-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Майно спеціального призначення, а саме: спеціальні двері для спеціальних аудиторій
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 18 годин (до 22.10.25 00:00)
750 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
08.10.2025 18:31 - 14.10.2025 00:00
Відповідь надана
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
d7ef715a5e8f465c93d4d70c9f793f03
Дата опублікування:
13.10.2025 12:45
Опис:
Додаток 2 до Оголошення (форма Цінова пропозиція) містить двічі формулювання тендерна пропозиція, що не узгоджується з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Додатком № 1 до Оголошення є Специфікація, але сам файл містить назву "Інша інформація". Приведіть інформацію у відповідність до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь:
Необхідні зміни внесено до оголошення.
Дата відповіді:
13.10.2025 23:26
Відповідь надана
Проханням розглянути можливість внесення змін до умов оплати за договором
Номер:
6a82915532f2494597e0b758872a6fc2
Дата опублікування:
12.10.2025 15:59
Опис:
ФОП Соколенко О.В, учасник процедури закупівлі звертається з проханням розглянути можливість внесення змін до умов оплати за договором, а саме — передбачити часткову передоплату у розмірі 50% від суми договору, решту 50% — після постачання товару та підписання відповідних документів.
Обґрунтування прохання:
• у період воєнного стану постачальники стикаються зі значними труднощами у закупівлі сировини та логістиці;
• значна частина виробників вимагає повну або часткову передоплату за матеріали;
• відсутність передоплати може призвести до зриву строків поставки, що, у свою чергу, ускладнить виконання зобов’язань перед Замовником.
Ми повністю розуміємо обмеження бюджетного фінансування, однак пропонуємо компромісне рішення — 50% авансу та 50% після поставки, що забезпечить безперебійне виконання договору, своєчасну доставку та гарантію якості продукції.
Готові надати всі підтвердні документи (рахунки, видаткові накладні, довідки про витрати) та забезпечити належне виконання зобов’язань.
Сподіваємось на розуміння та конструктивне рішення в межах чинного законодавства.
З повагою,
ФОП Соколенко О.В
ІПН: 3143422397
Тел.: 380635139720
E-mail: pushkina.bym@gmail.com
Дата: «_12__» жовтня 2025 р.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідно до пункту 1 Наказу Міністерства оборони України № 43 від 14.02.2020 «Про порядок здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг у Міністерстві оборони України», розпорядниками бюджетних коштів у мережі Міністерства оборони України оплата здійснюється за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги. Попередня оплата здійснюється у виняткових випадках у разі обґрунтованої необхідності її проведення.
Пункт 4 цього ж наказу регламентує безпосереднє перерахування коштів (платежі з попередньої оплати) постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг у рамках укладених договорів здійснювати за наявності належним чином оформлених рішень за зверненнями командирів військових частин та керівників установ, які фінансуються безпосередньо Міністерством оборони України через Департамент фінансів, – керівникам структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України та підпорядковані органи військового управління, які визначені відповідальними за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) Міністерства оборони України, за бюджетною програмою (підпрограмою), за виконання якої вони відповідають.
Отже, попередня оплата (навіть часткова) при укладенні державних контрактів у сфері оборонних закупівель має місце бути, лише за наявності погодження такої оплати відповідними структурними підрозділами Міністерства оборони України. Зважаючи на викладене вище, Замовник не може гарантувати здійснення попередньої оплати, а тому зміни до порядку оплати товару в даній закупівлі не можуть бути внесені.
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
13.10.2025 21:58