• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))

Завершена

99 998.50 UAH з ПДВ
Період уточнення: 17.10.2025 16:45 - 09.11.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 9e70b542e50a4e7a9dd14a31771d938c
Дата опублікування: 21.10.2025 12:31
Опис: Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації Вами висунута вимога: "Атестат виробництва, зареєстрований в Реєстрі Міністерства економіки України з об-роблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції;" Доводимо до Вашого відому, що відповідно до чинного законодавства України: Вимоги щодо отримання Атестата виробництва визначені Порядком атестації виробництва продукції, робіт і послуг, затвердженим наказом Міністерства економіки України № 91 від 15.02.2002 р. Цей порядок застосовується до суб’єктів господарювання, які виготовляють продукцію, що підлягає обов’язковій сертифікації або оцінці відповідності, а не до суб’єктів, які здійснюють управління з відходами. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1278 від 05.12. 2023 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», єдиним документом, що підтверджує право підприємства на управління з відходами є Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, видана Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України. У зазначених Ліцензійних умовах відсутня вимога про обов’язковість наявності Атестата виробництва. Таким чином, наявність або відсутність цього документа жодним чином не впливає на законність та правомірність діяльності підприємства, яке має чинну екологічну ліцензію. Предметом закупівлі є послуги з оброблення та знешкодження медичних відходів, зокрема: 16 12 46* — Змішані медичні та фармацевтичні відходи; 18 02 02* — Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Ці відходи класифікуються згідно з ДК 005-96 “Класифікатор відходів” як небезпечні медичні, а діяльність із їх оброблення та знешкодження регулюється: Законом України “Про відходи” (№ 2320-IX), Постановою КМУ № 1278 від 05.12.2023 р. (Ліцензійні умови), Жоден із цих нормативних актів не вимагає наявності Атестата виробництва для підприємств, які здійснюють поводження (збирання, зберігання, перевезення, оброблення, знешкодження) із відходами медичного походження. Таким чином, Ваша вимога щодо наявності у потенційних учасників Атестата виробництва, зареєстрованого в реєстрі Міністерства економіки України, є безпідставною, не передбаченою чинним законодавством і дискримінаційною стосовно учасників, які мають чинну Ліцензію на управління небезпечними відходами та технічні можливості для виконання послуг із поводження з відходами кодів 16 12 46* і 18 02 02*. Просимо Замовника: Вилучити зазначену вимогу з тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: f1283a3252634f50b8246ffd0c501125
Дата опублікування: 21.10.2025 12:26
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації Вами висунута наступна вимога: "Ліцензія на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;" Доводимо до Вашого відому, що відходи за кодом 16 12 46* («Змішані медичні та фармацевтичні відходи») і кодом 18 02 02* («Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції») згідно з національним класифікатором відходів відносяться до категорії небезпечні медичні відходи. Закон України «Про відходи» (№ 2320-IX від 6 липня 2022 р., який набрав чинності 9 липня 2023 р.) чітко визначає поняття «небезпечні відходи» як ті, що мають одну або більше властивостей, що роблять їх небезпечними, і які підлягають спеціальному поводженню. Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (з урахуванням змін) регулює обіг (виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію) наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Цей закон не покриває категорію медичних відходів, які мають класифікацію типу «збирання та видалення інфекційних медичних відходів». Виходячи з наведеного: встановлення Вами вимоги про наявність ліцензії на обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів не обґрунтоване предметом закупівлі, якщо йдеться саме про управління небезпечними медичними відходами з кодами 16 12 46* та 18 02 02*. Для таких відходів ключові нормативи — це екологічні (зокрема Закон «Про відходи» та підзаконні акти), ліцензування діяльності з управління небезпечними відходами (наприклад, Постанова КМУ № 446 від 13.07.2016 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами») і санітарні норми (Правила поводження з медичними відходами, що затверджені Міністерством охорони здоров’я). Враховуючи наведене, відходи категорій 16 12 46* та 18 02 02* не містять у своєму складі таких субстанцій, як наркотичні засоби, психотропні речовини чи прекурсори, в розумінні Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори». Ці відходи класифіковані як небезпечні медичні відходи, керуються правовими актами у сфері екології та санітарії, а не режимом контролю за обігом наркотичних засобів. Тому Ваша вимога про наявність ліцензії на обіг наркотичних засобів і психотропів є необґрунтованою для предмета закупівлі, спрямована на управління цими категоріями медичних відходів. Вимагаємо: внести зміни до тендерної документації, виключивши обов’язкову вимогу "Ліцензія на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;" у потенційних учасників. В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: af140e70d39046b4885e877bd21c7a95
Дата опублікування: 21.10.2025 12:19
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації Вами висунута вимога щодо зазначених операцій в ліцензії потенційних учасників, а саме: "Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів (D9, D10, D13, D15) виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України;" Згідно з тендерною документацією, предметом закупівлі є послуги зі збирання, перевезення, оброблення та знешкодження небезпечних (медичних) відходів, зокрема: 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції Для зазначених видів відходів основною технологічною операцією є знешкодження шляхом спалювання (операція D10), що підтверджується пунктом 9 Додатку 1 до Ліцензійних умов. У тендерній документації Вами встановлено вимогу надати ліцензію з операціями D9, D10, D13, D15. Однак, операція D9 (“фізико-хімічна обробка”) не є технологічно необхідною для поводження саме з медичними інфекційно-небезпечними відходами. Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов (Постанова КМУ №446), ліцензіат має право виконувати лише ті операції, що визначені у його ліцензії. Для медичних відходів основними є: D10 — спалювання на суші (інсинерація), D13 — змішування чи попереднє змішування, D15 — тимчасове зберігання. Отже, вимога щодо наявності операції D9 є надлишковою і такою, що не відповідає предмету закупівлі, оскільки не стосується процесів, які фактично виконуються при знешкодженні інфекційних медичних відходів. Вимога про обов’язкову наявність у ліцензії операції D9 суперечить цим принципам, оскільки: - обмежує коло потенційних учасників, що мають ліцензії з операціями D10, D13, D15; - не має обґрунтованого зв’язку з предметом закупівлі; - створює дискримінаційні умови та порушує рівність учасників. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників. Беручи до уваги наведене, вимагаємо: внести зміни до тендерної документації, виключивши обов’язкову вимогу щодо наявності операції D9 у ліцензії потенційних учасників. В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21
Відповідь надана

Звернення

Номер: 779e217d95ff480390e4231e1e02b6d5
Дата опублікування: 21.10.2025 12:08
Опис: Шановний замовнику. В п.1. Додатку 1.1. ТД зазначені відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи за кодом 16 12 46. Відповідно ПКМУ від 20 жовтня 2023 року № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів пп.1.2. п.6 1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними; 2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи; Відповідно до технічної специфікації Ви позначили відход 16 12 46 як безпечний відход. А повинні були зазначити як небезпечний із зірочкою - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Те ж стосується і 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Вимагаємо внески відповідні зміни шляхом класифікації відходів відповідно до ПКМУ віл 20 жовтня 2023 року № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів. В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21
Відповідь надана

Щодо ліцензії

Номер: 031de6a69d3e4f9490a0a881e9b5843f
Дата опублікування: 21.10.2025 09:29
Опис: Добрий день, предметом закупівлі є управління БЕЗПЕЧНИМИ відходами, а ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління НЕБЕЗПЕЧНИМИ відходами містить прелік тільки небезпечних відходів. Тому, просимо виключити з тендерної документації вимогу про необхідність надання Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів (D9, D10, D13, D15) виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21
Відповідь надана

Атестат виробництва

Номер: 98131f76e3c042d5b0efab32b97bfeb8
Дата опублікування: 21.10.2025 09:26
Опис: Шановний Замовник, згідно ст. 55 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» № 1264-XII від 25 червня 1991 року, передбачено, що утворювачі відходів повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для оброблення відходів, утворення яких неможливо уникнути. Здійснення операцій з оброблення відходів дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів на визначених місцевими радами територіях з додержанням санітарних та екологічних норм. Зазначена норма не містить вимог щодо проведення атестації виробництва. Також, зазначаємо що атестат про стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), що забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до норм законодавства, видавався згідно Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України №571 від 25.09.2000, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за № 33/5224, який втратив чинність 24.01.2017 року. Тому, просимо виключити з тендерної документації вимогу про необхідність надання: - Атестат виробництва, зареєстрований в Реєстрі Міністерства економіки України з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21
Відповідь надана

Сертифікат ISO

Номер: 8bf8a1efe8734a2a9832f5e3d1ad6604
Дата опублікування: 21.10.2025 09:23
Опис: Добрий день, шановний Замовнику. Шановний, Замовник, наша компанія має сертифікат "ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги", а умовами тендерної документації передбачено надання аналогічного сертифіката "Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT". Враховуючі, що цифри після двокрапки- це рік затвердження стандарту, просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість надання аналогічниго сертифікату, виклавши таку умову наступним чином: Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT або Сертифікат ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». Завчасно вдячні.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 07.11.2025 15:21