• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Шини до вантажних автомобілів

З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі про закупівлю.

Торги не відбулися

11 355 303.27 UAH без ПДВ
Період уточнення: 10.10.2025 15:38 - 17.10.2025 00:00
Відповідь надана

ЩОДО ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 1185998565694a648d95c49fe579c79c
Дата опублікування: 16.10.2025 12:04
Опис: Ознайомившись з умовами додатку 3 до ТД вважаємо що форма містить неправильні дані щодо предмета закупівлі. Згідно приміток до форми цінової пропозиції учасники повинні дотримуватися встановленої форми. У формі передбачений абзац «Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю за предметом: Лісові борони дискові за кодом ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності». Водночас «Лісові борони дискові» не відносяться до предмету закупівлі, та ця фраза має бути вилучена з форми цінової пропозиції. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що наведена інформація у формі цінової пропозиції має технічний характер і не впливає на зміст тендерної документації чи умови участі у процедурі закупівлі. Предмет закупівлі, його код та назва чітко визначені в оголошенні та у відповідних розділах тендерної документації, що унеможливлює неоднозначне трактування. Водночас форма цінової пропозиції є зразком, який учасники можуть оформлювати із дотриманням суті вимог, вказуючи коректну назву предмета закупівлі згідно з оголошенням. Тому відсутні підстави вважати зазначену фразу такою, що порушує принципи недискримінації або потребує внесення змін до документації. З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Дякуємо за Вашу уважність та участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 16.10.2025 23:47
Відповідь надана

ЩОДО САЙТІВ ВИРОБНИКІВ ТА КАТАЛОГІВ

Номер: 77c8e2ea2a1e4d9292eae7c04a5a3088
Дата опублікування: 16.10.2025 12:03
Опис: Згідно п.3.1.4 розділу ІІІ додатку 1 до ТД та у п.3.1.4 розділу 2 додатку 2 до ТД встановлена вимога, у разі, якщо учасник торгів пропонує еквівалент товару, технічні вимоги до якого зазначені в цьому Додатку, у складі тендерної пропозиції надається скан-копія(ї) із каталогу виробника або посилання на сайт виробника або офіційного представника (дилера) продукції (товару) де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника. В Україні сайти виробників/офіційних представників (дилерів) не є обов’язковими, згідно чинного законодавства виробники/ офіційні представники (дилери) не зобов’язані мати сайти, не усі виробники мають сайти, в зв’язку з чим учаснику неможливо надати посилання на сайт виробника або офіційного представника (дилера) продукції (товару). Замовник також вимагає надати скан-копія(ї) із каталогу виробника, де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника. Однак, не усі виробники мають каталоги на товар, як і не всі каталоги мають підтвердження переліку усіх параметрів визначених технічним завданням Замовника торгів, в цілому прив’язка учасника до отримання документів від виробника в закупівлях є неправомірною, аналогічної правової позиції дотримується колегія АМКУ у своїх рішеннях, зокрема у Рішенні №12978-р/пк-пз від 09.06.2021 у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-05-000882-b. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників. Вимагаємо від Замовника торгів внести зміни в умови тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Відповідь: Вимога п.3.1.4 розділу ІІІ Додатку 1 встановлена виключно для учасників, які пропонують еквівалент товару, технічні характеристики якого наведено у Додатку №1 тендерної документації. Її мета — забезпечити можливість перевірки відповідності запропонованого еквіваленту технічним вимогам Замовника, а не обмежити коло потенційних учасників. Вимога не є дискримінаційною, оскільки: - учаснику надано альтернативу підтвердження технічних характеристик — шляхом надання скан-копії з каталогу АБО посилання на сайт виробника ЧИ офіційного представника (дилера); - вимога не зобов’язує надавати інформацію виключно з офіційного сайту виробника, а також не обмежує можливість надання інших документів, що містять технічні дані товару; - вимога застосовується лише до еквівалентів, а отже, не створює переваг чи обмежень для учасників, які пропонують товар, повністю відповідний вимогам Замовника. Таким чином, вимога відповідає принципам статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме — забезпечення недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та максимальної економії бюджетних коштів. У сучасних умовах розвитку інформаційних технологій наявність вебсайту з описом або каталогом товарів є звичною практикою ведення господарської діяльності та не може вважатися дискримінаційною вимогою. Така умова не обмежує коло потенційних учасників, а лише сприяє підтвердженню достовірності інформації про продукцію та її відповідність технічним характеристикам. Додатково повідомляємо, що основними документами підтвердження запропонованого товару відповідності є документи відповідно п. 3.1.3.. Додатку 1 Тендерної документації, а саме: - Копії паспортів якості та/або сертифікатів якості (відповідності) виробника та/або реєстраційних посвідчень та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації постачальна про відповідність, складеної у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, тощо, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам до розміру та технічних характеристик, інших вимог, визначених у Розділом 1 Додатку 1. Звертаємо увагу , що вимога п. 3.2 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації стосується лише товарів «еквівалентів» та не обмежує прав учасників і не є дискримінаційною. У даній вимозі Тендерної документації Замовника не вказано, що посилання на сайт повинно містити підтвердження всіх технічних характеристик товару, що містяться у документі про якість.
Дата відповіді: 16.10.2025 23:46
Відповідь надана

ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ

Номер: 7f7cf7c62abe4260b49270409dbd2f13
Дата опублікування: 16.10.2025 12:02
Опис: Згідно п.3.1.3 розділу ІІІ додатку 1 до ТД від учасників вимагається надати копії паспортів якості та/або сертифікатів якості (відповідності) виробника та/або реєстраційних посвідчень та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації постачальна про відповідність, складеної у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, тощо, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам до розміру та технічних характеристик, інших вимог, визначених у Розділом 1 цього цьому Додатку. Такого ж змісту умова міститься у п.2.3 розділу 2 додатку 2 до ТД: Копії паспортів якості та/або сертифікатів якості (відповідності) виробника та/або реєстраційних посвідчень та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларації постачальна про відповідність, складеної у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, тощо, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам до розміру та технічних характеристик, інших вимог, визначених у Розділом 1 Додатку 1. Замовником серед встановлених технічних параметрів у розділі 1 додатку 1 до ТД передбачено параметр «тип авто, тип транспорту» та в технічному завданні визначено тип авто, тип транспорту щодо конкретної марки ТЗ, однак в паспортах/сертифікатах тощо згідно нормативно-правових актів, що встановлюють обов’язкові реквізити до цих паспортів/сертифікатів відсутні дані про конкретний тип авто/ тип транспорту, у зв’язку з чим потенційний учасник торгів не може виконати умову п.3.1.3 розділу ІІІ додатку 1 до ТД та п.2.3 розділу 2 додатку 2 до ТД та надати підтвердження відповідності призначення шини конкретній марці ТЗ саме у сертифікатах/паспортах тощо, оскільки в у сертифікатах/паспортах тощо міститься інформація лише щодо категорії ТЗ (для вантажних ТЗ, для С\г ТЗ, для автобусів, для спецтехніки), а не конкретний тип авто/тип транспорту. Таким чином відсутність підтвердження в паспортах/сертифікатах тощо наданих на виконання п.3.1.3 розділу ІІІ додатку 1 до ТД та п.2.3 розділу 2 додатку 2 до ТД відповідності конкретній марці ТЗ може стати причиною для відхилення пропозиції учасника. Така вимога Замовника є дискримінаційною, адже обмежує участь потенційних учасників у торгах. Вважаємо, що вищевказані умови тендерної документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та право інших учасників на участь у відкритих торгах, у відповідності до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників. Разом з тим, умови тендерної документації порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. Вимагаємо від Замовника торгів внести зміни в умови тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що в Розділі І Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено посилання на конкретні характеристики (конструкція шини, відповідний малюнок протектору, тощо), включаючи конкретну марку ТЗ, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю товарів з встановлення саме таких технічних характеристик, які відображені в таблиці Розділу І Додатку 1, включаючи конкретну марку ТЗ. Назва предмету закупівлі : «Шини до вантажних автомобілів», і відсутність в і сертифікатах/паспортах та інших документах, що будуть подані Учасником на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару вимогам, визначених у Розділом 1 Додатку 1 не буде причиною для відхилення пропозиції учасника. Наявність в паспортах/сертифікатах/деклараціях тощо категорії ТЗ (для вантажних ТЗ, для С\г ТЗ, для автобусів, для спецтехніки) буде достатнім для підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам до типу ТЗ . САЗ 3507, Краз 255, ОДАЗ та ін. – це група вантажних автомобілів.
Дата відповіді: 16.10.2025 23:45
Відповідь надана

Загальне питання

Номер: 966810a072654ee386ba194aad68dcb2
Дата опублікування: 14.10.2025 18:06
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас розглянути можливість перенесення строків подачі пропозиції на 2-3 дні у зв’язку з необхідністю додаткового часу для отримання підтверджуючих документів від виробників та підготовки витягів із технічних каталогів. Ми прагнемо надати максимально повний та якісний пакет документів, який відповідатиме усім вимогам закупівлі. Додатковий час дозволить уникнути неточностей і забезпечити належний рівень підготовки пропозиції.
Відповідь: Добрий день. По причині нагальної потреби в забезпеченні структурних підрозділів філії «Центральний лісовий офіс» шинами для вантажних автомобілів, відсутня можливість без об’єктивних причин продовжувати строк подачі пропозицій.
Дата відповіді: 15.10.2025 08:44