• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Столярні вироби

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 10.10.2025 14:23 - 17.10.2025 00:00
Відповідь надана

Склопакет

Номер: 1bca3f3c107c4184b3abd74ea4a27c05
Дата опублікування: 15.10.2025 11:26
Опис: Чи буде розглянута пропозиція зі склопакетом 4I-14Ar-4-14Ar-4I, що буде також підтверджувати показник опору теплопередачі 1,02?
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що з наведених Вами характеристик засклення металопластикового вікна ми не можемо дати конкретну відповідь, тому що не бачимо повної технічної характеристики вікна (який профіль і т.д.). Дякуємо за звернення та розуміння.
Дата відповіді: 15.10.2025 14:57
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: e168d452462649fdb2e1c93a0b7b486d
Дата опублікування: 15.10.2025 10:53
Опис: В складі тендерної пропозиції ви прописуєте "Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим складання акту за підписом уповноваженої особи Замовника (для уточнення розмірів)." Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 Наполягаємо на видаленні даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення даної незаконної та повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Пунктом 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо складання акту обстеження об’єкта. Крім того, вимога Замовника щодо складання акту до розкриття пропозицій застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг/поставки товару, його виготовлення, їх складності та специфіки. Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками. Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в здійсненні огляду об’єкта тощо. Також, після проведення попереднього огляду об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю виконати замовлення та/або інших, незалежних від Замовника причин. Дякуємо.
Дата відповіді: 15.10.2025 15:04
Відповідь надана

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 42f81c0d983b4260b4087c37fecd97c8
Дата опублікування: 15.10.2025 10:49
Опис: Шановний замовнику! Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового ЗУ «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX від 06.09.2022 р., які скасовують необхідність отримувати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Просимо зняти вимогу в даній закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику. Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що уповноваженою особою внесені зміни в тендерну документацію та додатки до неї. Дякуємо за зауваження і розуміння.
Дата відповіді: 15.10.2025 17:35
Відповідь надана

Сертифікат

Номер: ac575dba93d84106a9add22cf31c3226
Дата опублікування: 15.10.2025 10:40
Опис: Додатком 2 ТД встановлена вимога про надання Учасником закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікату відповідності на скло загартоване до ДСТУ EN 1863-2:2008, але ж відповідно до цього ж Додатку 2 предметом закупівлі є вікна зі склопакетом 4I-16Ar-4-16Ar-4I, тобто склопакет виконаний зі скла з енергозберігаючим покриттям , а не з загартованого скла, тому просимо прибрати дану вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику. Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що уповноваженою особою внесені зміни в тендерну документацію та додатки до неї. Дякуємо за зауваження і розуміння.
Дата відповіді: 15.10.2025 17:35