• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

38430000-8 Детектори та аналізатори (Датчики вібрації)

Строк поставки товару повинен складати не більше 5 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки за кожну партію товару, з можливістю дострокової поставки. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 09.10.25 11:00)

726 366.67 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
18
год
03
хв
31
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 30.09.2025 17:41 - 06.10.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо умов закупівлі

Номер: c315b5a3ac204f9a916be955dac8a0b5
Дата опублікування: 02.10.2025 21:24
Опис: Шановний Замовнику та шановний пане Уповноважена особа! Зазначена в умовах даної закупівлі продукція: 1) Датчик ДВТ 10*50*2 з КС 10*13 та перетворювач ИП34*02*10*15; 2) Датчики ДВТ 20*40*12 з перетворювачем ИП34 А*04*20*12; 3) Датчик ДВТ 50*50*10 з КС 10*5 в комплекті з перетворювачем ИП34*А*50*50*15, - виробляється на підприємстві ООО НПП «Вибробит» (місто ростов-на-дону, вулиця капустіна, будинок 8А, російська федерація), яке, зокрема, сплачує податки до державного бюджету росії, чим фінансує збройну агресію проти України, та виготовляє апаратуру для промислових підприємств російської федерації. Посилання на продукцію за посиланнями: 1. Датчики ДВТ 10 https://www.vibrobit.ru/datchiki-i-izmeritelnye-preobrazovateli/datchiki-vikhretokovye/item/2-dvt10.html 2. Датчик ДВТ 50 https://www.vibrobit.ru/datchiki-i-izmeritelnye-preobrazovateli/datchiki-vikhretokovye/item/9-dvt50.html 3. Перетворювачі ИП 34 https://www.vibrobit.ru/datchiki-i-izmeritelnye-preobrazovateli/izmeritelnye-preobrazovateli/item/28-ip34.html Незважаючи на те, що у тендерній документації вказана можливість пропозиції еквіваленту зазначеної продукції, вимоги (технічні характеристики) до товару виписані таким чином, що не дозволяють приймати участь особам, які пропонують продукцію інших виробників датчиків, зокрема з України. Таким чином, на дванадцятому році війни, яку веде російська федерація проти України, ви продовжуєте просувати закупівлі продукції, виробленої у державі-агресорі, нехтуючи альтернативними пропозиціями, в тому числі, українських виробників. Керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, просимо: 1) надати роз’яснення, які правові та моральні підстави дають вам право і можливість просувати публічну закупівлю товарів походженням з держави-агресора російської федерації? 2) роз’яснити, чому учасник, який запропонує товар, що фактично виготовляється на російському підприємстві, не зобов’язаний подавати паспорт від виробника на запропонований товар; сертифікат якості від виробника на запропонований товар; чинний сертифікат перевірки типу (Модуль В) від Державного органу стандартизації в повному обсязі, на відміну від виробників еквівалентних товарів, які зобов’язані подавати такі документи? Чи робиться це з метою приховати реального виробника? 3) внести зміни до Технічних вимог (Додаток №3 до тендерної документації), додавши за позицією 3 «вихрострумовий, безконтактний принцип вимірювання» в якості альтернативи штоковому (Шток (ВШПА 421412.060.01)), передбачений умовами закупівлі; 4) внести зміни до пункту 8 Технічних вимог (Додаток №3 до тендерної документації) та пункту 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №6 до тендерної документації), визначивши, що усі учасники (а не лише ті, що пропонують еквівалент) мають подати паспорт від виробника на запропонований товар; сертифікат якості від виробника на запропонований товар; чинний сертифікат перевірки типу (Модуль В) в повному обсязі; 5) чітко визначити в умовах даної закупівлі, що учасники не мають права пропонувати товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, без жодних виключень (винятків).
Відповідь: Надаємо пояснення відділу ВМТП Зміївської ТЕС, що є виконавцем за даною процедурою закупівлі. Відповідь: Питання 1: Керуючись Постановою КМУ від 09.04.2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації», Ми категорично і принципово не просуваємо закупівлю, не проводимо дій щодо придбання товарів, ввезених з території держави-агресора російської федерації. Питання 2,4 : Ваші зауваження прийняті до відома, відповідні зміни за потреби будуть внесені до тендерної документації. Питання 3: Зміни до Технічних вимог (Додаток №3 до тендерної документації) в позицію 3 вноситися не будуть, оскільки згідно технічних умов кріплення та обслуговування нам потрібно саме те, що зазначено в технічних характеристиках. Питання 5: Згідно Постанови КМУ від 09.04.2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» п.1 абзац другий, замовлена продукція для АСКВМ «Вибробит-300» ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «СП Вибробит-Україна» має вільний обіг в Україні та має статус українських товарів.
Дата відповіді: 03.10.2025 14:36