• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.

Завершена

5 057 900.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.10.2025 17:08 - 27.10.2025 00:00
Відповідь надана

Додати опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок

Номер: 33d2c80f4641456a8b9c2291be8c8657
Дата опублікування: 24.10.2025 09:30
Опис: Шановний замовнику! Просимо Вас згідно з п.28 «Особливостей..» при формуванні тендерної документації та відповідно до вимог п.2. статті 22 Закону «Про закупівлі..», в тендерній документації зазначити відомості, в тому числі, опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендерних пропозицій.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Інформуємо, що вимоги пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» враховано під час формування тендерної документації. Зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призводить до відхилення їхніх тендерних пропозицій, наведено у файлі “Тендерна документація за Особливостями”, розділ 3, пункт 1, сторінка 7, під назвою «Опис та приклади формальних помилок». Таким чином, зазначена інформація міститься у складі тендерної документації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 27.10.2025 08:27
Відповідь надана

Внесить зміни

Номер: c9e1336566954eef838cf78e652c8440
Дата опублікування: 23.10.2025 13:56
Опис: Шановний замовнику! В тд відсутній додаток 4. Де він?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Повідомляємо, що у складі тендерної документації, оприлюдненої в межах даної процедури закупівлі, містяться такі додатки: - Додаток 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та перелік документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції. - Додаток 2 - Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі. - Додаток 3 - Технічна специфікація . - Додаток 4 – Проєкт договору. - Тендерна документація за Особливостями.
Дата відповіді: 27.10.2025 08:26
Відповідь надана

Обладнання ТОВ «Бранд Майстер» не інтегруєтьсяв ТАСЦО

Номер: 024891bb3d6846a88a6a81cad044ec4c
Дата опублікування: 22.10.2025 13:09
Опис: Шановний замовнику! (запитання на відповідь від 20.10.2025 -15:36) Інтеграція в ТАСЦО обладнання, яке закуповуєте, ви вказуєте, що відповідно до технічного завдання, яке погоджено. Там вказано, що повинне взаємодіяти МАСЦО з ТАСЦО. Обладнання ТОВ «Бранд Майстер» не інтегруєтьсяв ТАСЦО в жодній із ОВА, сервер зберігається в компанії, а не в громаді, сигнал отримує МАСЦО з невідомого джерела.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Усі технічні параметри та вимоги до обладнання визначені у межах проєктно-кошторисної документації передбачають забезпечення сумісності місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) із системами вищого рівня відповідно до встановлених стандартів. Крім того зазначаємо, що проектні рішення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу в установленому порядку та погоджена відповідними уповноваженими органами.
Дата відповіді: 24.10.2025 14:40
Відповідь надана

Змініть очікувану вартість.

Номер: 6b3e29f308ad4fd582d5cafd003aedc3
Дата опублікування: 22.10.2025 13:08
Опис: Шановний замовнику! (запитання на відповідь від 20.10.2025 -15:35) Звертаємо увагу, що саме Ви, як замовник, погоджували завдання на проектування і встановлювали ціни. Замовник несе відповідальність за ціноутворення і очікувану вартість. У вас 4 системи 400 Вт по ціні ТОВ «Бранд Майстер» https://znaj.ua/kompromat/524542-sumnivni-tenderi-na-zakupivlyu-sistem-opovishchennya-zmi-povidomili-pro-perevitrati-byudzhetnih-koshtiv-gromadami https://politeka.net/uk/kompromat/460159-sumnivni-tenderi-na-zakupivlyu-sistem-opovishchennya-ta-perevitratu-byudzhetnih-koshtiv-gromadami-rozsliduvannya-zmi По 120 тис.грн з ПДВ дорівнює 480 тис.грн.; 2 системи 800 Вт по 200 тис грн – 400 тис грн.;2 системи 1200 Вт по 350 тис.грн. – 700 тис грн, базова станція – 200 тис грн. Таким чином, вартість обладнання складає – 1450 млн грн, роботи, монтажний комплект. Вартість реальна – 800 тис грн. Таким чином, загальна вартість – 1250 млн грн, максимально – 3,5 млн грн. У вас очікувана вартість – 5 млн. грн., що перевищує в 2 рази. Змініть очікувану вартість. ДАСУ, МВС, Прокуратура, кримінальні впровадження, підозри послідують.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником відповідно до вимог чинного законодавства України. Технічні та якісні характеристики, а також кошторисні показники сформовані на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією та перевіреної в установленому законодавством порядку. Звертаємо увагу, що Замовник не здійснює безпосереднього формування вартості обладнання, а діє на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу відповідно до вимог Постанови КМУ №560. У складі тендерної документації оприлюднено очікувану вартість закупівлі, яка є вихідною для проведення процедури закупівлі та відповідає чинним нормативним вимогам. Щодо публікацій у засобах масової інформації, зокрема про закупівлі в інших громадах, повідомляємо, що Замовник уважно ознайомлюється з усіма публічними джерелами, журналістськими матеріалами та громадськими зверненнями. Разом з тим, такі публікації, навіть якщо вони містять обґрунтовану критику, не можуть бути самостійною підставою для скасування процедури закупівлі або зміни очікуваної вартості, яка визначена на підставі чинного законодавства.
Дата відповіді: 24.10.2025 14:39
Відповідь надана

Надайте відповідь, де зберігається сервер

Номер: 4d0b5458c8dc41de8f26b8108884eb5c
Дата опублікування: 22.10.2025 13:07
Опис: Слобожанськ Шановний замовнику! (запитання на відповідь від 20.10.2025 -15:34) Надайте відповідь, де зберігається сервер, та з яких джерел отримується сигнал про надзвичайну ситуацію?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Звертаємо увагу, що питання щодо місця розташування сервера не стосується безпосередньо предмета закупівлі.
Дата відповіді: 24.10.2025 14:39
Відповідь надана

надати відповідь, чи погоджено будівництво МАСЦО

Номер: 31b796fde0024f23bd742577f4e7e20d
Дата опублікування: 21.10.2025 10:38
Опис: Шановний замовнику! (2) Погодження технічного завдання на будівництво МАСЦО є обов’язковим з Міністерством цифрової трансформації України на виконання вимог частини першої статті 11 Закону України від 01.12.2022 №2807 «Про національну програму інформатизації»; пунктів 4,5 Методики визначення бюджетних програм завдань проектів, робіт до сфери інформатизації, затвердженої наказом Міністерства цифрової трансформації України від 29.03.2023 №34; пункту 8 постанови КМУ від 02.02.2024 №119 «Про деякі питання Національної програми інформатизації», абзацу першого частини першої ст.48 Бюджетного кодексу України. Просимо надати відповідь, чи погоджено будівництво МАСЦО, відповідно до цих вимог, з Міністерством цифрової трансформації України. Якщо погоджено просимо опублікувати копію листа з номером в датою погодження. В разі якщо таке технічне завдання не погоджено, ви повинні зробити заходи відповідно до чинного законодавства України та перед оголошенням тендеру погодити технічне завдання з Міністерством цифрової трансформації України.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Повідомляємо, що погодження технічного завдання на виконання заходів з будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення здійснено у відповідності до вимог чинного законодавства України
Дата відповіді: 22.10.2025 16:57
Відповідь надана

сигнал про надзвичайну ситуацію надходить з невизначеного джерела

Номер: ee9fba7a1840467a90efb3ce0bd88584
Дата опублікування: 17.10.2025 15:32
Опис: Шановний замовнику! В Дніпропетровській ОВА не розроблено ТАСЦО. Ви закуповуєте обладнання, яке ще не визначено чи інтегрується воно в ТАСЦО. Щоб впевнитись в цьому повинен бути протокол інтеграції, погодження з цивільним захистом ОВА, або виробником ТАСЦО. Звертаємо увагу, що обладнання ТОВ «НВФ «Бранд Майстер» не інтегрується в ТАСЦО, не відповідає Постанові КМУ від 27.09.2017 №733 та Наказу МВС від 08.02.2019 №93, Наказу № 438 ДСНС від 26.07.2018 Сервер, що заборонено, улаштований в приватній компанії, сигнал про надзвичайну ситуацію надходить з невизначеного джерела, відсутній додатковий канал зв’язку тощо.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 зі змінами та Постанови Кабінету Міністрів України №270 від 08.03.2024 було розроблено та погоджено Технічне завдання з Департаментом цивільного захисту ДОДА лист № 848/0/345-24 від 08.04.2024 р. та з ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області лист № 4902-3525/4907 від 11.04.2024 р. ПКД розроблювалось згідно зазначеного технічного завдання, зокрема щодо забезпечення інтеграції МАСЦО з АСЦО інших рівнів, зовнішніми автоматизованими системами та кінцевими пристроями оповіщення. Таким чином, всі технічні рішення відповідають нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту», Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення», а обладнання зазначене у ПКД передбачає взаємодію МАСЦО із ТАСЦО Дніпропетровської області.
Дата відповіді: 20.10.2025 15:36
Відповідь надана

Замініть кошторисну вартість в ПКД та очікувану вартість закупівлі

Номер: 8473a456165a4a5da829414367b581c3
Дата опублікування: 17.10.2025 15:30
Опис: Шановний замовнику! У Вас в ПКД, очікуваній вартості завищені ціни. Звертаємо увагу, що саме замовник погоджує вартість і несе за це відповідальність. Експертна організація за ціноутворення не несе відповідальності (Закон України «Про архітектурну діяльність», Постанова КМУ від 11.05.2011 №560). Ціноутворення визначається Наказом Мінрегіонбуду від 01.11.2021 №281 (Настанова) п. 3.1, 3.14, 4.1, 4.9. Вартість будівництва визначається з аналізу, згідно з пунктом 4.9 Настанови, порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм відповідним організаційно-розпорядчим документом, в якому наводиться: - алгоритм збору інформації, в якому зазначається перелік матеріальних ресурсів, найменування виробників/постачальників, кількість цінових пропозицій для досягнення заданої точності розрахунку; - джерела інформації (відкриті вебресурси, комерційні пропозиції постачальників, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо); - методика визначення діапазону цін та середньої ціни (використовується вибірка цін на матеріали з рівними якісними характеристиками та умовами постачання). Підтвердження, лист-роз’яснення, щодо визначення замовником вартості будівництва, Мінрегіонбуду від 12.08.2025 №20356/28/10-25. Замініть кошторисну вартість в ПКД та очікувану вартість закупівлі. Ви сприяєте перевитратам бюджетних коштів.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику. Повідомляємо, що Закупівля оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначеним законом встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель за державні кошти, з метою забезпечення прозорості, ефективності та конкуренції. Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося з урахуванням норм методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Відповідно до абз. 3 пункту 4 зазначеної методики Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (далі – Настанова № 281). На виконання вищезазначеної Настанови № 281, Очікувана вартість визначена на підставі Проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), кошторис котрої містить детальний перелік робіт, матеріалів, обладнання та інших витрат, необхідних для реалізації проекту. ПКД пройшла експертизу незалежної компанії та отримала експертний звіт. Відповідно до Експертного звіту № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:4891-3676-2323-1415 за результатами розгляду ПКД встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Таким чином, очікувану вартість закупівлі визначено у повній відповідності до вимог діючого законодавства.
Дата відповіді: 20.10.2025 15:35
Відповідь надана

прибрати сертифікати, які не мають відношення до МАСЦО

Номер: 296ad08bc62e43dcadc68904292c307e
Дата опублікування: 17.10.2025 15:29
Опис: Шановний замовнику! Надайте інформацію, як ви визначаєте, що обладнання, яке вами передбачено в ПКД буде інтегровано в ТАСЦО. Відповідно до Постанови КМУ від 27.09.2017 №733, де в даному випадку буде зберігатися сервер, з яких джерел МАСЦО буде отримувати сигнал про надзвичайну ситуацію, в даному випадку сигнал передається засобами інтернету, в разі непрацездатності інтернету, як буде отриманий сигнал про надзвичайну ситуацію. Просимо, для розширення кола учасників прибрати сертифікати, які не мають відношення до МАСЦО, його працездатності
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Всі технічні рішення ПКД відповідають нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту», Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення», а обладнання зазначене у ПКД передбачає взаємодію МАСЦО із ТАСЦО Дніпропетровської області, що підтверджено експертним звітом № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:4891-3676-2323-1415. Щодо зауваження про наявність сертифікатів відповідності, повідомляємо, що вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням особливостей предмета закупівлі — це система, яка має забезпечити стале функціонування в умовах надзвичайних ситуацій, бути сумісною з ТАСЦО та відповідати нормативно-правовим актам у сфері цивільного захисту. Надання сертифікатів є стандартною практикою, яка дозволяє перевірити технічну якість, надійність та безпечність обладнання, яке встановлюється в системі державного значення.
Дата відповіді: 20.10.2025 15:35
Відповідь надана

Наявність ліцензії на будівництво МАСЦО

Номер: b3b15aa278d645ca9cf5ffd6f7f9028d
Дата опублікування: 17.10.2025 13:02
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до Закону України Про ліцензування господарської діяльності» на будівництво МАСЦО потрібні дозвільні документи (ліцензія, декларація). В Постанові КМУ від 07.06.2017 №406 не зазначено, що не потребується ліцензія, декларація. П.14 цієї Постанови зазначає тільки, що дозвільні документи не потрібні на системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій. Дані системи не є аналогічними МАСЦО, так як МАСЦО регламентується Постfновою КМУ від 27.09.2017 №733 та наказом МВС від 08.02.2019 №93. Просимо надати відповідь, чи потрібна ліцензія на будівництво МАСЦО. Звертаємо увагу, що АМКУ виніс рішення по даному питанню від 08.09.2025 №13766- р/пк- пз по тендеру UA-2025-08-01006349-а.b2
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику Вимоги до учасників та необхідних документів визначені в Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.10.2025 15:34