• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі електропідстанції із заміною обладнання ЗРУ-6 кВ ПС 110/6 кВ ЛВДС "Сколе" с. Козьова, Козівська ТГ, Стрийський район, Львівська область (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи)

Капітальний ремонт будівлі електропідстанції із заміною обладнання ЗРУ-6 кВ ПС 110/6 кВ ЛВДС "Сколе" с. Козьова, Козівська ТГ, Стрийський район, Львівська область

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 43 хвилини (до 03.11.25 16:00)

188 980 998.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
00
год
43
хв
06
сек
Гарантія - 944 900.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 22.09.2025 10:01 - 31.10.2025 00:00
Відповідь надана

зміни до тендерної документації

Номер: e106e69b5e634ccd8db7b4321c151e88
Дата опублікування: 24.10.2025 19:31
Опис: Дякуємо за відповідь на попереднє звернення. Очікуємо на зазначені Вами зміни, оскільки вони є важливими для ефективного проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Дата відповіді: 27.10.2025 16:41
Відповідь надана

зміни до тендерної документації

Номер: a239833d6aa940c69318d3b7bab45a1f
Дата опублікування: 21.10.2025 14:02
Опис: На попереднє запитання щодо внесення змін у тендерну документацію щодо зобовязань в листі виробника чи його представника поставки обладнання не пізніше 2026 року надано відповідь що зміни найближчим часом будуть внесені. 20 жовтня внесено зміни до тендерної документації, але з іншого питання. Підкажіть будь ласка чи ще плануються зміни до тендерної документації щодо листа виробника і коли орієнтовно їх очікувати ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Зміни до тендерної документації щодо зобов'язань в листі виробника чи його представника поставки обладнання не пізніше 2026 року будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 22.10.2025 10:20
Відповідь надана

строк зобовязань щодо постачання обладнання

Номер: bf33a836a6d24ac190ee2103485bfb7f
Дата опублікування: 16.10.2025 18:02
Опис: Добрий день. Тендерною документацією передбачено надання листа від виробника (або його офіційного представника на території України) щодо підтвердження поставки устаткування/обладнання (розподільчий пристрій РП-6кВ в кількості 33 комірок згідно опитувального листа проектної документації, див. комплект креслення 22/635-ЕТР. Електротехнічні рішення, Том 3 ), в якому зокрема має бути підтвердження зобов’язань, щодо постачання обладнання в 2025 році. Зазначене обладнання є технологічно складним і потребує виготовлення під конкретне замовлення, а договір за результатами тендеру може бути укладений не раніше листопада 2025 року. Таким чином постачання цього обладнання до кінця 2025 року є неможливим, крім того в цьому немає потреби з огляду на тривалість та черговість робіт, передбачених технічним завданням. Враховуючи зазначене пропонуємо внести зміни у тендерну документацію передбачивши зобовязання в листі виробника чи його представника поставки обладнання не пізніше 2026 року.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення розглянуто. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.10.2025 14:41
Відповідь надана

уточнення технічного завдання

Номер: 8a5f655af41e47f7921b6b5951ca6bd3
Дата опублікування: 15.10.2025 12:29
Опис: Шановний Замовнику, просимо вас надати роз'яснення щодо наступного питання: При розрахунку цінової пропозиції була знайдена інформація в кошторисі 04-01-04 Монтажні роботи системи РЗА, АСКОЕ в пункті 24 присутня "Шафа монтажна 19 (в зборі) 1 шт",також в кошторисі 04-01-05 Придбання на устаткування РЗА, АСКОЕ у пункті 4 присутня "Релейна панель Шафа комерційного обліку 1 шт", чи немає задвоєння обсягів матеріалів (устаткування) у даному випадку? При необхідності просимо внести зміни в тендерну документацію, заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Шановний учаснику! Локальні кошториси, що є додатком до тендерної документації складені на підставі кошторисної частини проєктної документації на «Капітальний ремонт будівлі електропідстанції із заміною обладнання ЗРУ-6 кВ ПС 110/6 кВ ЛВДС «Сколе» с. Козьова, Козівська ТГ, Стрийський район, Львівська область», що пройшла експертизу. Згідно з експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № Т1635-ОБ від 19 серпня 2025 року, реєстраційний номер EX01:8663-7833-2609-0945): - «За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Дата відповіді: 17.10.2025 11:57
Відповідь надана

Строк подачі пропозицій

Номер: 7e6839bcfc5f4155a899b3eef9009f6d
Дата опублікування: 30.09.2025 18:07
Опис: Добрий день. Враховуючи великий перелік обладнання та складні розрахунки для підготовки якісної тендерної пропозиції пропонуємо збільшити строк подачі пропозицій на 2 тижні (орієнтовно до 21 жовтня 2025). Це дозволить ретельно опрацювати вимоги тендерної документації та запропонувати максимально вигідні умови та ціну.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Беручи до уваги Ваше прохання та потребу АТ «Укртранснафта» у закупівлі даних робіт, строк подання тендерних пропозицій продовжено до 15:00 15.10.2025 року.
Дата відповіді: 01.10.2025 12:18
Відповідь надана

Щодо подовження строку подання тендерної пропозиції

Номер: 433d8bc86aa24a3e861f469c0e736a33
Дата опублікування: 30.09.2025 10:25
Опис: Шановний Замовнику, у процесі підготовки тендерної документації та збирання необхідних документів зіткнулися з тим, що прорахування цін та надання необхідних документів потребує більше часу, ніж зазначений час прийому тендерної пропозиції. В звязку з вищеописаним просимо: перенести кінцеву дату прийому пропозиції з 15:00 07.10.2025 р. до 15:00 24.10.2025р. Ми переконані, що це дозволить забезпечити здорову конкуренцію, відповідність вимогам Замовника, а також високий рівень відповідальності з боку учасників. Заздалегідь вдячні за позитивне вирішення цього питання.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Беручи до уваги Ваше прохання та потребу АТ «Укртранснафта» у закупівлі даних робіт, строк подання тендерних пропозицій продовжено до 15:00 15.10.2025 року.
Дата відповіді: 01.10.2025 12:18
Відповідь надана

ЩОДО УМОВ ОПЛАТИ

Номер: 86393b24d63a49cfa59132d7f82df85a
Дата опублікування: 25.09.2025 17:26
Опис: Шановний замовнику! Наша компанія є професійним учасником ринку будівельної діяльності і спеціалізується на виконанні електромонтажних робіт. Ми плануємо взяти участь у даній закупівлі та здійснили ретельний аналіз Тендерної документації (далі по тексту - ТД), та встановили наявність в проекті значної кількості обладнання іноземного виробництва, вартість якого складає значний відсоток вартості об'єкту, а безпосередньо його виготовлення та поставка на межи митної території України потребує тривалого часу. Оскільки договірні зобов’язання мають довготривалий характер, встановлення еквіваленту в іноземній валюті коливання курсу валют може значно вплинути на вартість імпортного Обладнання. Це допомагає зберегти реальну вартість грошового зобов'язання, уникнувши втрат Підрядника через девальвацію гривні (зменшення її офіційного курсу). Встановлення грошового еквіваленту в іноземній валюті – це дієвий механізм захисту від курсових коливань, що забезпечує стабільність ціни та захист інтересів сторін договору в умовах нестабільного валютного ринку. Враховуючи викладене, просимо Вас розглянути питання щодо внесення змін до ТД та до проекту договору і передбачити можливість встановлення грошового еквіваленту в іноземній валюті для імпортного обладнання, передбачити перегляд ціни імпортного обладнання у випадку зміни курсу, та переглянути умови оплати, а саме : 1) встановити можливість визначення учасником у комерційній частині тендерної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) шляхом зазначення ним інформацію про те, що: «запропоноване обладнання іноземного виробництва та імпортна складова у структурі ціни в тендерній пропозиції розрахована за курсом української гривні по відношенню до Євро (EUR) за офіційним курсом, встановленим Національним банком України на дату проведення електронного аукціону». Перерахунок ціни імпортного обладнання здійснюється у випадку зміни курсу іноземної валюти від базового, зазначеного у тендерній пропозиції учасника. Всі випадки перерахунку, мають супроводжуватись укладенням додаткової угоди до договору, якою встановлюється нова ціна у гривні. Курсова залежність встановлюється виключно за офіційним курсом НБУ, (www.bank.gov.ua). 2) встановити можливість визначення грошового еквіваленту в іноземній валюті для обладнання, яке є предметом імпорту та доповнити пункт 2.1. проекту Договору підпунктами 2.1.1 та 2.1.2 наступного змісту (як приклад): 2.1.1. У зв’язку з тим, що частина Обладнання є предметом імпорту, з метою виконання даного Договору, Сторони застосовують для розрахунків офіційний курс Національного банку України (НБУ) гривні до Євро), надалі іменується – «офіційний курс», визначений за посиланням - www.bank.gov.ua, відповідно до визначеного даним Договором порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу. 2.1.2. Імпортна складова даного Договору становить _______________ грн. (_________ грн. _____ коп.) без ПДВ (20 %) і є еквівалентною ________ Євро (__________Євро) і встановлена з урахуванням офіційного курсу станом на ___.___.202__, що становив __________грн. за 100 Євро (курс на дату розкриття тендерної пропозиції Підрядника).* *Зазначені умови застосовуються сторонами виключно у випадках, якщо у структурі ціни тендерної пропозиції є імпортна складова. 3) встановити Порядок зміни (перерахунок) ціни Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти, у зв’язку з чим доповнити пункт 2.6. проекту Договору підпунктами 2.6.1 та 2.6.2 наступного змісту (як приклад) : 2.6.1. Оплата вартості імпортного обладнання протягом __ (_________) календарних днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури, розрахованого наступним чином: А = С2*70%*К1, де: С2 – загальна ціна Обладнання в Євро, визначена п.2.1.2. цього Договору; К1 – курс гривні до Євро, встановлений Національним Банком України на дату виписки Підрядником рахунку-фактури на отримання авансу; 2.6.2. Сторони домовилися, що при зміні офіційного курсу гривні, встановленого Національним Банком України (далі – НБУ) по відношенню до євро на дату проведення митного оформлення такого обладнання, ціна за одиницю обладнання / залишок ціни за одиницю обладнання у разі сплати авансового платежу, змінюється пропорційно зміні такого курсу. При цьому, ціна за одиницю обладнання що імпортується, розраховується в такому порядку: Ц = А + С2*30%*К2 де: А – сума авансового платежу, яка підлягає сплаті згідно пункту 2.6.1. цього Договору; С2 – загальна ціна обладнання в євро, визначена п.2.1.2. цього Договору; К2 – офіційний курс гривні до євро, встановлений Національним банком України на дату митного оформлення поставки обладнання. У такому випадку Підрядник надсилає Замовнику письмовий запит з відповідними розрахунками, підтверджуючими зміну ціни документами та двома примірниками підписаної Підрядником додаткової угоди. Замовник розглядає вищезазначені документи протягом 10 (десяти) календарних днів та, у випадку відсутності зауважень, підписує відповідну додаткову угоду. Перегляд ціни вівдбувається до поставки обладнання. 4) переглянути умови оплати Обладнання та передбачити, що оплата обладнання здійснюються на умовах авансу в розмірі 70%, а решта вартості 30% 5) передбачити договором, що сплата коштів за поставлене обладнання здійснюється після його передачі Замовнику, а не по факту завершення будівельно-монтажних робіт в цілому, у зв’язку з чим доповнити проект договору підпунктом 2.4.1 наступного змісту (як приклад): 2.4.1 Сплата коштів за поставлене обладнання здійснюється протягом ___ (______) календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі обладнання, в порядку, передбаченому розділом 6 Договору. 6) відповідно до розділу 6 проекту договору поставка (умови та строки) Обладнання на Об’єкт Замовника здійснюється на підставі Специфікацій. При цьому, в тендерній документації відсутні зразки специфікацій та перелік Обладнання. Просимо визначити в ТД перелік обладнання, яке підлягає поставці за розділом 6 Договору. З повагою
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Розрахунок очікуваної вартості цієї закупівлі здійснювався в межах затвердженого бюджету будівництва на підставі інвесторської кошторисної документації, складеної в поточних цінах станом на 01 серпня 2025 року. При цьому, відповідно до інвесторського кошторису вартості робіт, у розрахунку очікуваної вартості закупівлі для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Усі переліки обладнання, постачання якого для виконання робіт за умовами закупівлі забезпечує підрядник у порядку, визначеному розділом 6 Договору, зазначені в Тендерної документації (далі по тексту - ТД) у Додатку 1 «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: - у Технічній документації (додатки 1.1 та 1.2), перелік файлів (у форматі .pdf) якої наведено у Таблиці 1 Додатку 1 до ТД, кожен том проєктної документації містить специфікації обладнання, необхідного для виконання відповідних видів робіт; - у Відомості об’ємів робіт (додаток 1.3), представленій у вигляді обнуленої кошторисної документації, перелік файлів (у форматі .pdf) якої наведено у Таблиці 2 Додатку 1 до ТД, повна номенклатура та кількість необхідного для виконання робіт обладнання міститься в обнулених локальних кошторисах на придбання устаткування, меблів та інвентарю №№ 02-01-06, 04-01-02, 04-01-05, 05-01-02, 05-02-02.
Дата відповіді: 26.09.2025 15:21