-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
-
Донорські кошти
Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Шафи та дивани офісні для навчально-практичного центру з підготовки за професією «Оператор дистанційно-керованих апаратів»)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 15.12.25 00:00)
146 380.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
08
год
02
хв
26
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення:
20.11.2025 12:42 - 12.12.2025 00:00
Відповідь надана
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
a030f05e5c43412b8ca300ccd7168f32
Дата опублікування:
22.11.2025 17:37
Опис:
Ознайомившись із умовами тендерної документації, повідомляємо, що встановлена Вами вимога щодо надання сертифікатів ISO 14001:2015 та ISO 28000:2008 зі сферою, яка охоплює наступні коди діяльності:
13.20 – Ткацьке виробництво,
24.20 – Виробництво сталевих труб, профілів, фітингів,
46.47 – Оптова торгівля меблями,
49.41 – Вантажні автомобільні перевезення,
є надмірною, необґрунтованою та такою, що не має жодного відношення до предмета закупівлі — офісних меблів (шаф та диванів).
Встановлення вимоги включати до сфери сертифікації види діяльності, яких виробники меблів не здійснюють та не зобов’язані здійснювати, штучно обмежує участь у закупівлі широкого кола добросовісних учасників і створює вибіркові переваги для конкретних суб’єктів, у яких випадково або спеціально сфера сертифікації містить сторонні КВЕДи.
Предмет закупівлі: офісні меблі (шафи та дивани).
Жодної технологічної або логічної прив’язки до:
ткацького виробництва,
виробництва сталевих труб,
оптової торгівлі меблями,
вантажних автомобільних перевезень
предмет закупівлі не має.
Такі види діяльності не впливають на якість, безпеку чи відповідність меблів, тому вимога є абсолютно невмотивованою та суперечить принципу пропорційності.
Вимога суперечить призначенню стандартів ISO 28000 та ISO 14001
Жоден із цих стандартів:
не зобов’язує включати сторонні КВЕДи;
не регламентує види економічної діяльності;
не встановлює вимоги щодо ткацтва, сталевих труб чи вантажних перевезень для виробників меблів.
Таким чином, дана вимога є вигаданою та такою, що не ґрунтується на нормативних документах.
Вимагаємо
Усунути дискримінаційні вимоги щодо включення сторонніх КВЕДів (13.20, 24.20, 46.47, 49.41) до сфери сертифікації ISO.
Привести тендерну документацію у відповідність до Закону та предмета закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Шановний Учаснику, нажаль, ні — вимога не буде змінена, оскільки Замовник вважає, що такі види діяльності можуть бути реально задіяні у ланцюгу виробництва меблів й вимога охоплює саме комплексний підхід до систем управління.
У зв’язку із тим, що закупівля здійснюється в умовах воєнного стану в Україні — з огляду на масоване руйнування енергомережі, аварійні або планові відключення електроенергії, які впливають на роботу підприємств, логістичні потоки та безперервність виробництва меблів — саме виробництво меблів має підвищені ризики. Відповідно, наявність сертифікованої системи управління якістю, екологією та безпекою ланцюга постачання, яка охоплює суміжні види діяльності (логістика, транспортування, постачання), стає ще більш обґрунтованою. Таким чином, включення зазначених кодів діяльності до сфери сертифікації є виправданим і пропорційним у поточних умовах.
Замовник вважає, що встановлені в тендерній документації вимоги є обґрунтованими, пропорційними, пов’язаними з предметом закупівлі, не створюють необґрунтованих бар’єрів та відповідають принципам недискримінації і рівного ставлення, передбаченим законодавством. Отже, положення тендерної документації залишаються без змін.
Дата відповіді:
25.11.2025 15:36
Відповідь надана
щодо роз’яснення та усунення невідповідності вимог тендерної документації
Номер:
769f1c361cb047efbfc732aa87c4823d
Дата опублікування:
22.11.2025 17:29
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із вимогами тендерної документації, звертаємо увагу, що в розділі щодо надання сертифікатів ISO 14001:2015 та ISO 28000:2008 Ви встановили перелік кодів ДКПП/КВЕД, які начебто мають бути охоплені сферою сертифікації виробника меблів, а саме:
13.20 – Ткацьке виробництво,
24.20 – Виробництво сталевих труб, профілів, фітингів,
46.47 – Оптова торгівля меблями, килимами, освітлювальними приладами,
49.41 – Вантажні автомобільні перевезення,
та інші види діяльності, які жодним чином не пов’язані з виробництвом корпусних меблів або меблів для сидіння та лежання.
Звертаємо увагу, що:
Вимоги щодо відповідності ISO 28000:2008 та ISO 14001:2015 не містять жодного зобов’язання мати у сфері сертифікації сторонні види діяльності, які не відносяться до виробничого процесу учасника.
Жодна норма Закону «Про публічні закупівлі» не надає замовнику права вимагати від учасника покриття сертифікацією ISO видів діяльності, які учасник фактично не здійснює.
Такі вимоги суперечать принципам недискримінації, пропорційності та добросовісної конкуренції, закріпленим у ст. 5 Закону.
ISO 28000:2008 регулює безпеку ланцюга постачання, але не передбачає обов’язковості включення діяльності з ткацтва, виробництва сталевих труб, оптової торгівлі меблями та вантажних перевезень як елементів виробництва меблів.
У зв’язку з викладеним просимо надати роз’яснення:
Яким нормативним актом або стандартом обґрунтована вимога включати до сфери сертифікації ISO такі види діяльності, як ткацьке виробництво (13.20), виробництво сталевих труб (24.20), оптова торгівля меблями (46.47) та вантажні перевезення (49.41)?
Яким чином ці види діяльності пов’язані з предметом закупівлі — меблями?
Чи буде замовником приведено вимогу у відповідність до Закону, виключивши види діяльності, які не стосуються виробництва меблів і не є об’єктивно необхідними?
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації для забезпечення рівних умов участі та недискримінації учасників.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Шановний Учаснику, стандарти ISO 28000 та ISO 14001 не містять конкретного переліку КВЕД/ДКПП. Проте практика сертифікації систем управління безпекою ланцюга постачання саме передбачає охоплення всіх етапів — від сировини, виробництва до транспортування. Замовник виходить з того, що при виробництві меблів можуть бути залучені суміжні види діяльності (наприклад ткацьке виробництво для оббивки – код 13.20; виробництво сталевих труб/профілів – код 24.20; оптова торгівля меблями – код 46.47; вантажні автомобільні перевезення готової продукції – код 49.41) і тому включення таких кодів до сфери сертифікації є обґрунтованим
Дата відповіді:
25.11.2025 15:33