-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби, (мастильні засоби)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
32 269 260.91
UAH з ПДВ
Період оскарження:
23.09.2025 13:53 - 05.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо невідповідності технічних показників запропоновного переможцем товару
Номер:
c83e596adc05416fb5baf328a5945497
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-23-008277-a.a4
Назва:
Вимога щодо невідповідності технічних показників запропоновного переможцем товару
Вимога:
1. Щодо технічних та якісних характеристик запропонованого товару на Оливу турбіннуТП-30, 200 л.
Додатком 5 Документації, затверджено Технічну специфікацію Лот 4. Департамент експлуатації каналізаційного господарства. В колонці 3 пункту 1 Таблиці «Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», цього Додатку, визначені технічні характеристики предмету закупівлі.
Щодо позиції товару під номером 31 Олива турбіннаТП-30, 200 л, Замовником встановлено наступні вимоги:
В'язкість кінематична при 40°С, мм²/с 41,4 - 50.6 (мм2 / с)
Індекс в’язкості, не менше 95
Кислотне число, мг КОН на 1г оливи, не більше 0,05
Зольність базової оливи, %, не більше 0,005
Число деемульсації, хв., не більше 3,5
Температура спалаху у відкритому тиглі, °С, не нижче 190
Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації, учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар по кожній номенклатурній позиції: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
На виконання зазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції Переможця надано Паспорт якості №150125.1 Олива турбінна ТП-30 (найменування файлу: Паспорти 4.pdf, дивитися сторінку 6), з наступними технічними показниками:
В'язкість кінематична при 40°С, мм²/с з нормою 41,4 - 50.6 (мм2 / с) та фактичним значенням 43,4;
Індекс в’язкості, з нормою не менше 95 та фактичним значенням 100
Кислотне число, мг КОН на 1г оливи, з нормою не більше 0,5 та фактичним значенням 0,3
Зольність базової оливи, %, з нормою не більше 0,005 та фактичним значенням 0,003
Число деемульсації, хв., не більше 3,5 та фактичним значенням 1.
Отже, з врахуванням вищевказаної інформації вбачається, що запропонована Переможцем Олива турбінна ТП-30 не відповідає технічним характеристикам Додатку 5 Документації. А саме, має місце невідповідності показника кислотного числа, мг КОН на 1г оливи, що планується до поставки, Замовник закупляє показник, що становить не більше 0.05, а Переможець пропонує - 0.3.
2. Щодо технічних та якісних характеристик запропонованого товару на Олива редукторна MOB1LGEAR 600 ХР 220 / 20л.
Додатком 5 Документації, затверджено Технічну специфікацію Лот 4. Департамент експлуатації каналізаційного господарства. В колонці 3 пункту 1 Таблиці «Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», цього Додатку, визначені технічні характеристики предмету закупівлі.
Щодо позиції товару під номером 33 Олива редукторна MOB1LGEAR 600 ХР 220 / 20л, Замовником встановлено наступні вимоги:
Кінематична в'язкість при 40 ° С 220 (мм2 / с)
Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації, учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар по кожній номенклатурній позиції: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
На виконання зазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат аналізу від 20.08.2025 року на продукт MOB1LGEAR 600 ХР 220 (найменування файлу: Паспорти 4.pdf, дивитися сторінку 8), з наступними технічними показниками:
Кінематична в'язкість при 40 ° С, мм2 / с 210
Отже, з врахуванням вищевказаної інформації вбачається, що запропонована Переможцем Олива редукторна MOB1LGEAR 600 ХР 220 / 20л не відповідає технічним характеристикам Додатку 5 Документації. А саме, має місце невідповідності показника Кінематична в'язкість при 40 ° С, мм2 / с, що планується до поставки, Замовник закупляє показник, що становить 220, а Переможець пропонує -210.
Просимо скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІМОІЛ" та відхилити його тендерну пропозицію, як таку що не відповідає вимогам технічної специфікації (додаток 5).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2025 18:56
Вирішення:
Щодо питання першого.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель замовник керується Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником згідно з вимогами статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктами 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
У частині першій статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Згідно з пунктом 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Так, у пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
При цьому Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації встановлено, зокрема, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ. У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у технічних характеристиках Замовника.
Так як, еквівалент - це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Отже, Учасником запропоновано, еквівалент на заявлений товар.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця Замовником встановлено відповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, в тому числі умовам технічної специфікації, а тому вимога залишена без задоволення.
Щодо питання другого.
Учасником запропоновано товар, який зазначено у тендерній документації, олива редукторна Mobil GEAR 600 XP 220/20л, тобто оригінальний продукт виробництва Mobil.
Відповідно до офіційного паспорта виробника, кінематична в’язкість при 40 °C становить 210 мм²/с.
Різниця у 10 мм²/с є незначною та знаходиться у межах допустимих коливань, які притаманні продукції цього класу. Такі відхилення пояснюються технологічними особливостями виробництва і не впливають на експлуатаційні властивості оливи.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі умовам технічної специфікації, а тому вимога залишена без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
02fb2fc8d4e941ca8199ff2e83929ae4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-23-008277-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
неправомірний акцепт
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація про відповідність_Лот 2_1.pdf 21.10.2025 16:40
- Скарга_UA-2025-09-23-008277-a.pdf 21.10.2025 16:40
- Цінова_ЛОТ2_1.pdf 21.10.2025 16:40
- Технічна_спец_ЛОТ2_1.pdf 21.10.2025 16:40
- sign.p7s 21.10.2025 16:41
- Рішення від 23.10.2025 № 15970.pdf 23.10.2025 15:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2025 № 16442.pdf 04.11.2025 14:53
- Рішення від 03.11.2025 № 16442.pdf 06.11.2025 11:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 16:57
Дата розгляду скарги:
03.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2025 11:38
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2025 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення органу оскарження.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
447b6741dbbb4aa08878bfa6cc0e7d30
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до протоколу форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 16.10.2025 року та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.10.2025 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІМОЛ» (далі – ТОВ «РІМОЛ» або Переможець) за лотом №2 визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «РІМОЛ» відповідно Переможцем.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до поз.47 п.1 дод.5 до тендерної документації Замовник закуповує:
Найменування предмета закупівлі Технічні характеристики Одиниця виміру Кількість
Мастило універсальне YACCO DEGRIPANT 6 in 1, 500мл. Універсальне мастило для монтажних/ демонтажних робіт. В'язкість при 40 °C (мм2/с) –2- 3. Температура спалаху (° C) не менше 80 °C". Технічний аерозоль універсального застосування шт. 310,00
Тобто, необхідним є 310 штук товару по 500 мл. = 155 літрів.
Окремо, дод.6 до тендерної документації передбачено, що форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» подається Учасниками на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче. Згідно примітки, подається на кожний окремий лот подається окрема Цінова пропозиція.
Також, в дод.5 до тендерної документації вказано, що учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
по номенклатурним позиціям 1-4, 6-73:
документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
Окремо, такий додаток передбачає заповнення інформації про найменування товару, запропоноване Учасником та технічні характеристики товару, запропонованого Учасником.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «РІМОЛ» було надано:
- цінову пропозицію № 0110-11 від 01.10.2025 р. (файл «Цінова_ЛОТ2.pdf»), в якій за поз.47 запропоновано Мастило Eurol Penetrating Oil Spray, 400мл., що є менше аніж встановлено Замовником;
Витяг з файлу «Цінова_ЛОТ2.pdf»:
- заповнену технічну специфікацію вих. № 0110-06 від 01.10.2025 р. (файл «Технічна_спец_ЛОТ2.pdf»), в якій аналогічно за поз.47 запропоновано Мастило Eurol Penetrating Oil Spray, 400мл., що є менше аніж встановлено Замовником;
Витяг з файлу «Технічна_спец_ЛОТ2.pdf»:
- декларацію про відповідність лот №2 № 0610-02 від 06.10.2025 р. (файл «Декларація про відповідність_Лот 2.pdf»), в якій також вказано Мастило Eurol Penetrating Oil Spray, 400мл., що є менше аніж встановлено Замовником.
Витяг з файлу «Декларація про відповідність_Лот 2.pdf»:
Тобто, Переможцем запропоновано 310 штук товару по 400 мл. (а не по 500 мл, як те вимагалось Замовником), що становить 124 літри та є меншим на 31 літр від загального закуповуємого обсягу.
Виходячи з вищезазначеного запропоноване ТОВ «РІМОЛ» мастило в обсязі 400 мл./шт. НЕ ВІДПОВІДАЄ необхідному в обсязі 500 мл./шт., що свідчить про те, що тендерна пропозиція такого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Найменування предмета закупівлі Технічні характеристики Одиниця виміру Кількість
Мастило універсальне YACCO DEGRIPANT 6 in 1, 500мл. Універсальне мастило для монтажних/ демонтажних робіт. В'язкість при 40 °C (мм2/с) –2- 3. Температура спалаху (° C) не менше 80 °C". Технічний аерозоль універсального застосування шт. 310,00
Тобто, необхідним є 310 штук товару по 500 мл. = 155 літрів.
Окремо, дод.6 до тендерної документації передбачено, що форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» подається Учасниками на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче. Згідно примітки, подається на кожний окремий лот подається окрема Цінова пропозиція.
Також, в дод.5 до тендерної документації вказано, що учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
по номенклатурним позиціям 1-4, 6-73:
документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
Окремо, такий додаток передбачає заповнення інформації про найменування товару, запропоноване Учасником та технічні характеристики товару, запропонованого Учасником.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «РІМОЛ» було надано:
- цінову пропозицію № 0110-11 від 01.10.2025 р. (файл «Цінова_ЛОТ2.pdf»), в якій за поз.47 запропоновано Мастило Eurol Penetrating Oil Spray, 400мл., що є менше аніж встановлено Замовником;
Витяг з файлу «Цінова_ЛОТ2.pdf»:
- заповнену технічну специфікацію вих. № 0110-06 від 01.10.2025 р. (файл «Технічна_спец_ЛОТ2.pdf»), в якій аналогічно за поз.47 запропоновано Мастило Eurol Penetrating Oil Spray, 400мл., що є менше аніж встановлено Замовником;
Витяг з файлу «Технічна_спец_ЛОТ2.pdf»:
- декларацію про відповідність лот №2 № 0610-02 від 06.10.2025 р. (файл «Декларація про відповідність_Лот 2.pdf»), в якій також вказано Мастило Eurol Penetrating Oil Spray, 400мл., що є менше аніж встановлено Замовником.
Витяг з файлу «Декларація про відповідність_Лот 2.pdf»:
Тобто, Переможцем запропоновано 310 штук товару по 400 мл. (а не по 500 мл, як те вимагалось Замовником), що становить 124 літри та є меншим на 31 літр від загального закуповуємого обсягу.
Виходячи з вищезазначеного запропоноване ТОВ «РІМОЛ» мастило в обсязі 400 мл./шт. НЕ ВІДПОВІДАЄ необхідному в обсязі 500 мл./шт., що свідчить про те, що тендерна пропозиція такого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «РІМОЛ» такою, яка відповідає вимогам тендерної документації за лотом №2, про що винести відповідне рішення.
Запити Органу оскарження
Номер:
202873c13ff5479c96a79d4bcee06292
Тема запиту:
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІМОЛ» за лотом 2 як таку, що не відповідає вимогам додатку 5 технічної специфікації тендерної документації Замовника.
Текст запиту:
Твердження Скаржника, що Замовником було засвідчено наявність порушення, є необґрунтованим, оскільки не відповідає дійсності.
Дата опублікування:
27.10.2025 15:42
Вимога
Є відповідь
невідповідність технічним вимогам
Номер:
2da4ad80476a4ed8aef9f69bde2f37c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-23-008277-a.b2
Назва:
невідповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний замовнику! По лоту №5 учасником ТОВ "Рімол" по позиції №53 Олива моторна Shell Helix Diesel Ultra 5w40 пропонує аналог – Олива моторна Shell Helix Ultra 5W-40 та надає в складі пропозиції технічний паспорт Олива моторна Shell Helix Ultra 5W-40 файл «Лот 5 общ_2.pdf» сторінка 8-9
Кінематична в'язкість, мм²/с ; при 40 ° C: Технічні характеристики Замовника -74,4 , в паспорті наданому учасником - 75,7
Кінематична в'язкість, мм²/с ; при 100 ° C: Технічні характеристики Замовника – 13,1, в паспорті наданому учасником - 12,8
Щільність при 15 ° C, кг / м³: Технічні характеристики Замовника – 840, в паспорті наданому учасником - 843
Темп-ра спалаху у відкритому тиглі, ° C:; Технічні характеристики Замовника – 215, в паспорті наданому учасником - 235
Температура застигання, ° C:; Технічні характеристики Замовника – -39, в паспорті наданому учасником - мінус 36
API CF; B3/B4 (Технічні характеристики Замовника) – в паспорті API CF відсутній
Тобто запропонований продукт Shell Helix Ultra 5W-40 є гіршим за Shell Helix Diesel Ultra 5w40 та таким що не відповідає вимогам замовника
Також звертаємо увагу на, те що учасником ТОВ "Рімол"в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ (вих. № 0110-09 від: «01» жовтня 2025 р) Технічні характеристики товару, запропоновані Учасником відрізняються від показників зазначених в паспорті файл «Лот 5 общ_2.pdf» сторінка 8-9
Просимо переглянути своє рішення та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Рімол" як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації. В інакшому випадку змушені будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2025 12:30
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель замовник керується Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником згідно з вимогами статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктами 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
У частині першій статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Згідно з пунктом 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Так, у пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
При цьому Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації встановлено, зокрема, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ. У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у технічних характеристиках Замовника.
Так як, еквівалент - це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Отже, Учасником запропоновано еквівалент на заявлений товар.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця Замовником встановлено відповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, в тому числі умовам технічної специфікації, а тому вимога залишена без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Кількість
Номер:
c93534733b4f415faa02e2cbd9df40d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-23-008277-a.a1
Назва:
Кількість
Вимога:
Шановний замовнику! По лоту №2 учасником ТОВ "Рімол" по позиції 47 пропонується в тарі 400 мл, в той час як умовами тендерної документації вимагається 500 мл, що є меншою. де, відповідно й загальна кількість товару у мл/л є значно меншою. Просимо переглянути своє рішення та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Рімол" як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації. В інакшому випадку змушені будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2025 12:14
Вирішення:
Замовником буде повторно розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «Рімол» по Лоту 2 та прийняте відповідне рішення.
Статус вимоги:
Задоволено