• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дороги по вул. Райдужна в с. Новосілки Вишгородського району Київської області. Коригування

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Призупинено

3 251 814.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 21.11.2025 18:39 - 03.12.2025 00:00
Відповідь надана

НПАОП

Номер: 9063c2b4c48a488f96de7c9c3e427caf
Дата опублікування: 30.11.2025 21:34
Опис: Шановний Замовнику! Після аналізу вимог тендерної документації повідомляємо, що у переліку НПАОП, за якими учасник повинен надати чинний витяг комісії з перевірки знань з питань охорони праці, містяться нормативно-правові акти, які не застосовуються до робіт, передбачених предметом закупівлі, та не проходяться інженером з охорони праці в межах галузевого навчання. Йдеться про такі НПАОП: НПАОП 0.00-7.17-18 – мінімальні вимоги щодо використання ЗІЗ (загальний документ, не пов’язаний з дорожніми роботами); ДНАОП 0.00-4.15-98 – положення щодо розробки інструкцій (стосується роботодавця, не передбачає навчання для інженера); НПАОП 0.00-7.14-17 – мінімальні вимоги при використанні виробничого обладнання (верстати, промислові лінії, не застосовні у дорожньому будівництві); НПАОП 0.00-7.15-18 – вимоги при роботі з екранними пристроями (комп’ютери, офісні робочі місця — не стосується предмета закупівлі); НПАОП 0.00-7.11-12 – загальні вимоги до роботодавця (інженер з охорони праці фізично не може пройти навчання за цим НПАОП); НПАОП 0.00-1.83-18 – правила експлуатації навантажувачів складського типу (у переліку техніки тендеру такі машини відсутні). Зазначені НПАОП не регулюють виконання робіт з капітального ремонту дороги, а їх включення до вимог тендерної документації є непропорційним та таким, що не відповідає ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо внести зміни до тендерної документації та повністю виключити з вимог наведені НПАОП як такі, що не стосуються предмета закупівлі та є неможливими/недоцільними для виконання інженером з охорони праці.
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:30
Відповідь надана

Лабораторія

Номер: f4df61092c274a5b91db62dc50382b35
Дата опублікування: 30.11.2025 21:17
Опис: Шановний Замовнику! У п. 1.1.3 Додатку 5 тендерної документації вимагається, щоб лабораторія учасника була компетентною у проведенні вимірювань, зокрема, металевих матеріалів та зварних з’єднань металевих матеріалів. Звертаємо увагу, що: у технічній специфікації предмета закупівлі відсутні роботи, які передбачають використання чи зварювання металевих конструкцій; дорожні лабораторії не здійснюють такі види випробувань, оскільки це не належить до сфери контролю якості асфальтобетонних, щебеневих та інших дорожніх матеріалів; зазначена вимога не пов’язана з предметом закупівлі та не відповідає принципу пропорційності, що фактично обмежує конкуренцію. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з п. 1.1.3 вимогу щодо: випробування металевих матеріалів; випробування зварних з’єднань металевих матеріалів. Просимо привести вимоги до лабораторії у відповідність до фактичного характеру робіт.
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:29
Відповідь надана

Інженер з ОП

Номер: dda445be675249268081c2665607c355
Дата опублікування: 30.11.2025 20:56
Опис: Звертаємо увагу, що НПАОП 0.00-7.11-12 ("Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників") не є нормативно-правовим актом, за яким проводять окреме спеціальне навчання та перевірку знань інженерів з охорони праці. Даний НПАОП визначає обов’язки роботодавця і не відноситься до технічних, галузевих або спеціальних правил, що потребують окремого навчання. Просимо уточнити, чи є вимога про підтвердження навчання саме за НПАОП 0.00-7.11-12 коректною для предмету закупівлі (капітальний ремонт дороги), або ж вона була зазначена помилково
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:29
Відповідь надана

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 7a5cc68c00e0444e81830d9bc1902f7b
Дата опублікування: 27.11.2025 16:45
Опис: Просимо уточнити чи використовується бітум чи бітумна емульсія при виконанні робіт: п.12, п.18, п.24 Додатку 4 ТД. Якщо так, то які норми їх витрат.
Відповідь: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:29
Відповідь надана

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 31dc49d60abb48afab744c1cbda65727
Дата опублікування: 27.11.2025 16:41
Опис: Просимо уточнити марку і витрати афальтобетону щодо улаштування покриттів: п.12, п.18, п.24 Додатку 4 ТД.
Відповідь: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:29
Відповідь надана

Щодо техніки

Номер: 0e4d7c47ccd54f399d8064b4e638850b
Дата опублікування: 27.11.2025 13:17
Опис: Добрий день! Чи має бути одна машина спеціалізована вантажна - спеціальна -автогудронатор-цистерна, чи окремо спеціалізована вантажна автогудранатор та окремо спеціалізована вантажна (цистерна)?
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:28
Відповідь надана

вимоги ст 16 не до учасника це дискримінація

Номер: 8551ca688dc24b52b5e5ae7d29031d59
Дата опублікування: 27.11.2025 11:02
Опис: Просимо видалити дискримінаційну вимогу "підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення." Ви вимагаєте свідоцтво про компетенцію лабораторії і це означає що відповідний орган оцінювання перевірив лабораторію і в тому числі її вимірювальні прилади і засвідчив її компетентність. Цього достатньо для підтвердження наявності компетентної лабораторії. Оскільки закупівля оголошена на ремонт дорожнього покриття а не на лабораторні послуги то закон не дозволяє ставити вимоги про наявність матеріально-технічної бази які не стосуються предмета закупівлі і в тому числі вимог до осіб які не є учасниками закупівлі безпосередньо. В даному випадку ви ставите вимоги про відповідність кваліфікаційному критерію ст. 16 Закону не учасника а його контрагента - лабораторії, що є порушенням закону про закупівлі. Просимо видалити цю вимогу з тендерної документації до завтра до 15-00, що пов'язано зі строками на оскарження.
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:28
Відповідь надана

строк договору поставки асфальтобетону

Номер: c0a9506adb104369a76db7e5bb82d4cb
Дата опублікування: 27.11.2025 10:15
Опис: Просимо видалити дискримінаційну вимогу що "копія договору (договір поставки асфальтобетону договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі". Ми маємо чинний до кінця року договір, чого на момент закупівлі достатньо для підтвердження спроможностей. Не завжди є можливість укласти договір на два і більше років, можемо надати гарантійний лист про наміри укласти договір поставки асфальтобетонних сумішей на новий строк. Учасник підписуючи договір про закупівлю бере на себе зобов'язання виконати роботи, тому цього достатньо для гарнтування виконання робіт в тому числі залучення необхідних потужностей тощо. Дискримінаційну вимогу просимо видалити до завтра до 15-00, що пов'язано зі строками на оскарження.
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:28
Відповідь надана

лист з реєстпу машин

Номер: 2438578c5283443d918f1ed54f8f2714
Дата опублікування: 27.11.2025 10:09
Опис: Просимо видалити дискримінаційну вимогу а саме: "• лист (або інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держпродспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва);" Ця вимога неодноразово визнана дискримінаційною рішеннями АМКУ. Ми не маємо таких листів і не зобов'язані їх отримувати за законом. Тим більше - наявних технічних паспортів достатньо для підтвердження факту користування матеріально-технічною базою. Просимо дискримінаціюну вимогу видалити до завтра до 15-00, що пов'язано зі строками оскарження.
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:28
Відповідь надана

Строк договорів оренди техніки

Номер: 33e4cfc3803a485da7804bd74ef63ee9
Дата опублікування: 27.11.2025 10:00
Опис: Просимо видалити з тендерної документації таку дискримінацційну вимогу :"При цьому, вказані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг" це стосовно договорів оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін.(*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.).. Дана вимога є дискримінаційною та обмужє нашу участь в закупівлі бо не завжди є можливість передбачити пролонгацію або укласти договір більш ніж на один рік з контрагентом. МОжемо надати гарантійний лист про намір укласти договір на наступний строку. Просимо видалити цю вимогу до завтра до 15-00, що пов'язано зі строками оскарження.
Відповідь: Дане питання буде вирішено за результатами розгляду скарги.
Дата відповіді: 04.12.2025 11:27