-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2026 рік)
Період уточнень
до закінчення періоду залишилося 5 годин (до 06.11.25 00:00)
20 268 936 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
31.10.2025 18:20 - 06.11.2025 00:00
Без відповіді
Щодо тендерної документації
Номер:
e0cfb350656b4077be8e5d7d2cdeca8b
Дата опублікування:
05.11.2025 18:09
Опис:
В пункті 1.1. Додатку № 4 до Оголошення з помітками ** та *** містяться наступні роз’яснення щодо заповнення довідки у табличній формі, зокрема, зазначено: У разі, якщо зазначені у довідці різні типи складських приміщень розташовані в одній будівлі, одні і ті ж рампи (ворота) можуть бути враховані для кожного виду складського приміщення. Поряд з цим, під *** вказується, що Учасник має зазначити розподілені площі і рампи/ворота в межах груп товарів.
Просимо надати роз’яснення чи потрібно розподіляти рампи/ворота в межах груп товарів якщо складські приміщення розташовані в одній будівлі?
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
9686d224b1f144868fb929b85fd029f2
Дата опублікування:
05.11.2025 18:09
Опис:
Пунктом 1.2. Додатку № 4 до Оголошення передбачено, що у випадку надання договору оренди/суборенди Учасник зобов’язаний надати:- лист-підтвердження від орендодавця, що зазначена площа приміщення передана саме цьому учаснику та на момент подання пропозиції не передане іншим особам.
Момент подання пропозиції учасником настане значно пізніше ніж отримання листа – підтвердження від Орендодавця. Орендодавець може надати відповідне підтвердження лише на момент оформлення такого листа. Просимо внести зміни в Оголошення.
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
2ffcde6be2404b39883e637e1e401caf
Дата опублікування:
05.11.2025 18:08
Опис:
8) У додатку 3 проєкту міститься положення, згідно з яким: відсутність при відборі зразків представниками УБХП уповноваженого представника ПОСТАЧАЛЬНИКА; відмінності фактично представленій партії Товару та заявленої у Листі-запрошенні партії Товару, у тому числі відмінності в кількості ; порушення, або відсутність маркування, або термін придатності нанесено у спосіб, що не унеможливлює його видалення ; відсутності документів, що засвідчують безпечність та якість Товару; відсутності копії нормативного документу, відповідно до якого виготовлено Товар (якщо Товар виготовлено за власним нормативним документом (ТУ або специфікація) або будь які інші невідповідності, які перешкоджають в проведені відбору – це вважається хибним викликом , а ПОСТАЧАЛЬНИК несе відповідальність, відповідно до пункту 7.3.3. цього Договору.
Водночас під «хибним викликом» зазвичай мають на увазі свідоме введення іншої сторони в оману. Перераховані ситуації не підпадають під дане визначення, оскільки виключають вину Постачальника (наприклад, можлива наявність несвідомої помилки при зазначенні кількості партії продукції, що ніяк не перешкоджає представникам УБХП у здійсненні відборів). Фактично передбачена відповідальність Постачальника за відсутності негативних наслідків для виконання Договору.
Також не зрозуміло, що мається на увазі під «не унеможливлює видалення», оскільки очевидно, що певні види маркування можливо видалити із застосуванням певних речовин.
Виходячи з викладеного, вважаємо за потрібне переформулювати цей пункт.
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
674db16c1a014441953a9b3d76907489
Дата опублікування:
05.11.2025 18:08
Опис:
У відповідності до абзацу 2 п.7.4 проєкту Договору: у випадку неможливості заміни вже прийнятого товару (що був включений в ВН та акт) протягом 72 годин ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний повернути кошти за неякісний товар ЗАМОВНИКУ (коригувальний акт). Заміна має бути відображена окремою видатковою накладною в ІКС ДЧ (за наявності технічної можливості). Яким чином і хто буде вирішувати, що товар неможливо замінити? Протягом якого строку з моменту прийняття товару частиною (що означає, що продукція пройшла контроль приймання) Замовник може заявляти таку вимогу?
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
fa6cefed0d524173a01714f700b72d52
Дата опублікування:
05.11.2025 18:07
Опис:
Відповідно до п.7.3.4 ЗАМОВНИК має право в односторонньому порядку розірвати Договір у разі порушення Постачальником умов щодо обсягу, строків поставки, якості товару, тощо та застосувати до нього штрафні санкції у розмірі 20% від залишку товару (різниця між вартістю Товару, що поставлена та загальною вартістю товару, визначеною у Специфікації) за Договором. Цей пункт протирічить принципу юридичної визначеності, оскільки не конкретизує, за які саме порушення може бути застосовано відповідальність у вигляді розірвання контракту і, знову ж таки, містить корупційні ризики. Вважаємо за потрібне змінити цей пункт і конкретизувати, за які саме порушення (які конкретно обсяги, строки тощо) контракт може бути розірвано в односторонньому порядку.
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
664ce2ea8a0445e3b5a0711ccc496a65
Дата опублікування:
05.11.2025 18:06
Опис:
Редакція п.5.11 проєкта Державного контракту про закупівлю не передбачає права Постачальника спростувати порушення, викладені в акті про порушення договірних зобов’язань, які складаються односторонньо Отримувачем без участі представника Постачальника. Яким чином Постачальнику захистити себе від зловживань з боку Отримувача при постачанні продуктів харчування (корупційних ризиків)?
Без відповіді
Щодо пункту проєкту договору
Номер:
405f30cf30074befa30df35e6239c115
Дата опублікування:
05.11.2025 18:06
Опис:
П.6.3.2. договору передбачено, що невідповідним окремим показникам якості вважається Товар, який містить додану рідину. Штраф за таке порушення складає 350 тис. грн. (абз.3 п.7.4 Договору). Просимо розяснити ким і за якою методикою будуть проводитись відповідні дослідження.
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
4fd4ff56c2b44609ad16c0a196c297d1
Дата опублікування:
05.11.2025 18:05
Опис:
Договором не передбачений строк протягом якого акт про порушення направляється Постачальнику. Це створює умови для зловживань та невизначеності. Пропонуємо внести відповідні зміни до договору.
Без відповіді
Щодо проєкту договору
Номер:
aebc0d6a86ba4da7986d2af97f410f7b
Дата опублікування:
05.11.2025 18:05
Опис:
З умовами контракту Постачальник повинен замінити товар на якісний протягом 24 годин з моменту виявлення недоліків. При цьому, Постачальник усунутий від процесу складання акта про порушення, який може бути підписаний та завантажений В ІКС Замовника в будь-який момент часу. Також, у випадку складання акта в паперовому вигляді, Отримувач сам направляє акт Постачальнику. Таким чином може скластися ситуація, при якій Постачальник дізнається про можливе порушення після спливу 24 годин. Вважаємо за потрібне внести відповідні зміни до Договору.
Без відповіді
Щодо умов проєкту договору
Номер:
6fdf21fa4160441fb81b4441aefa47ce
Дата опублікування:
05.11.2025 18:04
Опис:
Умови контракту фактично надають можливість Отримувачу відмовитись від будь-якого товару в будь-який момент часу, вже після його прийняття і скласти акт про порушення в односторонньому порядку. Таке положення потенційно породжує можливість зловживань з боку Отримувача. Пропонуємо внести зміни до Договору, де обмежити таке право:1) моментом фактичного приймання товару; 2) виявленням прихованих недоліків в обігу (за наявності достатніх доказів зафіксованих порушень).