послуг постачальника та без урахування інших супутніх послу, не є нижчою середньозваженої ціни РДН ОЕС України за всі дні календарного місяця в якому подається пропозиція з його початку по день її подання включно. – що є прямим порушенням чинного закодавства.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДПОВІДНО ДО СТ.164-14 КОДЕКСУ УКРАЇНИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
Без відповіді
Господарський кодекс втратив чинність
Номер:
24161be0658e40f9984cc984933c91c2
Дата опублікування:
22.11.2025 21:22
Опис:
Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. у разі придбання товарів, робіт та послуг у спосіб згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей, такі договори укладаються, зокрема відповідно до ЦК України та з урахуванням особливостей, визначених у тому числі пунктом 19 Особливостей. Отже, посилання на Господарський кодекс після втрати його чинності є порушенням.
Вам необхідно привести у відповідність тендерну документацію так як оголошення про проведення торгів оприлюднено після втрати чинності ГКУ, тому маєте вилучити всі посилання на положення ГКУ замінивши їх на відповідні положення ЦКУ або інші закони, що регулюють відповідні правовідносини.
Без відповіді
Цифровий підпис
Номер:
ce97fed51ca3431886b3a34ebb0680ee
Дата опублікування:
22.11.2025 21:22
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/ УЕП.
УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях.
КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 використання удосконалених електронних підписів учасниками не забороняється.
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. .
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Врахуйте також, що при аварійних відключеннях світла електронний підпис (КЕП) не зчитується системою, так як мережі Інтернет (в т.ч. мобільних операторів) не вистачає потужностей.
Дякуємо.
Без відповіді
переддефолт
Номер:
42aa6f1b2e0a42a8b63e29af60c296c4
Дата опублікування:
22.11.2025 21:21
Опис:
- гарантійний лист*(складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)),про те, що він не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.
*Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником.
- гарантійний лист**(складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), про те, що в період з 2019р. по 2025р. (включно) він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.
**Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником.
Без відповіді
група А
Номер:
e18b358733b74b5b8c752475ebb9a8cd
Дата опублікування:
22.11.2025 21:18
Опис:
Шановний Замовник.
Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку.
На Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Без відповіді
Щодо групи площадок вимірювання А стимулююча
Номер:
ea54c77b560b41a883219090e98b8876
Дата опублікування:
22.11.2025 21:17
Опис:
Шановний Замовник.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), 10.12.2024 прийняла постанову №2079, якою скасовано процедуру віднесення площадок вимірювання споживачів до групи "а". Відтепер визначення площадок комерційного обліку, які належать до групи «а», здійснюється згідно з п.4.4.11 Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ).
Відповідно до групи «а» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок), крім багатоквартирних житлових будинків та побутових споживачів.
Нагадуємо, що з 01.01.2025 споживачі які віднесені до групи «а», зобов’язані:
забезпечити свої вузли комерційного обліку сучасними інтелектуальними лічильниками, які повинні функціонувати у складі автоматизованої системи та гарантувати щодобове дистанційне зчитування інтервальних даних (п.4.4.12 ККОЕЕ); розробити та погодити з Оператором системи розподілу програму модернізації вузлів обліку у частині встановлення таких лічильників; реалізувати програму модернізації.
На підставі п.12.1.5-12.1.6 ККОЕЕ, модернізація вузлів обліку та розробка «Програми модернізації» відбувається за рахунок власника точки комерційного обліку (ВТКО).
Звертаємо увагу: з 01.01.26 для споживачів групи «а», які не забезпечать гарантоване автоматичне дистанційне зчитування інтервальних даних, буде застосовано стимулюючий погодинний графік із врахуванням ринкових цін, що може призвести до збільшення загальної вартості електроенергії для таких споживачів.
Оператори системи розподілу направляли повідомлення споживачам щодо переходу в групу «а» або необхідністю укладання договору з ППКО((ДК 021:2015 код 72310000-1 — Послуги з обробки даних) у зв’язку з тим, що деякі точки, відповідно до п.4.4.11 ККОЕЕ по критеріям стали відповідати групі «а», а до цього відносились до групи «б». У зв’язку з таким переходом ціна електричної енергії по таким точкам суттєво зросла. Отже, якщо на Вашому підприємстві є точки які перейшли в групу «а», а в тендерній документації Вами не зазначена дана інформація (або не надано чіткої відповіді на запитання Учасника), то в майбутньому це призведе до можливого розірвання договору, так як розрахунок по таким точкам буде відповідно до стимулюючого погодинного графіку із врахуванням ринкових цін, про що Учасник розраховуючи ціну для пропозиції фактично не знав і не розумів як саме необхідно проводити розрахунок ціни для пропозиції.
Просимо повідомити чи є на вашому підприємстві точки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год – які наразі відносяться до групи «а» і чи встановлено на таких точках ЛУЗОД/АСКОЕ/АСЗД.
Інформацію, щодо переведення точок групи «б» на групу «а» стимулююча Ви можете отримати у свого діючого постачальника або оператора системи розподілу з яким укладено договір про надання послуг з розподілу електричної енергії.
Ознайомитися з роз’ясненнями та рекомендаціями НКРЕКП щодо переходу на дистанційне зчитування даних для групи «А» можна на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням:
https://www.nerc.gov.ua/news/osoblivosti-perehodu-spozhivachiv-z-ploshchadkamikomercijnogo-obliku-grupi-na-distancijne-zchituvannya-pokaziv-lichilnikiv-elektrichnoyienergiyi