• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

45310000-3 — Електромонтажні роботи, 45311100-1Монтаж електропроводки

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 4 дні назад

15 602 466.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 31.10.2025 14:29 - 15.11.2025 00:00
Відповідь надана

План фінансування

Номер: 0f852aec847f48529b497b9226b0f43c
Дата опублікування: 14.11.2025 12:04
Опис: Доброго дня. В Додатку 3 Тендерної документації вказано у учасник в складі пропозиції надає "- проект плану фінансування робіт." По ПЕРШЕ: Вами в документації не зазначені умови фінасування. Які умови фінансування, які суми на які періоди повинні вказувати учасники в плані фінансування? ПО ДРУГЕ: План фінансування це документ який складається безпосередньо замовником робіт, так як лише Замовник знає які бюджетні видатки і в який період передбачаються для робіт. Тому дана умова, що план фінансування повинен надати учасник в складі пропозиції є нелогічною. Просимо видалити дану умову, або внести зміни в документацію і надати проект плану фінансування, на основі якого учасники можуть вам скласти свій план і надати його в складі пропозиції. По вашій закупівлі, кожен учасник може надати свій власний план фінансування, який не буле відповідати передбаченим бюджетним фінансуванням для даної закупівлі і ви будете змушені відхилити пропозиції усіх учасників
Відповідь: Добрий день, кошти не бюджетні, тому розраховуєте план фінансування виходячи з п.п. 3.3.1-3.3.3 ''Замовник проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Підрядника оплату за виконані роботи в наступному порядку: 3.3.1.Замовник протягом 10 робочих днів з дати відправлення листа-повідомлення про початок виконання будівельних робіт перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % від ціни цього договору. 3.3.2. Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи Підрядником протягом 10 робочих днів з дати отримання ним для оплати “Акта приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” за формою № КБ-3, що складена згідно з актом № КБ-2в, підписаних уповноваженими особами Сторін. 3.3.3. Погашення перерахованого авансу здійснюється під час оплати шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт за відповідний місяць (за актом) частини суми (авансу) у розмірі 30 % від виконаних обсягів будівельних робіт та вартості змонтованого обладнання за відповідний місяць.''
Дата відповіді: 16.11.2025 17:08
Відповідь надана

Ліцензія СС2

Номер: 60615df57e66463cbea12a8f3055def4
Дата опублікування: 11.11.2025 18:33
Опис: Доброго дня. В тендерній документації передбачено надати - Копію діючої Ліцензії для виконання робіт з класом наслідків СС2. Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). Тобто під час ВОЄННОГО СТАНУ, підприємства отримують декларацію, згідно якої надається Ліцензія на провадження господарської діяльності, дана ліцензія надає право виконувати підприємствам під час воєнного стану УСІ ВИДИ РОБІТ Наше підприємство отримало декларацію декларацію відповідно до вище зазначеної постанови Дана Декларація надає право нам під час ВОЄНОГО СТАНУ виконувати ВСІ ВИДИ РОБІТ з будівництва за класом наслідків СС2 та СС3, Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - Рішення № 1665-р/пк-пз від 26.01.2024 - Рішення № 3287-р/пк-пз від 21.02.2024 - Рішення №5459-р/пк-пз від 26.03.2024 - Рішення №5443-р/пк-пз від 26.03.2024 Тому просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану"
Відповідь: Будуть внесені зміни
Дата відповіді: 12.11.2025 16:06