-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Торги не відбулися
64 161 922.80
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: a124f0f8d70546bdb4ade97c50d9fb3e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: a7ddf421a3154089973d3e1df320f67a
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 36fa9abb05ed4baeb23708b8f8113181
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 34a15410c9c04d999801d0228bcac40a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: ed477e00d9c74a12bfe8bc4e12593733
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 5705ed42b710425daa91762a994305fd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 08b3d1bcdf8b425986cc05bca1775a92
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 082ce97250f245f6aa9783c88c86597e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 9c4c84d8218b4f28ab936d4613ffac19
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9b05eae76bf441f7a5dca87b01737fb7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a3e357667f244b6ab850decceb87ebe4
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 819b21551a9e49298f2ee8a65d1cfaf3
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: dc9581daeadd4a71a3e2e2379a6a7d7a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: d1a7e08d165f429da5670291a2ec00b6
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: bfdea06123624639ad57950beb9df55f
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: a893d1c6cc2640d4abb988029932abf9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 93fca7501a77477ea12fa559d977d0dc
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 09faa3cc49a544b199330ecc07c1c8a8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 98ca823bcafe47b1b65accb0b902d1c8
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 6f2d923fa65544dc869ea16a032ba602
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 453cbbfad9334755b81caa9d3facf6ee
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: b1a5b85eb4364ea7b88c96f3269ef348
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 1fe70484d74c4d65ad56387f39f0fe02
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній період (2024 рік), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника в розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості:
- для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік;
- для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік.
Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період.
У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності або Учасник подає скорочену (спрощену) фінансову звітність, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що вже минула.
ID: e56db11751ec4bab81063f2e7d022c1e
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 56d1662018844b6e96b923517164c2f1
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (у разі наявності), в яких зазначається інформація про наявність:
- машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією.
- офісного та складського приміщень.
Таблиця 1
Довідка
про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт
№ з/п Назва/найменування машин та механізмів
(тип, марка/модель)
Кількість, шт Зазначення приналежності *
Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність **
1 2 3 4 5
1 Автомобілі бортові 1
2 Автомобілі-самоскиди 3
3 Трактор 1
4 Кран на автомобільному ходу 1
5 Автонаванажувач 1
6 Навантажувач одноковшовий 1
7 Автогідропідіймач 1
8 Електростанції пересувні 2
9 Екскаватор на пневмоколісному ходу 1
10 Бульдозер 1
11 Коток дорожній самохідний гладкий 1
* якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 4 Таблиці №1
Таблиця 2
Довідка
про наявність офісного та складського приміщень
№ з/п Назва/найменування
Місцезнаходження (із зазначенням адреси) Площа (м2) Мета використання Зазначити правові підстави користування*
та реквізити документа, що є підставою власності/користування
1 Офісне приміщення
2 Складське приміщення
…
________________ ______________ ________________
(Посада уповноваженої особи Учасника) (Підпис) М.П. (Прізвище та ініціали)
* якщо учасник процедури закупівлі є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується право користування (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України).
Дозволяється незначна зміна форми таблиць, а саме додавання стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців тощо .
1.2. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження інформації, а саме:
1) в частині офісного та/або складського приміщень, будівель, складів тощо, які були зазначені ним у наданій Довідці, шляхом надання одного з наступних документів:
- документ, що підтверджує право власності Учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади;
- діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди тощо).
Під складським приміщенням розуміється нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів (для виконання робіт, що є предметом закупівлі).
У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці складського та/або офісного приміщення є договір суборенди – Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням.
2) в частині підтвердження наявності машин та механізмів, зазначених учасником у таблиці 1 , шляхом надання одного з наступних документів:
- завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції або інший документ, що підтверджує право власності Учасника/субпідрядника (у випадку залучення);
- діючий договір, що підтверджує наявність права користування (договір оренди/договір про надання послуг/виконання робіт, тощо);
- інший документ, що підтверджує право власності/користування;
- гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні.
Для документального підтвердження спроможності експлуатувати машини, надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, або інший відповідний документ, що дають право на експлуатацію (застосування) цих машин, механізмів Учаснику (якщо такі машини і устатковання відносяться до машин і устатковання підвищеної небезпеки згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77).
ID: 9edf1bb925654101894ff3f7b9f9ec6b
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: fb6596d8cfb04c468412ab41288e222d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5fc1c612ea5d4933807bf9f275da5c1d
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: e37676f1aba345019b1b9c067d8f103d
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 9fd31e2e0616499b93b41bc745515cfe
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
2.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмету закупівлі, за формою Таблиці 3.
Довідка, повинна містити інформацію про наявність:
o керівника підприємства;
o головного інженера;
o начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції
o інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує такі функції;
o не менше чотирьох працівників, які мають не нижче четвертої групи допуску по електробезпеці;
o інших працівників/осіб, яких учасник планує залучати до виконання робіт.
Таблиця 3
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище, ім’я, по-батькові *Працівник учасника/ особа, залучена за договором ЦПХ/
працівник субпідрядника/співвиконавця, тощо Загальний стаж роботи в будівництві, років
…
*Вибрати та зазначити необхідне (якщо обирається «працівник субпідрядника/співвиконавця» зазначити також назву субпідрядника/співвиконавця).
Дозволяється незначна зміна форми таблиць, а саме додавання стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців, тощо.
При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт.
2.2. На підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
1) Для інженерно-технічних працівників/осіб:
- на керівника або уповноваженої особи
o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку);
- на головного інженера:
o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку);
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві»
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів»
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»;
o посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки.
o підтвердження 4-ї групи з електробезпеки
Додатково надати документ про отримання вищої будівельної освіти.
- на начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції:
o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку);
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під виконання робіт на висоті»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві»
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів»
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»;
o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»;
Додатково надати документ про отримання вищої будівельної освіти.
- на інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує такі функції :
o для підтвердження Учасник повинен надати чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; документ про отримання освіти.
2.3. При поданні тендерної пропозиції учасник враховує, що для головного інженера, начальників дільниці/виконавців робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції, обов’язковим є наявність вищої освіти з кваліфікацією будівельник (ступінь вищої освіти згідно закону України «Про вищу освіту»). На підтвердження надаються копії дипломів (сторона, на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Додатки до дипломів надавати не обов’язково.
2.4. На кожного працівника/особу, зазначеного в довідці, надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника/особи учасником / субпідрядником (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме:
- наказ про призначення на посаду/наказ про прийняття на роботу/повідомлення про прийняття працівника на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття, тобто квитанцією (такий документ подається у разі якщо працівник прийнятий на роботу після набуття чинності Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року);
- або дійсний цивільно-правовий договір – надається лише на осіб, залучених на умовах цивільно-правових угод;
- або копію трудової книжки;
- або інший документ.
У випадку надання копії трудової книжки має бути відображена перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника/особи, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу.
ID: 867446957b15478985ffc33c7f596d36
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: cd18dcc1100f429a9f0e5c7e743dbed9
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
3.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену за формою Таблиці 4 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою.
Таблиця 4
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Реквізити договору підряду (номер, дата) Найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ Предмет договору Сума договору (з урахуванням змін (за наявності тких)),
грн Стадія виконання договору (виконано в повному обсязі/не в повному/на стадії виконання)
Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн
Відсутність/наявність претензій
1
…
Аналогічним вважається договір (договори) підряду, укладений (-ні) протягом 2019-2025 років, предметом якого є виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва з обсягом фактичного виконання не менше 80 % очікуваної вартості.
Учасник повинен мати досвід будівництва ліфтових шахт та ліфтового обладнання, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), або іншими документами.
3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати:
3.2.1 копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких);
3.2.2 копії підтверджуючих документів щодо фактичного виконання робіт за договором:
1) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в);
2) довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що підтверджують повне виконання договору.
З метою підтвердження виконання вказаних договорів у таблиці 4, замість документів указаних у пункті 3.2.2. Учасник може надати ID-закупівлі, у разі повного виконання такого договору та наявності звіту про виконаний договір, в електронній системі закупівель.
3.2.3. відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість виконаних робіт по договору, відсутність претензій зі сторони замовника.
ID: 1cdb2663b65a4a4286957fc88cc7ff40
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 36156defcc4b48a1a0ad29f301990b40
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: f539fe642a4a4587942996f6af58910b
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: d6190578ebd344d1b2e4b0fa3df96a49
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 33941e716cbf4846bde83240677fecda
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 6d8059e74c74460cb78e63081c13a0ed
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Мова тендерної пропозиції
ID: 0e7deef0efd147c4b189a13ea9d0ea3c
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 447c48fc76aa49adb59656763f63a29f
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (далі – банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства.
Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією.
Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами), за Формою та у відповідності до Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зі змінами).
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: 320 809,61 грн (триста двадцять тисяч вісімсот дев’ять грн, 61 коп).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника:
Державна установа «Інфраструктура Сумщини»
Місцезнаходження Замовника:
40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97
Код ЄДРПОУ: 42524164
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 цих Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
5. ненадання учасником процедури закупівлі інформації та документів, передбачених абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей та/або якщо інформація, передбачена абзацами тринадцятим і чотирнадцятим пункту 83 Особливостей, надана з порушенням вимог щодо її надання.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
ID: 805c8522945943ad9bb7cfac317db7d4
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 2b0cbc5bf52f4d9790a6adf85961d051
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: f3c71b915638421d906d5dbd19eab2d1
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 6ce6e2ccad36467894796e33dbffbfea
Мінімальне значення :
0
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає шляхом завантаження в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства.
Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами).
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією.
До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо).
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника:
Державна установа «Інфраструктура Сумщини»
Місцезнаходження Замовника:
40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97
Код ЄДРПОУ: 42524164
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення Переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення Переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт;
3) невиконання або неналежного виконання Переможцем його договірних зобов’язань.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: edb82c3128fc4dcd9ec77637668da918
Очікуване значення :
1
Строк дії тендерної пропозиції
ID: c3e5ed2800d146d98bb50b5f32511eb6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: a21734d325ff4d6bb21607c996f1b5c4
Очікуване значення :
90
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
ID: 038b72d76b314cdd866cbe2a3066e65e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
ID: 59bd152bf77c425aa78c1e050be50c51
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до суб’єкта господарювання, спроможності якого він має намір залучити до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: 94a0c72f93cc40dc8ed6525556495e42
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: c97fb82e2572485fa0e3ce27d1f7a7ea
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
ID: 21cf3741b21747fcb031d5b3e698aa16
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
ID: 8e6165be461c41c2990030e7295bb890
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
ID: e39b17ff4c924091aa7d5f4ce1a6d2d6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Документ
Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: dc02226798924263879282e0491adf2d
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.10.2025 16:44
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
ID: 968f0ef1485a4f5bb762e90bd40b67bb
Очікуване значення :
Так