-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт мосту через річку Уборть по вул. Свято-Воздвиженська в м. Олевськ, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 11 днів назад
69 066 595.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
30.10.2025 17:36 - 22.11.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо антикорупційної програми
Номер:
dea2dce39e634286ab2075300803a5e6
Дата опублікування:
10.11.2025 18:57
Опис:
Законом України, при здійсненні закупівель на суму понад 20 млн.грн., вимагається наявність антикорупційної програми. Шановний Замовнику підкажіть будь ласка якою нормою законодавства Ви користуєтесь у цій закупівлі?
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Наголошуємо, що тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості).
На період дії правового режиму воєнного стану положення статті 17 Закону застосовуються в частині, визначеній пунктом 47 зазначених Особливостей, який фактично замінює її норми та регламентує порядок підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей, Учасники процедури закупівлі підтверджують відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В свою чергу, згідно абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, КРІМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
В разі якщо вартість закупівлі робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень функціонал електронної системи передбачає, що при поданні тендерної пропозиції Учасник повинен підтвердити наявність антикорупційної програми або уповноваженого з її реалізації шляхом відповідного позначення у системі, що є достатнім для виконання вимог тендерної документації та положень Особливостей.
Таким чином, вимога про надання в складі тендерної пропозиції Учасника антикорупційної програми або уповноваженого з її реалізації під час здійснення закупівель, що проводяться відповідно до Особливостей, не застосовується, а перевірка відповідності учасників здійснюється виключно на підставі їх самостійного декларування відсутності підстав у електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
13.11.2025 17:11
Відповідь надана
Щодо договірної ціни
Номер:
d77cf52a362f4c2a8185fcc8b1e67b2a
Дата опублікування:
10.11.2025 15:11
Опис:
Шановний Замовнику. «МЕТОДИКА визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України
07 жовтня 2022 року № 753 визначає механізм формування вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Відповідно назви закупівлі «Капітальний ремонт мосту через річку Уборть по вул. Свято-Воздвиженська в м. Олевськ, Житомирської області» (ДК 021: 2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», об’єктом проведення робіт – є міст, який не відноситься до доріг загального користування. Чому вартість робіт (п.6 Розділ ІІІ тендерної документації) визначається згідно Методики, а не згідно з «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»?
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та уважне ставлення до умов тендерної документації.
Повідомляємо, що об’єкт «Капітальний ремонт мосту через річку Уборть по вул. Свято-Воздвиженська в м. Олевськ, Житомирської області» є інженерною спорудою, яка входить до складу автомобільної дороги загального користування. Всі автомобільні дороги загального користування, а також розташовані на них штучні споруди, незалежно від їх конструктивних особливостей, є об’єктами загального користування.
Саме тому визначення вартості робіт за даним об’єктом здійснюється відповідно до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (далі – Методика).
А тому, зазначена Методика встановлює порядок формування вартості робіт на автомобільних дорогах загального користування, у тому числі на мостах, шляхопроводах та інших інженерних спорудах, що є невід’ємною частиною дорожньої інфраструктури.
Враховуючи це, при складанні договірної ціни учасники повинні керуватися саме положеннями вищевказаної Методики та вимогами тендерної документації.
Дата відповіді:
13.11.2025 17:09
Відповідь надана
Щодо роз'яснення про "Спецавтомобіль"
Номер:
bbf8bf75fca8489b90a5c0bc229e7323
Дата опублікування:
08.11.2025 23:24
Опис:
Шановний Замовнику в п.3 Додатку №1 до Тендерної документації вказано про необхідність для виконання робіт "Спецавтомобіль" - мінімум 1 одиниця." Просимо вказати для яких видів робіт або послуг необхідна ця одиниця техніки .
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Повідомляємо, що зазначена вимога в п. 3 Переліку та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт Додатку №1 до тендерної документації щодо наявності спецавтомобіля (мінімум 1 одиниця) є обґрунтованою та зумовлена технологічними особливостями виконання робіт, передбачених відомістю обсягів робіт (BoQ).
Спецавтомобіль використовується під час виконання робіт, передбачених позиціями відомості BOQ – Z781, Z799, A359.23, A359.25.
Зазначена техніка використовується для забезпечення технологічного процесу виконання робіт, зокрема, для транспортування матеріалів, конструкцій та обладнання, доставки працівників і необхідного інструменту до місця проведення робіт, а також для виконання допоміжних операцій, пов’язаних із підготовкою та монтажем матеріалів на об’єкті.
Наявність даного транспортного засобу дозволяє забезпечити безперервність виробничого процесу, дотримання графіку виконання робіт і вимог з охорони праці та безпеки, що є обов’язковими умовами для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Дата відповіді:
11.11.2025 16:01
Відповідь надана
Щодо неналежної якості тендерної документації
Номер:
f606f043b897460fbc91b839fc341a5f
Дата опублікування:
08.11.2025 12:03
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації "Додаток № 3 до тендерної документації.pdf" Відомість обсягів робіт (BоQ) викладена на майданчику "Прозорро" дуже поганій якості ( нерозбірлива). Відомість обсягів робіт при укладанні договору є істотною умовою договору. Просимо викласти Відомість обсягів робіт (BоQ) у якості достатній для читання у фоматі PDF або іншому розбірливому редакторі (Exel, Word, PDF)
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Повідомляємо, що Додаток № 3 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт» (BoQ), що розміщений у складі оголошення про проведення закупівлі на електронному майданчику Prozorro, має належну якість та є чітким, розбірливим і придатним для ознайомлення та використання при підготовці тендерної пропозиції.
Файл містить усю необхідну інформацію щодо обсягів робіт та повністю відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково зазначаємо, що наданий файл не потребує повторного оприлюднення, оскільки його якість є достатньою для читання та використання під час підготовки тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
11.11.2025 16:06
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
7ae80931648b4ac6bd74a2b9f39205d4
Дата опублікування:
05.11.2025 16:15
Опис:
Вивчаючи проект було знайдено наступні невідповідності:
1. На аркуші 27 проекту є специфікація елементів водовідводу, але на кресленнях жодної позиції не відображено;
2. В кресленнях не відображена конструкція улаштування колодязів із збірних елементів, та їх висотних відміток;
3. На аркуші №27 є колодязь РК-1, а на аркуші №28 він має позицію як КК-2;
4. На аркуші №27 є колодязь КК-1, а на аркуші №28 він має позицію як РК-2;
5. На аркуші №27 між колодязями РК-1 та КК-1 вказана труба К2 (Ø315, L=6м), але на аркуші №28 між колодязями РК-2 та КК-2 вказана труба (Ø400, L=9м);
6. На аркуші №27 з колодязя КК-1 виходить праворуч труба К2 (Ø315, L=23м), але на аркуші №28 з колодязя РК-2 виходить ліворуч труба Ø400;
7. В кресленнях не відображено вузол з’єднання підвісного колектору з трубами, які проходять через шафову стінку;
8. В кресленнях не відображені вузли та їхні висотні показники входу труб в колодязі та їх виходу;
9. В кресленнях не відображено вузол улаштування портальної стінки СТ-8, та всієї водогінної системи.
Просимо внести зміни до відповідних документів.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Об’єкт будівництва пройшов комплексну державну експертизу проєктної документації відповідно до вимог чинного законодавства України. За результатами проведеної експертизи проєктна документація визнана такою, що відповідає державним будівельним нормам, стандартам, правилам, а також вимогам з охорони праці, екологічної, пожежної, санітарно-епідеміологічної, техногенної та ядерної безпеки.
За підсумками розгляду експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» надано позитивний експертний висновок від 31.07.2023р №05-250723/К, який підтверджує відповідність проєктних рішень вимогам законодавства та можливість реалізації проєкту.
Таким чином, об’єкт будівництва пройшов експертизу та має позитивний висновок, що дає підстави для подальшого затвердження проєктної документації та виконання будівельно-монтажних робіт у встановленому порядку.
Дата відповіді:
07.11.2025 13:29
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
cf60ee6db2f7424e886f4063ad44247f
Дата опублікування:
05.11.2025 16:14
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації (BOQ) в п.Е628.2 «Улаштування кам’яного накиду або призми на укосах та на кресленнях в проекті не відображено матеріал з якого треба виконати цю роботу. Просимо вказати які потрібні матеріали?
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Під час виконання робіт, що зазначаються в тендерній документації відомості BOQ в п. Е628.2 «Улаштування кам’яного накиду або призми на укосах» слід використовувати будівельні матеріали, а саме Камінь бутовий М400-600.
Дата відповіді:
07.11.2025 13:30
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
27b1f4c533de44a4a31b36e4b0a39cd0
Дата опублікування:
05.11.2025 16:13
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації (BOQ) в п.F729.5 «Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских [фундаментна плита під очисну споруду], але в кресленнях проекту така робота не відображена. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Об’єкт будівництва пройшов комплексну державну експертизу проєктної документації відповідно до вимог чинного законодавства України. За результатами проведеної експертизи проєктна документація визнана такою, що відповідає державним будівельним нормам, стандартам, правилам, а також вимогам з охорони праці, екологічної, пожежної, санітарно-епідеміологічної, техногенної та ядерної безпеки.
За підсумками розгляду експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» надано позитивний експертний висновок від 31.07.2023р №05-250723/К, який підтверджує відповідність проєктних рішень вимогам законодавства та можливість реалізації проєкту.
Таким чином, об’єкт будівництва пройшов експертизу та має позитивний висновок, що дає підстави для подальшого затвердження проєктної документації та виконання будівельно-монтажних робіт у встановленому порядку.
Дата відповіді:
07.11.2025 13:31
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
ae1f45ab85af41e7aa9e865e3006ef38
Дата опублікування:
05.11.2025 16:13
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації (BOQ) в п.F729.3 та F729.4 по улаштуванню бетонного упору та фундаментних плит при спорудженні локальної очисної споруди. В проекті на ці роботи немає креслень. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Об’єкт будівництва пройшов комплексну державну експертизу проєктної документації відповідно до вимог чинного законодавства України. За результатами проведеної експертизи проєктна документація визнана такою, що відповідає державним будівельним нормам, стандартам, правилам, а також вимогам з охорони праці, екологічної, пожежної, санітарно-епідеміологічної, техногенної та ядерної безпеки.
За підсумками розгляду експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» надано позитивний експертний висновок від 31.07.2023р №05-250723/К, який підтверджує відповідність проєктних рішень вимогам законодавства та можливість реалізації проєкту.
Таким чином, об’єкт будівництва пройшов експертизу та має позитивний висновок, що дає підстави для подальшого затвердження проєктної документації та виконання будівельно-монтажних робіт у встановленому порядку.
Дата відповіді:
07.11.2025 13:31
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
f94060812a3248d2a9050d2dd9423673
Дата опублікування:
05.11.2025 16:12
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації (BOQ) в п.R149.4 та п.R149.5 – «Улаштування основи під фундаменти щебеневої» - не вказана фракція щебню. Вона не зазначена також в проекті, бо не відображена в кресленнях. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Об’єкт будівництва пройшов комплексну державну експертизу проєктної документації відповідно до вимог чинного законодавства України. За результатами проведеної експертизи проєктна документація визнана такою, що відповідає державним будівельним нормам, стандартам, правилам, а також вимогам з охорони праці, екологічної, пожежної, санітарно-епідеміологічної, техногенної та ядерної безпеки.
За підсумками розгляду експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» надано позитивний експертний висновок від 31.07.2023р №05-250723/К, який підтверджує відповідність проєктних рішень вимогам законодавства та можливість реалізації проєкту.
Таким чином, об’єкт будівництва пройшов експертизу та має позитивний висновок, що дає підстави для подальшого затвердження проєктної документації та виконання будівельно-монтажних робіт у встановленому порядку.
Під час виконання робіт, що зазначаються в тендерній документації відомості BOQ в п.R149.4 та п.R149.5 – «Улаштування щебеневої основи під фундаменти» слід використовувати будівельні матеріали, а саме Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше.
Дата відповіді:
07.11.2025 13:32
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
0f4bb0e6d7de4fa99fdd02c2774c799d
Дата опублікування:
05.11.2025 16:11
Опис:
Шановний Замовнику, згідно креслень проекту 67/21/ПР-02-ШС аркуші 24 та 25 на укріплення укосів під монолітний бетон влаштовується щебенева основа фракції 20-40мм товщиною 10 см та в обсязі 142м3. В документах, які додаються до проекту, в розділі «Сполучення моста з підходами» в п.13 зазначено об’єм в кількості 132,5м3. В тендерній документації (BOQ) в розділі «Сполучення мосту з підходами» - роботи з влаштування щебеневої основи під полотно з монолітного бетону для укріплення укосів не передбачена (відсутня). Просимо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до проекту.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Об’єкт будівництва пройшов комплексну державну експертизу проєктної документації відповідно до вимог чинного законодавства України. За результатами проведеної експертизи проєктна документація визнана такою, що відповідає державним будівельним нормам, стандартам, правилам, а також вимогам з охорони праці, екологічної, пожежної, санітарно-епідеміологічної, техногенної та ядерної безпеки.
За підсумками розгляду експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» надано позитивний експертний висновок від 31.07.2023р №05-250723/К, який підтверджує відповідність проєктних рішень вимогам законодавства та можливість реалізації проєкту.
Таким чином, об’єкт будівництва пройшов експертизу та має позитивний висновок, що дає підстави для подальшого затвердження проєктної документації та виконання будівельно-монтажних робіт у встановленому порядку.
Дата відповіді:
07.11.2025 13:33