-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з поточного ремонту автоматичного пункту габаритно-вагового контролю у русі (WІМ 04) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-03 Північно – східний об’їзд м.Києва км 19+543» (50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання)
Завершена
26 626 916.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
10.11.2025 16:44 - 15.11.2025 00:00
Відповідь надана
Демонтаж наявних датчиків
Номер:
b2643b3205654eadb77244dd67df3041
Дата опублікування:
14.11.2025 11:58
Опис:
2) Просимо уточнити, з яких причин у технічному завданні не передбачено демонтаж існуючих (попередніх) датчиків.
Демонтаж є суттєвою складовою вартості робіт, однак у документації такі роботи не визначені та не враховані у кошторисі.
Просимо надати роз’яснення, чи повинен учасник виконувати демонтаж наявних датчиків за власний рахунок?
Просимо повідомити, чи включені відповідні роботи та витрати до обсягу закупівлі, чи вони не передбачені умовами?
Відповідь:
Шановний Учаснику, по вашому питанню повідомляємо.
Демонтаж датчиків відбувається під час фрезерування асфальтобетонного покриття, а всі додаткові види робіт будуть прийматися за рахунок коштів на покриття ризику.
Дата відповіді:
14.11.2025 15:42
Відповідь надана
Підтвердження аналогічного досвіду
Номер:
186585ad47da49eab60ceb279bceeb48
Дата опублікування:
14.11.2025 11:57
Опис:
1) У Додатку 1 до тендерної документації (пункт 1.3) передбачено, що аналогічним вважається виключно договір з надання послуг з ремонту та експлуатації автоматичного пункту габаритно-вагового контролю у русі (WIM).
Просимо пояснити, з яких підстав вимога щодо аналогічного досвіду обмежена лише ремонтними роботами, тоді як будівництво, монтаж або встановлення WIM-комплексів охоплює такі самі технологічні процеси та навіть більше проєктування, встановлення датчиків, систем зважування, підключення електроживлення, програмного забезпечення, дорожні роботи тощо, калібрування, сертифікація) і підтверджує наявність у учасника відповідного досвіду для належного виконання предмета закупівлі.
На нашу думку, така вимога є непропорційною предмету закупівлі та звужує коло потенційних учасників, які мають досвід виконання робіт із будівництва (монтажу) WIM-комплексів, що за складністю та змістом є аналогічними ремонтним роботам.
Просимо уточнити, чи буде Замовником розглядатися досвід учасників, які виконували будівництво або монтаж систем зважування у русі (WIM), як аналогічний досвід для цілей підтвердження кваліфікаційного критерію, встановленого пунктом 1.3 Додатку 1 тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, по вашому питанню повідомляємо.
Будівництво або монтаж систем зважування у русі (WIM) буде вважатися, як аналогічний досвід згідно встановленого кваліфікаційного критерію, встановленого пунктом 1.3 Додатку 1 тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2025 15:43
Відповідь надана
Нереалістичний строк виконання робіт
Номер:
09b5f47e2ce64505be3ff7bda39a5838
Дата опублікування:
11.11.2025 13:03
Опис:
У тендерній документації встановлено кінцевий строк виконання робіт до 20.12.2025, хоча предмет закупівлі включає ремонт дорожнього покриття з укладанням верхнього шару асфальтобетону. Відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011, укладання гарячих асфальтобетонних сумішей допускається лише за температури повітря не нижче +10°C. Середня температура в Києві у грудні становить близько 0°C, тому виконати такі роботи у визначений строк технічно неможливо. Подібні строки створюють перевагу для “зручного” підрядника, який формально погодиться на порушення технології.
Відповідь:
Шановний Учаснику, по вашому питанню повідомляємо: При влаштуванні асфальтобетонних шарів покриття на автомобільних дорогах загального користування при низьких температурах (до – 5 Со) застосовуються Галузеві Будівельні Норми України «Влаштування асфальтобетонних шарів дорожнього одягу при низьких температурах» ГБН В.2.3-218-547:2010.
Дата відповіді:
13.11.2025 16:11
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
9007dff10e9b40de85cb63808ca82e82
Дата опублікування:
11.11.2025 13:00
Опис:
У п. 5.1 Додатку 1 передбачено подання листа-згоди з усіма пунктами Технічного завдання (Додаток 2), яке містить посилання на конкретні торгові марки та моделі WIM-обладнання. Водночас відсутній вираз “або еквівалент”, що є порушенням ч. 3 ст. 22 Закону. Замовник також не визначив критерії технічної еквівалентності, що позбавляє учасників права запропонувати інше, сумісне або навіть більш сучасне обладнання. Рішення АМКУ №1508-р/пк-пз від 12.07.2023 та №248-р/пк-пз від 05.02.2024 підтверджують, що відсутність фрази “або еквівалент” є дискримінаційною вимогою.
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, відповідно до пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь:
Шановний Учаснику, по вашому питанню повідомляємо: п. 5.1 Додатку 1 передбачено подання листа-згоди з усіма пунктами Технічного завдання (Додаток 2). Водночас вираз “або еквівалент” зазначений в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме:
«У місцях, де тендерна документація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід вважати наявним вираз «або еквівалент»».
При складанні тендерної пропозиції на закупівлю послуг, учасником самостійно визначається еквівалентність марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, що будуть застосовані учасником при наданні послуг. Тендерна документація Замовника розроблена згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
13.11.2025 16:13
Відповідь надана
Вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (наприклад, встановлення конкретної кількості датчиків тощо);
Номер:
16c54eaefacf4bc8927004dc31d033f1
Дата опублікування:
11.11.2025 12:57
Опис:
Доброго дня!
У п. 1.3 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що аналогічним буде вважатися лише договір з надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту автоматичного пункту габаритно-вагового контролю у русі (WIM), який включає встановлення конкретної кількості датчиків: 24 дорожніх, 6 температури, 4 скатності та 8 п’єзо-датчиків. Таке формулювання фактично орієнтоване на певного виробника систем WIM і не відображає суті аналогічності за предметом. АМКУ у рішеннях №1054-р/пк-пз від 02.08.2023 та №1922-р/пк-пз від 25.10.2023 визнавав подібні умови дискримінаційними. Кваліфікаційний критерій має перевіряти здатність виконати предмет закупівлі, а не збігатися з технічними параметрами певної системи.
Відповідь:
Шановний Учаснику, по вашому питанню повідомляємо: Технічним завданням передбачена визначена кількість датчиків, а саме 24 дорожніх, 6 температури, 4 скатності та 8 п’єзо-датчиків, тому Замовник вважає за доцільне підтвердження виконання аналогічного договору у кількості влаштування датчиків не менше ніж зазначено у п. 1.3 Додатку 1 тендерної документації.
Дата відповіді:
13.11.2025 16:14