• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Фільтри-поглиначі, регенеративні патрони)

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Фільтри-поглиначі, регенеративні патрони) - 3 найменування

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 11 днів (до 02.01.26 09:00)

2 994 896.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
11
дн
08
год
14
хв
37
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 30.10.2025 15:13 - 30.12.2025 00:00
Відповідь надана

Змінити вимогу

Номер: 32a6fe8a61d049ba842565146eaa74f7
Дата опублікування: 18.12.2025 17:55
Опис: Шановний замовник. Вимагаємо змінити дискримінаційну вимогу в ТД, а саме: Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 парами імітатора отруйних речовин (етилмеркаптан), або методами та речовинами зазначеними у ДСТУ 9077:2021 п 6.4, 6.5, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 або ДСТУ EN ISO EN10012:2022 (ISO 10012:2003, IDT) та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань, для проведення зазначених випробувань, що підтверджуються сертифікатом визнання вимірювальних можливостей. По перше: ваша вимога к конкретному імітатору отруйних речовин є безпідставною і дискримінаційною. Є великий перечень одарантів і методик по яким перевіряють активоване вугілля на поглинаючі якості. Вимагати тільки окремий одарант, який не прописан в програмі іспитів поглиначей є безпідставна і дискримінаційна вимога. Вимога перевірки методами та речовинами зазначеними у ДСТУ 9077:2021 п 6.4, 6.5 є з боку замовника дискримінаційною. Ви тільки получили рішення АМУ по скарзі , де Вам було обгрунтовано розяснено що в країні немає акридитованих лабораторій які можуть це зробити. Тому ви вводите в оману потенційних учасників. Вимагаємо змінити вимогу до Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 парами імітатора отруйних речовин , видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 або ДСТУ EN ISO EN10012:2022 (ISO 10012:2003, IDT) та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань, для проведення зазначених випробувань, що підтверджуються сертифікатом визнання вимірювальних можливостей.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що твердження щодо встановлення вимоги про застосування виключно конкретного імітатора отруйних речовин не відповідає змісту тендерної документації, оскільки вимога сформульована альтернативно та передбачає можливість проведення випробувань методами та речовинами, визначеними ДСТУ 9077:2021, що не обмежує учасників використанням одного конкретного одаранта. Разом з тим звертаємо увагу, що зазначення у вимогах тендерної документації імітатора отруйних речовин етилмеркаптану є обґрунтованим та відповідає чинним нормативним документам. Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, для проведення контрольної перевірки фільтрів-поглиначів як імітатор (одорант) можуть використовуватися пари етилмеркаптану. Аналогічний імітатор передбачений ДСТУ 9107:2021 «Захисні споруди цивільного захисту. Методи випробування». Зазначений імітатор застосовується під час проведення контрольних перевірок, що й зумовило його відображення у вимогах тендерної документації. Зауваження, викладені у рішенні Антимонопольного комітету України, стосувалися виключно формулювання вимоги щодо суб’єкта, який проводить та видає протоколи випробувань, з урахуванням фактичної можливості отримання таких документів. Вказані зауваження Замовником усунуті. При цьому тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового проведення випробувань виключно акредитованими лабораторіями, а встановлює вимоги до підтвердження результатів випробувань відповідно до чинних нормативних документів. Встановлена вимога є обґрунтованою та такою, що безпосередньо пов’язана з підтвердженням якості та відповідності товару вимогам ДСТУ 9077:2021. Підстав для внесення додаткових змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 19.12.2025 14:56
Відповідь надана

уточнення

Номер: b86eb096f1ba491eb10058d1126e7070
Дата опублікування: 17.12.2025 16:56
Опис: Шановний замовник. Якщо акт прийняття надан ДІЯР (державна інпекція ядерного регулювання) з силкою на протокол випробування (34 сторінки) , який ми не можемо публікувати - це буде считатись наданим протоколом державної лабороторії?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що тендерною документацією для підтвердження відповідності предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання протоколів випробувань (вимірювань), а саме: • протоколів випробувань, що підтверджують герметичність фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 за наявністю надлишкового тиску 1,0 кПа; • протоколів випробувань фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 парами імітатора отруйних речовин (етилмеркаптан) або методами та речовинами, зазначеними у ДСТУ 9077:2021 (пп. 6.4, 6.5); • протоколів випробувань регенеративних патронів РП-100 (або еквівалент), що підтверджують ефективність очищення повітря, зокрема шляхом визначення концентрації CO₂ на вході та виході. У разі якщо наданий Вами акт, виданий ДІЯР, містить посилання на відповідний протокол випробувань який за своїм змістом підтверджує проведення випробувань у обсязі, що відповідає вимогам тендерної документації, такий документ буде розглянуто Замовником під час оцінки тендерної пропозиції. Учасник має право завантажити зазначений документ із позначкою «конфіденційно», з використанням функціоналу електронної системи закупівель Prozorro, у порядку, передбаченому законодавством.
Дата відповіді: 19.12.2025 14:50
Відповідь надана

Надати пояснення і зминити вимогу

Номер: c3f12a42a2454e5d9f3e2f578784e67b
Дата опублікування: 11.12.2025 17:26
Опис: Шановний замовник. Поясніть вимогу: Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів регенеративних патронів РП-100, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань, для проведення зазначених випробувань, що підтверджують ефективність очищення повітря, зокрема шляхом визначення концентрації вуглекислого газу (CO2) на вході та виході з регенеративного патрону РП-100. Це повинна бути установа у якої є підтверджена компетентність ( сертифікація) на вимір у регенетативного патрону РП-100 ефективності очищення повітря шляхом визначення концентрації вуглекислого газу? Ваша вимога не зрозуміла: По перше: якщо регенеративний патрон буде мати іншу маркировку а не РП-100 то учасник не має права подавати протоколи вимірювання? Це чиста дискримінація По друге : лабороторії з дозволом на вимірювання зміни концентрації вуглекислого газу на вході і виході тільки РП-100 не існує. Це якась дискримінація к інших учасників з регенеративними патронами інших абвіатур. В третє: регенеративний патрон не чистить повітря. у нього інша задача і хімічний процес та задача. Тому установи яка може компетентно підтвердити ефективність очищення повітря регенеративним патроном не може існувати або це спроба протягнути якийсь страний протокол. Тому прошання внести зміни в вимогу до норм чинного законодавства
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 12.12.2025 15:15
Відповідь надана

внести зміни

Номер: 051bcc79d403458b91680f8d2ba4d6e7
Дата опублікування: 11.12.2025 16:26
Опис: Шановний замовник. Просимо внести зміни, а саме в вимогу: Протокол/и випробувань фільтрувального матеріалу механічного елементу фільтрів- поглиначів, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань для проведення зазначених випробувань, що підтверджують ефективність уловлювання пилу і частинок, зокрема радіоактивних. Пил та радіоактивниі частки затримуються згідно ДСТУ EN 779 та ДСТУ EN 16890 це ефективність до 80 відсотків з розміром часток до 0,2 мікрона. Згідно ДСТУ 9077:2021 ефективність механічного фільтра повина бути 99,995 відсотка для очищення від бактерій, вірусів з розміром часток 0,005 мікрона. Це учасник повинен довести що його ефективність на рівні 70-80 відсотків і не відповідає вимогам ДСТУ 9077:2021 Засоби очищення повітря захисних споруд цивільного захисту. Тоді вимагаємо оремо добавити вимогу на підтвердження ефективності механичного фільтра або змінити вимогу: Протокол/и випробувань фільтрувального матеріалу механічного елементу фільтрів- поглиначів, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань для проведення зазначених випробувань, що підтверджують ефективність механічного фільтра поглинача згідно ДСТУ EN1822-1 згідно вимогам ДСТУ 9077:2021. Бо вимога в ТД є не відповідной технічному регламенту постанові 535 КМУ від 23.05.2023 і є дивною і дискримінаційною.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 12.12.2025 15:15
Відповідь надана

Внести зміни

Номер: c37ee57cec5a45c5a95649b5fc822655
Дата опублікування: 11.12.2025 16:05
Опис: Шановний замовник. Просимо внести зміни в ТД, а саме: Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 парами імітатора отруйних речовин (етилмеркаптан), видані лабораторією. Це дискримінаційна вимога. По перше: етилмеркаптан є одарантом і під нього не прописана методіка вимірювання. Він використовується для органолептичного методу- метод відповідності якості органами почуттів, тобіш смердить чи не смердить. Саме тому в наказі від 09.07.2018 № 579 МВС він використовується для оцінки відповідності поглинача. Комісія ДНС лила його в вентиляцію і якщо смерділо то фільтр зовсім не пригодний. е не лабороторний метод і вимагати його як единий концепт є обмеження учасників надати підтверджуючі документи. Том вимагаємо прибрати обов'язковий одарант етилмеркаптан, і виласти вимогу: Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 парами імітатора отруйних речовин, видані сертифікованою лабороторією яка має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань для проведення зазначених випробувань.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 12.12.2025 15:15
Відповідь надана

Внести зміни

Номер: dc080eb0fd4c4fd98d7efb3be21144fc
Дата опублікування: 11.12.2025 15:45
Опис: Шановний замовник. На вимогу АМКУ ви внесли зміни в ТД. Але вони такі самі дискримінаційні і направлені на зуження коло учасників. Так: Протокол/и випробувань (вимірювань), що підтверджують герметичність серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 за наявністю надлишкового тиску 1,0 кПа, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань для проведення зазначених випробувань. - Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 парами імітатора отруйних речовин (етилмеркаптан), видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань для проведення зазначених випробувань. - Протокол/и випробувань фільтрувального матеріалу механічного елементу фільтрів- поглиначів, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань для проведення зазначених випробувань, що підтверджують ефективність уловлювання пилу і частинок, зокрема радіоактивних. - Протокол/и випробувань серії/однотипних/окремих видів регенеративних патронів РП-100, видані лабораторією (юридична особа, державна або приватна установа, підприємство), яка здійснює вимірювання відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 та має підтверджену компетентність і відповідну сферу об’єктів вимірювань, для проведення зазначених випробувань, що підтверджують ефективність очищення повітря, зокрема шляхом визначення концентрації вуглекислого газу (CO2) на вході та виході з регенеративного патрону РП-100. Вимагаємо розширити дію вимоги не тільки на національний стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 але і на европейсьий ДСТУ EN ISO EN10012:2022. Обидва ці стандарти походять від ISO 10012:2003, IDT і EN ISO 10012:2003, IDT. Відповідно до ДСТУ 1.7:2015 (ISO/IEC Guide 21-1:2005,NEQ; ISO/IEC Guide 21-2:2005, NEQ) «Національна стандартизація. Правила та методи прийняття міжнародних і регіональних нормативних документів» міжнародний стандарт, який немає будь-яких редакційних змін, не змінюється його структура і в ньому немає технічних відхилів, міжнародний стандарт приймають як національний стандарт методами підтвердження, передруку або перекладу. Такий національний стандарт має ідентичний ступінь відповідності (IDT). Оба ці стандарти прийняти і є дійсними в Україні, але ДСТУ ISO 10012:2005 прийняли як національний а 2022 році цей ISO 10012:2003 (базовий) прийняли як европейський ДСТУ EN ISO EN10012:2022 (ISO 10012:2003, IDT і EN ISO 10012:2003, IDT) Тому вимагаемо добавити його до вимог к лабораторіям. Відмова на цюю вимогу є дискримінаційною та протиправною і ми вимушені будемо звернутися в АМКУ
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 12.12.2025 15:15
Відповідь надана

Внести зміни в ТД

Номер: d9389c0b48db492c855b4731b920bc13
Дата опублікування: 12.11.2025 19:00
Опис: Шановний замовник. Прошу внести зміни вимогу в Додатку 7 пункт 8: Протокол/и випробувань проведений лабораторією ДСНС або іншою акредитованою лабораторією, що підтверджує герметичність серії/однотипних/окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 за наявністю надлишкового тиску 1,0 кПа як дескримінаційну. Усі виробники проходили випробування в лабороторії Укрметртестстандарт, яка є сертифікованою лабороторією. Пояснить , чому еталон вимюрювання України не визнається Замовником, а лабороторія ДСНС, яка не має акредитації і сертифікації на такі вимірювання визнається? Я легко можу підтвердити листом від ДСНС відсутність акредитації на це вимюрювання. Вимагаємо змінити дискримінаційну вимогу в Додатку 7 пункт 8 на:Протокол/и випробувань проведенийсертифікованою або акредитованою лабораторією, що підтверджує герметичність окремих видів фільтрів-поглиначів ФП-100, ФП-300 за наявністю надлишкового тиску 1,0 кПа. Якщо лабораторія ДСНС має сертифікати на право робити такі вимірювання, чи акредитацію на такі вимірювання вона подасть іх як інша акредитована лабораторія.
Відповідь: Шановний Учасник! Наразі ваше питання розглядається. У разі прийняття позитивного рішення, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.11.2025 11:17
Відповідь надана

Внести зміни в ТД

Номер: dac6fbc259fb4d20b3f99c6954039cbf
Дата опублікування: 12.11.2025 16:28
Опис: Шановний Замовник! Вимога пункту 8 Додатку 7 щодо надання протоколу(ів) випробувань фільтрувального матеріалу механічного елементу фільтрів-поглиначів, проведених лабораторією ДСНС або іншою акредитованою лабораторією, є дискримінаційною. По перше: Акредитованоі лабораторієї відповідно до ISO/IEC 17025 або чинного національного стандарту, яка має чинний атестат акредитації у сфері випробувань повітроочисного обладнання не існує. Ви можете в цьому упевнитись у відкритому переліку усіх акредитованих лабораторій на загальнодоступному офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (НААУ): 👉 https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Сьогодні є дві сертифіковані лабороторії по ДСТУ 1822 які можуть оцінити відповідність ефективності механічного фільтру фільтр-поглинача. Ваше особите ставлення до сертифікованих лабороторій підтверджу Вашу упередженість. Крім того, послугами цих сертифікованих лаборотрій користуються експертні центри МВС і СБУ. Крім того у ДСНС немає акредитованої лабороторії на такі вимірування. Отже, вимога пункту 8 Додатку 7 є законною, упередженою та ндискримінаційною умовою, що забезпечує неналежний контроль якості продукції відповідно до вимог чинного законодавства. Ваши висновки базуються на упередженому ставлені і обгрунтовані фактами. Ми готові фактами підтвердити незалежність сертифікованої лабороторії в АКМУ Вимагаємо внести зміни до ТД.
Відповідь: Шановний Учасник! Наразі ваше питання розглядається. У разі прийняття позитивного рішення, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.11.2025 11:16
Відповідь надана

Змінити ТД

Номер: cb1195cda87644a5bf02e79b94db39ee
Дата опублікування: 10.11.2025 18:36
Опис: Шановний замовник. Учасник не можемо надати повний текст ТУ, оскільки цей документ є об’єктом права інтелектуальної власності та містить комерційну таємницю виробника . Технічні умови (ТУ) є нормативним документом, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція (в даному випадку – фільтри), а також процеси її виготовлення, контролю, приймання та постачання. Повний текст ТУ, окрім загальнодоступних технічних параметрів, містить детальну інформацію про технологію виробництва, специфічні методики випробувань, склад сировини та матеріалів, креслення, конструкторські рішення та іншу інформацію, яка є ноу-хау виробника. Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України (ЦК України), комерційною таємницею є інформація, яка: • є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить; • має комерційну цінність у зв'язку з цим; • була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Повний текст ТУ повністю відповідає цим критеріям: він не є публічним, його отримання конкурентами може завдати прямих економічних збитків власнику, і виробник вживає заходів щодо його нерозголошення. Стаття 506 ЦК України закріплює майнові права інтелектуальної власності на комерційну таємницю, включаючи виключне право дозволяти використання комерційної таємниці та право перешкоджати неправомірному розголошенню та використанню. Стаття 21 Закону України "Про інформацію" відносить комерційну таємницю до інформації з обмеженим доступом (конфіденційної інформації). Вимагаючи повний текст ТУ, Замовник, по суті, вимагає розкриття інформації, яку виробник (власник ТУ) законно охороняє як свою інтелектуальну власність. Метою Замовника у процедурі закупівлі є перевірка відповідності запропонованого товару (фільтра) технічним вимогам, викладеним у тендерній документації. Для підтвердження цієї відповідності Учасник може надати вичерпний перелік документів, які підтверджують якість товару та його технічні характеристики без розкриття комерційної таємниці: 1. Титульний аркуш ТУ: Підтверджує факт існування та чинності даного ТУ, наявність його державної реєстрації (за потреби). 2. Сертифікат відповідності (або Декларація про відповідність): Документ, виданий акредитованим органом, який засвідчує, що продукція, виготовлена за даними ТУ, відповідає вимогам державних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, ISO тощо). 3. Технічний опис (Паспорт) на фільтр: Документ, що містить конкретні технічні характеристики запропонованого товару (габарити, ступінь фільтрації, пропускну здатність тощо), які Замовник може порівняти зі своїми вимогами. 4. Витяг з ТУ (за згодою): Учасник може надати витяг (копії окремих аркушів) з ТУ, що містять саме ті технічні параметри, які вимагаються Замовником, але не розкривають технологію виробництва. Враховуючи вищезазначене, вимога Замовника про надання повного тексту Технічних умов (ТУ) є надмірною та такою, що порушує законні права виробника на захист своєї комерційної таємниці та інтелектуальної власності (ст. 505 ЦК України). Для підтвердження відповідності нашого товару вимогам тендерної документації, ми надаємо наступні документи: титульний аркуш ТУ, сертифікат відповідності, технічний паспорт, які повною мірою підтверджують необхідні технічні та якісні характеристики фільтра. Вимагаю змінити цю вимогу в ТД
Відповідь: Шановний Учаснику! Наразі Ваше питання розглядається.
Дата відповіді: 13.11.2025 15:43
Відповідь надана

Внести зміни в ТД

Номер: 5f44effdc46c49939d27aadcd2164f65
Дата опублікування: 10.11.2025 15:22
Опис: Шановний замовник. Згідно постанові КМУ №95 Про затвердження модулів відповідності є модуль В (експертного типу), згідно якому ви погоджуєте ТУ та іншу технічну документацію з експертною Єдиний експерт по об'єктам цивільних сховищ є МВС в своєму підрзділу ДСНС. Ця постанова є частиною постанови № 535 КМУ Про затвердження Технічного регламенту засобів цивільного захисту, згідно якому усі виробники повинні пройти модулі відповідності згідно постанові КМУ № 95. Ви не експерт з засобів цивільного захисту і тому вимога розкривати комерційну таємницю після проходження експертизи у уповноваженого органу є дискримінаційною. Внесить зміни в ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Наразі Ваше питання розглядається.
Дата відповіді: 13.11.2025 15:42