• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015: 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій)

Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вимоги до учасників та потреба згідно тендерної документації.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

170 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 02.10.2025 13:00 - 10.11.2025 00:00
Відповідь надана

звернення

Номер: 1f8476e347324819af842221077b4685
Дата опублікування: 06.11.2025 16:04
Опис: Шановний Замовнику, згідно статті 5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Проаналізувавши детально вашу тендерну документацію, ми, як потенційний Учасник, дійшли висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України, з огляду на наступне: Ви вимагаєте: пп. 1.1 п. 2.1 розділ 2 «Кваліфікаційні критерії» Додаток 2 1.1. Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) Відповідно до кадрових вимог до провадження господарської діяльності, затверджених Постановою КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Документи, що подаються для отримання, переоформлення, анулювання ліцензії, зупинення або відновлення дії ліцензії, про розширення або звуження виду господарської діяльності з управління небезпечними відходами наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження господарської діяльності, за формою згідно з додатком 4 разом із копіями документів (зокрема технічними паспортами), засвідченими підписом керівника суб’єкта господарювання, що дають можливість їх ідентифікувати, а також копіями документів, що підтверджують право власності АБО ОРЕНДИ на зазначені засоби, засвідченими підписом керівника суб’єкта господарювання, із зазначенням інвентарних номерів. Просимо, відповідно чинного законодавства, передбачити у тендерній документації наявність орендованої сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), шляхом внесення зміни до ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ та викласти в наступній редакції: 1.1. Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). 1.1.1. Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С). 1.1.2. У разі оренди обладнання: - документ що підтверджує право користування (оренда) сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу); - Копію договору оренди, підтверджуючого право користування на піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі. У разі незадоволення та/або ігнорування даної вимоги, будемо змушені звернутися до АМК України.
Відповідь: Доброго вечора. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації та додатки. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.11.2025 19:15
Відповідь надана

Звернення

Номер: 55fab2389d2d4603b29d06cda10883eb
Дата опублікування: 06.11.2025 13:30
Опис: Шановний Замонику. Проаналізувавши внесені зміни до ТД, ми виявили порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Ви внесли зміни до Додатку 1. "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик." А саме Ви змінили предмет закупівлі, додавши види відходів - 07 05 13* Тверді відходи, що містять небезпечні речовини та 20 01 33* Батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори: Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, та невідсортовані батареї і акумулятори, що містять ці батареї Доводимо до Вашого відому, що відповідно чинного законодавства, Ви НЕ МАЄТЕ ПРАВА вносити зміни до предмету закупівлі. У сфері публічних закупівель діє принцип незмінності предмета закупівлі після оголошення процедури. Що каже закон: • Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права змінювати предмет закупівлі після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. • Замовник може вносити зміни лише до тендерної документації, але ці зміни не повинні призводити до зміни предмета закупівлі. Просимо привести предмет закупівлі до початкового стану. В іншому випадку, будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що Уповноважена особа зробила технічну помилку та підвантажила в систему невірну Тендерну документацію. Помилки виправлені та зміни внесені в діючу Тендерну документацію. Дякую за звернення
Дата відповіді: 06.11.2025 16:48
Відповідь надана

звернення

Номер: 3c9504b697374adea87b9465ab0cf425
Дата опублікування: 06.10.2025 11:59
Опис: Доброго дня! Щодо вимоги: Оригінал або копія договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності ліцензіата за шкоду, яку може бути заподіяно пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварії, надзвичайної або санітарно-епідеміологічної ситуації. Потенційний учасник не використовує перелік об’єктів, які визначенні вами у переліку, відповідно на які є відповідні дозвільні та допускові документи, тобто предмет страхування відсутній. Просимо прибрати зазначену вимогу. Ми також у цій частині будемо оскаржувати дану вимогу в АМКУ, у разі якщо вона залишиться у зазначеній редакції.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 69 частини 1 статті 1 Закону України від 18.11.2021 № 1909-IX «Про страхування» страхування - правовідносини щодо захисту страхових інтересів фізичних та юридичних осіб (страховий захист) при страхуванні ризиків, пов’язаних з життям, здоров’ям, працездатністю та пенсійним забезпеченням, з володінням, користуванням і розпорядженням майном, з відшкодуванням страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну, а також шкоди, заподіяної юридичній особі, у разі настання страхових випадків, визначених договором страхування, за рахунок коштів фондів, що формуються шляхом сплати страхувальниками страхових премій (платежів, внесків), доходів від розміщення коштів таких фондів та інших доходів страховика, отриманих згідно із законодавством. Пунктом 14 Ліцензійних умов № 1278 встановлено, що ліцензіат зобов’язаний забезпечити виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077). Пунктом 16 Ліцензійних умов № 1278 встановлено, що під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог, зокрема мати страхування у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 49 Кодексу цивільного захисту України.З огляду на зазначене, вимога щодо надання у складі пропозиції оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта(-ів) господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, які дійсні на дату подання пропозиції – цілком правомірна.
Дата відповіді: 08.10.2025 10:51
Відповідь надана

Невідповідність чинному законодавству

Номер: b854afb42a444debaaa044c4f2d88ffa
Дата опублікування: 03.10.2025 16:35
Опис: Шановний Замовник Вами вимагається: Додаток 1 п. 5. Та Додаток 8 п. 3.1.9. Оригінал або копія договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності ліцензіата за шкоду, яку може бути заподіяно пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварії, надзвичайної або санітарно-епідеміологічної ситуації. Доводимо до вашого відому, що назва страхування відповідно до Закону про страхування № 1909-ІХ зі змінами від 10.10.2024 – змінена – ст. 49 п. 3. Вимагаємо привести назву страхування відповідно до чинного законодавства, а саме: Договір страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб (крім суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб, у користуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки) за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій, небезпечних подій, у тому числі пожеж та аварій на території та/або об’єктах нерухомості.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 69 частини 1 статті 1 Закону України від 18.11.2021 № 1909-IX «Про страхування» страхування - правовідносини щодо захисту страхових інтересів фізичних та юридичних осіб (страховий захист) при страхуванні ризиків, пов’язаних з життям, здоров’ям, працездатністю та пенсійним забезпеченням, з володінням, користуванням і розпорядженням майном, з відшкодуванням страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну, а також шкоди, заподіяної юридичній особі, у разі настання страхових випадків, визначених договором страхування, за рахунок коштів фондів, що формуються шляхом сплати страхувальниками страхових премій (платежів, внесків), доходів від розміщення коштів таких фондів та інших доходів страховика, отриманих згідно із законодавством. Пунктом 14 Ліцензійних умов № 1278 встановлено, що ліцензіат зобов’язаний забезпечити виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077). Пунктом 16 Ліцензійних умов № 1278 встановлено, що під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог, зокрема мати страхування у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 49 Кодексу цивільного захисту України.З огляду на зазначене, вимога щодо надання у складі пропозиції оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта(-ів) господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, які дійсні на дату подання пропозиції – цілком правомірна.
Дата відповіді: 08.10.2025 10:53
Відповідь надана

Невідповідність чинному законодавству

Номер: 348da1044c564e9da677f7eb2a89989b
Дата опублікування: 03.10.2025 16:16
Опис: Шановний Замовник Вами вимагається: Додаток 2 Документальне підтвердження відповідності послуг Учасника екологічним характеристикам - висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом Доводимо до Вашого відому, що Висновок з оцінки впливу на довкілля видається одноразово, Закон України «Про управління відходами» був прийнятий 10.06.2022 р. та набрав чинності через 12 місяців з дня його опублікування. Національний перелік відходів прийнятий постановою Кабінетом Міністрів України №1102 від 20.10.2023 року. Що стосується вимоги щодо Висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше). Слід зазначити, що ми, як потенційний Учасник, отримали Висновок державної екологічної експертизи 2017 року, тоді Національний перелік відходів та Закон України «Про управління відходами» НЕ ДІЯЛИ, тому коди згідно нацпереліку не могли бути зазначені в екологічний експертизі яка була зроблена потенційним Учасником 2017 року. Також, відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана потенційному Учаснику еколого-експертна оцінка є ЧИННОЮ. Таким чином, Замовник повинен передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України також і висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів). Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі – ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п. 6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додатком 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Вимагаємо внести зміни до ТД. Також, практика АМКУ неодноразово задовільняла оскарження саме цієї вимоги. У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! Частиною 5 статті 23 Закону № 922-VIII передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частиною 1 статті 3 Закону України від 23.05.2017 № 2059-VIII «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон № 2059-VIII) встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 3 Закону № 2059-VIII до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відноситься управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності (частина 4 статті 3 Закону № 2059-VIII). Отже, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для провадження діяльності з управління відходами (для об’єктів оброблення небезпечних відходів; для об’єктів оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше), а провадження такої діяльності без здійснення оцінки – заборонено. Частиною 1 статті 5 Закону № 2059-VIII визначено, що суб’єкт господарювання інформує уповноважений територіальний орган про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля шляхом заповнення форми повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, засобами Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, а також засобами інших інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем, користувачами яких є уповноважений територіальний орган та суб’єкт господарювання, з дотриманням законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг. Відповідно до частини 3 цієї ж статті уповноважений територіальний орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, надсилає таке повідомлення до уповноваженого центрального органу та одночасно повідомляє про це суб’єкта господарювання у спосіб, відповідно до якого було подано повідомлення, якщо планована діяльність: 1) визначена у частині другій статті 3 цього Закону або може мати значний транскордонний вплив; 2) може мати вплив на довкілля двох і більше областей (Автономної Республіки Крим) або замовником якої є обласна, Київська або Севастопольська міські державні адміністрації; 3) стосується зони відчуження або зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, та/або рішення щодо затвердження (схвалення) якої приймається Кабінетом Міністрів України; 4) фінансуватиметься із залученням іноземних кредитів під державні гарантії. У процесі оцінки впливу на довкілля забезпечується своєчасне, адекватне та ефективне інформування громадськості (частина 1 статті 4 Закону № 2059-VIII). Згідно положень частини 10 статті 5 Закону № 2059-VIII суб’єкт господарювання при підготовці звіту з оцінки впливу на довкілля враховує повністю, враховує частково або обґрунтовано відхиляє зауваження і пропозиції громадськості, надані в процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Суб’єкт господарювання забезпечує підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля і несе відповідальність за достовірність наведеної у звіті інформації згідно з законодавством (частина 1 статті 6 Закону № 2059-VIII). Згідно положень частини 10 статті 5 Закону № 2059-VIII суб’єкт господарювання при підготовці звіту з оцінки впливу на довкілля враховує повністю, враховує частково або обґрунтовано відхиляє зауваження і пропозиції громадськості, надані в процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Суб’єкт господарювання забезпечує підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля і несе відповідальність за достовірність наведеної у звіті інформації згідно з законодавством (частина 1 статті 6 Закону № 2059-VIII). Частиною 1 статті 9 Закону № 2059-VIII передбачено, що уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Відповідно до частин 2, 3 статті 9 Закону № 2059-VIII висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови провадження планованої діяльності, зазначені у частині п’ятій цієї статті, є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля враховується при прийнятті рішення про провадження планованої діяльності та може бути підставою для відмови у видачі рішення про провадження планованої діяльності. При підготовці висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган розглядає та бере до уваги звіт з оцінки впливу на довкілля, звіт про громадське обговорення, а також зауваження і пропозиції, отримані під час консультацій, передбачених пунктом 6 частини першої статті 2 цього Закону. Частиною 5 цієї ж статті передбачено, що у висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган: 1) зазначає тип, основні характеристики та місце провадження планованої діяльності; 2) визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності; 3) встановлює умови використання території та природних ресурсів під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності; 4) встановлює умови щодо охорони довкілля та забезпечення екологічної безпеки під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності; 5) встановлює умови щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та усунення їх наслідків; 6) встановлює умови щодо зменшення транскордонного впливу планованої діяльності, щодо якої здійснювалася процедура оцінки транскордонного впливу; 7) якщо з оцінки впливу на довкілля випливає необхідність: здійснення компенсаційних заходів - покладає обов’язок із здійснення таких заходів; запобігання, уникнення, зменшення (пом’якшення), усунення, обмеження, а також моніторингу впливу планованої діяльності на довкілля - покладає обов’язок із здійснення відповідних дій; здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля на іншій стадії проектування - визначає строки та обґрунтовує вимоги щодо її здійснення; додаткова оцінка впливу на довкілля здійснюється за процедурою, передбаченою цим Законом; здійснення післяпроектного моніторингу - визначає порядок, строки та вимоги до його здійснення. Якщо з оцінки впливу на довкілля з розглянутих виправданих альтернативних варіантів виявляється екологічно обґрунтованим варіант, відмінний від запропонованого суб’єктом господарювання, за письмовою згодою із суб’єктом господарювання у висновку з оцінки впливу на довкілля зазначається погоджений варіант здійснення планованої діяльності. Відповідно до частини 9 статті 9 Закону № 2059-VIII висновок з оцінки впливу на довкілля втрачає силу через п’ять років у разі, якщо не було прийнято рішення про провадження планованої діяльності. Якщо до отримання рішення про провадження планованої діяльності внесено зміни до проектної документації чи зміни до законодавства, які вимагають зміни екологічних умов, визначених у висновку з оцінки впливу на довкілля, оцінка впливу на довкілля здійснюється повторно. Частиною 3 статті 17 Закону № 2059-VIII закріплено, що висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Однак, частиною 2 статті 17 Закону № 2059-VIII передбачено, що дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 цього Закону. Як вже зазначалось вище, частиною 1 статті 3 Закону № 2059-VIII передбачено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Згідно пункту 22 частини 2 статті 3 Закону № 2059-VIII перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. До першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відноситься управління відходами (пункт 8 частини 2 статті 3 Закону № 2059-VIII). Відтак, при оновленні умов провадження планованої діяльності з управління відходами (що включає в себе й внесення змін до законодавства, які вимагають зміни екологічних умов) оцінка впливу на довкілля здійснюється повторно. Дана вимога розповсюджується й на суб’єктів господарювання, які отримали висновки державної екологічної експертизи до введення в дію Закону «Про оцінку впливу на довкілля».
Дата відповіді: 08.10.2025 11:01
Відповідь надана

Невідповідність чинному законодавству

Номер: 83af5967bfba4d03aef1e8cc696bc817
Дата опублікування: 03.10.2025 16:08
Опис: Шановний Замовник Вами вимагається: Додаток 2 п. 2.2. та Додаток 8 - скановані копії свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів; У зв’язку з набранням чинності Законом України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 (чинний з липня 2023 року) повідомляємо, що у чинному законодавстві ВІДСУТНЄ ПОНЯТТЯ «УТИЛІЗАЦІЯ ВІДХОДІВ». Натомість застосовується термін «ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ», який охоплює операції з перероблення, відновлення, підготовки до повторного використання та видалення відходів. У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши дану вимогу. У випадку не задоволення ми будемо змушені звернутись до АМКУ
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в ТД.
Дата відповіді: 07.10.2025 16:11
Відповідь надана

Невідповідність чинному законодавству

Номер: 4c9db751cb3a41ca813fa677e1eada5a
Дата опублікування: 03.10.2025 16:03
Опис: Шановний Замовник. Вами вимагається: Додаток 2 п. 1.1.3. та Додаток 8 п. 1.1.3. Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»). Доводимо до вашого відому, що чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «стабільність процесу видалення». За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»). За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»). В той час як предметом закупівлі не передбачається вилучення з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку). Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва. Вимагаємо видалити дану вимогу вимогу із ТД. Також, практика АМКУ неодноразово задовільняла оскарження саме цієї вимоги. У випадку не задоволення ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в ТД
Дата відповіді: 07.10.2025 16:09
Відповідь надана

Вимога

Номер: 1efc48b8df0a495dbb6c88ed37808d55
Дата опублікування: 03.10.2025 15:58
Опис: щодо обладнання для пеперобки люмінісцентних ламп Вимогу виклану вами у Додатку 8 п. 1.1.2 щодо обладнання для пеперобки люмінісцентних ламп також вимагаємо прибрати із ТД, оскільки технічна специфікація не передбачає їх наявність.
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 20 Ліцензійних умов № 1278 встановлено, що суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Також, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922-VIII, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином вказана вимога Замовника обумовлена турботою про екологічний стан регіону, де буде здійснюватися спалювання.
Дата відповіді: 08.10.2025 11:04
Відповідь надана

Вимога

Номер: fa5e5e6812bc448a9536f5c3708b38a9
Дата опублікування: 03.10.2025 15:52
Опис: Шановний Замовнику. Вами вимагається: Додаток 2 п. 1.1.2. Копії договорів, що підтверджують право власності на піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі. Але відповідно до Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик Загальні технічні вимоги до надання послуг ВІДСУТНІ такі відходи як ЛЮМІНЕСЦЕНТНІ ЛАМПИ. Вимагаємо видалити дану вимогу з у мов тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 20 Ліцензійних умов № 1278 встановлено, що суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Також, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922-VIII, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином вказана вимога Замовника обумовлена турботою про екологічний стан регіону, де буде здійснюватися спалювання.
Дата відповіді: 08.10.2025 11:04
Відповідь надана

Вимога

Номер: e24156ef04e947dfbf9ec2dd15d14ea3
Дата опублікування: 02.10.2025 16:24
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо вагу увагу, що станом на сьогоднішній день Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р втратив чинність просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства!
Відповідь: Доброго дня, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді: 03.10.2025 11:30