• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 17 годин

1 425 240.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 17.11.2025 12:19 - 07.12.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3ddea5196e3949dea3b08e280ada778b
Дата опублікування: 20.11.2025 14:09
Опис: 17.11.25 року замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-11-17-006565-a, процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Останні зміни до тендерної документації були внесені - 20.11.2025 року в 12:15.Виявивши у ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Підпункту 3.10.пункту 3 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до положень ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження того, що пропоновані Учасником послуги (у т.ч. пункт централізованого спостереження) відповідають за своїми характеристиками вимогам, установленим тендерною документацією, законодавством України (у т.ч. Постановою КМУ №960 від 18.11.2015) та міжнародними стандартами, Учасник надає: - гарантійний лист у довільній формі про те, що пропоновані ним послуги відповідають умовам сертифікату ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)». Замість гарантійного листа Учасник може надати копію чинного сертифіката, що виданий Учаснику органом з сертифікації, сертифікаційну угоду з органом по сертифікації; - чинний сертифікат ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий Учаснику органом з сертифікації, сертифікаційну угоду з органом по сертифікації. Відповідно до абзацу 2 частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» компетентність органів сертифікації (оцінки відповідності) доводиться відповідним підтверджувальним документом щодо їх акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, для чого Учасник надає відповідний підтверджувальний документ щодо акредитації органу сертифікації та/або довідку Учасника у довільній формі, з посиланням на чинне законодавство України, яка має містити інформацію про акредитацію органу сертифікації, що може бути перевірена Замовником з відкритих джерел. Підприємство не має сертифікатів ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT)» або (ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що видані учаснику органами з сертифікації. чинний сертифікат ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT), що виданий Учаснику органом з сертифікації, сертифікаційну угоду з органом по сертифікації. Відповідно, підприємство не має інших документів, які виплавають із наявності таких сертифікатів, зокрема звітів про проходження всіх необхідних аудитів, сертифікаційні угоди з органами по сертифікації, документальне підтвердження компетентності органу сертифікації та довідки пояснення, оскільки вказані документи напряму залежать від наявності оскаржуваних сертифікатів. Разом із тим, відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують підприємства мати такі сертифікати та супутні документи до них, наприклад, Ліцензійнии умовами провадження охоронної діяльності, не передбачено обов’язку отримувати вищенаведені сертифікати та супутні документи до них. Відповідно до п. 3.10 п.3 додатку 1 тендерної документації встановлено назву предмета закупівлі, а саме: Охоронні послуги. Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Підприємство має відповідну ліцензію . Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів та супутніх документів до них необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Участник не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси. Вимога про надання вищевказаних сертифікатів та звітів, а також супутніх документів до них розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника. Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 19975-р/пк-пз від 16.12.2024. , №152 -р/пк-пз від 06.01.2025 Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Підпункт 8 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації .Для посилення охорони об’єкту Замовника із забезпеченням цілодобової охорони периметру об’єктів підвищеної небезпеки (будівля зберігання хлору, очисних споруд, тощо, в межах території постів №1 та №2), Учасник забезпечує мобільне патрулювання (відповідно до вимог Постанови КМУ №960 від 18.11.2015) по периметру цих об’єктів підвищеної небезпеки. Учасник самостійно визначає кількість співробітників, графіки патрулювання, технічні засоби тощо, які необхідні для виконання цієї вимоги (з урахуванням довжини периметру об’єктів підвищеної небезпеки). Учасник підтверджує виконання цієї умови шляхом надання гарантійного листа із зазначенням запропонованих ним заходів, що будуть фактично забезпечувати мобільне патрулювання периметру об’єктів підвищеної небезпеки Замовника. У випадку виникнення надзвичайних подій виїзд за сигналом тривоги здійснюють групи затримання Учасника на транспорті швидкого реагування (власного та/або залученого транспорту реагування (орендованого; такого, що використовується в рамках угоди про співробітництво, тощо) у м. Покров (відповідно до вимог Постанови КМУ №960 від 18.11.2015). Учасник надає наступні документи: копія реєстраційного документу (свідоцтво про реєстрацію) на транспорт швидкого реагування, що підтверджують належність автотранспорту реагування охоронному підприємству, з відміткою у свідоцтві про його реєстрацію як спеціального (спеціалізованого); фото транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують суб’єкт охоронної діяльності; копії дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності; скан-копії орігіналів довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку; договори щодо використання, субпідряду, співвиконання тощо залученого транспорту та/або довіреність на право користування транспортом у зазначених цілях, завірену нотаріально (копія ліцензії охоронного підприємства, з яким укладено такий договір реагування). Патрульні групи швидкого реагування повинні бути штатними працівниками охоронного підприємства, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони (рівня кваліфікації не менш ІІІ розряду), одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу) екіпіровані спеціальними засобами (бронежилети, газові балончики, гумові кийки, наручники одноразового використання) (у складі пропозиції надати довідку). Патрульні групи швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (Постанова КМУ від 11.02.2013 р. № 97). На підтвердження Учасник надає: гарантійний лист із власним підтвердженням виконання даної вимоги, а також витяг із системи МВС про наявність дозволу (з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий суб’єкту охоронної діяльності, транспорт реагування якого використовується з метою посилення посту охорони (п.11 Постанови КМУ від 18.11.2015 р. № 960). Відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв; 2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622; 3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції; 4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них; 5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням. По-перше, предметом закупівлі не є послуги, що пов’язані із відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. По-друге, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі -Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового отримання дозволу (витягу з системи МВС про наявність дозволу з можливістю його перевірки з використанням web-сервісу, QR-коду тощо) на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи. По-третє, суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу. Вимога про надання дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи розрахована на учасників торгів, в яких наявний вказаний дозвіл, що є дискриміаційним по відношеню до інших учасників торгів. Скаржник взмозі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішеннях № 20111-р/пк-пз від 17.12.2024 року. ,№ 922-р/пк-пз від 21.01.2025 В зв'язку вище викладеним якщо замовником не будуть усуненні невідповідності в тендерній документації підприємство буде вимушено звернутися зі скаргою в Комісію АМКУ.
Відповідь: Дякуємо за запитання! 1.Щодо вимоги про внесення змін до п.п. 3.10 п.3 Додатку 1 Тендерної документації роз’яснюємо наступне. Запитувач вказує на відсутність у нього сертифікатів “ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT)» або (ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)”, що видані учаснику органами з сертифікації” і заявляє, що через це, начебто, не можете прийняти участь у цій закупівлі. Однак, у п.п. 3.10 п.3 Додатку 1 Тендерної документації Замовник не встановлював обов’язок Учасників доводити наявність сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 9001:2018. Також запитувач вказує на відсутність у нього сертифіката ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)», через що, начебто, не може прийняти участь у цій закупівлі. Однак, в абзаці другому підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено можливість надання Учасником гарантійного листа у довільній формі про те, що пропоновані ним послуги відповідають умовам сертифікату ISO 18788:2017, тобто сама по собі відсутність у Учасника такого сертифіката не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції Замовником. До речі, законність вимоги Замовника про доведення відповідності пропонованих Учасниками охоронних послуг сертифікату ISO 18788:2017 підтверджена рішенням органу оскарження №152-р/пк-пз від 06.01.2025. Як вбачається з тексту запиту запитувач має чинний сертифікат ДСТУ EN 50518:2019 “Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT)”, виданий органом з сертифікації, сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, з чого виходить, що запитувач має документ, який підтверджує одну з вимог підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації, зазначену в абзаці четвертому, що надає йому можливість приймати участь у торгах. Запитувач вказує, що має відповідну ліцензію на ведення охоронної діяльності, але вимога Замовника про надання сертифікатів і супутніх документів до них необґрунтовано звужує коло потенційних учасників, розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, і призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги Учасник не може взяти участь у закупівлі, що порушує його законні права та інтереси. При цьому запитувач посилається на рішення органу оскарження №19975-р/пк-пз від 16.12.2024 та №152-р/пк-пз від 06.01.2025. Абзацом четвертим підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 передбачено надання Учасниками сертифіката EN 50518:2019, яким підтверджується, зокрема, відповідність пункта централізованого спостереження Учасника вимогам затверджених Постановою КМУ №960 від 18.11.2015 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (далі по текту - Ліцензійні умови). Згідно пункту 13 Ліцензійних умов під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю. Враховуючи це відсутні підстави вважати неможливим виконання підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації будь-яким Учасником, який має відповідну ліцензію на провадження охоронної діяльності та готується прийняти участь у торгах, де однією з умов є наявність у Учасника пункта централізованого спостереження. Вказана Замовником аргументація відповідає позиції органу оскарження, що викладена в рішеннях №148-р/пк-пз від 06.01.2025, №1740-р/пк-пз від 05.02.2025 та інших. Рішення органу оскарження №19975-р/пк-пз від 16.12.2024 та №152-р/пк-пз від 06.01.2025 не мають ніякого відношення до суті порушеного питання, адже вимога про надання сертифіката EN 50518:2019, про який йдеться в підпункті 3.10 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації, взагалі не була предметом розгляду в цих рішеннях. Отже, запитувачем не доведено яким чином вимога підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі UA-2025-11-17-006565-a, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до цього підпункту. 2.Щодо вимоги про внесення змін до п.п. 8 п.3 Додатку 3 Тендерної документації роз’яснюємо наступне. Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов вони встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Пунктом 11 Ліцензійних умов встановлено, що придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв; 2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622; 3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції. 4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них; 5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням. Інструкція №622 визначає умови та порядок видачі, продовження строку дії, анулювання дозволів на відкриття (функціонування) об’єктів дозвільної системи, придбання, перевезення, зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, інших предметів, матеріалів та речовин, на які поширюється дія дозвільної системи, їх облік та використання. Згідно пункту 9.17. Інструкція №622 суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в УП ГУНП (за місцем здійснення діяльності) дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи. Згідно пункту 10.4. Інструкція №622 без дозволів органів (підрозділів) поліції на перевезення територією України зброя, основні частини зброї, бойові припаси, пристрої та патрони до них, що належать підприємствам, установам, організаціям та суб’єктам господарювання, які мають чинний дозвіл на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи, перевозяться в межах області незалежно від відстані. В листі від 03.04.2025 №11841/38-2025 МВС України підтверджено необхідність безумовного дотримання суб’єктами господарювання при провадженні охоронної діяльності наведених вище вимог законодавства та роз’яснено, що можливості використання чи застосування працівниками охорони під час надання охоронних послуг власної вогнепальної зброї та спеціальних засобів Ліцензійними умовами, законами та іншими нормативними актами з охоронної діяльності не передбачено. Вказана Замовником аргументація відповідає позиції органу оскарження, що викладена в рішенні №15538-р/пк-пз від 14.10.2025. Отже, запитувачем не доведено яким чином вимога підпункту 8 пункту 3 Додатку 3 Тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі UA-2025-11-17-006565-a, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до цього підпункту. Запрошуємо до участі в торгах!
Дата відповіді: 21.11.2025 10:47
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3d372ddacc144f2dbdb4ee5461c61783
Дата опублікування: 19.11.2025 15:05
Опис: Шановний замовнику, 1. відповідно до п.3 Додатку 3 Технічні вимоги зазначено що учасник надає гарантійний лист, що до моменту надання послуг у разі визнання переможцем зобов’язується надати підтвердження приміщення в м. Покров, але одразу після цього зазначено «надати копії договору оренди приміщення представництва, документи на підтвердження права власності на приміщення тощо з можливістю відвідування представником Замовника.» дане формулювання суперечить одне одному, адже в одному пункті вимог ви вимагаєте надати гарантійний лист про надання договору до підписання договору і вимагаєте договір одразу. Прошу внести зміни до тендерної документації та усунути дану помилку. 2. Вами в п. 3.10 Додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника вимагаються: «3.10. З метою підтвердження того, що пропоновані Учасником послуги відповідають за своїми характеристиками вимогам, установленим у тендерній документації, та міжнародним стандартам, відповідно до положень ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції чинні сертифікати ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT)», що видані Учаснику органами з сертифікації, надати звіти про проходження всіх необхідних аудитів, сертифікаційні угоди з органами по сертифікації. Відповідно до абзацу 2 частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати відповідний підтверджувальний документ щодо акредитації органу сертифікації або іншою установою, що визначено чинним законодавством, та довідку-пояснення щодо органу сертифікації, в довільній формі, з посиланням на чинне законодавство України).» Наголошуємо , що сертифікація в Україні є добровільною та не є об'овязковою. Тому вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання зазначених вище сертифікатів або звертаємось до Комісії АМКУ. Є рішення АМКУ: № 18584-р/пк-пз від 20.11.2023 та інші, які прямо вказують на дискримінаційні вимоги щодо надання в складі тендених пропозицій сертифікатів. 3. Відповідно до п. 3.7 Додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника вимагаються: «3.7. З метою усунення ризиків з нанесення збитків майну Замовника у разі неякісного надання учасником послуг з охорони учасник надає довідку у довільній формі про наявність діючого договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності та копію діючого договору страхування.» В даній вимозі вами зазначено що даний договір є добровільним, отже дана вимога не може бути обов’язковою та такою за ненадання якої учасник буде дискваліфікований. Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено наявності в суб'єкта охоронної діяльності договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності. Враховуючи викладене, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати договір добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас як потенційного учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Щодо Вашої вимоги внести зміни до п.п.3 п.3 Додатку 3 Тендерної документації для усунення виявленої Вами помилки роз’яснюємо наступне. Згідно тексту цього пункту Технічних вимог надання Замовнику послуг охорони зумовлює наявність у виконавця охоронних послуг приміщення на території м.Покров для виконання функцій охорони протягом дії договору. Для підтвердження виконання цієї вимоги Учасник має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що у разі його перемоги у торгах і до моменту підписання договору цей Учасник підтвердить наявність у нього вказаного приміщення (надасть Замовнику копії документів про право власності або договір оренди) та забезпечить Замовнику можливість відвідати це приміщення. Отже, у тендерній документації Замовник не вимагає від Учасників надати разом з тендерними пропозиціями документи про власність або договори оренди приміщень, але Учасники мають надати гарантійний лист про те, що такі документи будуть надані до моменту підписання договору із Замовником і останній зможе відвідати ці приміщення аби пересвідчитись в дотриманні Учасником умов закупівлі. Таким чином, п.п.3 п.3 Додатку 3 Тендерної документації не містить вимог, які є суперечливими або створюють умови порушення конкуренції серед Учасників (дискримінацію), у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення запропонованих Вами змін. Щодо інших зауважень Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Запрошуємо до участі в торгах!
Дата відповіді: 20.11.2025 12:15