-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
1 фотогальванічна система (сонячні панелі) для КНП «Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня» Ужгородської міської ради
Закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу SMART ENERGY «Cross-border cooperation for energy efficiency using renewable energy sources /Транскордонне співробітництво для підвищення енергоефективності з використанням відновлюваних джерел енергії», Грантовий контракт № HUSKROUA/23/RS/3.1/010
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 18 днів назад
7 641 600.00
UAH без ПДВ
Період уточнення:
27.10.2025 15:17 - 25.11.2025 00:00
Відповідь надана
Сертифікат ДСТУ ІSO 14031:2016
Номер:
aa2e42da1b5c492ab01f6811ffc454c7
Дата опублікування:
17.11.2025 20:46
Опис:
Шановний Замовнику,
Так як в Укаїні на даний є чиний діючий ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», за яким не видають відповідний сертифікат, просимо дати роз'ясненя (відповідно до тендерної документації розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7.3. «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам»), який документ (ти) будуть прийматися Замовником як "еквівалент". Це дасть Учасникам процедури конкретизоване розуміння, щодо надання таких документів. Також беручи до уваги, що Замовник у своїй попередній відповіді посилається на пункт з прийняттям відповідності еквівалентним вимогам, в Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ п. 2 з прямою вимогою щодо надання в складі тендерної пропозиції Сертифікату ДСТУ ІSO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» не містить приставку "або еквівалент". Частиною 3 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено наступне: "Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Отже беручи до уваги вищевказане, просимо надати конретизовану відповідь на першу частину питання та внести відповідні зміни в технічну специфікацію з додаванія в п. 2 приставки "або еквівалент", у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний учаснику
Замовником у тендерній документації з додатками визначено, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Сертифікат ДСТУ ІSO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» та Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги і керівництво до застосування» - еквівалентні
Дата відповіді:
19.11.2025 12:27
Відповідь надана
ІSO 14031:2016
Номер:
b8de967eedcd4be9ae91a799dce1db4b
Дата опублікування:
15.11.2025 20:12
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з проханням усунути вимогу тендерної документації, а саме відповідно до п. 2 додатоку 1 учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації надає у складі тендерної пропозиції Сертифікат ДСТУ ІSO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови». Оскільки ДСТУ ISO 14031:2016 є лише настановою (посібником), він не є об'єктом для сертифікації акредитованими органами. Сертифікат може бути виданий лише на відповідність стандартам, що містять вимоги. В Україні сертифікат на ДСТУ ІSO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» не видається. Тому за вищевказаною вимогою Учасник не зможе надати такий сертифікат, а вимога є неправомірною. Просимо внести зміни в тендерну документацію з відповідним усуненням цієї вимоги.
Відповідь:
Шановний учаснику…
ISO 14031 є міжнародно визнаним стандартом. Його призначення - встановлення системного підходу до оцінки екологічної результативності діяльності організації, формування достовірних даних про вплив на довкілля та ефективність природоохоронних заходів. Сертифікація за ISO 14031 підтверджує, що підприємство: веде регулярний моніторинг екологічних аспектів своєї діяльності, має систему показників контролю впливу на довкілля, демонструє прозорість та відповідальність перед партнерами, суспільством та контролюючими органами, знижує екологічні ризики, що особливо важливо для довгострокової співпраці. Цей стандарт тісно пов'язаний із вимогами законодавства у сфері охорони навколишнього середовища. Включення вимоги про наявність сертифіката ISO 14031 до умов тендеру необхідне для підтвердження дотримання настанов цього стандарту, що відповідає принципам Європейського Зеленого курсу та адаптації екологічного законодавства України до права ЄС. Оскільки закупівля здійснюється за кошти Гранту Європейського Союзу в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна, що ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024, замовник керується вимогами грантової угоди та національного законодавства про публічні закупівлі. Одержувач гранту також має зазначити, які елементи визначають мінімальні вимоги, яким мають відповідати всі тендерні пропозиції. Мінімальні вимоги мають включати дотримання застосовних екологічних, соціальних і трудових зобов’язань, встановлених законодавством Європейського Союзу, національним законодавством, колективними договорами або відповідними міжнародними соціальними та екологічними конвенціями, що перелічені в Додатку X до Директиви 2014/24/ЄС. Крім того в п. 14 Додатку 2 Угоди зазначено, що тендерна документація має містити таку специфікацію, що учасник має дотримуватися застосовних зобов’язань у сфері екологічного, соціального та трудового права, встановлених законодавством Європейського Союзу, національним законодавством, колективними договорами або міжнародними соціальними та екологічними конвенціями, переліченими в Додатку X до Директиви 2014/24/ЄС. Таким чином, замовник зобов’язаний забезпечити включення до тендерної документації вимог щодо дотримання екологічних зобов’язань у рамках застосовного законодавства, що, зокрема, передбачає врахування критеріїв екологічної відповідності. З урахуванням вищезазначених вимог, замовник прийняв рішення залишити у тендерній документації вимогу щодо наявності сертифіката ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» як одного із можливих способів підтвердження дотримання екологічних зобов’язань відповідно до Додатку X Директиви 2014/24/ЄС. Водночас відповідно до тендерної документації розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7.3. «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам»
Дата відповіді:
17.11.2025 15:17
Відповідь надана
Еквівалент сертифікату
Номер:
73bd4003377e45fbb10c9fad27a32f80
Дата опублікування:
04.11.2025 13:07
Опис:
Шановний Замовнику, чи може замість сертифікату ISO 14031 бути наданий сертифікат ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування"?
Відповідь:
Шановний учаснику, відповідно до тендерної документації розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7.3. «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам»
Дата відповіді:
05.11.2025 14:13
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
1b9d5e7133ff4383b47c4d6ecdecfcd4
Дата опублікування:
28.10.2025 16:09
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо надати уточнення щодо технічного завдання:
- Який тип кріплення для сонячних панелей передбачено — для скатної покрівлі чи наземної конструкції?
- Який тип покрівлі (матеріал, конструкція)?
- Яка орієнтовна кількість кабелю необхідна для виконання робіт?
- Який склад щитів змінного (AC) та постійного (DC) струму передбачається?
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію
Дата відповіді:
31.10.2025 15:03
Відповідь надана
ВИМОГА!
Номер:
c08e766cbcab40e1be440cc8707fc124
Дата опублікування:
28.10.2025 12:06
Опис:
Шановний Замовнику звертаємось до Вас з вимогою усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації з метою "прозорого" проведенням торгів, а саме в частині вимог:
2. Сертифікат ДСТУ ІSO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови».
3. Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Згідно рішень колегії АКУ дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою вимогами закупівлі.
Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
Відповідь:
Оскільки закупівля здійснюється за кошти Гранту Європейського Союзу в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна, що ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024, замовник керується вимогами грантової угоди та національного законодавства про публічні закупівлі. Відповідно п. 12 Додатку 2 до Угоди про фінансування передбачає, що у закупівельній документації одержувач гранту повинен визначити предмет закупівлі, надаючи опис своїх потреб і характеристик, необхідних для робіт, товарів або послуг, що закуповуються, та зазначає застосовні критерії виключення, відбору та присудження. Одержувач гранту також має зазначити, які елементи визначають мінімальні вимоги, яким мають відповідати всі тендерні пропозиції. Мінімальні вимоги мають включати дотримання застосовних екологічних, соціальних і трудових зобов’язань, встановлених законодавством Європейського Союзу, національним законодавством, колективними договорами або відповідними міжнародними соціальними та екологічними конвенціями, що перелічені в Додатку X до Директиви 2014/24/ЄС. Крім того в п. 14 Додатку 2 зазначено, що тендерна документація має містити таку специфікацію, що учасник має дотримуватися застосовних зобов’язань у сфері екологічного, соціального та трудового права, встановлених законодавством Європейського Союзу, національним законодавством, колективними договорами або міжнародними соціальними та екологічними конвенціями, переліченими в Додатку X до Директиви 2014/24/ЄС. Таким чином, замовник зобов’язаний забезпечити включення до тендерної документації вимог щодо дотримання екологічних зобов’язань у рамках застосовного законодавства, що, зокрема, передбачає врахування критеріїв екологічної відповідності.
З урахуванням вищезазначених вимог, замовник прийняв рішення залишити у тендерній документації вимогу щодо наявності сертифіката ДСТУ ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» як одного із можливих способів підтвердження дотримання екологічних зобов’язань відповідно до Додатку X Директиви 2014/24/ЄС та виключити вимогу щодо Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Замовником будуть внесені відповідні зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді:
31.10.2025 15:03