-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
-
Донорські кошти
Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Шафи та дивани офісні для навчально-практичного центру з підготовки за професією «Оператор дистанційно-керованих апаратів»)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 15.12.25 00:00)
146 380.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
03
год
54
хв
37
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2025 12:42 - 12.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
8f378a421db54cae87cde6c3bb57b5cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-20-007917-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.11.2025 № 16986.pdf 24.11.2025 23:36
- Сертифікати ІСО.pdf 24.11.2025 23:36
- Скарга_дискримінація_UA_2025_11_20_007917_a (1).pdf 24.11.2025 23:36
- Скарга_дискримінація_UA_2025_11_20_007917_a.docx 24.11.2025 23:36
- Скарга_дискримінація_UA_2025_11_20_007917_a.pdf.asice 24.11.2025 23:36
- sign.p7s 24.11.2025 23:37
- рішення від 26.11.2025 № 17538.pdf 26.11.2025 13:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2025 № 17991.pdf 05.12.2025 13:10
- рішення від 04.12.2025 № 17991.pdf 09.12.2025 12:18
- Відповідь меблі.pdf 27.11.2025 12:56
- Відповідь меблі.pdf 27.11.2025 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2025 23:42
Дата розгляду скарги:
04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2025 13:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.12.2025 12:19
Дата виконання рішення Замовником:
10.12.2025 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни до тендерної документації згідно скарги внесено.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
13d4600d958f4eb2b3e4e15b898f6458
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 4 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: «1.2.4. для підтвердження якості продукції учасник надає у складі пропозиції документи, які підтверджує якість (відповідність) запропонованого товару: висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (оригінал або копія), декларацію постачальника (ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015IDT) (надати оригінал або копію) та Копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), та ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT) (Системи управління безпекою ланцюга постачання): для виробника корпусних меблів коди ДКПП 31.09, 46.90, 47.99,49.4l, 63.99; для виробника меблів для сидіння та лежання коди ДК 009:2010 (ДКПП): Код: 31.01 Виробництво меблів для офісів, торгівлі та кухонь; Код: 31.09 Виробництво інших меблів; Код: 13.20 Ткацьке виробництво; Код: 24.20 Виробництво сталевих труб, профілів, фітингів; Код: 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами, освітлювальними приладами; Код: 49.41 Вантажні автомобільні перевезення. Для виробника меблів для сидіння та лежання ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» надати оригінал або копію сертифікату. Усі сертифікати мають щорічне підтвердження технічного нагляду, про що надається звіт разом із сертифікатом) або чинність сертифікату перевіряється на сайті Органу сертифікації. Усі документи які підтверджують якісь продукції/товару зазначені у цьому абзаці, повинні бути видані на виробника або постачальника товару стосовно виробництва меблів.»
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d641d4afa7344eb58422a8256f20bcb8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 4 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу:
«1.2.6. для підтвердження якості декоративного паперово-шаруватого пластику високого тиску HPL надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи).».
«1.2.6. для підтвердження якості декоративного паперово-шаруватого пластику високого тиску HPL надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи).».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Запити Органу оскарження
Номер:
6c20681efcbe46c98bacacbe291b00a4
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
1. Позиція Замовника
Замовник відповідно до пункту 1.2.4 тендерної документації вимагає, щоб учасник надав у складі пропозиції документи, які підтверджують якість (відповідність) запропонованого товару: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (оригінал або копія), декларацію постачальника (ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) (оригінал або копія) та копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) і сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT).
Також визначено, що ці сертифікати мають бути видані на виробника або постачальника товару щодо виробництва меблів, і в частині ISO 14001 та ISO 28000 — охоплювати сферу діяльності з кодами ДКПП/КВЕД: 31.01, 31.09, 13.20, 24.20, 46.47, 49.41 тощо (для відповідних виробників меблів).
Замовник вважає, що встановлені вимоги є виправданими, адже:
• виробництво меблів передбачає не лише виготовлення корпусів чи сидінь/лежань, але й суміжні процеси: оббивка (ткацьке виробництво), металеві каркаси (труби/профілі), логістика, транспортування;
• сертифікація систем управління якістю, екологією та безпекою ланцюга постачання дозволяє гарантувати, що виробник/постачальник контролює весь ланцюг — від матеріалів до доставки;
• у нинішніх умовах, коли виробництво та логістика підвищено під ризиком (див. нижче), така система контролю стає ще більш необхідною.
2. Правове підґрунтя та аргументація
2.1 Законодавство про публічні закупівлі
Відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» замовники повинні забезпечувати рівні умови для всіх учасників, недискримінацію, пропорційність і добросовісну конкуренцію. Замовник враховує принцип пропорційності: встановлені вимоги мають бути спрямовані на досягнення мети закупівлі (якісна, екологічна, безпечна продукція) і не створювати невиправданих бар’єрів.
2.2 Нормативні стандарти ISO
ISO 28000:2007 (система управління безпекою ланцюга постачання) передбачає контроль за всіма етапами ланцюга постачання — від постачання матеріалів, виробництва, складування, транспорту до доставки. Стандарт не встановлює конкретні КВЕД/ДКПП, але дозволяє охоплювати всі відповідні процеси, які можуть впливати на безпеку ланцюга.
ISO 14001:2015 (система екологічного управління) також не містить жорсткого переліку кодів діяльності, але передбачає екологічну відповідальність організації в межах її діяльності.
3. Чому вимоги Замовника є обґрунтованими
1. Зв’язок із предметом закупівлі — Предмет закупівлі: меблі (корпусні, для сидіння/лежання). Виробництво меблів охоплює матеріали, каркаси, оббивку, логістику. Отже, доцільно вимагати, щоби виробник/постачальник мав сертифіковані системи управління якістю, екологією, безпекою ланцюга постачання, і щоб ці системи охоплювали суміжні види діяльності.
2. Пропорційність і обґрунтованість — Встановлені вимоги не є настільки жорсткими, щоб виключати широке коло учасників, але водночас дозволяють гарантувати, що продукція відповідає очікуваним стандартам.
3. Підтвердження системності учасника — Вимога, що сертифікати видані на виробника/постачальника меблів, логічна і виправдана, оскільки дозволяє уникнути ситуації, коли сертифікат є на іншу сферу діяльності, не пов’язану з виробництвом меблів.
Дата опублікування:
25.11.2025 15:45
Номер:
02fd359e44a640b1bd366eaacca664fb
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
1. Позиція Замовника
Замовник відповідно до пункту 1.2.4 тендерної документації вимагає, щоб учасник надав у складі пропозиції документи, які підтверджують якість (відповідність) запропонованого товару: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (оригінал або копія), декларацію постачальника (ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) (оригінал або копія) та копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) і сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT).
Також визначено, що ці сертифікати мають бути видані на виробника або постачальника товару щодо виробництва меблів, і в частині ISO 14001 та ISO 28000 — охоплювати сферу діяльності з кодами ДКПП/КВЕД: 31.01, 31.09, 13.20, 24.20, 46.47, 49.41 тощо (для відповідних виробників меблів).
Замовник вважає, що встановлені вимоги є виправданими, адже:
• виробництво меблів передбачає не лише виготовлення корпусів чи сидінь/лежань, але й суміжні процеси: оббивка (ткацьке виробництво), металеві каркаси (труби/профілі), логістика, транспортування;
• сертифікація систем управління якістю, екологією та безпекою ланцюга постачання дозволяє гарантувати, що виробник/постачальник контролює весь ланцюг — від матеріалів до доставки;
• у нинішніх умовах, коли виробництво та логістика підвищено під ризиком (див. нижче), така система контролю стає ще більш необхідною.
2. Правове підґрунтя та аргументація
2.1 Законодавство про публічні закупівлі
Відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» замовники повинні забезпечувати рівні умови для всіх учасників, недискримінацію, пропорційність і добросовісну конкуренцію. Замовник враховує принцип пропорційності: встановлені вимоги мають бути спрямовані на досягнення мети закупівлі (якісна, екологічна, безпечна продукція) і не створювати невиправданих бар’єрів.
2.2 Нормативні стандарти ISO
ISO 28000:2007 (система управління безпекою ланцюга постачання) передбачає контроль за всіма етапами ланцюга постачання — від постачання матеріалів, виробництва, складування, транспорту до доставки. Стандарт не встановлює конкретні КВЕД/ДКПП, але дозволяє охоплювати всі відповідні процеси, які можуть впливати на безпеку ланцюга.
ISO 14001:2015 (система екологічного управління) також не містить жорсткого переліку кодів діяльності, але передбачає екологічну відповідальність організації в межах її діяльності.
3. Чому вимоги Замовника є обґрунтованими
1. Зв’язок із предметом закупівлі — Предмет закупівлі: меблі (корпусні, для сидіння/лежання). Виробництво меблів охоплює матеріали, каркаси, оббивку, логістику. Отже, доцільно вимагати, щоби виробник/постачальник мав сертифіковані системи управління якістю, екологією, безпекою ланцюга постачання, і щоб ці системи охоплювали суміжні види діяльності.
2. Пропорційність і обґрунтованість — Встановлені вимоги не є настільки жорсткими, щоб виключати широке коло учасників, але водночас дозволяють гарантувати, що продукція відповідає очікуваним стандартам.
3. Підтвердження системності учасника — Вимога, що сертифікати видані на виробника/постачальника меблів, логічна і виправдана, оскільки дозволяє уникнути ситуації, коли сертифікат є на іншу сферу діяльності, не пов’язану з виробництвом меблів.
Дата опублікування:
25.11.2025 15:44