• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель НУШ в комплекті з презентаційною стійкою та програмним забезпеченням)

Завершена

8 581 824.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 26.09.2025 17:39 - 29.10.2025 00:00
Відповідь надана

Невиправлення розбіжностей в тендерній документації

Номер: 42ff2de07b92465c8da1186999b4251e
Дата опублікування: 24.10.2025 16:49
Опис: У відповідь на запитання про плутанину в додатках ви зазначили, що будуть внесені зміни, однак ці зміни також проігнорували. Наполягаємо: у таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації вказано, що Лист згода на здійснення обробки персональних даних – це додаток 3 до тендерної документації, хоча по факту це додаток 2, а додаток 3-проект договору про закупівлю. У додатку 4 до тендерної документації вказано, що Анкета учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації), при цьому вона зазначена у додатку 1, а додаток 2 – лист –згода на обробку персональних даних. Просимо виправити всі невідповідності та привести свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни в ТД
Дата відповіді: 27.10.2025 16:23
Відповідь надана

Невиконання Рішення АМКУ №15369-р/пк-пз від 10.10.2025

Номер: c3d637690b3a4dbbb31c112970535322
Дата опублікування: 24.10.2025 16:34
Опис: Якщо ви думаєте, що ви самі хитрі і розумні, то повідомляємо про відповідальність зокрема адміністратиіну керівництва вашого департаменту за невиконання рішення Антимонопольного комітету України. Ви внесли зміни в кваліфікаційні критерії, однак і в скарзі скаржника і в рішенні АМКУ зазначено, що з незалежних від учасника обставин, учасник може не володіти інформацією щодо працівників, яких логістичної компанія буде залучати для перевезення товару, що вимога про надання інформації про працівників перевізника є дискримінаційною, Окрім того просимо обгрунтувати вашу нову вимогу щодо надання гарантійного листа, що товар буде доставлений та вивантажений і занесений, в зазначеному Замовник місці. Місце поставки у вас відповідно до оголошення і умов ТД: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Парковий бульвар, 4 тобто чітко встановлена локація. Про яке місце, зазначене Замовником йде мова у вашій вимозі? Згідно з умовами проекту договору, а саме п.5.4 на Постачальника покладені обов'язки з транспортування, відвантаження та пакування, а не вивантаження і занесення. Просимо внести зміни та усунути дискримінаційні вимоги
Відповідь: Доброго дня. З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону). При цьому даною нормою не ставиться у залежність застосування вказаного критерію від предмета закупівлі, отже, такий критерій Замовник має зазначати також і під час закупівлі товару(ів). Щодо працівників перевізника, слід зазначити, що перевезення є лише окремим локальним етапом постачання, в той час як інші обов’язки Учасників, передбачені п.п. 5.4 — 5.6 та п. 6.3 проєкту договору, мають виконуватися також і працівниками безпосередньо Учасника. В свою чергу у запитанні Учасник намагається обмежити право Замовника на застосування вказаного вище критерію зазначаючи про неможливість надання інформації щодо інших працівників Учасника залучених до виконання умов договору. Стосовно гарантійного листа зазначаємо, що відповідно до п. 5.4 проекту договору обов’язки та витрати з транспортування товару, відвантаження, пакування, занесення тощо покладається на Постачальника. Отже, в тому числі, занесення товару до приміщення навчального закладу за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення закупівлі покладається саме на Учасника.
Дата відповіді: 27.10.2025 16:26
Відповідь надана

Не внесення змін в проєкт договору

Номер: 59bd88b68c3b424e86553203bed12a7f
Дата опублікування: 24.10.2025 15:58
Опис: Вельмишановний замовнику. Якщо ви бажаєте спілкуватися тільки через АМКУ, ми виконаємо ваше бажання. Внесіть зміни, які обіцяли внести в проект договору, або вас обгрунтовано зобити це уповноважений орган. Питання було: "В оголошені про проведення відкритих торгів та проекті договору про закупівлю вказано, що оплата за товар здійснюється впродовж 180 календарних днів з моменту поставки товару. При цьому, закупівля проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Бюджетний рік закінчується через 90 календарних днів, тому просимо пояснити з посиланням на чинне законодавство України, на яких підставах ви будете платити у наступному бюджетному році за поставлений товар, або змінити строк оплати товару хоча б на 60-70 календарних днів з урахуванням строку на проведення даної закупівлі. Просимо також звернути свою увагу на останнє речення п.4.1 розділу IV « Порядок здійснення оплати» вашого договору: «У разі затримки фінансування, Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок.» Закупівля товару, договір поставки, в якому сторони називаються Замовник та Постачальник. Це не договір про надання послуг зі стороною договору Виконавець. Просимо внести зміни в проект договору і в цій частині. " Однак внесення змін не відбулося. Окрім того, просимо пояснити для чого ви сьогодні опублікували два додатки 3 до тендерної документації з різними назвами: Додаток_3_проект договору зі змінами та Додаток_3_проект договору??
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни в ТД
Дата відповіді: 27.10.2025 16:23
Відповідь надана

По технічному завданню

Номер: 33e7caf38248420da3a87cae21d18bcf
Дата опублікування: 30.09.2025 17:42
Опис: В переліку документів для підтвердження відповідності вимогам Замовника та легального походження програмного забезпечення викладених в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога: «п. 9 Довідка із зазначенням інформації щодо наявність сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії договору про співпрацю з сервісними центрами в м. Запоріжжя, який діє протягом всього гарантійного терміну на запропонований товар. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції.». Виходячи з Вашого формулювання, що ж таки треба надати? Довідку щодо наявність сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі ТА гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі АБО надати довідку. Це якась тавтологія виходить. І довідка про наявність і гарантійний з адресою та контактами? Якщо надається гарантійний, то копії договорів не потрібні? А якщо довідка, то копії потрібні? Ви просите довідку про наявність сервіснОГО центрУ (тобто одного), а далі довідку та копіЇ договорУ про співпрацю з сервіснИМИ центрамИ (тобто декількома). Так один сервісний центр потрібен чи декілька. Якщо декілька то як ви це обґрунтуєте??? Ви пишете: Довідка із зазначенням інформації щодо наявність (тут або повинно бути «про наявність» або якщо все ж таки «щодо», то - «наявНОСТІ») сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі. Просимо Вас визначитись у своїх вимогах з приводу сервісного центру та внести зміни, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п .9 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації “Для підтвердження відповідності вимогам Замовника та легального походження програмного забезпечення” передбачається надання довідки із зазначенням інформації щодо наявність сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії договору про співпрацю з сервісними центрами в м. Запоріжжя, який діє протягом всього гарантійного терміну на запропонований товар. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції. Отже дана вимога передбачає можливу альтернативу у наданні документів, при цьому кількість таких центрів тендерною документацією не встановлюється та не обмежується.
Дата відповіді: 03.10.2025 15:58
Відповідь надана

По технічному завданню

Номер: b067101bdf6548a288c80133a6c2b828
Дата опублікування: 30.09.2025 17:32
Опис: Нагадаємо Вам Статтю 5. ЗУ Про публічні закупівлі - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Для Замовника місце розташування сервісного центру не має значення, якщо сервіс надається вчасно; виконується відповідно до визначених умов договору; із дотриманням гарантійних зобов’язань. Чому вимога "сервісний центр має бути саме в місті N" вважається дискримінаційною? 1. Обмеження конкуренції Постачальники з інших міст автоматично не допускаються, хоча вони можуть забезпечити обслуговування не гірше. 2. Порушення принципів Закону України "Про публічні закупівлі" Закон вимагає недискримінації учасників та рівного доступу (ст. 5). 3. Технічна можливість віддаленого/виїзного обслуговування Сучасні сервісні компанії можуть: - надавати виїзний ремонт (інженери виїжджають на об’єкт замовника); - проводити онлайн-діагностику та підтримку; - використовувати кур’єрську доставку обладнання для ремонту. 4. Реальні потреби Замовника Замовнику важливо, щоб обладнання ремонтували: -швидко; -якісно; -з мінімальними витратами часу. Географічне розташування сервісного центру ніяким чином не гарантує цих критеріїв. Вимога щодо наявності сервісного центру в м. Запоріжжя дискримінаційна і може бути оскаржена в Антимонопольному комітеті України. Ваша вимога не є обґрунтованою. Вимагаємо внести зміни до ТД!
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що закупівля здійснюється до навчальних закладів міста Запоріжжя, що передбачає знаходження товару за різними адресами міста, у з'язку з чим з метою економії часу та безперервності навчального процесу та економії коштів щодо очікування прибуття представників сервісних центрів або доставки/повернення товару, що є предметом закупівлі, з інших міст для проведення сервісного обслуговування такого товару, раціональним є рішення щодо розташування такого центру(ів) в межах міста саме Запоріжжя та не буде потребувати додаткових коштів. До того ж технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі не передбачають його дистанційного обслуговування та є підставою для штучного затягування процесу сервісного обслуговування або взагалі відмовою від його здійснення.
Дата відповіді: 03.10.2025 15:58
Відповідь надана

Технічне завдання щодо закупівлі

Номер: 2ef4c1d6145c42cd9bdb935e39854f32
Дата опублікування: 30.09.2025 17:09
Опис: Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником інформації та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації містять перелік документів, які Учасник повинен надати для підтвердження відповідності вимогам Замовника та легального походження інтерактивної панелі та перелік документів, які Учасник повинен надати для підтвердження відповідності вимогам Замовника та легального походження програмного забезпечення. В переліку документів для підтвердження відповідності вимогам Замовника та легального походження програмного забезпечення міститься вимога: «п. 9 Довідка із зазначенням інформації щодо наявність сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії договору про співпрацю з сервісними центрами в м. Запоріжжя, який діє протягом всього гарантійного терміну на запропонований товар. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції.» Просимо надати уточнення, Ви вимагаєте наявність сервісного центру саме (лише) для програмного забезпечення? Якщо так, то до чого тут «можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції.» Програмне забезпечення не є обладнанням.
Відповідь: Відповідно до цього питання повідомляємо що будуть внесені зміни в проект договору
Дата відповіді: 03.10.2025 15:54
Відповідь надана

По проекту договору

Номер: d1ff0530ca0d47c3b5abb76f093308a5
Дата опублікування: 30.09.2025 15:59
Опис: В оголошені про проведення відкритих торгів та проекті договору про закупівлю вказано, що оплата за товар здійснюється впродовж 180 календарних днів з моменту поставки товару. При цьому, закупівля проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Бюджетний рік закінчується через 90 календарних днів, тому просимо пояснити з посиланням на чинне законодавство України, на яких підставах ви будете платити у наступному бюджетному році за поставлений товар, або змінити строк оплати товару хоча б на 60-70 календарних днів з урахуванням строку на проведення даної закупівлі. Просимо також звернути свою увагу на останнє речення п.4.1 розділу IV « Порядок здійснення оплати» вашого договору: «У разі затримки фінансування, Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок.» Закупівля товару, договір поставки, в якому сторони називаються Замовник та Постачальник. Це не договір про надання послуг зі стороною договору Виконавець. Просимо внести зміни в проект договору і в цій частині.
Відповідь: Відповідно до цього питання повідомляємо що будуть внесені зміни в проект договору
Дата відповіді: 03.10.2025 15:53
Відповідь надана

Переплутані додатки та невідповідності в тендерній документації

Номер: 1e886687815d4b90a4e554c3ae49de0e
Дата опублікування: 30.09.2025 15:39
Опис: У таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації вказано, що Лист згода на здійснення обробки персональних даних – це додаток 3 до тендерної документації, хоча по факту це додаток 2, а додаток 3-проект договору про закупівлю. У самому додатку 1 вказано, що документи, що подаються учасником відповідно до вимог Таблиць 1-3 цього Додатку, подаються в окремих файлах. При цьому таблиця 3- це документи переможця, котрі треба видалити, оскільки вони наведені у окремому додатку 5 до ТД. У додатку 4 до тендерної документації вказано, що Анкета учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації), при цьому вона зазначена у додатку 1, а додаток 2 – лист –згода на обробку персональних даних. Просимо зібратися, увімкнути голову, виправити всі невідповідності та привести свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Відповідь: З приводу наведеного повідомляємо, що відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Отже, Замовник має надати роз’яснення щодо змісту умов та вимог тендерної документації та/або усунення порушень норм чинного законодавства якому такий зміст не відповідає. Виходячи зі змісту наведеного Учасником висловлюємо подяку за наведені розбіжності. Будуть внесені зміни в ТД. Документи що стосуються таблиці 3 подаються окремим файлом відповідно до п. 47 Особливостей.
Дата відповіді: 03.10.2025 15:52
Відповідь надана

Щодо кваліфікації учасників

Номер: cd6e3bda7ca1415f9389d34695f94989
Дата опублікування: 30.09.2025 15:21
Опис: 3) Питання по кваліфікації: якщо з технікою, котру замовник вимагає показати як підтвердження наявності матеріально-технічної бази у учасника все зрозуміло, вона може бути не власна, орендована або перевізника, то з кадрами ви точно перемудрили. З вашої вимоги вбачається, що водії мають бути у штаті учасника, або за договорами ЦПХ з тим же учасником.. Тоді одна вимога не відповідає іншій, бо у випадку наявності техніки, яку надає перевізник чи надаються послуги перевезення з екіпажем у учасника може і не бути водіїв ні в штаті ні по договорам ЦПХ. Друге питання по аналогічним договорам. Замовник вимагає підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); При цьому зазначає: «Під аналогічними розуміються завершені договори на постачання оргтехніки». Оргтехніка (організаційна техніка) – це сукупність технічних засобів, які використовуються для механізації та автоматизації допоміжних операцій в управлінській праці, зокрема для обробки, друку, копіювання, зберігання та передачі інформації. До оргтехніки належать принтери, сканери, комп'ютери, факси, багатофункціональні пристрої, ламінатори, шредери та інші прилади, що полегшують і прискорюють діловодство та адміністративну діяльність. Чи буде вважатися аналогічним у вашій закупівлі договір поставки факсів, ламінаторів та шредерів? Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 Затверджено Порядок визначення предмета закупівлі, відповідно до якого Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону Про публічні закупівлі та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Вашим предметом закупівлі не є оргтехніка. Просимо привести у відповідність до чинного законодавства вимогу щодо надання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 2 Таблиці 1 додатку 1 тендерної документації відсутня вимога щодо наявності працівників у штаті учасника. В частині підтвердження досвіду повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до приписів ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачена вимога щодо наявності у учасників досвіду у закупівлях засобів які підпадають під визначення оргтехніки у тому числі мультимедійне
Дата відповіді: 03.10.2025 15:47
Відповідь надана

невідповідності в тендерній документації

Номер: dcf2bcb2b2d8453ba566d6cc5dcdd1cf
Дата опублікування: 30.09.2025 15:16
Опис: Не чітким є перелік документів, які мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції, оскільки в деяких позиціях дублюється додаток 1 і 4 до тендерної документації, при цьому є відмінності, які унеможливлюють розібратися, який саме перелік документів хоче побачити замовник у складі тендерної пропозиції учасника. Просимо викласти об’єднаний, чітко сформульований перелік зазначених документів.
Відповідь: Повідомляємо, що для учасників з метою підготовки тендерної документації Замовником затверджений додаток 4 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, який, окрім іншого, містить посилання на інші умови документації щодо конкретизації вимог до документів які готуються учасниками.
Дата відповіді: 03.10.2025 15:46