-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби, барвники, грунтівки в асортименті
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 20 днів назад
420 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
03.11.2025 09:04 - 12.11.2025 00:00
Відповідь надана
Стосовно фасування предмету закупівлі
Номер:
ca3379690984409fb51bc99667de0fe5
Дата опублікування:
10.11.2025 14:27
Опис:
Шановний Замовнику.
Враховуючи ваші відповіді на попередні запити щодо фасування окремих позицій предмету закупівлі просимо надати роз'яснення як вплине на зручність роботи на об'єкті, якщо фасування емалі кольору слонової кістки наприклад буде не 2,6 кг, а 2,8 кг.?
Повторно просимо привести вимоги до фасування предмету закупівлі доповнивши виразом "не менше", а по матлатексу змінити з 12 на 14 кг.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше повторне звернення та зауваження щодо фасування предмета закупівлі.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що вимоги до фасування продукції, як і інші технічні характеристики, визначені у Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та відповідають потребам Замовника з урахуванням умов виконання робіт на об’єкті.
При цьому наголошуємо, що Учасник має право запропонувати еквівалент продукції з аналогічними або кращими якісними показниками, за умови дотримання встановлених технічних параметрів, передбачених зазначеним Додатком.
Дата відповіді:
11.11.2025 20:02
Відповідь надана
Стосовно класу стійкості до миття позиції "Фарба водно-дисперсійна Матлатекс".
Номер:
cc78a02707ef4b7697b251cecc2e25a1
Дата опублікування:
07.11.2025 17:32
Опис:
Добрий день.
Додатком 2 до ТД визначено частиною предмету закупівлі "Фарба водно-дисперсійна Матлатекс".
Зазвичай дана продукції має характеристику "Стійкість до мокрого стирання після 200 циклів не більше 5 мкм, що відповідності до ДСТУ 13300 є 1 (найвищим) класом стійкості до миття.
Просимо доповнити Додаток 2 по позиції 13 даною вимогою, що дозволить вам отримати дійсно якісну продукцію.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання та увагу до якості предмета закупівлі!
Шановний Учаснику, повідомляємо, що усі технічні вимоги до продукції визначені у Додатку № 2 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". При цьому Учасник має право запропонувати еквівалент продукції з кращими якісними характеристиками, за умови повної відповідності встановленим технічним параметрам, визначеним у зазначеному додатку.
Дата відповіді:
08.11.2025 17:39
Відповідь надана
проєкт
Номер:
3924301f1cde4f7f87083c746b1a3417
Дата опублікування:
07.11.2025 17:30
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції:
Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли),тощо вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами.
Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 30 днів та таке попередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне опрацювання умов тендерної документації!
Повідомляємо, що зазначені пропозиції прийняті до розгляду, та відповідні зміни будуть внесені до проєкту договору з метою приведення його положень у відповідність до вимог чинного законодавства
Дата відповіді:
08.11.2025 17:39
Відповідь надана
проєкт
Номер:
3fff38ce3d5b40f89e5189590a9dc519
Дата опублікування:
07.11.2025 17:30
Опис:
Умовами закупівлі передбачений надзвичайно малий строк поставки товару, а саме з 17.11 по 20.11.2025 р. Разом з тим, продукція, що є предметом закупівлі, відноситься до специфічного товару, зокрема, через його призначення, кольорову гаму та фасування. Такий товар не є предметом широкого (масового) продажу, виготовляється під замовлення Замовника. При цьому, відсутність гарантій виконання договору (надання заявок Замовником) у повному обсязі унеможливлює виготовлення такого товару в повному обсязі, до отримання заявки від Замовника.
Відтак, постачальник, навіть будучи виробником, має за декілька робочих днів забезпечити виготовлення товару та його транспортування. Виробництво фарби має певні строки, які неможливо мінімізувати через технологічні особливості, ґрунтується на планах виробництва та інших аспектах. Відтак, строк виконання заявки (поставка) у строк до 20.11. є практично невиконуваною та обмежує коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до умов закупівлі (тендерної документації) визначивши строк поставки до 30.11.2025 р.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне опрацювання умов тендерної документації!
Повідомляємо, що зазначені пропозиції прийняті до розгляду, та відповідні зміни будуть внесені до проєкту договору з метою приведення його положень у відповідність до вимог чинного законодавства
Дата відповіді:
08.11.2025 17:39
Відповідь надана
Стосовно сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015
Номер:
fd2ea7cd0ecf4544b631659d97d0af71
Дата опублікування:
07.11.2025 17:28
Опис:
Добрий день.
Додатком 2 до ТД встановлена наступна вимога:
У складі пропозиції Учасник надає сертифікат системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 або міжнародними/європейськими еквівалентами (наприклад, ES ISO 9001:2015, ITD), який підтверджує функціонування системи управління якістю у сфері оптової торгівлі товарами господарського призначення, будівельними матеріалами та хімічною продукцією, а також у роздрібній торгівлі будівельними матеріалами через магазини або інші канали збуту.
Шановний Замовнику, хотіли б звернути Вашу увагу, що участь в даній процедурі, враховуючи достатньо великий об'єм предмету закупівлі, можуть прийняти не тільки посередники, які спеціалізуються на роздрібній торгівлі будівельними матеріалами через магазини або інші канали збуту, а й безпосередні виробники лакофарбової продукції.
При цьому участь у закупівлі саме безпосередніх виробників дозволить Замовнику досягнути економії бюджетних коштів, що в умовах триваючої війни є як ніколи актуальним, адже виключить посередницьку надбавку.
Проте як правило виробники, які не займаються здебільшого реалізацією продукції кінцевому споживачу не отримують сертифікат системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 саме у сфері оптової торгівлі товарами господарського призначення, будівельними матеріалами та хімічною продукцією, а також у роздрібній торгівлі будівельними матеріалами через магазини або інші канали збуту.
Натомість виробники отримують такий сертифікат на виготовлення лакофарбової продукції.
Однак цілком можуть забезпечити відвантаження продукції Замовнику за результатами даної закупівлі.
Проте викладення вимог додатку 2 саме у поточній редакції позбавляє можливості участі у процедурі закупівлі виробників, які не отримували такий сертифікат через відсутність такої необхідності.
Враховуючи зазначене, з метою надання можливості прийняти участі у закупівлі виробників просимо внести зміни до вищезазначеної вимоги та викласти її в наступній редакції:
У складі пропозиції Учасник надає сертифікат системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 або міжнародними/європейськими еквівалентами (наприклад, ES ISO 9001:2015, ITD), який підтверджує функціонування системи управління якістю:
у сфері оптової торгівлі товарами господарського призначення, будівельними матеріалами та хімічною продукцією, а також у роздрібній торгівлі будівельними матеріалами через магазини або інші канали збуту.
або
стосовно виготовлення лакофарбової продукції.
Сертифікат має залишатися чинним на момент подання тендерної пропозиції.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та уважне ставлення до умов закупівлі. Замовник завжди підтримує принципи відкритості, недискримінації та рівних можливостей для всіх потенційних учасників.
Водночас повідомляємо, що вимоги до підтвердження відповідності системи управління якістю встановлені виключно з метою забезпечення належного рівня якості постачання продукції та надання гарантій її відповідності технічним і професійним критеріям. Зазначена вимога не є такою, що обмежує коло учасників, а спрямована на підтвердження належного рівня організації процесів у сфері торгівлі відповідною продукцією.
Усі умови та вимоги щодо предмета закупівлі викладені в Додатку № 2 "Технічні вимоги до предмета закупівлі", п. 1 та п. 2, відповідно до яких здійснюється підготовка та оцінка тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
08.11.2025 17:38
Відповідь надана
проєкт
Номер:
83ecae2123ee41ad95ab08c465d895d2
Дата опублікування:
07.11.2025 17:26
Опис:
Пунктом 8.3.3 зазначено, що Постачальник зобов’язаний Здійснити введення в експлуатацію Товар та провести навчання персоналу. Прошу виключити пункт з договору, як такий що не відповідає умовам закупівлі, адже фарба не передбачає ввденння в експлуатацію
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне опрацювання умов тендерної документації!
Повідомляємо, що зазначені пропозиції прийняті до розгляду, та відповідні зміни будуть внесені до проєкту договору з метою приведення його положень у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
08.11.2025 17:40
Відповідь надана
проєкт
Номер:
169cd7b2753045c7b8890e07f95c6ff9
Дата опублікування:
07.11.2025 17:20
Опис:
Пунктом 7.3 зазначено, що Замовник зобов’язується протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання від Постачальника накладної та акта приймання-передачі товару розглянути його, підписати зі своєї Сторони та передати один примірник Постачальнику або направити Постачальнику обґрунтовані зауваження щодо переданого Товару. Відповідно до умов договору усі ризики втрати та пошкодження товару переходять до Замовника в момент поставки товару, що підтверджується підписаними видатковими накладними і актами приймання передачі товару. Відповідно в день поставки товару і Постачальник і Замовник мають отримати кожен по підписаному екз товаросупровідних документів. У випадку непідписання вище зазначених документів в день поставки товару, ризики пошкодження товару, а також право власності знаходяться на Постачальнику. У свою чергу Постачальник не може нести відповідальність за товар, що знаходиться у Замовника на складі протягом 3 робочих днів. Таким чином пункт договору порушує права Постачальника та суперечить законодавству. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
7.3. Після передачі обсягу Товару, Постачальник надає Замовнику підписаний зі своєї сторони накладну та акт приймання-передачі товару. Замовник зобов’язується в момент отримання від Постачальника накладної та акта приймання-передачі товару розглянути його, підписати зі своєї Сторони та передати один примірник Постачальнику або направити Постачальнику обґрунтовані зауваження щодо переданого Товару. У випадку, якщо протягом строку, встановленого цим пунктом, Замовник не направить Постачальнику обґрунтованих зауважень щодо переданого Товару або не надасть Постачальнику примірника, підписаного зі своєї сторони накладної (акта) приймання-передачі товару, то цей документ вважається Сторонами узгодженим, а Постачальник - таким, що належним чином передав Товар, визначений цим Договором.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне опрацювання умов тендерної документації!
Повідомляємо, що зазначені пропозиції прийняті до розгляду, та відповідні зміни будуть внесені до проєкту договору з метою приведення його положень у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
08.11.2025 17:38
Відповідь надана
Стосовно фасування позиції 6 "Емаль для вікон і дверей"
Номер:
096bf34121f14a8280b8a6f79f3ece05
Дата опублікування:
07.11.2025 17:13
Опис:
Добрий день.
Позицією 6 предмету закупівлі "Емаль для вікон і дверей", до якої передбачена вимога "Тара – 2 кг".
Просимо доповнити дану вимогу виразом "не менше" та викласти у редакції "Тара – не менше 2 кг".
Дані зміни нададуть можливість пропонувати продукції різних виробників та розширить коло учасників.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання!
Шановний Учаснику, повідомляємо, що фасування визначене з урахуванням технологічних потреб Замовника та специфіки виконання робіт на об’єкті. Зазначена вимога не має на меті обмеження конкуренції, а спрямована виключно на забезпечення зручності використання та стабільності характеристик матеріалу під час його застосування.
Тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, тому Учасник може запропонувати товар у відповідній тарі за умови повної відповідності технічним параметрам, визначеним у Додатку № 2 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ".
Дата відповіді:
08.11.2025 17:38
Відповідь надана
проєкт
Номер:
5e4afba677df4f05b3665231169dd926
Дата опублікування:
07.11.2025 17:08
Опис:
Пунктом 2.7. зазначено, що Післягарантійне обслуговування проводиться протягом всього терміну використання Товару за окремим договором про післягарантійне обслуговування. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника, відповідно фарба не передбачає гарантієне обслуговування товару. Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісного товару протягом строку придатності товару, за умови невідповідності товару якісним показникам. Враховуючи вище викладене ,прошу виключити пункт 2.7 з ред. договору, як такий що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення та уважне опрацювання умов тендерної документації!
Повідомляємо, що зазначені пропозиції прийняті до розгляду, та відповідні зміни будуть внесені до проєкту договору з метою приведення його положень у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
08.11.2025 17:37
Відповідь надана
Стосовно фасування позиції 13 "Фарба водно-дисперсійна Матлатекс"
Номер:
f66b7853d24a4fdfaf79aeb010ea359c
Дата опублікування:
07.11.2025 17:08
Опис:
Добрий день.
Додатком 2 до ТД визначено фасування позиції "Фарба водно-дисперсійна Матлатекс" 12 кг, проте стандартним для такого виду фарби є фасування 14 кг, а не 12 кг.
У фасування 12 кг виробники зазвичай виготовляють гумову фарбу..
Задля приведення вимог ТД у відповідність до наявної на ринку продукції просимо внести зміни до вимог щодо фасування позиції 13 доповнивши його виразом "не менше" та викласти у наступній редакції: "Тара – не менше 12 кг".
При цьому, враховуючи достатньо велику кількість фарби по даній позиції, задля приведення у рівні умови учасників, які будуть пропонувати різне фасування, просимо змінити одиницю виміру з "шт." на "кг" та визначивши кількість 1236 кг.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання!
Шановний Учаснику, повідомляємо, що фасування визначене з урахуванням технологічних потреб Замовника та специфіки виконання робіт на об’єкті. Зазначена вимога не має на меті обмеження конкуренції, а спрямована виключно на забезпечення зручності використання та стабільності характеристик матеріалу під час його застосування.
Тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, тому Учасник може запропонувати товар у відповідній тарі за умови повної відповідності технічним параметрам, визначеним у Додатку № 2 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ".
Дата відповіді:
08.11.2025 17:37