• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з аудиту річної фінансової звітності за 2025-2027 роки, складеної за МСФЗ, Код ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги

Обсяг: 3 послуги. Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, вул. Митна, буд. 1, територія ДП «Одеський порт». Строк надання послуг: По першому етапу - не пізніше 11 травня 2026 року (з можливістю подовження строку надання послуг у разі дії оголошеного в Україні воєнного стану). По другому етапу - не пізніше 10 травня 2027 року (з можливістю подовження строку надання послуг у разі дії оголошеного в Україні воєнного стану). По третьому етапу - не пізніше 10 травня 2028 року (з можливістю подовження строку надання послуг у разі дії оголошеного в Україні воєнного стану). Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 15.12.25 09:30)

4 240 497.60 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
12
год
07
хв
01
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 07.11.2025 12:43 - 12.12.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 32dc76fa485c4e4994caa9b28fc8d4e1
Дата опублікування: 11.11.2025 11:30
Опис: Шановний Замовнику. Підпунктом 1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у складі своєї пропозиції учасник серед іншого повинен надати довідку за наведеною формою про виконання протягом 2022-2024 років на території України самостійно або у складі аудиторської мережі, не менше 3 (трьох) завдань з аудиту річної фінансової звітності державних підприємств водного транспорту, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» відносяться до великих підприємств та складають фінансову звітність за МСФЗ на основі таксономії фінансової звітності UA МСФЗ XBRL у єдиному електронному форматі iXBRL, а за підсумками виконання таких завдань загальна вартість активів державного підприємства водного транспорту згідно фінансової звітності за МСФЗ на кінець року перевищувала 2,0 млрд грн (окремо за підсумками кожного року). Наявність одночасно такої кількості вузьких критеріїв (галузь, вартість активів, форма власності тощо) суттєво звужує коло потенційних учасників, які мають відповідний досвід. Замовник штучно обмежив участь в даній закупівлі лише учасниками, які протягом 2022-2024 років мають досвід виконання завдань з аудиту річної фінансової звітності саме великих державних підприємств водного транспорту, які складають фінансову звітність за МСФЗ на основі таксономії фінансової звітності UA МСФЗ XBRL у єдиному електронному форматі iXBRL та загальна вартість активів яких на кінець року перевищувала 2,0 млрд грн, цим самим протиправно позбавив нас законної можливості взяти участь у цій закупівлі, чим порушив наші права та охоронювані Законом інтереси. Наголошуємо на тому, що законодавство, що регулює правовідносини з питань здійснення аудиту, зокрема, Закон про аудит, не ставить можливість надання послуг з аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес в т.ч. великих підприємств в залежність від наявності в суб’єкта аудиторської діяльності досвіду виконання договорів безпосередньо з підприємствами, які здійснюють діяльність за аналогічним видом економічної діяльності. Наша компанія має значний досвід надання аудиторських послуг великим підприємствам різноманітних галузей економіки, але, враховуючи наявність одночасно такої кількості вузьких критеріїв стосовно досвіду, ми, як потенційний учасник закупівлі, позбавлені можливості брати в ній участі, що напряму порушує наші права як аудиторської компанії та законні інтереси. Встановлення зазначеного вище кваліфікаційного критерію порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; суттєво, штучно та необґрунтовано звужує коло потенційних учасників процедури Закупівлі; порушує право учасників на об’єктивний та неупереджений підхід до участі компаній у процедурі відкритих торгів з особливостями. У зв’язку з викладеним вище, просимо Замовника переглянути відповідний пункт тендерної документації та забезпечити відповідність вимог щодо підтвердження досвіду принципам недискримінації, прозорості та відкритої конкуренції, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Рекомендуємо зазначити вимогу про наявність відповідного досвіду без жорсткої прив’язки саме до галузі водного транспорту і без прив’язки до форми власності замовника та просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. У разі ігнорування звернення та намагання провести тендерну закупівлю із прямим порушенням Закону, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення щодо кваліфікаційних вимог, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації, розглянуто. Повідомляємо наступне. ДП «Одеський порт» є великим державним підприємством, що становить суспільний інтерес у розумінні норм Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Закупівля послуг з обов’язкового аудиту здійснюється Підприємством відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану. На виконання вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» у ДП «Одеський порт» діє Аудиторський комітет, склад якого затверджено розпорядчим документом керівника. Рішенням Аудиторського комітету, оформленим протоколом від 30.10.2025, було, зокрема, визначено перелік кваліфікаційних критеріїв для відбору суб’єкта аудиторської діяльності з метою укладення довгострокового договору на надання послуг з обов’язкового аудиту річної фінансової звітності Підприємства. Встановлені Замовником у тендерній документації кваліфікаційні критерії відтворюють зазначене рішення Аудиторського комітету та сформовані з урахуванням статусу ДП «Одеський порт» як великого державного підприємства водного транспорту, що становить суспільний інтерес, масштабу його діяльності, складання фінансової звітності за МСФЗ на основі таксономії UA МСФЗ XBRL, а також особливостей функціонування підприємств галузі в умовах воєнного стану. Наявність у суб’єкта аудиторської діяльності підтвердженого досвіду виконання завдань з аудиту річної фінансової звітності великих державних підприємств водного транспорту за 2022–2024 роки є, на думку Замовника та Аудиторського комітету, необхідною умовою для належного виконання аудиту Підприємства за 2025–2027 роки та не спрямована на звуження конкуренції до одного чи кількох учасників, а відображає об’єктивну потребу в належному рівні галузевої, методологічної та організаційної компетентності потенційного виконавця. У зв’язку з викладеним Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині зазначених кваліфікаційних вимог.
Дата відповіді: 14.11.2025 08:41