• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби»,(блоки віконні полівінілхлоридні; блоки дверні полівінілхлоридні)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період уточнення: 09.10.2018 16:25 - 15.10.2018 08:30
Відповідь надана

Щодо заповнення Додатку 1 тендерної документації

Номер: f10d2d4b2ce143598e2d928f3957efa6
Дата опублікування: 10.10.2018 18:08
Опис: чи має Учасник - фізична особа-підприємець у вказаній формі Загальних відомостей про учасника торгів зазначати свій ідентифікаційний код і у пункті "Код ЄДРПОУ" , і у п. "ІПН № "???
Відповідь: Учасник відкритих торгів, що має статус фізичної особи - підприємця (ФОП), повинен обов’язково заповнити реквізит «Загальних відомостей про учасника» - про свій ІПН (індивідуальний податковий номер), на підставі чого замовник отримує необхідні у цієї частині відомості про учасника, які зможе перевірити за допомогою сервісу https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. У зазначеному сервісі Міністерства юстиції України пошук відомостей про ФОП може здійснюватися за допомогою інформації про ІПН, пошук відомостей про юридичну особу здійснюється за допомогою інформації про «Код ЄДРПОУ». Якщо учасник, що має статус ФОП, зазначить відомості про свій ІПН у розділі «Код ЄДРПОУ», то це не може вважатися помилкою, яка може привести для відхилення пропозиції цього учасника.
Дата відповіді: 12.10.2018 09:56
Відповідь надана

Щодо умов неповернення тендерного забезпечення

Номер: 4054a7fe1ad24d9fa0d80843b8fb6528
Дата опублікування: 10.10.2018 18:05
Опис: У ч.4 ст. 24 Закону встановлений вичерпний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Тому Замовник не має права розширювати вказаний перелік шляхом доповнення його своїми підставами для відхилення, зокрема ненаданням переможцем процедури торгів разом із забезпеченням виконання договору копій банківських документів: довіреність та ліцензія, які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку - гаранта. Просимо надати роз"яснення та/або виключити цю умову з тендерної документації
Відповідь: Дякую за запитання. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації, а саме буде виключено з переліку підстав щодо неповернення забезпечення тендерної пропозиції наступні умови - ненадання переможцем процедури торгів разом із забезпеченням виконання договору копій банківських документів: довіреність та ліцензія, які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку - гаранта).
Дата відповіді: 12.10.2018 09:56
Відповідь надана

Надання зразків

Номер: 06d3df9273b94d04a30db7d221e2be1a
Дата опублікування: 10.10.2018 18:03
Опис: П.1 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником, пропозиція якого визначена Замовником найбільш економічно вигідною, зразків запропонованого товару. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана 5 тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Отже умови Документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині, тому Замовник повинен усунути наведені невідповідності. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника). Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Замовник розпочав закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби», (блоки віконні полівінілхлоридні; блоки дверні полівінілхлоридні), за якою заплановано отримати певні товари для забезпечення власної статутної діяльності та сплатити за них на користь переможця торгів відповідні публічні кошти. При використанні публічних коштів замовник зобов’язаний організувати процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) таким чином, щоб отримати товари належної якості за найменшу ціну. З цією метою, з урахуванням вимог Закону, замовник застосовує різні перевірки інформації, що міститься (повинна міститися) у тендерних пропозиціях учасників. Розділ ІІІ тендерної документації замовника містить перелік документів, що повинні подавати учасники у складі власної пропозиції, у тому числі у п. 1.6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено обов’язок подання учасниками документів, які засвідчують якість та безпеку продукції (для юридичних і фізичних осіб), у тому числі, сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, сертифікат відповідності на фурнітуру для вікон та дверей, сертифікат відповідності на склопакет та ін. У Додатку № 2 до тендерної документації наведено вимоги замовника щодо геометричних розмірів товарів, їх кількості, якісних характеристик матеріалів і конструкції. Чинним законодавством України передбачено право замовника здійснювати перевірку достовірності зазначеної учасником інформації у тендерній пропозиції, у тому числі, шляхом звернення і отримання документів для підтвердження інформації про досвід виконання аналогічних договорів, для визначення наявності підстав, зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також для підтвердження достовірності інформації про якість продукції. Вказані звернення і відповіді на них не відносяться до тендерної пропозиції учасника, не розміщуються в електронному вигляді у Системі і є складовою частиною процедури перевірки достовірності зазначеної учасником інформації. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у ч. 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об'єктивної та неупередженої оцінки замовником тендерних пропозицій учасників тощо. Розглянути і прийняти неупереджену і об’єктивну оцінку пропозицій учасників щодо якості та небезпеки товарів замовник попередньо може шляхом аналізу інформації, що міститься у доданих до пропозиції учасника копіях документів (у електронному вигляді) про якість товарів. Вищезазначена норма п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дає право замовнику перевірити надану учасником інформацію шляхом звернення до відповідних органів, установ тощо з проханням здійснити перевірку відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару. Дана перевірка здійснюється з метою недопущення недобросовісної конкуренції серед учасників, коли пропонується для постачання товар за меншу ціну, але з фактичними якісними характеристиками, що не відповідають вимогам замовника, отже за умови наявності належних документів про якість, електронні копії яких розміщено у Системі. Перевірка відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару можлива лише за умови наявності предмета дослідження – зразків запропонованого товару. Такі зразки учасник, пропозицію якого за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною, повинен надати згідно вимог тендерної документації. Для забезпечення економічності та об’єктивності дослідження відповідності вказаних у документах учасника якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару замовник організовує прийом від учасника зразків товару для передачі їх до відповідних виробничих, наукових, освітніх підрозділів замовника та за необхідністю до акредитованої лабораторії. У разі позитивного висновку дослідження (тобто підтвердження відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника з фактичними якісними характеристиками запропонованого товару) замовник здійснює оплату вартості переданих зразків; у разі негативного висновку досліджень (тобто підтвердження не відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника з фактичними якісними характеристиками запропонованого товару) замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та відповідно вимог ст. 268 ГК України відмовляється від оплати їхньої вартості. Якщо учасник має добросовісний і професійний намір брати участь у торгах замовника на закупівлю зазначених у тендерній документації товарів, тобто дотримуватися вимог добросовісної конкуренції, він безумовно має обов’язок самостійно перевірити достовірність всієї інформації, що міститься у його тендерній пропозиції. Вимога замовника щодо реалізації ним права перевірки достовірності інформації про якість предмету закупівлі є способом забезпечення недискримінації учасників, які пропонують належний якісний товар за меншу ціну, шляхом відхилення пропозицій учасників, що пропонують товар за ще меншу ціну та прикріплюють до Системи документи з відповідною інформацією, але ця інформація виявляється недостовірною. Вимога перевірки інформації у пропозиції учасника є заснованою на законі (п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зазначений замовником спосіб перевірки достовірності інформації не є дискримінаційним, навпаки, є об’єктивним, економічно ефективним. Замовник при розгляді пропозиції учасника з найнижчою ціною не встановлював критерію лабораторного дослідження, замовник реалізує власне право на перевірку достовірності інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Таким чином, зразок предмету закупівлі, що надається учасником, пропозицію якого за результатами аукціону визнано найкращою, для передачі до відповідних виробничих, наукових, освітніх підрозділів замовника та за необхідністю до акредитованої лабораторії, а також висновки досліджень стосовно наданого зразку, не відносяться до тендерної пропозиції учасника, а є складовою частиною процедури перевірки достовірності зазначеної учасником інформації про якість запропонованого товару.
Дата відповіді: 12.10.2018 09:55
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації по ст. 17 Закону

Номер: e2927ea9433f4e4c9ffe9b110c84a167
Дата опублікування: 10.10.2018 18:02
Опис: Після вивчення змісту та вимог тендерної документації щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби», (блоки віконні полівінілхлоридні; блоки дверні полівінілхлоридні) Учасником торгів було встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимоги, які порушують принципи публічних закупівель та суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (надалі- Закон), а саме: 1) щодо надання учасниками процедури закупівлі інформації, яка містить у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів: ….. б) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; ….. е) учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином тендерна документація Замовника складена з порушенням абзацу три частини три статті 17 Закону. Вимагаємо привести умови тендерної документації в цій частині у відповідність з нормами Закону. Вимагаємо привести тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби», (блоки віконні полівінілхлоридні; блоки дверні полівінілхлоридні) у відповідність з діючим законодавством
Відповідь: Відповідь на запитання: Замовник у відповідному розділі Тендерній документації (п.5 «Інформація для переможця») визначив перелік документів із відповідними примітками, які документально підтверджують відсутність обставин, що вказано у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».Обов’язку документального підтвердження факту не притягнення до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником; не визнання у встановленому законом порядку банкрутом та не відкриття ліквідаційної процедури у п. 5 розділу 3 Тендерної документації замовником не встановлено. Зазначений у п. 1.2 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації обов’язок надати у довільній формі довідку, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів, у тому числі щодо не притягнення до відповідальності у сфері закупівель та банкрутства, не є способом документального підтвердження інформації. Довідка у довільній формі, що складається самим учасником та надається ним у складі тендерної пропозиції, не є способом «документального» підтвердження фактів.
Дата відповіді: 12.10.2018 09:54
Відповідь надана

Тендерне забезпечення

Номер: f5aa7d943fe34c1ea6a3e5a0e65d87a1
Дата опублікування: 09.10.2018 17:14
Опис: Згідно з умовами тендерної документації Замовник вимагає тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії на суму 9000 грн. При цьому згідно з умовами оголошення тендерне забезпечення - не вимагається. Просимо у строки, встановлені ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, надати відповідь - чи потрібне забезпечення чи ні, та привести у відповідність оголошення про проведення торгів та тендерну документацію
Відповідь: Добрий деь!!!! В оголошенні за данною закупівлею було зазначено тендерне забезпечення.
Дата відповіді: 10.10.2018 12:10