-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з аудиту річної фінансової звітності за 2025-2027 роки, складеної за МСФЗ, Код ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Обсяг: 3 послуги. Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, вул. Митна, буд. 1, територія ДП «Одеський порт». Строк надання послуг: По першому етапу - не пізніше 11 травня 2026 року (з можливістю подовження строку надання послуг у разі дії оголошеного в Україні воєнного стану). По другому етапу - не пізніше 10 травня 2027 року (з можливістю подовження строку надання послуг у разі дії оголошеного в Україні воєнного стану). По третьому етапу - не пізніше 10 травня 2028 року (з можливістю подовження строку надання послуг у разі дії оголошеного в Україні воєнного стану). Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 15.12.25 09:30)
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
- ГТЛ-ГТ НБ_Д1_дог субпідряду (1).pdf 13.11.2025 16:30
- Договори.7z 13.11.2025 16:30
- Додаток 1 до тендерної документації (3).docx 13.11.2025 16:30
- Про аудит фінансової звітн... _ від 21.12.2017 № 2258-VIII (Текст для друку).pdf 13.11.2025 16:30
- скарга тд Одеський МТП.doc 13.11.2025 16:30
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 13.11.2025 16:30
- Тендерна документація_редакція_01.docx 13.11.2025 16:30
- 2025-11-13-О_МТП_Скарга на кваліфікація_1.pdf 13.11.2025 16:30
- 2025-11-13-О_МТП_Скарга на кваліфікація_1.pdf.p7s.zip 13.11.2025 16:30
- sign.p7s 13.11.2025 16:30
- рішення від 17.11.2025 № 17078.pdf 17.11.2025 14:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 № 17410.pdf 25.11.2025 14:21
- рішення від 24.11.2025 № 17410.pdf 27.11.2025 11:01
- Пояснення в АМКУ_по суті скарги.pdf 19.11.2025 16:17
- Пояснення в АМКУ_по суті скарги.doc 19.11.2025 16:17
- Додаток 2. Наказ № 181 від 04.11.25 + Порядок відбору САД.pdf 19.11.2025 16:23
- Додаток 1. Протокол АК від 30.10.25.pdf 19.11.2025 16:23
- Протокол внесення змін до тендерної документації за результатами скарги.docx 09.12.2025 10:49
Пункт скарги
1. Відповідно до пункту 3 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації передбачено: «Довідка в наведеній нижче формі про виконання протягом 2022-2024 років на території України самостійно або у складі аудиторської мережі, не менше 3 (трьох) завдань з аудиту річної фінансової звітності державних підприємств водного транспорту, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» відносяться до великих підприємств та складають фінансову звітність за МСФЗ на основі таксономії фінансової звітності UA МСФЗ XBRL у єдиному електронному форматі iXBRL), а за підсумками виконання таких завдань загальна вартість активів державного підприємства водного транспорту згідно фінансової звітності за МСФЗ на кінець року перевищувала 2,0 млрд грн (окремо за підсумками кожного року).»
Повідомляємо, що вимога про надання підтвердження наявності аналогічного досвіду надання послуг з аудиту фінансової звітності саме державних підприємств саме водного транспорту є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства, адже така вимога значно звужує коло потенційних учасників до одного можливого, який має такий досвід у такому об’ємі щодо саме державних підприємств саме водного транспорту.
Наведена вимога є такою що суперечить законам України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі - Закон про аудит). Разом з тим, Замовник взагалі не вимагає надання підтвердження наявності аналогічного досвіду, відповідно до технічного завдання цієї процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону про аудит передбачено:
« - аудит фінансової звітності - аудиторська послуга з перевірки даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності та/або консолідованої фінансової звітності юридичної особи або представництва іноземного суб’єкта господарювання, або іншого суб’єкта, який подає фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність групи, з метою висловлення незалежної думки аудитора про її відповідність в усіх суттєвих аспектах вимогам національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, міжнародних стандартів фінансової звітності або іншим вимогам.
- аудиторська діяльність - незалежна професійна діяльність аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, зареєстрованих у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, з надання аудиторських послуг.»
Таким чином, Закон про аудит у самих визначеннях аудиту та аудиторської діяльності не містять у собі жодних обмежень здійснення такої діяльності за різними сферами. Здійснення аудиту фінансової звітності не відрізняється за сферами діяльності суб’єкта господарювання щодо якого здійснюється такий аудит.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону передбачено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).»
Таким чином, Законом передбачено, що замовник може вимагати саме аналогічний досвід, а не ідентичний. Аналогічним досвідом щодо цієї процедури закупівлі буде досвід надання послуг за аналогічним предметом закупівлі саме - ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги.
Наголошуємо, що наша компанія має багаторічний досвід у здійсненні аудиту фінансової звітності, зокрема, на підтвердження наявності аналогічного досвіду ми надаємо договори на здійснення аудиту фінансової звітності укладені з : АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта». Зазначені договори свідчать про наявність у нашої компанії значного досвіду у наданні аналогічних послуг великим компаніям, зокрема, публічного сектору.
Крім того, ми маємо і інші договори, які підтверджують наявність досвіду здійснення аудиту фінансової звітності.
Наша компанія планує взяти участь у цій процедурі закупівлі та має необхідні спроможності для надання послуг згідно з технічним завданням, однак зазначена вище дискримінаційна вимога щодо наявності досвіду з аудиту фінансової звітності саме державних підприємств саме водного транспорту є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, спрямовані на значне звуження кола потенційних учасників, а відтак незаконними та такими, що обмежують наше право взяти участь у даній процедурі закупівлі.
За таких умов, взяти участь в торгах зможуть лише ті учасники, які та зможуть надати їх у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним щодо
ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС».
Скаржник не може взяти участь в даній закупівлі попри те, що має у наявності досвід, який відповідає саме технічному завданню, що вимагається Замовником.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити зазначені вище вимоги тендерної документації.
Докази:
- договори з АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта»;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
2. Відповідно до пункту 12 розділу 2 додатку №1 до тендерної документації передбачено необхідність надання: «підписаної або завіреної особою, уповноваженою на підписання пропозиції та засвідченої печаткою Учасника (в разі її використання) довідки довільної форми про те, що Учасник та залучені ним до виконання підрядні організації (в разі залучення) з огляду на норми Міжнародних стандартів аудиту та Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» мають право здійснювати аудит річної фінансової звітності ДП «Одеський порт» за 2025-2027 роки, складеної за МСФЗ.»
Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання довідки про те, що залучені до виконання підрядні організації (в разі залучення) з огляду на норми Міжнародних стандартів аудиту та Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» мають право здійснювати аудит річної фінансової звітності ДП «Одеський порт» за 2025-2027 роки є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства.
Повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 6 Закону про аудит передбачено: «Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств (їх груп) або інших утворень без статусу юридичної особи та послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, лише після внесення інформації про такого суб’єкта аудиторської діяльності до відповідних розділів Реєстру.
Отже Законом про аудит передбачено, що суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати відповідні послуги лише після внесення у відповідний розділ Реєстру.»
Відповідно до частини першої статті 21 Закону про аудит передбачено: «Реєстр складається з таких розділів:
1) аудитори;
2) суб’єкти аудиторської діяльності;
3) суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності;
4) суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес.»
Таким чином, для того, щоб проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес необхідно бути внесеним до четвертого розділу Реєстру.
Повідомляємо, що Замовник ДП «Одеський порт» є підприємством, що становить суспільний інтерес, а тому суб’єкт, що буде здійснювати діяльність з аудиту фінансової звітності має бути внесений саме до четвертого розділу Реєстру.
Однак звертаємо вашу увагу, що зазначене: (і) стосується саме та лише суб’єкта господарювання, який буде безпосередньо здійснювати аудит (ключовий партнер з аудиту якого підписуватиме аудиторський звіт) та буде учасником цієї процедури закупівлі, з яким буде укладено договір та (іі) не стосується підрядних організацій, які будуть здійснювати окремі роботи за дорученням генерального підрядника, з якими не буде укладатися договір та відповідальність за результати роботи яких буде нести суб’єкт господарювання, з яким замовник укладе договір про надання відповідних послуг.
Наголошуємо, що відповідний Реєстр поділений на 4 розділи, зокрема, розділ 1 «Аудитори», які є працівниками суб’єкта аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес.
За логікою Замовника аудитори теж не можуть надавати відповідні послуги, хоча вони є безпосередніми виконавцями робіт з аудиту у суб’єкта аудиторської діяльності.
Повідомляємо, що ми плануємо залучити до надання послуг субпідрядників, зокрема, ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ" (Реєстровий номер у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності – 4204). Зазначений суб’єкт аудиторської діяльності включений до розділу 2 «Суб’єкти аудиторської діяльності» Реєстру та має кваліфікованих аудиторів, які необхідні для надання послуг за цією процедурою закупівлі згідно з технічним завданням під контролем ТОВ «Грант Торнтон Легіс».
Таким чином, дискримінаційною є вимога про те, що залучені до виконання підрядні організації повинні мати право здійснювати аудит річної фінансової звітності ДП «Одеський порт» за 2025-2027 роки.
Скаржник не може взяти участь в даній закупівлі попри те, що має у наявності досвід, який відповідає технічному завданню, що вимагається Замовником.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити зазначені вище вимоги тендерної документації.
На підтвердження залучення зазначеного суб’єкта до надання послуг надаємо договір, аналогічний тому, який планується укласти для участі у цій процедурі закупівлі.
Докази:
- Договір з ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ";
- Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації.
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки):
1. Тендерна документація;
2. Закон «Про публічні закупівлі»;
3. Договір з ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ";
4. Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»;
5. Договори з АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта».
-
Назва доказу:
Договори з АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта».
-
Повʼязаний документ:
Договори.7z
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»;
-
Повʼязаний документ:
Про аудит фінансової звітн... _ від 21.12.2017 № 2258-VIII (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ";
-
Повʼязаний документ:
ГТЛ-ГТ НБ_Д1_дог субпідряду (1).pdf
-
-
Назва доказу:
2. Закон «Про публічні закупівлі»;
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація_редакція_01.docx
-
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та порушують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у даній процедурі закупівлі, виходячи з наступного. 1. Відповідно до пункту 3 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації передбачено: «Довідка в наведеній нижче формі про виконання протягом 2022-2024 років на території України самостійно або у складі аудиторської мережі, не менше 3 (трьох) завдань з аудиту річної фінансової звітності державних підприємств водного транспорту, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» відносяться до великих підприємств та складають фінансову звітність за МСФЗ на основі таксономії фінансової звітності UA МСФЗ XBRL у єдиному електронному форматі iXBRL), а за підсумками виконання таких завдань загальна вартість активів державного підприємства водного транспорту згідно фінансової звітності за МСФЗ на кінець року перевищувала 2,0 млрд грн (окремо за підсумками кожного року).» Повідомляємо, що вимога про надання підтвердження наявності аналогічного досвіду надання послуг з аудиту фінансової звітності саме державних підприємств саме водного транспорту є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства, адже така вимога значно звужує коло потенційних учасників до одного можливого, який має такий досвід у такому об’ємі щодо саме державних підприємств саме водного транспорту. Наведена вимога є такою що суперечить законам України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі - Закон про аудит). Разом з тим, Замовник взагалі не вимагає надання підтвердження наявності аналогічного досвіду, відповідно до технічного завдання цієї процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону про аудит передбачено: « - аудит фінансової звітності - аудиторська послуга з перевірки даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності та/або консолідованої фінансової звітності юридичної особи або представництва іноземного суб’єкта господарювання, або іншого суб’єкта, який подає фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність групи, з метою висловлення незалежної думки аудитора про її відповідність в усіх суттєвих аспектах вимогам національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, міжнародних стандартів фінансової звітності або іншим вимогам. - аудиторська діяльність - незалежна професійна діяльність аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, зареєстрованих у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, з надання аудиторських послуг.» Таким чином, Закон про аудит у самих визначеннях аудиту та аудиторської діяльності не містять у собі жодних обмежень здійснення такої діяльності за різними сферами. Здійснення аудиту фінансової звітності не відрізняється за сферами діяльності суб’єкта господарювання щодо якого здійснюється такий аудит. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону передбачено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Таким чином, Законом передбачено, що замовник може вимагати саме аналогічний досвід, а не ідентичний. Аналогічним досвідом щодо цієї процедури закупівлі буде досвід надання послуг за аналогічним предметом закупівлі саме - ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги. Наголошуємо, що наша компанія має багаторічний досвід у здійсненні аудиту фінансової звітності, зокрема, на підтвердження наявності аналогічного досвіду ми надаємо договори на здійснення аудиту фінансової звітності укладені з : АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта». Зазначені договори свідчать про наявність у нашої компанії значного досвіду у наданні аналогічних послуг великим компаніям, зокрема, публічного сектору. Крім того, ми маємо і інші договори, які підтверджують наявність досвіду здійснення аудиту фінансової звітності. Наша компанія планує взяти участь у цій процедурі закупівлі та має необхідні спроможності для надання послуг згідно з технічним завданням, однак зазначена вище дискримінаційна вимога щодо наявності досвіду з аудиту фінансової звітності саме державних підприємств саме водного транспорту є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства. Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, спрямовані на значне звуження кола потенційних учасників, а відтак незаконними та такими, що обмежують наше право взяти участь у даній процедурі закупівлі. За таких умов, взяти участь в торгах зможуть лише ті учасники, які та зможуть надати їх у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним щодо ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС». Скаржник не може взяти участь в даній закупівлі попри те, що має у наявності досвід, який відповідає саме технічному завданню, що вимагається Замовником. Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити зазначені вище вимоги тендерної документації. Докази: - договори з АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта»; - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». 2. Відповідно до пункту 12 розділу 2 додатку №1 до тендерної документації передбачено необхідність надання: «підписаної або завіреної особою, уповноваженою на підписання пропозиції та засвідченої печаткою Учасника (в разі її використання) довідки довільної форми про те, що Учасник та залучені ним до виконання підрядні організації (в разі залучення) з огляду на норми Міжнародних стандартів аудиту та Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» мають право здійснювати аудит річної фінансової звітності ДП «Одеський порт» за 2025-2027 роки, складеної за МСФЗ.» Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання довідки про те, що залучені до виконання підрядні організації (в разі залучення) з огляду на норми Міжнародних стандартів аудиту та Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» мають право здійснювати аудит річної фінансової звітності ДП «Одеський порт» за 2025-2027 роки є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства. Повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 6 Закону про аудит передбачено: «Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств (їх груп) або інших утворень без статусу юридичної особи та послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, лише після внесення інформації про такого суб’єкта аудиторської діяльності до відповідних розділів Реєстру. Отже Законом про аудит передбачено, що суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати відповідні послуги лише після внесення у відповідний розділ Реєстру.» Відповідно до частини першої статті 21 Закону про аудит передбачено: «Реєстр складається з таких розділів: 1) аудитори; 2) суб’єкти аудиторської діяльності; 3) суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності; 4) суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес.» Таким чином, для того, щоб проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес необхідно бути внесеним до четвертого розділу Реєстру. Повідомляємо, що Замовник ДП «Одеський порт» є підприємством, що становить суспільний інтерес, а тому суб’єкт, що буде здійснювати діяльність з аудиту фінансової звітності має бути внесений саме до четвертого розділу Реєстру. Однак звертаємо вашу увагу, що зазначене: (і) стосується саме та лише суб’єкта господарювання, який буде безпосередньо здійснювати аудит (ключовий партнер з аудиту якого підписуватиме аудиторський звіт) та буде учасником цієї процедури закупівлі, з яким буде укладено договір та (іі) не стосується підрядних організацій, які будуть здійснювати окремі роботи за дорученням генерального підрядника, з якими не буде укладатися договір та відповідальність за результати роботи яких буде нести суб’єкт господарювання, з яким замовник укладе договір про надання відповідних послуг. Наголошуємо, що відповідний Реєстр поділений на 4 розділи, зокрема, розділ 1 «Аудитори», які є працівниками суб’єкта аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес. За логікою Замовника аудитори теж не можуть надавати відповідні послуги, хоча вони є безпосередніми виконавцями робіт з аудиту у суб’єкта аудиторської діяльності. Повідомляємо, що ми плануємо залучити до надання послуг субпідрядників, зокрема, ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ" (Реєстровий номер у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності – 4204). Зазначений суб’єкт аудиторської діяльності включений до розділу 2 «Суб’єкти аудиторської діяльності» Реєстру та має кваліфікованих аудиторів, які необхідні для надання послуг за цією процедурою закупівлі згідно з технічним завданням під контролем ТОВ «Грант Торнтон Легіс». Таким чином, дискримінаційною є вимога про те, що залучені до виконання підрядні організації повинні мати право здійснювати аудит річної фінансової звітності ДП «Одеський порт» за 2025-2027 роки. Скаржник не може взяти участь в даній закупівлі попри те, що має у наявності досвід, який відповідає технічному завданню, що вимагається Замовником. Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити зазначені вище вимоги тендерної документації. На підтвердження залучення зазначеного суб’єкта до надання послуг надаємо договір, аналогічний тому, який планується укласти для участі у цій процедурі закупівлі. Докази: - Договір з ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ"; - Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації. Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги. Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки): 1. Тендерна документація; 2. Закон «Про публічні закупівлі»; 3. Договір з ТОВ "НІМЕЦЬКЕ БЮРО ГТ АУДИТ"; 4. Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»; 5. Договори з АТ «Укртранснафта», АТ «Укргазвидобування», АТ «Укртрансгаз», ПАТ «Укрнафта».