-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
87 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
06.11.2025 11:50 - 12.11.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
619c1164710a48d69a208aa3a974f82d
Дата опублікування:
10.11.2025 10:45
Опис:
Шановний замовнику! Як бачимо, на нашу попередню вимогу ви відмовидися вносити зміни. Ми не мали бажання "затягувати" вашу закупівлю, але якщо для безперебійного процесу надання охоронних послуг на ОДНОМУ пості вам важливо мати саме 25 охоронників - тоді вам доведеться аргументувати таку вимогу в АМКУ.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.11.2025 12:54
Відповідь надана
Недотримання законодавства
Номер:
031b948ce162441aa054f7a00123a551
Дата опублікування:
06.11.2025 17:49
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до Пункту 12 Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації зазначається що, Надання послуги без залучення субпідрядників. В свою чергу Підпункт 3.8.1. Пункт 8 Розл ІІ Тендерної документації передбачає - У зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію, згідно Додатку 4 до ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Зважаючи на Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону, який зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг.
Для уникнення непорозумінь, звертаємось з проханням привести у відповідність тендерну документацію.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.11.2025 11:54
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
7b129430541a453d9396a9e0e4995a9e
Дата опублікування:
06.11.2025 13:03
Опис:
Шановний замонику! Ваша тендерна документація містить вимоги, які викликають питання. А саме:
1) Учасники повинні підтвердити наявність не менше 25-ти (!!!!!!!) охоронників. У вас один (!!!!!!) цілодобовий пост охорони, навіщо потрібно підтвердження на 25 охоронників??? Надайте пояснення з посиланням на норми чинного трудового законодавства, де вказано, що для охорони 1 цілодобового посту треба саме 25 працівників. Чи вони мають щогодини мінятися???? :-)
2) Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів, назв організацій (замовників), із якими укладено такі договори, їх адресу, суму договорів, ЯКІ УКЛАДЕНО У 2025 РОЦІ, не менше 3-х, разом із копією таких договорів та документів які підтверджують факт ПОВНОГО АБО ЧАСТКОВОГО виконання договорів. По-перше, 2025 рік ще не закінчився і договора, які укладено у 2025 році - апріорі виконуються. По-друге, для підтвердження позитивного досвіду - часткове виконання аналогічних договорів у публічних закупівлях не допускається, оскільки факт укладання договору - не є виконанням. Підтвердженням позитивного виконання аналогічного договору може бути лише ПОВНІСТЮ виконаний договір, по якому відсутні будь-які претензії. Вимагаємо внести зміни в ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Щодо ваших зауважень повідомляємо наступне:
1. Вимога щодо наявності не менше 25 охоронників
Вимога щодо підтвердження наявності не менше 25 охоронників встановлена з метою забезпечення безперервного, якісного та безпечного надання послуг охорони, а також гарантування спроможності учасника виконувати договір безперервно протягом доби, у святкові, вихідні дні, у разі хвороби, відпустки чи заміни персоналу.
Відповідно до:
• ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема — наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством або яку замовник вважає за необхідне включити;
• відповідно до ст. 50 Кодексу законів про працю України, нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень, тому для забезпечення цілодобової (24/7) охорони об’єкта необхідна організація змінної роботи щонайменше у 3 зміни, із врахуванням вихідних, лікарняних та відпусток.
Таким чином, кількість 25 осіб обґрунтована реальними виробничими потребами, необхідними для забезпечення ритмічної, стабільної охорони об’єкта протягом всього строку дії договору.
Вимога не є дискримінаційною та відповідає принципам, визначеним ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (добросовісна конкуренція, недискримінація, пропорційність, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій).
2. Щодо аналогічних договорів, укладених у 2025 році
Замовником у тендерній документації встановлено вимогу про надання довідки з інформацією про аналогічні договори, укладені у 2025 році, з метою підтвердження актуального досвіду виконання аналогічних послуг.
Звертаємо увагу, що:
• Закон України “Про публічні закупівлі” не обмежує замовника у встановленні періоду виконання аналогічних договорів;
• вимога щодо надання договорів, укладених у 2025 році, не передбачає обов’язкового повного їх виконання, а лише підтвердження факту надання послуг у поточному році, що відповідає реальним потребам замовника у перевірці поточної діяльності учасника;
• відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям будь-якими документами, що вважаються належними, у тому числі довідками, копіями договорів, актами приймання-передачі, іншими доказами фактичного виконання послуг.
Отже, замовник не вимагає надання повністю виконаних договорів виключно за 2025 рік, а лише просить надати інформацію щодо укладених договорів у поточному році, що підтверджують наявність чинного досвіду надання аналогічних послуг.
Вимога не суперечить чинному законодавству, є обґрунтованою, пропорційною та спрямованою на забезпечення належної якості охоронних послуг.
Встановлені вимоги тендерної документації відповідають положенням ст. 5, 16, 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та Кодексу законів про працю України, не порушують принципи недискримінації учасників і спрямовані на забезпечення належного рівня безпеки об’єкта та виконання договору у повному обсязі.
Дата відповіді:
09.11.2025 11:53