• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комплекс рентгендіагностичний дентальний, апарат ультразвукової діагностики)

Завершена

55 720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 23.10.2018 17:27 - 12.11.2018 23:55
Відповідь надана

Загальне запитання щодо огголошення

Номер: 06368cd636f243a8bf5883085b1aeb5b
Дата опублікування: 12.11.2018 15:53
Опис: Наша компанія бажає прийняти участь в торгах, які проводить Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України". Але в тендерній документації створені штучні перепони, які не дозволяють нам прийняти участь в торгах. 1) Замовник визначив предмет закупівлі без поділу на лоти. Хоча у відповідності до абз. 2 п. 1 розд. ІІ Порядку № 454 та п.п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 та на основі ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому згідно з абз. 4 п. 1 розд. ІІ Порядку № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр ДК 021:2015, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В торгах на закупівлю «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комплекс рентгендіагностичний дентальний, апарат ультразвукової діагностики)» , можливий поділ за показниками четвертої-восьмої цифр ДК 021:2015. Раціонально виділити Лот 1 ДК 021:2015 33111000-1 Рентгенологічне обладнання ; Лот 2 ДК 021:2015 33112300-1 Ультразвукові сканери. Такий поділ також дозволяє зменшити обсяг поставки за кожним лотом. Адже не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах, якщо закупівля буде на великий обсяг товару без поділу на лоти. Тим більш в пункті 4.3. Місце, кількість, обсяг поставки товару Зазначено не загальна кількість товарів, а кількість визначена за кожною групою обладнання окремо: апарат ультразвукової діагностики – 37 шт. та комплекс рентгендіагностичний дентальний – 14 шт. Тобто поділ на лоти є обґрунтованим та економічно виправданим. Замовник визначив предмет закупівлі без поділу на лоти, чим штучно звузив коло потенційних учасників та створив неконкурентні умови даної закупівлі. Поділ предмету закупівлі на лоти забезпечує більшу конкуренцію учасників, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. 2) Замовник визначив строк поставки товару - до 26 грудня 2018 року. Такі вимоги порушують наші права, як потенційного учасника закупівель. Так як ми можемо поставити товар, що є кращим за технічними характеристиками , але термін виробництва товару не менше 60 днів. Таким чином, умови закупівлі розраховані тільки на тих постачальників, які мають відповідну кількість товару на складі. 3) Серед характеристик апарату ультразвукової діагностики зазначено «Мова інтерфейсу – українська», більшість апаратів іноземного виробництва мають англомовний та російськомовний інтерфейс, дана характеристика не впливає на функціональність обладнання, але звужує коло потенційних учасників закупівель. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про звернення громадян», Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО 1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Усунути ті вимоги тендерної документації, які створюють антиконкурентні вимоги.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув ваше звернення та повідомляє наступне. За процедурою ДК 021:2015 - 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комплекс рентгендіагностичний дентальний, апарат ультразвукової діагностики) 09.11.2018 ФОП Нестеренко О.О. було подано скаргу до Органу оскарження. 13.11.2018 Орган оскарження рішенням № 11571-р/пк-пз прийняв скаргу до розгляду та призначив його на 28.11.2018. Згідно з ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Отже, внесення будь яких змін до тендерної документації, крім зазначених у скарзі, буде можливо після рішення Органу оскарження.
Дата відповіді: 15.11.2018 10:26
Відповідь надана

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 9fefa84591364ad98256ff3849e7412e
Дата опублікування: 30.10.2018 17:16
Опис: У пункті 3 Розділу III тендерної документації зазначено, що: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня, що слідує за днем який визначений як кінцева дата розкриття тендерних пропозицій. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що кінцева дата розкриття тендерних пропозицій наразі не відома, тому не можливо визначити перебіг строку банківської гарантії, що унеможливлює її отримання. Просимо Вас визначити перебіг строку банківської гарантії відповідно до даної закупівлі.
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, зазначений в оголошенні кінцевий строк подання тендерних пропозицій вважається днем розкриття.
Дата відповіді: 01.11.2018 15:07
Відповідь надана

Покращення технічних вимог

Номер: ff687a8335f847ef8f8c1ce75fe0a9f9
Дата опублікування: 26.10.2018 13:40
Опис: Наша організація має намір взяти участь в цій закупівлі. Уважно вивчивши таблицю відповідності медико-технічним вимогам що до ультразвукової діагностичної системи, а саме характеристики наявних датчиків, у нас виникло питання. А саме, ви вимагаєте наявність фазованого датчику з Частотами не вужче 3-8 Мгц. Але, як показує приктика та наш багаторічний досвід, датчики з такими частотними характеристиками, як правило, використовують для дослідження дітей, при дослідженнях дорослих вони є недостатньо ефективними, через малу глибину проникнення. На нашу думку, саме дослідження дорослих будуть пріоритетними при використанні обладнання, що закуповується. Тому пропонуємо вам замінити частоти не вужче 3-8 Мгц на не вужче 2-4 Мгц, що значно підвищить проникаючу здатність датчика та поліпшить його клінічні показники. Також, пропонуємо Вам задля суттєвого розширення кола потенційних учасників, внести зміни до Вимог до програмного забезпечення для діагностики, збереження та передачі зображень у форматі DICOM для інтраорального датчика, а саме розширити пункт "Інтерфейс програмного забезпечення повинен бути на українській мові" та викласти його у вигляді: "Інтерфейс програмного забезпечення повинен бути на українській або російській мові". Це не вплине на клінічні можливості обладнання, але значно розширить коло потенційних учасників.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України розглянув вашу пропозицію щодо внесення змін до медико - технічних вимог до предмету закупівлі. Повідомляємо, що за результатами розгляду буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.10.2018 12:23