• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби, (мастильні засоби)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

32 269 260.91 UAH з ПДВ
Період уточнення: 23.09.2025 13:53 - 05.10.2025 00:00
Відповідь надана

УМОВИ ДОГОВОРУ !!!!!

Номер: b21a415623b64c98aa8cde3a3f2071c0
Дата опублікування: 02.10.2025 13:33
Опис: Шановні пані та панове! Ми плануємо взяти участь у процедурі закупівлі за лотом 4 та уважно ознайомились із проектом договору поставки, що додається до тендерної документації. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 7.2 проекту Договору, на Постачальника покладається значний обсяг відповідальності у випадку порушення строків поставки Товару, зокрема: • неустойка у розмірі 0,1% від вартості непоставленої у строк партії Товару за кожний день прострочення; • штраф у розмірі 5% від вартості непоставленої партії Товару за кожні 5 календарних днів прострочення; • штраф у розмірі 20% від загальної вартості Договору за кожні 6 календарних днів прострочення. Водночас проект Договору не передбачає такого ж рівня відповідальності для Покупця у разі несвоєчасного виконання зобов’язань щодо оплати поставленого Товару. На нашу думку, це створює дисбаланс у правах та обов’язках сторін і може призвести до порушення принципу рівності та справедливості у договірних відносинах. У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до проекту Договору та передбачити відповідальність Покупця за несвоєчасне виконання зобов’язань з оплати Товару. Зокрема, пропонуємо встановити штрафні санкції за прострочення платежів у тих самих розмірах, які передбачені для Постачальника у випадку прострочення поставки. Ми переконані, що внесення таких змін сприятиме дотриманню принципів рівності сторін, забезпечить справедливий баланс відповідальності та підвищить прозорість договірних відносин. Дякуємо за розуміння та сподіваємось на врахування нашої пропозиції.
Відповідь: Договірні відносини між суб’єктами господарювання регулюються Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) з врахуванням особливостей визначених у Законі «Про публічні закупівлі», та іншими актами законодавства України. Зокрема, в ч. 1 ст. 627 ЦК України зазначено, що сторони відповідно ст. 6 ЦК України є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначені умов з урахуванням вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель учасником процедури закупівлі є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Крім того, ч. 2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 1 ст. 546 ЦК України виконання зобов`язання, зокрема, може забезпечуватися неустойкою. За змістом ч. 1 та ч. 2 ст. 549 ЦК України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, яке боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Згідно з ч. 1 ст. 611 ЦК України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема: сплата неустойки. Водночас, в постанові Великої Палати Верховного Суду по справі N 910/12876/19 від 01.06.2021 викладена позиція, що «щодо порушення виконання господарських зобов`язань чинне законодавство не встановлює для учасників господарських відносин обмежень передбачати в договорі можливість одночасного стягнення пені та штрафу, що узгоджується зі свободою договору, передбаченою статтею 627 ЦК України, тобто коли сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.». Штрафні санкції (штрафи, пені, неустойка) є заходом впливу за невиконання або неналежне виконання господарських зобов'язань, тому їх застосовують лише при наявності порушення, отже якщо постачальник не порушує умов договору, штрафні санкції застосовані не будуть. Так, з огляду на запитання, можна дійти до висновку що учасник заздалегідь знає що можуть бути порушення з його сторони строків поставки товару, а це не припустимо, враховуючи що ПрАТ «АК «Київводоканал» є єдиним у місті Києві підприємством критичної інфраструктури, що надає життєвоважливі послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та в умовах воєнного стану вживає всіх можливих заходів, спрямованих на стабільне функціонування об’єктів критичної інфраструктури, що забезпечують життєдіяльність міста Києва та деяких населених пунктів Київської області (безперебійне надання послуг із централізованого водопостачання та централізованого водовідведення). Враховуючи викладене, та зважаючи на положення чинного законодавства України щодо свободи договору і відсутність обмежень що стосується визначення сторонами розміру штрафу, умови п. 7.2. проекту договору поставки відповідають вимогам чинного законодавства України в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та не підлягають перегляду.
Дата відповіді: 03.10.2025 11:58
Відповідь надана

Мовне питання

Номер: 765f316553c6451eb96e3af6434b50ac
Дата опублікування: 02.10.2025 13:12
Опис: Відповідно до п. 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - "Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою" У разі якщо у складі тендерної пропозиції подаються оригінали або копії документів, які виконані іншою(ими) мовою (мовами) (крім російської), ніж передбачено умовами абзацу першого, учасник повинен додатково у складі тендерної пропозиції подати автентичний переклад таких документів мовою, передбаченою абзацом першим цього пункту. Чи дійсно допускається надання документів російською мовою ?
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв’язку із технічними особливостями роботи підприємства та специфіки використання певних видів обладнання та агрегатів у водопровідному та каналізаційному господарстві, замовник не вважає за доцільне вносити зміни в тендерну документацію у цій частині. При цьому відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою. Водночас умовами тендерної документації передбачені вимоги щодо захисту та заборони закупівель товарів, робіт та послуг, пов’язаних з країною-агресором, а саме: тендерна пропозиція із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відхиляється Замовником, у разі якщо учасник процедури закупівлі: є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». До того ж Додаток 5 «Технічна специфікація» тендерної документації передбачає обов’язок учасників при поданні пропозицій враховувати вимоги постанови КМУ від 09 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації'» та постанови НБУ від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану». Таким чином, при розробці тендерної документації замовником дотримано вимоги чинного законодавства України, у тому числі в умовах реального часу та військових дій на території України, спричинених повномасштабним вторгненням російської федерації, у повному обсязі.
Дата відповіді: 03.10.2025 08:13
Відповідь надана

сертифікат відповідності (термін дії)

Номер: f428ad4bfc444bf6a543ba3031bb2cdd
Дата опублікування: 30.09.2025 16:19
Опис: День добрий. Додаток5 містить "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар по кожній номенклатурній позиції: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.". Просимо вас уточнити : чи є вимога стосовно терміну дії документу "сертифікат відповідності" ? Якщо це має бути сертифікат з актуальним терміном дії (термін дії не є меншим, аніж "06.10.2025р."), то просимо вас зазначити це в документації торгів.
Відповідь: Сертифікат відповідності – це документ, який підтверджує, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством. Сертифікат відповідності видається на такі терміни – від одного року до п’яти років. Усе залежить від схеми сертифікації, яку вибирає заявник. Сертифікація відповідності – це процедура, під час якої незалежний орган підтверджує, що продукція відповідає встановленим вимогам технічних умов (ТУ) або державних стандартів України (ДСТУ). ТУ розробляються виробником і визначають специфічні характеристики товару, тоді як ДСТУ є загальноприйнятими нормами, що регулюють якість і безпеку продукції в певній галузі. В Україні сертифікація може бути обов’язковою (для певних категорій товарів, визначених законодавством) або добровільною. Незалежно від цього, наявність сертифіката є знаком якості, який підвищує довіру споживачів, партнерів і державних органів. З метою підтримки вітчизняних підприємств в умовах військового стану може продовжуватися дія виданих сертифікатів відповідності на продукцію у період воєнного стану на підставі відповідних нормативно-правових актів органів державної влади/уповноважених органів. Таким чином, у разі надання сертифікатів відповідності у складі тендерної пропозиції на підтвердження документів про якість/відповідність товару, учасники мають враховувати вимоги відповідних нормативно-правових актів органів державної влади щодо продовження дії дозвільних документів, у тому числі виданих сертифікатів в умовах правового режиму воєнного стану в кожному окремому випадку.
Дата відповіді: 03.10.2025 09:39
Відповідь надана

Олива турбінна Тп-30, 50 л

Номер: 20657299d37843b28d7325d3c9995766
Дата опублікування: 30.09.2025 15:49
Опис: Просимо вас перевірити та уточнити: чи вірно зазначена тара "50л" по позиції №32 (лот 4) ?
Відповідь: Зазначена тара вказана вірно.
Дата відповіді: 03.10.2025 08:09
Відповідь надана

Олива трансформаторна Т-750, 20л (Лот 4)

Номер: 9e5561e03871496abdab8d67b447e3a5
Дата опублікування: 30.09.2025 15:45
Опис: День добрий. Просимо привести у відповідність інформацію стсовно закупівлі позиції "Олива трансформаторна Т-750, 20л" (лот 4),оскільки загальна кількість "50 л." не є кратною тарі "20л.".
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 03.10.2025 08:08