• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

Торги не відбулися

64 161 922.80 UAH з ПДВ
Період уточнення: 15.10.2025 16:46 - 28.10.2025 00:00
Відповідь надана

Сертифікат інженера з охорони праці

Номер: 85eccd24f3474e3a8b02893a94d2188a
Дата опублікування: 24.10.2025 15:24
Опис: Добрий день, шановний замовник. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Для підтвердження кваліфікаційного критерія Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, на інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує такі функції : для підтвердження Учасник повинен надати чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; документ про отримання освіти. На даний момент не існує законодавчої вимоги, яка обов’язково вимагає від усіх учасників тендеру наявність даного сертифікату. Згідно з частиною 1–3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, проте такі критерії мають бути обґрунтованими, пропорційними та не дискримінаційними. Вимоги, які відверто звужують конкуренцію через пред’явлення необґрунтованих додаткових сертифікатів, можуть бути визнані порушенням. Тож ця вимога може бути оскаржена як непропорційна або дискримінаційна, якщо вимога необґрунтовано виключає потенційних учасників. Також зазначаємо що Практика Тендерної колегії/АМКУ та судів свідчить, що аналогічні умови (вимоги щодо суто певних сертифікацій або документів), якщо вони не обґрунтовані, часто визнаються дискримінаційними/необґрунтованими. Просимо внести зміни до тендерної документації , так як наявність сертифіката не є еквівалентом трудових відносин чи фактичної здатності виконати роботу. Учасники можуть підтвердити кваліфікацію іншими документами.
Відповідь: Стандарт СОУ-С-001:2016 є галузевим стандартом у будівництві, прийнятим відповідно до ст. 15 Закону України «Про стандартизацію». Він використовується для сертифікації фахівців, що залучаються до реалізації будівельних проєктів, у тому числі щодо питань охорони праці. Вимога щодо сертифікації персоналу будівельної галузі, яка виконує спеціалізовані функції (зокрема, інженера з охорони праці), встановлюється Замовником з метою забезпечення належного рівня кваліфікації виконавців робіт, дотримання законодавства у сфері безпеки праці, техногенної та екологічної безпеки, а також запобігання нещасним випадкам на об'єктах. Вимога не обмежує участь потенційних учасників у процедурі закупівлі, оскільки сертифікація є доступною, а її проходження не залежить від організаційно-правової форми або форми власності підприємства. Це підтверджується відкритістю процедур сертифікації та наявністю акредитованих органів на території України. Установлення вимог, що підвищують якість та безпеку виконання робіт, відповідає статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії та вимоги до предмета закупівлі у межах чинного законодавства. Таким чином, вимога є обґрунтованою, прозорою, недискримінаційною і відповідає меті закупівлі – залучити до виконання робіт фахівців, які мають підтверджену компетентність у сфері охорони праці відповідно до специфіки будівельної галузі.
Дата відповіді: 27.10.2025 16:33
Відповідь надана

Наявність фінансової спроможності

Номер: d757f6500d9348739b252a4da3712104
Дата опублікування: 24.10.2025 15:17
Опис: Добрий день, шановний замовник. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за останній звітний період, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника в розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості: Така вимога повинна бути обгрунтованя, пропорційна і не дискримінаційна (ч.4 ст5 Закону України «Про публічні закупівлі). Враховуючи попередній кваліфікаціний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», для підвердження якого необхідною умовою є те що, Аналогічним вважається договір (договори) підряду, укладений (-ні) протягом 2019-2025 років, предметом якого є виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва з обсягом фактичного виконання не менше 80 % очікуваної вартості. Так, вимога встановити річний дохід за один рік не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі може бути дискримінаційною, якщо одночасно вже вимагається підтвердження аналогічного досвіду за 5 років на 80% від очікуваної вартості. Просимо внести зміни до тендерної документації та знизити поріг (наприклад, до 50–70%), або чітко обґрунтувати, чому саме 100% необхідно для виконання договору.
Відповідь: Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачено, що у тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Ураховуючи вищевикладене, Замовником дотримано норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Дата відповіді: 27.10.2025 16:33
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: ba3594efd50d43bc9ea754a08997755b
Дата опублікування: 21.10.2025 09:26
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену за формою таблиці 4. Замовником зазначається, що Аналогічним вважається договір (договори) підряду, укладений (-ні) протягом 2019-2025 років, предметом якого є виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва з обсягом фактичного виконання не менше 80 % очікуваної вартості. Учасник повинен мати досвід будівництва ліфтових шахт та ліфтового обладнання. Вимоги стосовно обсягу фактичного виконання договору не менше 80% очікуваної вартості не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, та є дискримінаційною умовою, що порушує права для участі у закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє дискримінацію учасників, вимагаючи рівного ставлення до них та встановлює заборону на встановлення дискримінаційних вимог. Ключовим критерієм є досвід виконання робіт аналогічного предмету закупівлі, який співпадає з предметом закупівлі (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), а не лише певний відсоток від суми договору. Головним критерієм, який підтверджує виконання договору є акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3). Одночасно зазначаємо що неодноразово АМКУ були прийняті рішення стосовно встановлень обмежень по сумі аналогічного договору, а саме рішення прийняті по наступним закупівлям: UA-2024-01-29-008467-a та UA-2024-01-26-012094-а згідно яких замовника зобов’язано внести зміни в тендерну документацію. Просимо надати інформацію та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до пункту 5 підрозділу XI. Рекомендації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335 Замовникам рекомендується встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому замовникам рекомендується встановлювати вимогу до загальної суми виконання аналогічних договорів в обсягах, що відповідають певному відсотку очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме, для договорів очікувана вартість предмета закупівлі яких становить до 100 мільйонів гривень загальний обсяг виконання аналогічних договорів повинен становити не менше 80% очікуваної вартості. Таким чином Замовником дотримано принципів публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховано методичні рекомендації центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 24.10.2025 12:16
Відповідь надана

Проектна документація

Номер: 7a27b52d5007470c8ad5db10802e4ecb
Дата опублікування: 20.10.2025 13:25
Опис: Доброго дня! Надайте будь ласка інформацію де учасник може ознайомитись з проектною документацією?
Відповідь: Ознайомитися з проектною документацією можна за адресою замовника: 40009, Україна, Сумська обл., місто Суми, вулиця Іллінська, будинок 97.
Дата відповіді: 22.10.2025 14:38
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: ce1b2acec2f34b89bda529877baabebe
Дата опублікування: 17.10.2025 17:24
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення стосовно даного пункту: Аналогічним вважається договір (договори) підряду, укладений (-ні) протягом 2019-2025 років, предметом якого є виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва з обсягом фактичного виконання не менше 80 % очікуваної вартості. Мається на увазі ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ предмета закупівлі?
Відповідь: Так, 80% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата відповіді: 20.10.2025 16:00
Відповідь надана

Кошторис (договірна ціна)

Номер: 23300bfff3a8479fb3142d2b0cff48ee
Дата опублікування: 17.10.2025 16:58
Опис: Добрий день, шановний замовник, просимо дати відповідь, як буде проходити оцінювання тендерної документації, якщо кошторис не потрібно надавати? Згідно тендерної документації, учасник надає свою договірну ціну лише з документами вже переможця. Чому ви не вимагаєте кошторис (Договірну ціну) разом з усіма додатками при подачі тендерної документації до аукціону? Саме в кошторисі видно всю інформацію про ціни на матеріальні ресурси, заробітну плату, та загальновиробничі витрати по підприємству. Навіть виходячи з того, що не всі організації мають у своєму штаті кошторисника, та не вміють складати договірні ціни! Щоб уникнути всіх зайвих питань на етапі підписання договору, просимо внести зміни та запросити всю інформацію згідно кошториса на етапі подачі тендерної пропозиції учасників до аукціону.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 20.10.2025 16:00