• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Засоби радіоелектронної боротьби

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 04.11.25 00:01)

942 000.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
07
год
30
хв
46
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 27.10.2025 18:13 - 01.11.2025 00:00
Без відповіді

Щодо технічних вимог

Номер: c3951c6b45ee4e38b5aef3c7fa304110
Дата опублікування: 28.10.2025 12:04
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації на закупівлю, передбачено: Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, відповідність запропонованого товару додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. Зауважимо, що згідно з частиною другою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вищевказана вимога ставить у заздалегідь дискримінаційне становище по відношенню до учасників, що планують запропонувати Засіб радіоелекронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» оскільки у такому випадку вимогами документації не передбачено надання у складі пропозиції додаткових протоколів. У свою чергу, учасники, що пропонують еквівалент вимушені витрачати додатковий час та ресурси для оформлення та подання відповідних документів. Таким чином, встановлення відповідної вимоги виключно до учасників, що пропонують еквівалент суперечить вимогам статті 5 Закону. Крім того, умовами тендерної документації вимагається надання протоколу випробувань, виданого саме акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. Нашим підприємством для здійснення вибору відповідної лабораторії було направлено запит що Національного агентства з акредитації України щодо наявності лабораторій сфера діяльності яких надає право проводити випробування, зокрема, засобів радіоелектронного захисту. Національне агентство з акредитації України (НААУ) у своїй відповіді зазначило, зокрема, наступне: «Відповідно до вимог п. 8.2.1 Національного стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17011:2019 у НААУ забезпечено публічний доступ щодо поточного стану акредитації та сфери акредитації органів з оцінки відповідності (ООВ). Інформація щодо повного переліку акредитованих ООВ та їх актуальних сфер акредитації розміщена у вільному доступі на сайті НААУ- www.naau.org.ua, за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestrakreditovanikh-oov у реєстрі акредитованих ООВ» За результатами проведеного нами аналізу переліку акредитованих ООВ та їх актуальних сфер акредитації нашим підприємством не встановлено жодної лабораторії, чи органу з оцінки відповідності, які були б акредитовані саме на випробування засобів радіоелектронного захисту. Також, Скаржником не виявлено жодної лабораторії сертифікованої за ДСТУ 10012:2005 яка була б сертифікована саме на випробування засобів радіоелектронного захисту. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення №13710-р/пк-пз від 13.08.2024 за процедурою закупівлі № UA-2024-06-06-003259-a дана вимога , у разі наявності вимоги надання документу, що виданий акредитованим органом, його сфера акредитації має включати саме об’єкт щодо якого виданий відповідний документ. Тобто, Скаржник позбавлений можливості отримати відповідний протокол в будь-якій іншій акредитованій лабораторії, оскільки відсутність акредитації чи сертифікації за ДСТУ 10012:2005 саме на засоби радіоелектронного захисту буде вважатись невідповідністю вимогам документації. Таким чином, взяти участь у закупівлі можуть виключено учасники, що пропонують Засіб радіоелекронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К», оскільки у такому випадку відсутня вимога щодо надання протоколів випробувань, що є дискримінаційним до нашого підприємства, що планує запропонувати еквівалентне обладнання. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників , пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол випробувань виданим саме акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a дана вимога була виключена. Враховуючи вище викладене, прошу виключити вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.