• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку ( Послуги фізичної охорони на об’єкті замовника за адресою:м. Харків,вул..Гр. Сковороди,80)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився день назад

755 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 21.11.2025 14:26 - 18.12.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 1e620e8d15ea445cbdec283b3f7df8c6
Дата опублікування: 17.12.2025 16:07
Опис: Шановний Замовнику! звертаємо Вашу увагу на положення Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме пункт 1.7, яким встановлено вимогу щодо надання: «оригіналу (оригіналів) та/або копії (копій) чинного документу (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу … по території Харківської області під час комендантської години…». Під дозволом мається на увазі перепустка що видається спеціалізованими органами правопорядку. Повідомляємо, що згідно Постанови кабінету міністрів України від 8 липня 2020 р. № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, БЕЗ ВИДАНИХ ПЕРЕПУСТОК ОСОБАМ ТА РУХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБАМ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ НЕВІДКЛАДНЕ СЛУЖБОВЕ ЗАВДАННЯ, ЗА УМОВИ ВВІМКНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ СВІТЛОВИХ СИГНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах. Наголошуємо, що транспорт реагування, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ СУБ’ЄКТАМИ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯВЛЯЄТЬСЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ, ПЕРЕПУСТКА НА НЬОГО НЕ ВИДАЄТЬСЯ, ТАК ЯК ВІН І ТАК МАЄ ПРАВО НА РУХ ПІД ЧАС КОМЕНДАНТСЬКОЇ ГОДИНИ У РАЗІ ВИКОНАННЯ НЕВІДКЛАДНОГО СЛУЖБОВОГО ЗАВДАННЯ, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв. ПРОСИМО ПРИБРАТИ ДАНУ ВИМОГУ, ЯК ДИСКРИМІНАЦІЙНУ, у зв’язку з тим, що потенційні учасники які не мають спец перепусток, а працюють у комендантську години згідно діючого законодавства України не зможуть прийняти участь в даній закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) на виконання вимог Закону. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 8 Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 573 під час дії комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування Збройні Сили, Держспецтрансслужба, Національна гвардія, Держприкордонслужба, Національна поліція, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС продовжують виконання своїх завдань відповідно до призначення та специфіки діяльності. На території, де запроваджено комендантську годину, забороняється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях осіб без виданих перепусток, а також рух транспортних засобів. Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 "Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану": перепустка – виданий комендатурою документ, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Відповідно до пункту 13 Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 "Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану": -наявності інформації, що свідчить про причетність особи до вчинення кримінального чи адміністративного правопорушення; -непред’явлення громадянином України документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України чи її спеціальний статус; -непред’явлення військовослужбовцем Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, поліцейським Національної поліції, військовослужбовцем та працівником СБУ, працівником ДФС, ДМС, ДСНС службового посвідчення; -непред’явлення іноземцем або особою без громадянства паспортного документа іноземця або документа, що підтверджує законність перебування на території України; -пред’явлення перепустки, строк дії якої закінчився, або перепустки, яка не відповідає встановленому зразку. Враховуючи вище викладене, керуючись вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 (зі змінами) та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.12.2025 15:50
Відповідь надана

Щодо приведення тендерної документації у відповідність до законодавства!!!!!!!!!!!

Номер: ce4c2112a05347ff9a050a2642a32503
Дата опублікування: 25.11.2025 12:46
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Попри це, положення пунктів 2.2 та 2.3 Додатку 1 Тендерної документації щодо обов’язкового проведення «попереднього психофізіологічного дослідження із застосуванням поліграфа», укладення договорів із поліграфологом, надання сертифікатів та звітів поліграфічних досліджень НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ жодним нормативно-правовим актом у сфері охоронної діяльності. ТАКІ ВИМОГИ ВІДСУТНІ у Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності та у Законі України «Про охоронну діяльність», а отже, вони штучно звужують конкуренцію та створюють дискримінаційні бар’єри для більшості суб’єктів охоронної діяльності. Охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 Ліцензійних умов. Формулювання Вами вимоги «щодо виявлення факторів ризику у їх професійній поведінці» виглядає необґрунтованим та некоректним, з огляду на те, що підтвердження професійної придатності охоронників уже давно врегульоване чинним законодавством.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Щорічне обов’язкове проходження психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які охоронники проходять відповідно до встановлених норм, слугують законним та достатнім інструментом оцінки ризиків у їх поведінці. Також до переліку документів, що підтверджують відповідність таким вимогам, належить документ, який засвідчує відсутність у зазначених осіб непогашеної чи незнятої в установленому законом порядку судимості за вчинення умисних злочинів. Більше того, компетентність охоронників підтверджується їх кваліфікаційними розрядами, досвідом роботи, професійною підготовкою та іншими передбаченими законом документами — але точно не проходженням поліграфа, який не має статусу обов’язкового інструмента та може застосовуватися виключно за добровільною згодою працівника.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Навіть у разі необхідності залучення поліграфа ми здатні забезпечити відповідні дослідження. Однак на етапі подання пропозиції така вимога є необґрунтованою, адже ми, як потенційний учасник, маючи повну матеріально-технічну базу, необхідний персонал та всі документи, визначені законодавством, фактично обмежені у можливості подати пропозицію лише через відсутність попереднього договору з поліграфологом. Це є прямим порушенням принципів відкритості, добросовісної конкуренції та рівного доступу до участі в закупівлі. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Вимагаємо прибрати цю вимогу як таку, що суперечить законодавству та необґрунтовано обмежує конкуренцію.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ми усвідомлюємо, що наше звернення може бути розглянуте формально та не призвести до приведення документації у відповідність до законодавства. У зв’язку з цим повідомляємо, що залежно від результатів розгляду нашої вимоги, у порядку громадського контролю, передбаченого статтею 9 Закону України «Про публічні закупівлі», ми залишаємо за собою право звернутися до відповідних правоохоронних, аудиторських та антимонопольних органів для проведення моніторингу процедури закупівлі та надання правової оцінки діям Замовника. Окремо звертаємо увагу, що згідно зі статтею 38 Закону члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність за ухвалені ними рішення, зокрема за впровадження дискримінаційних вимог, які суперечать принципам законності, недискримінації та добросовісної конкуренції.
Відповідь: Шановний УЧАСНИК! Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" розташоване на території міста Харкова Харківської області, яка безпосередньо межує з Російською федерацією. У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, веденням бойових дій на території області та постійними ракетними, артилерійськими та мінометними обстрілами міста, підвищена вірогідність наявності вибухонебезпечних предметів в приміщенні Замовника, що несе пряму небезпеку цілісності об’єкта та життя і здоров’я його працівників, пацієнтів та відвідувачів. Вимогами підпункту 2.2.-2.4 пункту 2 додатку 1.1 до тендерної документації передбачено, що «2.2 Учасник забезпечує проведення попереднього психофізіологічного дослідження із застосуванням поліграфа («детектора брехні») стосовно охоронників, інформація щодо яких наведена учасником у Таблиці 1 згідно з підпунктом 2.1. пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації, щодо виявлення факторів ризику у їх професійній поведінці, що підтверджується оригіналом або копією у складі тендерної пропозиції: договору про надання таких послуг зі спеціалістом-поліграфологом чи спеціалізованою установою, що надає такі послуги або послуги дослідження персоналу з використанням/застосування поліграфа або послуги щодо проведення психофізіологічних досліджень персоналу із застосуванням поліграфа («детектора брехні») та свідоцтва/сертифіката спеціаліста/особи-поліграфолога про проходження відповідної підготовки або свідоцтва про підвищення кваліфікації спеціаліста/особи-поліграфолога про проходження відповідної підготовки, зокрема, але не виключно щодо використання поліграфа та звітів за результатами досліджень, а саме звіти про результати психофізіологічного дослідження із застосуванням комп’ютерного поліграфа (звіти можуть надаватися знеособлено). 2.3. Послуги зі спеціалістом-поліграфологом чи спеціалізованою установою, що надає такі послуги або послуги дослідження персоналу з використанням/застосування поліграфа або послуги щодо проведення психофізіологічних досліджень персоналу із застосуванням поліграфа («детектора брехні») повинні надаватися згідно виду діяльності КВЕД 80.10, про що надається лист в довільній формі. 2.4. У випадку необхідності, пов’язаної із виникненням у замовника підозри у порушенні охоронниками своїх обов’язків, що призвело до збитків, учасник проводить службове розслідування із залученням спеціаліста-поліграфолога». Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» 28.02.2025 № 376, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 березня 2025 року за № 380/43786 (далі - Наказ) затверджено перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією. Згідно з абзацом 9 пункту 1 постанови Кабінету міністрів України «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» № 1364 від 06 грудня 2022 р. встановлено, що території, для яких не визначена дата завершення бойових дій (дата припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації Російською Федерацією, вважаються такими, на яких ведуться бойові дії, або тимчасово окупованими Російською Федерацією. Беручи до уваги вище викладене та відповідно до пункту першого частини першої наказу затверджено, що Харківська міська територіальна громада знаходиться на території можливих бойових дій з 15.09.2022 року та відсутня дата припинення можливості бойових дій. Оскільки Замовник є ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" та на території закладу щоденно перебувають працівники, пацієнти, відвідувачі. Замовник несе, в першу чергу, повну відповідальність за життя і майно пацієнтів та відвідувачів закладу. За для унеможливлювання виникнення факторів ризику підчас надання послуг, що є предметом закупівлі, Замовником встановлено вимогу проведення попереднього психофізіологічного дослідження. Таке дослідження надає змогу Замовнику переконатися у відсутності персоналу охорони, що буде задіяна при надання послуг таких факторів, як зокрема, але, не виключно: наявність ігрової залежності; зв’язки з кримінальними структурами; приховування службових порушень; колабораціонізм тощо. Проведення попереднього психофізіологічного дослідження – це законний процес для вже працевлаштованих співробітників, який допомагає оцінити їхню надійність, виявити крадіжки, шахрайство, витік інформації та запобігти майбутнім правопорушенням.
Дата відповіді: 27.11.2025 15:19